gancid7
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
1,6 benzina 135000km
Am facut schimbul de ulei la cutie acasa.
O singura problema am(si aceasta a existat si inaintea schimbului de ulei): atunci cand temperatura de afara este sub 5 grade, dupa ce pornesc motorul nu cupleaza ferm la plecarea de pe loc(patineaza, nu am demaraj) cam 1-2 minute dupa care totul revine la normal(demaraj cat cuprinde...)
Ma gandesc ca poate e sita murdara...
La temperaturi peste 5 grade nu am nici un fel de problema.
I s-a mai intamplat cuiva ?
Am facut schimbul de ulei la cutie acasa.
O singura problema am(si aceasta a existat si inaintea schimbului de ulei): atunci cand temperatura de afara este sub 5 grade, dupa ce pornesc motorul nu cupleaza ferm la plecarea de pe loc(patineaza, nu am demaraj) cam 1-2 minute dupa care totul revine la normal(demaraj cat cuprinde...)
Ma gandesc ca poate e sita murdara...
La temperaturi peste 5 grade nu am nici un fel de problema.
I s-a mai intamplat cuiva ?
nairolf1982- Suspendat
- 146 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
nairolf1982- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
florin70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
aquagen a scris:Salut.
Si eu am Astra G 2002 cutie automata.
-----------------------------------------------
Cutie Manuala sau cutie automata.
Totdeauna a fost polemica pe tema asta, ca la fotbal sau la genuri muzicale. Eu zic, ca tine de fiecare. Daca unii vor sa traga de manivela toata ziua, in trafic aglomerat si sa nu aiba comfortul condusului de placere, nu au decat sa faca asta.
Eu prefer sa conduc atent fara sa ma fiu distras de cutia de viteze, chiar daca zic unii ca le-a intrat in sange, mana si picioarele tot ocupate sunt. Subconstientul tot e ocupat chiar daca nu iti dai seama.
--------------------------------------------------
Eu am la fel, cutie automata. Pot sa spun cu toata sinceritatea, daca nu exista cutie automata, nu imi trebuia masina. Eu nu vreau sa ma pun in valoare, ca alti, asa zisi mari "soferi", care nici sa SEMNALIZEZE nu stiu cand trec de pe o banda pe alta sau semnalizeaza deja cand au virat, in cel mai bun caz. Iar cand vorbesc la telefon cu o mana, si cu alta conduc, e circ la ei in masina, doar pentru simplu fapt ca trebuie sa "Bage in viteza". Si oricum, nu suntem nici unul din trafic, piloti de raliu sau de formula 1, chiar daca se cred ei.
Nu este nici un avantaj in a avea cutie manuala, e mai ieftina masina, doar atat. In rest dezavantaje la toate capitolele.
Un simplu exemplu, nu mai mult:
In unele orase de la noi din "Germania", intersectia este in panta de multe ori din cauza drumurilor prost nivelate si daca mai prinzi si un semafor cu contor de 80 secunde, ai ce astepta. Cei care au cutie manuala trebuie sa scoata din viteza si sa traga frana de mana, asta daca nu vor sa stea cu piciorul pe frana si deseori unii uita, se iau cu alte treburi si masina o ia la vale lovind-o pe cea din fata. Sau pur si simplu stau cu piciorul pe frana de li se face acru.
La cutia automata de exemplu:
La aceeasi intersectie cu semafor, doar schimb maneta in P (parking) si stau linistit, rotile masninii fiind blocate.
Iar cand se face culoarea verde, pur si simplu schimb in D (Drive) si am plecat.
Subscriu la ce zice - Vectra16 - , ca sa nu ma repet.
Daca voi mai avea si alta masina, tot cutie automata voi alege.
Bafta.
Si eu am Astra G 2002 cutie automata.
-----------------------------------------------
Cutie Manuala sau cutie automata.
Totdeauna a fost polemica pe tema asta, ca la fotbal sau la genuri muzicale. Eu zic, ca tine de fiecare. Daca unii vor sa traga de manivela toata ziua, in trafic aglomerat si sa nu aiba comfortul condusului de placere, nu au decat sa faca asta.
Eu prefer sa conduc atent fara sa ma fiu distras de cutia de viteze, chiar daca zic unii ca le-a intrat in sange, mana si picioarele tot ocupate sunt. Subconstientul tot e ocupat chiar daca nu iti dai seama.
--------------------------------------------------
Eu am la fel, cutie automata. Pot sa spun cu toata sinceritatea, daca nu exista cutie automata, nu imi trebuia masina. Eu nu vreau sa ma pun in valoare, ca alti, asa zisi mari "soferi", care nici sa SEMNALIZEZE nu stiu cand trec de pe o banda pe alta sau semnalizeaza deja cand au virat, in cel mai bun caz. Iar cand vorbesc la telefon cu o mana, si cu alta conduc, e circ la ei in masina, doar pentru simplu fapt ca trebuie sa "Bage in viteza". Si oricum, nu suntem nici unul din trafic, piloti de raliu sau de formula 1, chiar daca se cred ei.
Nu este nici un avantaj in a avea cutie manuala, e mai ieftina masina, doar atat. In rest dezavantaje la toate capitolele.
Un simplu exemplu, nu mai mult:
In unele orase de la noi din "Germania", intersectia este in panta de multe ori din cauza drumurilor prost nivelate si daca mai prinzi si un semafor cu contor de 80 secunde, ai ce astepta. Cei care au cutie manuala trebuie sa scoata din viteza si sa traga frana de mana, asta daca nu vor sa stea cu piciorul pe frana si deseori unii uita, se iau cu alte treburi si masina o ia la vale lovind-o pe cea din fata. Sau pur si simplu stau cu piciorul pe frana de li se face acru.
La cutia automata de exemplu:
La aceeasi intersectie cu semafor, doar schimb maneta in P (parking) si stau linistit, rotile masninii fiind blocate.
Iar cand se face culoarea verde, pur si simplu schimb in D (Drive) si am plecat.
Subscriu la ce zice - Vectra16 - , ca sa nu ma repet.
Daca voi mai avea si alta masina, tot cutie automata voi alege.
Bafta.
Ai mare dreptate, dar sa stii ca la masina ta, daca stai la stop cu piciorul pe frana cateva secunde, cutia se deconecteaza de roti, poti simti asta ca pedala de frana se face un pic mai moale. De aceea cand pornesti din nou accelereaza un pic mai greu deoarece trebuie sa refaca presiunea din convertizorul de cuplu, totul e sa nu functioneze cutia de viteze contra franelor = consum de combustibil+ uzura a franelor si al cutiei de viteze mai mare.
Pisoiul cel Rau- Suspendat
- 22 mesaje
- din 26 Feb 2010
- Sibiu
Pisoiul cel Rau- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
florin70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Pisoiul cel Rau- Suspendat
- 22 mesaje
- din 26 Feb 2010
- Sibiu
Pisoiul cel Rau- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
- kapp
- **
- 361 mesaje
- din 18 Apr 2006
- Astra 2000 y20dth
kapp
- Mesaje scrise: 361
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
florin70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Da, culoarea lichidului hidraulic din cutie. Trebuie sa fie rosu- portocaliu, in nici un caz negru. Mergi cu ea si opreste intr-o panta mai abrupta cu botul la deal. Ia piciorul dupa frana si vezi daca masina se deplaseaza inapoi. Ar fi de preferat sa fie incarcata cu 4 oameni grei. Porneste dupa loc de preferat pe autostrada si urmareste cum schimba vitezele sub acceleratie constanta, nu trebuie sa simti smucituri sau balbaieli(adica sa schimbe in sus si dupa aia in jos sau orice alt mod de indecizie). Cam asta ar fi
- kapp
- **
- 361 mesaje
- din 18 Apr 2006
- Astra 2000 y20dth
kapp
- Mesaje scrise: 361
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
florin70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Consumul ..depinde. Eu am 1.6 si consuma 15l/100km dar merg doar in Bucuresti, drumuri scurte. La drum lung, 6-7-8 functie de incarcare si de cat ma dau la ea. La 220 kkm eu as fi foarte atent sau..as renunta. Cutia de viteze AF13 este japoneza, foarte buna dar nu stiu daca as cumpara asa o masina. Daca e easytronic nu as lua-o oricum, am auzit de foarte multe probleme la ea. Oricum easytronic este doar pe seria H si J, nu am auzit de easytronic pe Astra G. Am un prieten care are 250kkm cu Astra G automata din 2001, 1.6l, fara probleme, dar dupa cum stim, nu toate Astrele se nasc egale. Eu zic sa o testati cat puteti , in RO nu stiu cine si cum repara cutiile automate. Stiu ca la Volkswagen- Audi este un cosmar, si datorita cutiei mult mai proaste decat cea de la Opel asa ca daca vreti automata, Opel sau Toyota, ca de Mazda nu te poti apropia. De fapt nici de Toyota, dar daca vreti o masina second hand automata, Toyota e unica care-si merita banii
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
keyboard
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 1994 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2010
- Mesaj Privat
lenovor60- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
detin astra g cutie automata 4 trepte af 17. am masina de 3 ani . vara gume vara/iarna de iarna . merge excelent . am efectuat aprox 80mii km cu ea. am schimbat odata uleiul la cutie ma pregatesc de al doilea schimb. iarna este vis ,fulgul apasat si nu am nici o problema. unde este zapada mai mare hop si eu.nu am avut nici un fel de problema la ea pana acuma,sper sa nici nu am. masina a venit din germania de la doamna undeva la 112mii km,nu stiu cat de reali au fost ,dar mergea fb asa ca nu am tinut cont de acest mic detaliu. motorul merge bine.
sg probleme : o sonda lambda,corp clapeta acceleratie,bobina inductie ,debitmetrul = 370lei toate sh . le am montate de aprox 5-6luni fara nici un fel de treaba.aceste probleme au venit dupa 2 ani. in 2 ani de zile a fost o masina cuminte : ulei+ filtre mereu,un rulment roata punte fata,garnitura capac culbutori si un semering planetara plus bine inteles distributia (contitech + curea accesorii,placute si discuri frana( placute ATE si discuri Brembo). infrumusetata cu xenon scurta+ lunga ,un interior sport ,woofer+statie si boxe interior schimbate cu ceva mai bun,o cotier armster si lumini interioare alb xenon.
in concluzie : nu am avut probleme iesite din comun,a mers si merge ffff bine,foarte multumit de tinuta de drum si performante. Motto : Daca ai grija de ea,are grija de buzunarul tau !
totalul in 3 ani de utilizare : undeva la 5000lei,care mie nu imi pare foarte ridicat !
sg probleme : o sonda lambda,corp clapeta acceleratie,bobina inductie ,debitmetrul = 370lei toate sh . le am montate de aprox 5-6luni fara nici un fel de treaba.aceste probleme au venit dupa 2 ani. in 2 ani de zile a fost o masina cuminte : ulei+ filtre mereu,un rulment roata punte fata,garnitura capac culbutori si un semering planetara plus bine inteles distributia (contitech + curea accesorii,placute si discuri frana( placute ATE si discuri Brembo). infrumusetata cu xenon scurta+ lunga ,un interior sport ,woofer+statie si boxe interior schimbate cu ceva mai bun,o cotier armster si lumini interioare alb xenon.
in concluzie : nu am avut probleme iesite din comun,a mers si merge ffff bine,foarte multumit de tinuta de drum si performante. Motto : Daca ai grija de ea,are grija de buzunarul tau !
totalul in 3 ani de utilizare : undeva la 5000lei,care mie nu imi pare foarte ridicat !
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
N-am citit tot topicul, recunosc, iar la o cautare pe forum n-am gasit. Am in familie luata de curand o Corsa C cu cutie automata. Daca apas butonul cu steluta nu se aprinde. E ca si cand n-ar merge. Cum imi dau seama ca functioneaza? Ma gandesc ca o fi doar ars becul. N-am desfacut inca nimic pe acolo masina fiind cumparata de cateva zile.
lenovor60- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
lenovor60- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
ovyy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
va salut prieteni, am o masina opel vecrta b din 97 cutie automatica de cateva saptamani am o problema foarte ervanta si pot spune putin inexplicabila referitoare la cutia asta ,in momentul in care masina e lasata in soare cateva ore nu cupleaza mansalierul doar dupa cativa metri in treapta 1 ,iar uneorii nu cupleaza deloc ,mentionez ca am schimbat uleiul din cutie 4l. in rest masina merge f bine in celelante trepte de viteza daca aveti idee de ce ar putea fiii va rog ajutati ma .
ovyy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
probleme cutie viteza automata Astazi - 09:20 pm
va salut prieteni, am o masina opel vecrta b din 97 cutie automatica de cateva saptamani am o problema foarte ervanta si pot spune putin inexplicabila referitoare la cutia asta ,in momentul in care masina e lasata in soare cateva ore nu cupleaza mansalierul doar dupa cativa metri in treapta 1 ,iar uneorii nu cupleaza deloc ,mentionez ca am schimbat uleiul din cutie 4l. in
va salut prieteni, am o masina opel vecrta b din 97 cutie automatica de cateva saptamani am o problema foarte ervanta si pot spune putin inexplicabila referitoare la cutia asta ,in momentul in care masina e lasata in soare cateva ore nu cupleaza mansalierul doar dupa cativa metri in treapta 1 ,iar uneorii nu cupleaza deloc ,mentionez ca am schimbat uleiul din cutie 4l. in
- mitza_viola
- **
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu uleiul la cutia automata si vreau sa va cer si vou parerea, este vorba de un astra g cutie automata.
Am masina de 5 ani de zile si nu i-am schimbta uleiul din cutie de viteze si nu am avut nici o probelema cu ea pana saptamana trecuta cand sa spart radiatorul, sa spart in interior unde este racitorul pentru cutie si mi-a bagat ulei in bidonul de antigel, intre timp am schimbat radiatorul acuma ma chinui sa scap de petele de ulei care au mai ramas in motor, iar problema cea mai mare este ca mi-a bagat apa in cutie, uleiul acum are o culoare ceva de genu "cafea cu lapte". Intrebarea mea este cum pot sa curat cutia ca sa nu am probleme dupa ce schimb uleiul sa imi faca spuma sau sa aibe aceasi culoare care o are acuma. Este bine daca bag un ulei mai ieftin pentru cutie automata sa fac in jur de 50 de km si dupa acela sa bag ulei de la GM, sau daca stie cineva alt ulei mai ieftin pentru acest tip de cutie, la reprezentata stiu ca este 90 de lei mi se pare destul de scump pentru ca am inteles ca intra aproximatix 6-7 litri dar am gasit un site unde acelasi ulei este 50 de lei http://www.serviceopel.ro/p...utie-viteze_82/3.
Astept si parerea voastra, intre timp nu mai circul cu masina caut cea mai buna rezolvare.
Mersi,
Am si eu o problema cu uleiul la cutia automata si vreau sa va cer si vou parerea, este vorba de un astra g cutie automata.
Am masina de 5 ani de zile si nu i-am schimbta uleiul din cutie de viteze si nu am avut nici o probelema cu ea pana saptamana trecuta cand sa spart radiatorul, sa spart in interior unde este racitorul pentru cutie si mi-a bagat ulei in bidonul de antigel, intre timp am schimbat radiatorul acuma ma chinui sa scap de petele de ulei care au mai ramas in motor, iar problema cea mai mare este ca mi-a bagat apa in cutie, uleiul acum are o culoare ceva de genu "cafea cu lapte". Intrebarea mea este cum pot sa curat cutia ca sa nu am probleme dupa ce schimb uleiul sa imi faca spuma sau sa aibe aceasi culoare care o are acuma. Este bine daca bag un ulei mai ieftin pentru cutie automata sa fac in jur de 50 de km si dupa acela sa bag ulei de la GM, sau daca stie cineva alt ulei mai ieftin pentru acest tip de cutie, la reprezentata stiu ca este 90 de lei mi se pare destul de scump pentru ca am inteles ca intra aproximatix 6-7 litri dar am gasit un site unde acelasi ulei este 50 de lei http://www.serviceopel.ro/p...utie-viteze_82/3.
Astept si parerea voastra, intre timp nu mai circul cu masina caut cea mai buna rezolvare.
Mersi,