Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Ca si ceilalti colegi iti spun ca culoarea uleiului trebuie sa fie de un rosu putred...daca iti merge usor uitate la....Deschizi capota si te uiti in dreptu amortizoarelor uitandute in jos ai sa vezi o gaura care este acoperita de un cauciuc taiat in mai multe bucatele ...uitate daca nu cumva cauciucu ala iti freaca de barele de la caseta de directie...si eu auzeam un sunet ciudat cand freca saracia aia de cauciuc de bara problema este ca nu tot timpu freca si de multe ori simteam ca imi si tine in mers Very Happy Very Happy pune pe cineva sa stea la volan si tu uitate si asculta de unde provine sunetu...bafta la rez problemei...si schimba si uleiu ...ca sa-l schimbi vezi ca este o solutie care se pune in vasu de servo dupa ce la-i golit si trebuie sa iei de volan dreapta stanga pt ca el sa traga din lichidu ala si sa iti scoata tot uleiu ala vechi si sa iti curete si instalatia...dute la un magazin de piese si intreaba
Skip ads

  • B-69-LUL

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 2,5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salutari am belele cu servodirectia la omeba B2,5 TD mergea ceas si deaodata s-a blocat si nu mai merge deloc, are lichid de servo chiar nu stiu ce are nimeni nu i-a dat de cap. Question
  • trami

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
S-a rupt axul pompei, e prima cauza ce-mi vine in minte.
  • B-69-LUL

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 2,5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut caseta de directie si este impecabila nu are nimic rupt in ea asta este mare problema
Skip ads

  • B-69-LUL

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 2,5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu cu un nopel omega 2,5 numai ca la mine nu-mi merge servodirectia de loc si face un zgomot urat la virare stanga dreapta
  • crissti

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: constanta
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am o problema legata de servodirectie,si aceea ca dupa ce pornesc motorul nu am servo decat daca turez masina Sad Normal ar trebui sa lucreze pompa imediat dupa pornire. Trebuie sa ii fac aerisirea sau ce ?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica bateria, alternatorul.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur crissti problema ta vine de la baterie sau alternator. Nu ai destul curent ca sa puna pompa in functiune iar in momentul cand o turezi tensiunea creste. Eventual puntea de diode si releul.
Skip ads

  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am si eu o problema tot cu servodirectia. Vad ca toti vorbiti de shuierat la stanga si dreapta maxim..si de ingreunarea volanului, incep sa cred ca e una din bolile lor, alaturi de debitmetru Very Happy Care e problema mea..am si eu toate aceste probleme, dar eu am ceva ce voua nu vi s-a intamplat din cate ati citit, mie mi s-a aprins pe ecran, repet, pe ecran, nu e un martor, un volan galben cu un semnul exclamarii, in carte cand m-am uitat, acest volan are titlul ""Directia electrohidraulica"". Daca si voia veti probleme cu servo, mie de ce imi apare acest volan, si ce anume problema il determina sa apara, si la voi nu? Mentionez ca in mom cand a aparut volanu, mi-au cazut de asemenea toate acele (turatie, ac de motorina, temperatura..a cazut tot), si va rog sa nu-mi spuneti ca este bateria Confused
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la un electrician, mai mult ca sigur e problema electrica. Ce anume nu stiu, dar dupa simtome e partea electrica.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ambro posibil bateria, electromotor (carbuni, diode, regulator), contacte slabe/oxidate.
  • vitalies

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor. Am o intrebaree legata de un Astra F 1.4 injectie multipunct din 1995. Ma intereseaza daca au existat modelele respective cu servodirectie si daca respectiv se poate monta pe al meu care nu are. Mi-am luat alta masina si Astra am lasat-o sotiei - dar e fara servo si se descurca greu. Multumesc anticipat pentru ajutorul vostru.
Skip ads

  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Tinand cont de modificarile majore pe care trebuie sa le faci la masina si de costul pieselor + manopera, mai degraba vinzi masina pui o diferenta si ii cumperi una cu servo. In primul rand trebuie schimbata caseta si pusa una de servo. Apoi pompa de la servo trebuie invartita de o curea; nu cred ca masina are suport pentru cureaua respectiva.
E destul de complicat dupa parerea mea. Se poate face dar sunt prea multe modificari de facut.
  • mirceamihalciuc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am o Vectra C 2.0 DTI 2003, cumparata de o zi si am martorul galben "volan" si martorul galben TC/ESP "masinuta alunecoasa" aprinsi permanent la bord; cu toate asta, masina merge impecabil, adica directia nu mi se pare greoaie, dar adevarul e ca nici nu am putut face comparatie anterior, cand sa zicem, nu ar fi fost aprins acel martor. De functionarea TC/ESP nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca functioneaza, imi aduc aminte ca am plecat o data cu putin "scart".
Inca nu am ajuns la tester, inca e weekend, dar ma gandeam ca poate niste informatii de la cineva cu experienta in domeniu nu ar strica.
Multumesc.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
masina noua=>ai garantie=>mergi la nemernicii de la reprezentanta...cum vand asa ceva...macar puteai ei rezolva treaba inainte. bafta
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste atent postul omului " Vectra C 2003" - ti se pare noua? Smile
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
la Astra 1,7 dti din 2002, uleiul e verde. Eu am pus Febi S 6161. Asta pentru cei interesati.
  • laurscr

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la mine pompa de servo scoate un zgomot destul de puternic. ciudat este ca atunci cand volanul este lasat liber zgomotul este puternic. atunci cand este chiar si foarte putin tensionat stanga/dreapta, zgomotul aproape dispare. volanul se misca foarte usor. intuieste cineva posibile cauze?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la mine mi se aprindeau in mers cand luam vreo groapa. am desfacut mufa de la esp si am strans contactele(mufa mama avea lamelele cam largi). de atunci nu am mai avut probleme. iti recomand sa mergi la tester sa vezi ce cod eroare ai ca la tine nu e pana de contact.
  • laurscr

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
despre TC pot sa-ti spun ca daca pornesti semnalizarea si nu se opreste automat cand indrepti volanul atunci trebuie o recalibrare (memorarea pozitiei de mers inainte a volanului).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR