Poate o poza va face mai multa lumina :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
@Eugen OmegaFun
Toate cutiile automate au kickdown , difera doar principiul de functionare.Butonul din podea e de cele mai multe ori un simplu amortizor din plastic , actionarea propriu-zisa a sistemului se face prin intermediul unui cablu.
Faptul ca la schimbator apare 1 2 D N R P nu inseamna neaparat ca acea cutie are 3 trepte , poate avea si 4 in cazul sistemelor "lock-up"acest lucru existand si la unele modele Opel (chiar si la Omega A).
Frana de motor exista in toate vitezele insa aceasta corespunde unor turatii mari si implicit unor viteze corespunzatoare.
Masinile cu transmisii automate asa cum ai spus nu pot fi pornite prin tractare insa o astfel de incercare nu afecteaza in nici un fel sistemul.Exista doar 2 lucruri de care trebuie sa se tina cont in cazul remorcarii: sa nu se depaseasca viteza de 80 de km/h si remorcarea sa fie facuta pe maxim 100 de km.