- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Bravo pt tutorial
Ca si completari:
Cei de la Opel HABAR N-AU de reprogramare comp bord sau alte chestii din astea "SF pt ei" Am vb cu mai multe reprezentante si le povesteam SF
Din cate stiu NU merge adaptarea de la disel - benzina. Motoarele trebuie sa fie tot in acelasi nr de cilindri.
Afisajul nu conteaza pe ce masina il pui, doar sa fie acelasi motor si tip de ECU. Insa nu stiu daca fizic arata la fel.
Ca si completari:
Cei de la Opel HABAR N-AU de reprogramare comp bord sau alte chestii din astea "SF pt ei" Am vb cu mai multe reprezentante si le povesteam SF
Din cate stiu NU merge adaptarea de la disel - benzina. Motoarele trebuie sa fie tot in acelasi nr de cilindri.
Afisajul nu conteaza pe ce masina il pui, doar sa fie acelasi motor si tip de ECU. Insa nu stiu daca fizic arata la fel.
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
uite ca m-a luat si pe mine valul... Eu am un MID(cu tot cu ceasurile de bord) dar am intrebat candva un electrician priceput daca se poate monta si mi-a spus ca sunt foarte multi senzori de montat bla bla bla, astfel incat am renuntat la idee, mai ales ca celalalt arata cu vreo 100000 km mai mult, si nu m-am gandit ca as putea pune doar MID-ul.
Am vazut de mult timp si inceputul acestei discutii dar m-am gandit ca nu are rost sa citesc, ca o fi pentru profesionisti... De cand a revenit insa discutia ma tot roade ideea, dar din pacate piesele mele de rezerva sunt depozitate intr-un pod la tara
Ideea ma roade atat de mult incat nu am mai asteptat un week-end mai liber sa fug pana acolo, ci m-am pus astazi sa desfac bordul si sa verific mufa. Mufa mea are 26 de pini dar de folosit sunt folositi doar 18. Deci nici 13 nici 26... In schimb mai am o mufa mai mica, neconectata la nimic, cu 12 pini, din care sunt utilizati vreo 9. La comanda stergatorului am o mufa patrata cu patru pini, din care utilizati doar 3, dar mufa nu pare a fi conceputa sa ajunga pana la levierul de comanda (ii lipsesc vreo 5 cm).
Stie cineva sa imi spuna daca cele 18 fire sunt suficiente si ce e cu cealalta mufa?
Am vazut de mult timp si inceputul acestei discutii dar m-am gandit ca nu are rost sa citesc, ca o fi pentru profesionisti... De cand a revenit insa discutia ma tot roade ideea, dar din pacate piesele mele de rezerva sunt depozitate intr-un pod la tara
Ideea ma roade atat de mult incat nu am mai asteptat un week-end mai liber sa fug pana acolo, ci m-am pus astazi sa desfac bordul si sa verific mufa. Mufa mea are 26 de pini dar de folosit sunt folositi doar 18. Deci nici 13 nici 26... In schimb mai am o mufa mai mica, neconectata la nimic, cu 12 pini, din care sunt utilizati vreo 9. La comanda stergatorului am o mufa patrata cu patru pini, din care utilizati doar 3, dar mufa nu pare a fi conceputa sa ajunga pana la levierul de comanda (ii lipsesc vreo 5 cm).
Stie cineva sa imi spuna daca cele 18 fire sunt suficiente si ce e cu cealalta mufa?
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ca un profesionist ce sunt nu mi-am notat pozitiile firelor si nu cred ca ma mai pun o data sa dau jos tot.
Stiu doar ca sunt 12 pe un rand si 6 pe celalalt; din cate imi amintesc cele 12 sun primele de jos de pe randul din stanga (spre volan) iar celelalte sase primele de jos din dreapta (dar aici nu sunt sigur, s-ar putea ca primul de jos sa lipseasca). Totusi, cum spuneam, mai am o mufa cu 12 ''gaurele'', aia pentru ce o mai fi?
In ce priveste stergatorul, al meu nu are butoanele, dar am altul de rezerva cu butoane. De altfel sunt cele mai pretioase piese pe care le-am putut recupera de pe un Omega accidentat. Eu am luat masina cu motorul gripat si am facut un transplant de pe alta accidentata rau, iar tipul m-a lasat sa desfac tot ce vreau si mai este intreg. M-am ales insa doar cu o cutie de maruntisuri si un geam lateral care a scapat ca prin minune (era intredeschis). Si cum la vremea respectiva visam si eu la MID, am luat bordul si stergatorul, dar cum spuneam, din lipsa de spatiu de depozitare le-am dus la tara.
Sambata incep insa marea incercare...
Oricum, multumesc mult pentru raspunsuri.
Stiu doar ca sunt 12 pe un rand si 6 pe celalalt; din cate imi amintesc cele 12 sun primele de jos de pe randul din stanga (spre volan) iar celelalte sase primele de jos din dreapta (dar aici nu sunt sigur, s-ar putea ca primul de jos sa lipseasca). Totusi, cum spuneam, mai am o mufa cu 12 ''gaurele'', aia pentru ce o mai fi?
In ce priveste stergatorul, al meu nu are butoanele, dar am altul de rezerva cu butoane. De altfel sunt cele mai pretioase piese pe care le-am putut recupera de pe un Omega accidentat. Eu am luat masina cu motorul gripat si am facut un transplant de pe alta accidentata rau, iar tipul m-a lasat sa desfac tot ce vreau si mai este intreg. M-am ales insa doar cu o cutie de maruntisuri si un geam lateral care a scapat ca prin minune (era intredeschis). Si cum la vremea respectiva visam si eu la MID, am luat bordul si stergatorul, dar cum spuneam, din lipsa de spatiu de depozitare le-am dus la tara.
Sambata incep insa marea incercare...
Oricum, multumesc mult pentru raspunsuri.
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
pai pana te apuci, hai sa vedem ce fire ai si ce tre sa tragi. deci acum ai motorul de la masina accidentata, de la care ai si MIDul?...asta este chiar bine pt ca nu o sa fie necesara reprogramarea.
sfatul meu este sa mai deshizi odata bordul sa vezi exact ce fire ai. cred ca cele care le ai in plus fata de TID normal(13) sunt pt checkcontrol.
sfatul meu este sa mai deshizi odata bordul sa vezi exact ce fire ai. cred ca cele care le ai in plus fata de TID normal(13) sunt pt checkcontrol.
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Multumesc foarte mult pentru sprijin. Cred ca va prins flama mai rau decat pe mine
Am sa il desfac inca o data, dar cand mai prind o zi mai lejera, ca stau rau cu timpul
Motorul e absolut identic cu al meu, deci oricum nu trebuia reprogramat nimic. Partea nasoala e ca daca trebuie sa trag fire de la ECU (sau cum il cheama) cred ca o las balta, ca sunt prea panorama pentru asa ceva. Oricum, daca nu reusesc pana sambata, saptamana viitoare ma ocup sigur de verificari.
Va tin la curent oricum si va multumesc din nou pentru sprijin.
Am sa il desfac inca o data, dar cand mai prind o zi mai lejera, ca stau rau cu timpul
Motorul e absolut identic cu al meu, deci oricum nu trebuia reprogramat nimic. Partea nasoala e ca daca trebuie sa trag fire de la ECU (sau cum il cheama) cred ca o las balta, ca sunt prea panorama pentru asa ceva. Oricum, daca nu reusesc pana sambata, saptamana viitoare ma ocup sigur de verificari.
Va tin la curent oricum si va multumesc din nou pentru sprijin.
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ei, acum te-a prins flama cu display-ul meu...
Uite ca am reusit sa mai dau jos o data totul si acum am notat si pozitiile si culoarea cablurilor:
1 rosu
2 maro
3 alb/albastru
4 albastru
5 negru
6 gri/verde
7 gri/galben
8 gri/rosu
9 maro/alb
10 maro/alb
11 maro/alb
12albastru/rosu
13 x
14 maro/alb
15 negru/galben
16 alb/verde
17 negru-galben
18 rosu/galben
19 x
20 x
21 x
22 x
23 x
24 x
25 x
26 x
Si pentru ca pomeneam de inca o mufa mai mica, pe care scrie ":AMP 4" si "962 321", aceasta este cablata astfel:
1 maro/albastru
2 x
3 maro/albastru
4 maro
5 maro/alb
6 maro/rosu
7 x
8 albastru/negru
9 maro/negru
10 negru/galben
11 maro-verde
12 x
La stergator vin trei fire: maro, maro/alb, maro/rosu.
Uite ca am reusit sa mai dau jos o data totul si acum am notat si pozitiile si culoarea cablurilor:
1 rosu
2 maro
3 alb/albastru
4 albastru
5 negru
6 gri/verde
7 gri/galben
8 gri/rosu
9 maro/alb
10 maro/alb
11 maro/alb
12albastru/rosu
13 x
14 maro/alb
15 negru/galben
16 alb/verde
17 negru-galben
18 rosu/galben
19 x
20 x
21 x
22 x
23 x
24 x
25 x
26 x
Si pentru ca pomeneam de inca o mufa mai mica, pe care scrie ":AMP 4" si "962 321", aceasta este cablata astfel:
1 maro/albastru
2 x
3 maro/albastru
4 maro
5 maro/alb
6 maro/rosu
7 x
8 albastru/negru
9 maro/negru
10 negru/galben
11 maro-verde
12 x
La stergator vin trei fire: maro, maro/alb, maro/rosu.
- Thanatos
- OP
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
foarte frumos, vad ca nu stai degeaba.
cum am presupus....ai standard TID + checkcontol, din cauza asta ai 17 in loc de 13.
ai in plus astea... checkcontrol:
15 Brake lamp switch
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor
mai ai nevoie de:
6 Engine speed signal
20 Coolant residue sensor
21 Reset button
22 Function selection button-
24 Fuel supply sensor
25 Fuel consumption signal
26 Washer fluid residue sensor
alea 12 sunt pt diplay telefon, nu ai nevoie aici.
nu e greu...tre ´doar sa tragi un fir pt pin 25 de la ECU rpm(6) si tank(24) ai la bord si le tragi repede. restu poti sa le bypass
cum am presupus....ai standard TID + checkcontol, din cauza asta ai 17 in loc de 13.
ai in plus astea... checkcontrol:
15 Brake lamp switch
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor
mai ai nevoie de:
6 Engine speed signal
20 Coolant residue sensor
21 Reset button
22 Function selection button-
24 Fuel supply sensor
25 Fuel consumption signal
26 Washer fluid residue sensor
alea 12 sunt pt diplay telefon, nu ai nevoie aici.
nu e greu...tre ´doar sa tragi un fir pt pin 25 de la ECU rpm(6) si tank(24) ai la bord si le tragi repede. restu poti sa le bypass