- Inferno_Boy
- *
- 22 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Vectra 2006 z22se
- Ilfov
Inferno_Boy
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
salutare azi dupa ce am curatat egr mam informat mai mult si am dat de forum in primul rand folositi manusi ca m-am facut negru si am mai intrat si prin baie p unde am facut dezastru..... motorul 2.2 dtr vectra c in principiu e simplu am dat jos furtunul care iesea din egr si nush sigur unde se ducea cas si io mic in mecanica dar imi place sa fac cu mana mea si am desfacut egr-ul era prins cu 4 suruburi la scos si era un strat cam de 1 cm de praf cu ulei cu.... si am inceput sa curat cu mana Smile) dupa care am fura o lingura din bucatarie si am scos cam tot ce se putea si am dat si cu un spray degripant pt suruburi si la agitat vreo 15 min si mai scosese si ala ceva miserie dar in galeria aia sau ce e era un mare praf dak ma intelegeti si nush cum sa fac sa demontez si p aia ca are niste conducte p deasupra si nush dak iau aer sau la ce folosesc dak stie careva si ma poate ajuta astept sfaturi parerii opinii ce vreti voi hai bafta all
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Inferno_Boy
- *
- 22 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Vectra 2006 z22se
- Ilfov
Inferno_Boy
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
ok aveti dreptate ) deci as vrea as stiu si eu dupa ce demontez egr-ul cum fac sa demontez si galeria de admisie pt ca sunt vreo 3-4 conducte pe acolo si nu stiu ce sunt si imi e frica sa nu fac ceva aiurea dak este careva care stie si poate sa imi explice cum si ce trb sa fac mai exact ii sunt recunoscator .... cat despre meditatii la romana nu mai am nevoie ca am terminat scoala ms frumos .....
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ca o recomandare, la manevrarea valvei EGR sa nu cumva sa pierdeti garnitura ca v-ati gasit de lucru. eu am patit lucrul asta cu valva montata la un service. nu a mai pus si garnitura si ghici de ce se tot aprinde becul si nu trage masina. ce sa le faci astora? acum treb sa caut o garnitura care se potriveste acolo ca nu se vinde nicaieri separat.
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare la toti. Am curatat si eu admisia, EGR si IAC iar la montarea admisiei am rupt un surub( din cauza ca am strans prea tare ). Acel surub facea parte din adimisie. Mie frica sa nu traga aer fals pe la imbinarile intre admisia de jos si cea de sus. Deci acel surub era din admisie ca un intreg( nu e separat surubul). O sa revin cu poze daca nu ati inteles ce am vrut sa spun. Pana atunci as dori niste idei cum pot face alta prindere( un colier ceva nu ar merge?)
Cingo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare ! Mi-am luat si eu un Opel Vectra C 2.0 2004 si zilele trecute mi s-a aprins becul ceck (ala care arata ca un motor) si motorul nu mai trecea de 2800 de ture.
M-am dus la service pentru un test si mi-a spus mecanicul ca trebuie curatata valva EGR !
La masina mea aceasta valva este actionata electric, pentru ca nu are furtun vacum!
Am curatat-o si acum turatia motorului trece de 2800 de ture, fara nici o problema . De curiozitate am dat si eu o cautare pe net si am gasit acest thread si am vazut ca avetzi probleme cu pornirea motorului, dupa demontarea conductelor de la injectoare si m-am gandit sa va dau un sfat.
Cand montati conductele la injectoare, lasati-le slabe si dati la cheie pana vine motorina la injectoare, apoi strangeti doar 3(trei) conducte si porniti motorul! Dupa pornire puteti sa strange-ti si ultima conducta!
Nu conteaza care conducta ramane slaba dar e de preferabil sa o lasati slaba pe cea la care aveti cel mai facil acces!
M-am dus la service pentru un test si mi-a spus mecanicul ca trebuie curatata valva EGR !
La masina mea aceasta valva este actionata electric, pentru ca nu are furtun vacum!
Am curatat-o si acum turatia motorului trece de 2800 de ture, fara nici o problema . De curiozitate am dat si eu o cautare pe net si am gasit acest thread si am vazut ca avetzi probleme cu pornirea motorului, dupa demontarea conductelor de la injectoare si m-am gandit sa va dau un sfat.
Cand montati conductele la injectoare, lasati-le slabe si dati la cheie pana vine motorina la injectoare, apoi strangeti doar 3(trei) conducte si porniti motorul! Dupa pornire puteti sa strange-ti si ultima conducta!
Nu conteaza care conducta ramane slaba dar e de preferabil sa o lasati slaba pe cea la care aveti cel mai facil acces!
- nico3
- **
- 110 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
nico3
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- OP
- 452 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 452
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
danny31
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
lulutza a scris:
hai k am desfacut si curatat supapa egr (era blocata complet) dar vreau sa desfac si galeria de admisie dar sincer am tras de furtunasele de retur si nu au iesit. Mi e frica sa nu fac vreo prostie k sunt blocate complet si nu vreau sa le rup.Chiar trebe sa trag foarte tare de ele?
Chestia e ca la mine treaba sta putin diferit fata de ce am vazut la voi si poate si furtunasele alea de retur sunt prinse altfel. Un ajutor ar fi binevenit
motorul meu e identic cu cel din foto. care-i valva EGR acolo? multumesc de ajutor
hai k am desfacut si curatat supapa egr (era blocata complet) dar vreau sa desfac si galeria de admisie dar sincer am tras de furtunasele de retur si nu au iesit. Mi e frica sa nu fac vreo prostie k sunt blocate complet si nu vreau sa le rup.Chiar trebe sa trag foarte tare de ele?
Chestia e ca la mine treaba sta putin diferit fata de ce am vazut la voi si poate si furtunasele alea de retur sunt prinse altfel. Un ajutor ar fi binevenit
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
@danny31, da o cautare, s-a discutat mult despre EGR modelul asta! Ce iti arat eu inconjurat este motorasul cu care este actionata valva, iar sageata indica un capac sub care gasesti mecanismul de actionate al valvei. Cel mai bine e sa cauti pe forum si o sa te lamuresti!
Ia uita-te ce am gasit:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22547&highlight=curatare+valva+egr
Data viitoare cauti tu!
Numai bine!
Ia uita-te ce am gasit:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22547&highlight=curatare+valva+egr
Data viitoare cauti tu!
Numai bine!
danny31
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
kcokigo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
La mine pierde ulei mult pe la valva EGR( am completat 1.5 L la 8000 KM ).
Valva este de vina ? Trebuie curatata ? Banuiesc ca uleiul vine din alta parte unde este ceva defect.
Am mai observat ca arunca mai mult ulei, pe undeva pe sub valva, atunci cand depasesc 2500 turatia motorului.Si nu mai are asa demaraj ca mai demult Ce sa fie? ( motorul este Y20DTH cu 165000 KM)
Multumesc anticipat.
La mine pierde ulei mult pe la valva EGR( am completat 1.5 L la 8000 KM ).
Valva este de vina ? Trebuie curatata ? Banuiesc ca uleiul vine din alta parte unde este ceva defect.
Am mai observat ca arunca mai mult ulei, pe undeva pe sub valva, atunci cand depasesc 2500 turatia motorului.Si nu mai are asa demaraj ca mai demult Ce sa fie? ( motorul este Y20DTH cu 165000 KM)
Multumesc anticipat.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
kcokigo a scris:Salut,
La mine pierde ulei mult pe la valva EGR( am completat 1.5 L la 8000 KM ).
Valva este de vina ? Trebuie curatata ? Banuiesc ca uleiul vine din alta parte unde este ceva defect.
Am mai observat ca arunca mai mult ulei, pe undeva pe sub valva, atunci cand depasesc 2500 turatia motorului.Si nu mai are asa demaraj ca mai demult Ce sa fie? ( motorul este Y20DTH cu 165000 KM)
Multumesc anticipat.
La mine pierde ulei mult pe la valva EGR( am completat 1.5 L la 8000 KM ).
Valva este de vina ? Trebuie curatata ? Banuiesc ca uleiul vine din alta parte unde este ceva defect.
Am mai observat ca arunca mai mult ulei, pe undeva pe sub valva, atunci cand depasesc 2500 turatia motorului.Si nu mai are asa demaraj ca mai demult Ce sa fie? ( motorul este Y20DTH cu 165000 KM)
Multumesc anticipat.
@kcokigo -uleiul vine de la turbina care are probabil o uzura mare a lagarelor si scapa ulei pe admisie acesta iesind prin orificiul pe care il are valva EGR in partea de jos imediat sub acoperitorul din plastic....mai precis iti murdareste furtunul gros care intra in galerie sub valva....solutia este reconditionarea turbinei,nu costa mult si efectul e maxim.
velu_cluj
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
pentru detalii suplimentare legate de valva EGR la motoare Opel dupa 2003 (motorul e de Zafira)
https://www.clubopel.com/vie...p?p=378227#378227
https://www.clubopel.com/vie...p?p=378227#378227
kcokigo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- andrei_2008
- *
- 13 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Zafira 2004
- Bucuresti
andrei_2008
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut am facut si io chestia asta....am curatat tot multa mizerie... am luat garnituri noi la admisie si la capacu de admisie am montat tot..cand sa pornesca....nu zice nimic invarte in gol..iam dat de mai multe ori pana la urma am omorat bateria..am bagato la incarcat si maine o sa mai incerc..sper sa porneasca
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
am avut aceeasi problema. Dute cu masina la o vale daca ai prin zona si incearca acolo.Pui contact, bagi in a 2-a tinand pe ambreaj, eliberezi frana si cand ai viteza ridici de pe ambreaj. Si noi aproape am omorat bateria dar la vale din a 3-a incercare a pornit. Merge si tractat dar e nasol ca ai socuri puternice si tu si cel care te trage. E mai natural la vale si fara pericol. eventual sa te tracteze pana la o vale.
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat