Ce am observat (poate se mai intampla si la altii) la pedala de acceleratie ar avea 3 stagii de comanda al cutiei (schimbare de viteza la 2500, 3500 si respectiv 5000) asta fara modul sport unde schimba la 6500. In functie de modul de apasare ai si consumul variabil adica cu schimbare la 2500 in oras aveam 11l/100 si in afara 7.5l/100, cat despre modul sport ridica consumul la 20-25l/100 dar si am dus-o in 120km/h in 100m cu 4 oameni in masina [nerecomandat in oras!].
Cat despre schimbarea din D in 3,2,1 sau N nu stiu cat de recomandat este sau nu, dar la mine nu s-a intamplat nimic, si mi se pare normal sa o treci din D in 3,2,1 pe timp de iarna sa introduci frana de motor (mai ales pe drum de munte, pe serpentine unde nu poti sa opresti in mijloc de curba). Un mecanic mi-a zis mai demult ca nu trebuie sa o bagi in mers din D in P ca asa si-a distrus o cutie automata. La trecerea din D in 3 sau din 3 in 2 s.a.m.d. are un LAG (timp mort) cand isi face "treaba" inauntru sa schimbe treapta, tu doar ii indici ce treapta doresti si cutia executa cum stie ea ca trebuie.
Saptamana asta ma duc sa ii fac o schimbare de filtru si ulei ca nu stiu de cand s-a mai verificat pe acolo
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)