cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
salut cred ca aici se incadreaza si pb mea :
am un opel astra motor 2.0 din 2000 dti 101 cai 155000 de km si pana acum nu am avut nici o problema.acum cateva zile am bagat motorina si cand am plecat de la benzinarie am calcat-o ceva mai tare(de fapt tot timpul o calc)si dupa vreo 2 sau 3 km am simtit o serie de smucituri la motor acompaniate de pierdere brusca de putere(tractiune).am mai mers cat am mers(cativa km) si a inceput din nou;de precizat e faptul ca incepe sa faca doar cand o calc.azi mi s-a intamplat din nou eram p autostrada si am calcat-o si la fel.am crezut ca poate e de la motorina sau pt ca s-ar fi putut ca cei de benzinarie sa imi fi bagat ceva benzina in loc de motorina.am facut plinul azi la benzinarie si mai ca nu am putut sa intorc masina de langa pompa.cand acceleram putin scadea brusc acceleratia si se oprea motorul. am avut noroc ca prin apropier se afla un atelier de masini bosch autorizat pt diesel-uri.am fost am intrebat si m-am intors la benzinarie sa vad daca nu cumva pot sa duc masina pana la atelier. am pornit masina si parca nu mai avea nimik . a vazut-o seful de la atelier si mi-a zis sa dau cateva ture sa vad daca mai apare problema am facut o tura si cand sa ajung inapoi la service(am calcat-o bineinteles)imi face din nou.am oprit in fata la service si exact cand am lasat motorul la relant s-a oprit singur.mi-au pus testerul p masina si mi-au zis ca le apare o eroare la pompa de injectie.mi-au spus ca nu stiu de ce dar ca ma costa vreo 1200 de euro sa o repare.
daca stie sau are idee cineva ce se intampla il rog sa imi dea cateva sugestii. multumesc anticipat.
am un opel astra motor 2.0 din 2000 dti 101 cai 155000 de km si pana acum nu am avut nici o problema.acum cateva zile am bagat motorina si cand am plecat de la benzinarie am calcat-o ceva mai tare(de fapt tot timpul o calc)si dupa vreo 2 sau 3 km am simtit o serie de smucituri la motor acompaniate de pierdere brusca de putere(tractiune).am mai mers cat am mers(cativa km) si a inceput din nou;de precizat e faptul ca incepe sa faca doar cand o calc.azi mi s-a intamplat din nou eram p autostrada si am calcat-o si la fel.am crezut ca poate e de la motorina sau pt ca s-ar fi putut ca cei de benzinarie sa imi fi bagat ceva benzina in loc de motorina.am facut plinul azi la benzinarie si mai ca nu am putut sa intorc masina de langa pompa.cand acceleram putin scadea brusc acceleratia si se oprea motorul. am avut noroc ca prin apropier se afla un atelier de masini bosch autorizat pt diesel-uri.am fost am intrebat si m-am intors la benzinarie sa vad daca nu cumva pot sa duc masina pana la atelier. am pornit masina si parca nu mai avea nimik . a vazut-o seful de la atelier si mi-a zis sa dau cateva ture sa vad daca mai apare problema am facut o tura si cand sa ajung inapoi la service(am calcat-o bineinteles)imi face din nou.am oprit in fata la service si exact cand am lasat motorul la relant s-a oprit singur.mi-au pus testerul p masina si mi-au zis ca le apare o eroare la pompa de injectie.mi-au spus ca nu stiu de ce dar ca ma costa vreo 1200 de euro sa o repare.
daca stie sau are idee cineva ce se intampla il rog sa imi dea cateva sugestii. multumesc anticipat.
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
am fost la reprezentanta la Opel aici in Spania (aici stau ) si le-am explicat pe indelete ce sa intamplat.Mi-au facut programare si mi-ai spus ca ar putea fi pompa defecta, valva EGR, un furtunas scos de la locul lui ,sau chiar murdarie in pompa !
ramane de vazut ce zic cei d la Opel joia asta cand ma duc la ei ....
de precizat ca masina nu face nici o figura daca nu o calc mai tare de 2ooo rpm
orice sugestie / parere e binevenita
poate ma ajutati voi ca cei d la astra nu au habar se pare ........
COD MOTOR : D-X20DTL
ramane de vazut ce zic cei d la Opel joia asta cand ma duc la ei ....
de precizat ca masina nu face nici o figura daca nu o calc mai tare de 2ooo rpm
orice sugestie / parere e binevenita
poate ma ajutati voi ca cei d la astra nu au habar se pare ........
COD MOTOR : D-X20DTL
- musteataflorin
- *
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2006
- Vectra 1999 x20dth
- suceava
musteataflorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
Buna
Sunt nou pe acest forum si imi cer scuze daca incep din nou un subiect discutat dar sincer nu am gasit raspuns
Am un Opel vectra B zic eu, din 99, motorina, motor X20DTH, problema mea: masina nu porneste la rece sau dupa mai multe ore de stationare uneori dupa pornire se opreste dar asta mai rar si nu mai pot porni decit cu spray apoi functioneaza dar, cind turez in mers se aprinde martorul galben in bord si apoi nu mai pot accelera indiferent cit de tare accelerez, turatiile pina se aprinde becul galben si se blocheaza accelerarea scad in functie de treapta de viteza. Ca sa o pot accelera trebuie sa o las sa scada turatiile pina pe la 900 si apoi sa o calc brusc atunci mai cistig ceva turatii in plus. Mai mult de 90 nu pot merge iar la deal maxim 40. Turbo se aude furtunul e sub presiune. La mecanici mi sa spus ca turbo merge, electrovelvele trebuiesc in locuite, pe tester mia dat urmatoarele eroari: P0115, 0105, 1631, 0110, 0100, 1650, 1651, 0704, 0400, 1220. Am mai verificat furtunurile alea mici de la vacum sunt in regula. Dupa ce sau sters eroarile doar P1220 a mai ramas asta fara sa repet testul dupa un mers cu masina. Ce idei mi se poate da pentru ca de pe forum am inteles ca motorul meu seamana cu Y20DTH si ca ar putea fi pompa de injectie partea mecanica, debitmetru etc sincer nici nu stiu de unde sa incep , nu imi permit sa investesc milioane in masina fara sa fiu sigur.
Va multumesc anticipat
Sunt nou pe acest forum si imi cer scuze daca incep din nou un subiect discutat dar sincer nu am gasit raspuns
Am un Opel vectra B zic eu, din 99, motorina, motor X20DTH, problema mea: masina nu porneste la rece sau dupa mai multe ore de stationare uneori dupa pornire se opreste dar asta mai rar si nu mai pot porni decit cu spray apoi functioneaza dar, cind turez in mers se aprinde martorul galben in bord si apoi nu mai pot accelera indiferent cit de tare accelerez, turatiile pina se aprinde becul galben si se blocheaza accelerarea scad in functie de treapta de viteza. Ca sa o pot accelera trebuie sa o las sa scada turatiile pina pe la 900 si apoi sa o calc brusc atunci mai cistig ceva turatii in plus. Mai mult de 90 nu pot merge iar la deal maxim 40. Turbo se aude furtunul e sub presiune. La mecanici mi sa spus ca turbo merge, electrovelvele trebuiesc in locuite, pe tester mia dat urmatoarele eroari: P0115, 0105, 1631, 0110, 0100, 1650, 1651, 0704, 0400, 1220. Am mai verificat furtunurile alea mici de la vacum sunt in regula. Dupa ce sau sters eroarile doar P1220 a mai ramas asta fara sa repet testul dupa un mers cu masina. Ce idei mi se poate da pentru ca de pe forum am inteles ca motorul meu seamana cu Y20DTH si ca ar putea fi pompa de injectie partea mecanica, debitmetru etc sincer nici nu stiu de unde sa incep , nu imi permit sa investesc milioane in masina fara sa fiu sigur.
Va multumesc anticipat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
o ho ho, sunt multi la care porneste greu la rece dar daca zici ca se si opreste e simptoma de aer in instalatie, verifica furtunasele de retur (daca tragi de ele si sunt vechi se rup in mana, asta ar fi ok, stii ca ele sunt de vina), etanseitatea filtrului de motorina, in cel mai rau caz pune o supapa unisens pe tur intre filtru si pompa, apoi simeringurile injectoarelor
o alta metoda pentru scurgeri mai serioase este sa pui furtunase transparente si sa vezi eventualele bule de aer, daca sunt mari rasufla pe undeva
aia 1220 am avut-o si eu, ceva de genul fuel reduction caused by high pump temperature, se pare ca am scapat cu ceva fuel cleaner (tratament injectoare mai bine zis)
partea cu martorul galben nu prea stiu, de obicei e egr ul, intra in mod avarie si chiar nu poti accelera mai mult
nasol ca ti-a ramas 1220, eu il primeam cand o forjam la top speed mult timp
o alta metoda pentru scurgeri mai serioase este sa pui furtunase transparente si sa vezi eventualele bule de aer, daca sunt mari rasufla pe undeva
aia 1220 am avut-o si eu, ceva de genul fuel reduction caused by high pump temperature, se pare ca am scapat cu ceva fuel cleaner (tratament injectoare mai bine zis)
partea cu martorul galben nu prea stiu, de obicei e egr ul, intra in mod avarie si chiar nu poti accelera mai mult
nasol ca ti-a ramas 1220, eu il primeam cand o forjam la top speed mult timp
- musteataflorin
- *
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2006
- Vectra 1999 x20dth
- suceava
musteataflorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
problema e ca la rece nu porneste o pornesc doar cu spray exact cum am scris deci nu porneste greu ci nu porneste deloc.
la egr m-am gindit si io dar toti mecanicii zic ca e pompa de injectie.
faza cu opritul e mai rara.
am verif cum am zis furtunasele sunt ok mai verific alea de retur de la injectoare . am mai verificat electrovalvele manual adica le-am alimentat si inchid deschid tensiunea la pornire pe electrovalva care regleaza aerul e de 7V si ramine la fel putin variaza cind accelerez. Prin ele suflu si aerul trece cind e deschisa dar nu stiu ce debit tre sa am.
la mine la tester mia zis ca 1220 inseamna "variable intake air/variable swirl (diesel) circuit open"
la egr m-am gindit si io dar toti mecanicii zic ca e pompa de injectie.
faza cu opritul e mai rara.
am verif cum am zis furtunasele sunt ok mai verific alea de retur de la injectoare . am mai verificat electrovalvele manual adica le-am alimentat si inchid deschid tensiunea la pornire pe electrovalva care regleaza aerul e de 7V si ramine la fel putin variaza cind accelerez. Prin ele suflu si aerul trece cind e deschisa dar nu stiu ce debit tre sa am.
la mine la tester mia zis ca 1220 inseamna "variable intake air/variable swirl (diesel) circuit open"
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
ori asa ori asa tot aer in instalatie e, dar ceva masiv:) daca zici ca se mai si opreste banuiesc si pe la filtru ceva aer
eu ma refeream numai la cele de retur referitor la pornire
P1220 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
Actual start of injection value is out of range
Effect:
Maximum performance will be reduced.
asta e din TIS la motorul tau
eu ma refeream numai la cele de retur referitor la pornire
P1220 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
Actual start of injection value is out of range
Effect:
Maximum performance will be reduced.
asta e din TIS la motorul tau
- musteataflorin
- *
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2006
- Vectra 1999 x20dth
- suceava
musteataflorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
ok am sa verific prin inlocuire cele de retur sper sa porneasca acum faza cu 1220 nu inteleg ce ar trebui facut?
poti sa ma ajuti ca idee ce sa inlocuiesc?
filtru de motorina am schimbat si e ok zic eu am sa verific sa nu ia aer
deci ce as putea sa mai fac?
cu codul p1631 referitor la pompa ca asa apare pe diagnoza ai vreo idee?
poti sa ma ajuti ca idee ce sa inlocuiesc?
filtru de motorina am schimbat si e ok zic eu am sa verific sa nu ia aer
deci ce as putea sa mai fac?
cu codul p1631 referitor la pompa ca asa apare pe diagnoza ai vreo idee?
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
WOW, chiar pare ceva nasol
P1631 Injection Pump Malfunction 1
Injection pump control unit hardware failure (EEPROM defective)
or
Injection pump control unit hardware failure (A/D converter defective).
Effect:
Engine is stopped.
o mica ordine de lucru
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P1660
Fuel Cutoff Solenoid Valve Circuit High Input
la tine se pare ca nu e 1660 in memorie, mergem pe varianta cu nu
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P0190
Mechanical Fault in Fuel System (Idle Speed)
P0190
Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
P0190
Mechanical Fault in Fuel System (Full Load)
nici asta nu e, alegem iar varianta nu la verificare
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P1173
Fuel Reduction caused by High Pump Temperature
iar nu
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P1173
Fuel Reduction caused by High Pump Temperature
iar nu
Work Order Description Nominal Value
Ignition OFF
Disconnect wiring harness connector from:
K128 Control Unit - Injection Pump
Ignition ON
Measure voltage between the following terminals:
K128 Control Unit - Injection Pump
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 7
&
Ground (pe aici apar niste tensiuni de confirmat)
pentru nu ai asa
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
K128 Control Unit - Injection Pump
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 7
pentru da iar apar ramurele si sunt atat de multe incat astept mesaj sa mergem mai departe
P1650 CAN: Device Hangup
Control unit hardware failure (CAN handler defective)
Effect:
Engine is stopped.
Concerned Terminals:
91, 99, 100, 105
P1651 Injection Pump: CAN Malfunction
Control unit injection pump recognises CAN bus error
Effect:
Engine is stopped.
Concerned Terminals:
91, 99, 100, 105
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
Vehicle accelerated from stop (from 0 km/h (0 mph) up to approximately 100 km/h (62 mph))
No signal change of the clutch switch signal recognised
Effect:
Operation of cruise control is impossible.
Concerned Terminals:
31
P0400 aici sunt vreo 4 simptome, 2 legate de egr si 2 legate si de temperatura aerului
115 si 105 se refera la presiune si temperatura aerului, asta stiu ca e senzor comun, puteau sa apara si daca dai la cheie cu mufa scoasa (urmeaza sa se opreasca motorul singur fara mufa aia bagata)
ar fi bine sa mai faci un tester dupa ceva timp fara sa mai pornesti motorul cu mufele scoase aiurea (cred ca e suficient si contactul pus fara mufe ca sa se stocheze eroarea)
Ultima modificare facuta de deleted-5277 la Vin 24 Aug, 2007 10:05 pm
P1631 Injection Pump Malfunction 1
Injection pump control unit hardware failure (EEPROM defective)
or
Injection pump control unit hardware failure (A/D converter defective).
Effect:
Engine is stopped.
o mica ordine de lucru
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P1660
Fuel Cutoff Solenoid Valve Circuit High Input
la tine se pare ca nu e 1660 in memorie, mergem pe varianta cu nu
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P0190
Mechanical Fault in Fuel System (Idle Speed)
P0190
Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
P0190
Mechanical Fault in Fuel System (Full Load)
nici asta nu e, alegem iar varianta nu la verificare
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P1173
Fuel Reduction caused by High Pump Temperature
iar nu
Work Order Description Nominal Value
Is the following Diagnostic Trouble Code stored?
P1173
Fuel Reduction caused by High Pump Temperature
iar nu
Work Order Description Nominal Value
Ignition OFF
Disconnect wiring harness connector from:
K128 Control Unit - Injection Pump
Ignition ON
Measure voltage between the following terminals:
K128 Control Unit - Injection Pump
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 7
&
Ground (pe aici apar niste tensiuni de confirmat)
pentru nu ai asa
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
K128 Control Unit - Injection Pump
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 7
pentru da iar apar ramurele si sunt atat de multe incat astept mesaj sa mergem mai departe
P1650 CAN: Device Hangup
Control unit hardware failure (CAN handler defective)
Effect:
Engine is stopped.
Concerned Terminals:
91, 99, 100, 105
P1651 Injection Pump: CAN Malfunction
Control unit injection pump recognises CAN bus error
Effect:
Engine is stopped.
Concerned Terminals:
91, 99, 100, 105
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
Vehicle accelerated from stop (from 0 km/h (0 mph) up to approximately 100 km/h (62 mph))
No signal change of the clutch switch signal recognised
Effect:
Operation of cruise control is impossible.
Concerned Terminals:
31
P0400 aici sunt vreo 4 simptome, 2 legate de egr si 2 legate si de temperatura aerului
115 si 105 se refera la presiune si temperatura aerului, asta stiu ca e senzor comun, puteau sa apara si daca dai la cheie cu mufa scoasa (urmeaza sa se opreasca motorul singur fara mufa aia bagata)
ar fi bine sa mai faci un tester dupa ceva timp fara sa mai pornesti motorul cu mufele scoase aiurea (cred ca e suficient si contactul pus fara mufe ca sa se stocheze eroarea)
Ultima modificare facuta de deleted-5277 la Vin 24 Aug, 2007 10:05 pm
- musteataflorin
- *
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2006
- Vectra 1999 x20dth
- suceava
musteataflorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
1220 ala cam ciudat si fara explicatii, pe google apare o referire la crankshaft (din cate stiu senzorul care raporteaza turatia motorului, ceva magnetic cu citire de pe volanta) si injectie, probabil daca senzorul nu raporteaza bine unghiul si injectia e aiurea, ciudat ca nu apare la erori sau poate nu ma uitai atent
- musteataflorin
- *
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2006
- Vectra 1999 x20dth
- suceava
musteataflorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
P1110 Variable Intake Air/Variable Swirl (Diesel) High Input
Short to voltage in circuit to control unit terminal 60
Effect:
Maximum performance will be reduced.
Exhaust gas recirculation valve is switched off
Boost pressure control is not longer possible.
dupa cateva proceduri de verificare ar rezulta
Defective component:
Vacuum Actuator - Swirl Level Control Valve
probabil e ok sa le inlocuiesti
Short to voltage in circuit to control unit terminal 60
Effect:
Maximum performance will be reduced.
Exhaust gas recirculation valve is switched off
Boost pressure control is not longer possible.
dupa cateva proceduri de verificare ar rezulta
Defective component:
Vacuum Actuator - Swirl Level Control Valve
probabil e ok sa le inlocuiesti
- musteataflorin
- *
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2006
- Vectra 1999 x20dth
- suceava
musteataflorin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
am inlocuit furtunasele si masina porneste la cheie fara probleme indiferent cind si cum, la reprezentanta opel din suceava mi sa spus dupa ce au facut si ei un test la masina ca este 100 % pompa de injectie defecta, la ei ma costa 1200 E sa o trimita la reparat fara manopera lor de a o da jos si de a pune la loc cind vine reparata.
Intrebare stie cineva un loc unde se repara aceste pompe la un pret mult mai mic eventual merg cu masina pina acolo, sau de unde pot achizitiona una la un pret accesibil eventual sa o si monteze pe masina pt ca am inteles ca trebuie resetata?
Intrebare stie cineva un loc unde se repara aceste pompe la un pret mult mai mic eventual merg cu masina pina acolo, sau de unde pot achizitiona una la un pret accesibil eventual sa o si monteze pe masina pt ca am inteles ca trebuie resetata?
N_ADI_R
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
e enorm de mult, pt y20dth una second o stiu eu la 800E, chiar si asa mi se pare exagerat.
Decat sa o repari la reprezentanta mai bine ii dai foc . Incearca totusi si niste solutie de injectoare (liqui molly sau ceva de firma nu bidonase de 100ml no name) dar ia-o progresiv sa nu bage toate mizeriile deodata. Pe langa injectoare curata si pompa, oricum mai rau de atat ce poate fi? As zice o doza la un plin iar a 2-a mai de soc, la 20-30l.
1220 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
Actual start of injection value is out of range
As zice totusi cu o investitie minima sa schimbi si senzorul ala crankshaft, masoara unghiul volantei pt injectie.
Decat sa o repari la reprezentanta mai bine ii dai foc . Incearca totusi si niste solutie de injectoare (liqui molly sau ceva de firma nu bidonase de 100ml no name) dar ia-o progresiv sa nu bage toate mizeriile deodata. Pe langa injectoare curata si pompa, oricum mai rau de atat ce poate fi? As zice o doza la un plin iar a 2-a mai de soc, la 20-30l.
1220 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
Actual start of injection value is out of range
As zice totusi cu o investitie minima sa schimbi si senzorul ala crankshaft, masoara unghiul volantei pt injectie.
wum_n11
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut
Am si eu un opel vectra B 2001 Y20dth . Si imi porneste mereu la rece dar la un moment dat cand se incinde mai mult motorul ( 1-2 ore de mers) daca o opresc apoi numai porneste daca nu o las vreo 2 ore sa se raceasca..Nu inteleg de la ce ar fi problema...daca puteti sa ma ajutati cu un sfat ar fi de mare ajutor
Multumesc
Am si eu un opel vectra B 2001 Y20dth . Si imi porneste mereu la rece dar la un moment dat cand se incinde mai mult motorul ( 1-2 ore de mers) daca o opresc apoi numai porneste daca nu o las vreo 2 ore sa se raceasca..Nu inteleg de la ce ar fi problema...daca puteti sa ma ajutati cu un sfat ar fi de mare ajutor
Multumesc
gxg_82
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: focsani
- Masina: Astra 2002 2000dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
sal ! poate ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie sau un link pt problema mea : am un astra g din 2002 , 2.0 dth , si de un tp nu pot sa mai depasesc in sarcina 2500 ... 3000 de ture ,
a mai facut asa o data am fortat-o a dat un rateu si apoi a mers ca un vis da acuma vad ca iar a innebunit ... (am scimbat toate filtrele ... degeaba chiar ... si tot nu vrea ) vreau sa ma duc cu ea la service .. si de asta intreb ca sa nu ma jupoaie aia
ms mult astept rasp ..
a mai facut asa o data am fortat-o a dat un rateu si apoi a mers ca un vis da acuma vad ca iar a innebunit ... (am scimbat toate filtrele ... degeaba chiar ... si tot nu vrea ) vreau sa ma duc cu ea la service .. si de asta intreb ca sa nu ma jupoaie aia
ms mult astept rasp ..
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
toti membrii bebe au o problema: nu stiu sa foloseasca functia search.
cel cu motorul, e clar ca ai o problema cu termostatul sau pompa de apa
cel cu 2500-3000 ture e cam clar ca iti intra masina in modul avarie, de ce? nu stiu, fa intai o diagnoza
dar parca aici discutam doar 2 coduri de eroare, sunteti total pe dinafara
cel cu motorul, e clar ca ai o problema cu termostatul sau pompa de apa
cel cu 2500-3000 ture e cam clar ca iti intra masina in modul avarie, de ce? nu stiu, fa intai o diagnoza
dar parca aici discutam doar 2 coduri de eroare, sunteti total pe dinafara
1964b
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2007
- Mesaj Privat
1964b
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2007
- Mesaj Privat