Lun 08 Apr, 2013 11:24 am
salut
dupa cateva zile de munca am reusit sa ,,resuscitez,, un display insa :
primul sfat este ca sansele de reusita sunt ff mici.
de regula este mai mare sansa sa se vada mai prost sau chiar deloc dupa ,,operatie,,
asa ca sfatul nr 2 este ca de preferinta sa nu se umble la el daca nu te gandesti de la inceput ca poti sa renunti definitiv la el si incerci asta ca o ultima solutie.
de vina in aceste cazuri este ,,banda cu traseele de legatura,, dintre afisajul de sticla si PBC aceasta se realizeaza prin presare-lipire cu adezivul special ce exista pe banda.
de fapt banda se ,,coace,, de la caldura bord sau mai sigur de la caldura degajata de becurile de la iluminare display , daca erau leduri viata benzii se prelungea considerabil.
vopseaua de pe banda se ia foarte greu chiar si cu acetona dar SECRETUL este ca de fapt sunt doua straturi de folie si vopseaua + traseele sunt intre ele, deci prima operatiune este sa se dezlipeasca o portiune de folia dublura pt a se curata o portine de vopsea ce acopera traseele.
deci zona care facea contact este de regula compromisa si astfel trebuie cutratata o alta zona pt a se putea folosi pt contact desii lungimea benzii este destul de limitata insa o portiune de 4-5 milimetri se poate folosii.
la modelele ,,full, sansa sa se vada ,,tot,, este totusi imitata pt ca trseele sunt f multe si f dese insa se poate reusi sa se vada mai mult decat inainte de ,, operatie,,
si ca un ultim sfat daca totisi vrei sa faci asta sa iei din start posibilitatea ca trebuie ceva improvizat pt a se apasa pe folie pt o mai buna zona de contact ca ..lipirea.. este exlusa din start.
spor si bafta