- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am montat BC-ul in proportie de 60%... mai am de tras un fir de la ECU si 2 de la pedala de frana si sigurante...
Pana acum merge tot mai putin partea de Check Control pentru ca nu am modulul de Lamp Control pe masina (l-am cautat in spatele airbag-ului din dreapta dar nu e )... Mai am de cautat si ceilalti sensori daca nu renunt de tot la partea cu "check controlul"
Am insa 2 probleme de rezolvat pana una alta...
1. Are cineva un Radio CD CCRT700 pe un Astra G sa schimb si eu limba BC-ului din Germana in Engleza?
2. Cei care aveti BC pe motorul Y20DTH imi puteti spune ce afiseaza pe ecran cand tineti apasata ambele butoane de SET si RESET pentru 4-5 secunde...
La mine afiseaza:
021 1
056 15385
si nu stiu ce reprezinta
Pana acum merge tot mai putin partea de Check Control pentru ca nu am modulul de Lamp Control pe masina (l-am cautat in spatele airbag-ului din dreapta dar nu e )... Mai am de cautat si ceilalti sensori daca nu renunt de tot la partea cu "check controlul"
Am insa 2 probleme de rezolvat pana una alta...
1. Are cineva un Radio CD CCRT700 pe un Astra G sa schimb si eu limba BC-ului din Germana in Engleza?
2. Cei care aveti BC pe motorul Y20DTH imi puteti spune ce afiseaza pe ecran cand tineti apasata ambele butoane de SET si RESET pentru 4-5 secunde...
La mine afiseaza:
021 1
056 15385
si nu stiu ce reprezinta
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Vad ca numai eu postez pe aici... Mai intereseaza pe cineva oare?
Azi am terminat de montat 29 din cele 32 de fire (a mai ramas cel de consum catre ECU si cele pentru stopurile pe frana). Am renuntat sa mai montez pe cele de Check Control...
Surpriza... chiar daca nu l-am montat pe cel de consum catre ECU a inceput sa-mi spuna cati Km mai fac cu motorina din rezervor (probabil ia ceva mediu in calcul)...
Cum stau prost cu timpul liber celelalte fire le voi monta weekend-ul viitor...
Are rost sa fac vreun tutorial, e interesat cineva sa fac asa ceva in limba romana cum a facut Thanatos? (nu de alta dar nu vreau sa ma chinui fara rost)
Azi am terminat de montat 29 din cele 32 de fire (a mai ramas cel de consum catre ECU si cele pentru stopurile pe frana). Am renuntat sa mai montez pe cele de Check Control...
Surpriza... chiar daca nu l-am montat pe cel de consum catre ECU a inceput sa-mi spuna cati Km mai fac cu motorina din rezervor (probabil ia ceva mediu in calcul)...
Cum stau prost cu timpul liber celelalte fire le voi monta weekend-ul viitor...
Are rost sa fac vreun tutorial, e interesat cineva sa fac asa ceva in limba romana cum a facut Thanatos? (nu de alta dar nu vreau sa ma chinui fara rost)
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- underscore
- *
- 13 mesaje
- din 19 Jul 2004
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
underscore
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2004
- Mesaj Privat
Ai avut ceva de munca. Felicitari!!!
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci bypass la check controll, asa cum spunea si Thanathos. Macar la lucrurile complicate sau la cele la care nu ai tot ce iti trebuie (modulul de Lamp Controll de exemplu) .
Am cateva intrebari:
1. Cum ai gasit MIDul? Era de la un Y20DTH?
2. Cum ai sa procedezi cu firul de la ECU? Il prinzi in mufa ce intra in ECU sau direct in pinul cu pricina de la ECU?
3. Ai facut rost de o schema electrica pentru Y20DTH (as fi si eu interesat de ea)? Care este pinul de Fuel Consumption in ECU? Este 29 asa cum spuneai mai inainte? Eu asa l-am gasit in schema de la X20DTH. Tot la X20DTH pinul 29 de la ECU corespunde pinului 12 de la mufa ce intra in ECU.
4. Unde este ECU la Astra-G?
Multumesc si Bafta!
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci bypass la check controll, asa cum spunea si Thanathos. Macar la lucrurile complicate sau la cele la care nu ai tot ce iti trebuie (modulul de Lamp Controll de exemplu) .
Am cateva intrebari:
1. Cum ai gasit MIDul? Era de la un Y20DTH?
2. Cum ai sa procedezi cu firul de la ECU? Il prinzi in mufa ce intra in ECU sau direct in pinul cu pricina de la ECU?
3. Ai facut rost de o schema electrica pentru Y20DTH (as fi si eu interesat de ea)? Care este pinul de Fuel Consumption in ECU? Este 29 asa cum spuneai mai inainte? Eu asa l-am gasit in schema de la X20DTH. Tot la X20DTH pinul 29 de la ECU corespunde pinului 12 de la mufa ce intra in ECU.
4. Unde este ECU la Astra-G?
Multumesc si Bafta!
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
jonny a scris:din pacate nu te pot ajuta prea mult
acum ce ma ingrijoreaza pe mine oare pe Z16SE se poate pune BC? cum pot afla?
acum ce ma ingrijoreaza pe mine oare pe Z16SE se poate pune BC? cum pot afla?
Stai linistit... acum chiar ca nu mai am nevoie de ajutor... Am reusit pana la urma sa ma descurc si fara...
Eu zic ca DA, se poate pune MID...
Intra tu frumusel pe http://astra.quattro.cz/for...ewtopic.php?t=10, nu te ingrijora ca nu intelegi nimic si in ultimul tabel o sa vezi pe ce motoare Atra G se poatew pune (eu am vazut acolo si Z16SE)
Ultima modificare facuta de GabiB77 la Lun 07 Nov, 2005 7:32 pm
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
underscore a scris:Ai avut ceva de munca. Felicitari!!!
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci bypass la check controll, asa cum spunea si Thanathos. Macar la lucrurile complicate sau la cele la care nu ai tot ce iti trebuie (modulul de Lamp Controll de exemplu) .
Am cateva intrebari:
1. Cum ai gasit MIDul? Era de la un Y20DTH?
2. Cum ai sa procedezi cu firul de la ECU? Il prinzi in mufa ce intra in ECU sau direct in pinul cu pricina de la ECU?
3. Ai facut rost de o schema electrica pentru Y20DTH (as fi si eu interesat de ea)? Care este pinul de Fuel Consumption in ECU? Este 29 asa cum spuneai mai inainte? Eu asa l-am gasit in schema de la X20DTH. Tot la X20DTH pinul 29 de la ECU corespunde pinului 12 de la mufa ce intra in ECU.
4. Unde este ECU la Astra-G?
Multumesc si Bafta!
Cred ca cel mai bine ar fi sa faci bypass la check controll, asa cum spunea si Thanathos. Macar la lucrurile complicate sau la cele la care nu ai tot ce iti trebuie (modulul de Lamp Controll de exemplu) .
Am cateva intrebari:
1. Cum ai gasit MIDul? Era de la un Y20DTH?
2. Cum ai sa procedezi cu firul de la ECU? Il prinzi in mufa ce intra in ECU sau direct in pinul cu pricina de la ECU?
3. Ai facut rost de o schema electrica pentru Y20DTH (as fi si eu interesat de ea)? Care este pinul de Fuel Consumption in ECU? Este 29 asa cum spuneai mai inainte? Eu asa l-am gasit in schema de la X20DTH. Tot la X20DTH pinul 29 de la ECU corespunde pinului 12 de la mufa ce intra in ECU.
4. Unde este ECU la Astra-G?
Multumesc si Bafta!
Asta o sa si fac, o sa duc toate firele de CC la masa
1. E pentru Y20DTH (asa mi s-a spus, dar pana nu-mi da cineva un exemplu de ce scrie cand apesi ambele butoane nu pot fi 100% sigur) dupa ce montez tot o sa fac un consum paralel la plin de rezervor si o sa-mi dau seama daca totul e in regula...
2. Eu as vrea sa-l pun in mufa de la ECU, n-as vrea sa fac lipituri pe ECU, dar o sa vad cel mai bine la fata locului...
3. Pinul depinde de tipul mototului si de anul fabricatiei... Vezi ca am dat un link lui jonny acum cateva minute, acolo vezi exact in ultimul tabel...
4. Aici a fost cel mai greu dar pana la urma, dupa ce mi-am prins urechile la cautat cu Google l-am gasit... e in aripa stanga fata... o sa vezi poza tot in linkul aratat
- Libra
- ******
- 4,007 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,007
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am ajuns si pe aici, dar sa nu credeti tot ce zice, de exemplu o gramada de mufe pe care ei le dau a fi in spatele scrumierei nu exista (cel putin nu existau la mine). In afara de asta informatiile despre pin-ul de le ECU nu sunt asa explicite ca pe site-ul ceh
Libra, o sa fac si un tutorial, dar dupa ce finalizez toata lucrarea, adica sa trag si ultimele 3 fire, probabil in week-end
Libra, o sa fac si un tutorial, dar dupa ce finalizez toata lucrarea, adica sa trag si ultimele 3 fire, probabil in week-end
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
oricum, nu-i problema ca mufele de acolo erau: PIN-ul de la ECU si intrerupatorul pedalei de frana care se pot lua si din alta parte
Mai e un site http://translate.google.com...%2Flanguage_tools care arat cum si-a pus si alt neamt MID, dar da imagini asa pe sarite, tocmai la ce era mai important trece peste
Mai e un site http://translate.google.com...%2Flanguage_tools care arat cum si-a pus si alt neamt MID, dar da imagini asa pe sarite, tocmai la ce era mai important trece peste
- underscore
- *
- 13 mesaje
- din 19 Jul 2004
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
underscore
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2004
- Mesaj Privat
gabib77 a scris:Asta o sa si fac, o sa duc toate firele de CC la masa
Atentie, nu toti pinii se pun la masa. Unii se pun la plus.
gabib77 a scris:4. Aici a fost cel mai greu dar pana la urma, dupa ce mi-am prins urechile la cautat cu Google l-am gasit... e in aripa stanga fata... o sa vezi poza tot in linkul aratat
Wow. Nu m-as fi asteptat. Nici eu nu reusesc sa gasesc nimic in documentatii despre localizarea ECU la Vectra B. Si nici cu google nu prea am avut noroc. Are cineva vreo idee despre asta?
Din linkul pe care l-ai dat am vazut ca exista o mufa cu 32 de pini de la VW care este la fel cu cea folosita la MID. Am cautat un pic pe net part numberul si am gasit-o pe la 1.5 euro . De bagat in seama...
Bafta cu pinul de la ecu.
- underscore
- *
- 13 mesaje
- din 19 Jul 2004
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
underscore
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2004
- Mesaj Privat
gabib77 a scris:2. Cei care aveti BC pe motorul Y20DTH imi puteti spune ce afiseaza pe ecran cand tineti apasata ambele butoane de SET si RESET pentru 4-5 secunde...
La mine afiseaza:
021 1
056 15385
si nu stiu ce reprezinta
La mine afiseaza:
021 1
056 15385
si nu stiu ce reprezinta
Se pare ca e de Y20DTH. Gasesti aici codurile de MID corspunzatoare fiecarui motor, cu diverse variante de cauciucuri.
Linkul l-am gasit pe pagina la care ai dat tu linkul mai devreme
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ai uitat sa pui link-ul... eu sincer n-am gasit nimic acolo legat de ce afiseaza MID-ul cand tii apasat ambele dutane de la maneta pentru 3-4 sec.
Cat despre pinii de CC, unii se lasa liberi, iar altii se leaga la masa... nu am gasit in nici o documentatie sa fie vreunul la +
Daca ai gasit tu vreun pin la Astra G - CC care se pune la plus chiar te rog sa exemplifici...
Cat despre pinii de CC, unii se lasa liberi, iar altii se leaga la masa... nu am gasit in nici o documentatie sa fie vreunul la +
Daca ai gasit tu vreun pin la Astra G - CC care se pune la plus chiar te rog sa exemplifici...
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- underscore
- *
- 13 mesaje
- din 19 Jul 2004
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
underscore
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2004
- Mesaj Privat
gabib77 a scris:Cat despre pinii de CC, unii se lasa liberi, iar altii se leaga la masa... nu am gasit in nici o documentatie sa fie vreunul la +
Daca ai gasit tu vreun pin la Astra G - CC care se pune la plus chiar te rog sa exemplifici...
Daca ai gasit tu vreun pin la Astra G - CC care se pune la plus chiar te rog sa exemplifici...
Am vazut ca unii pini se pun la + in howto-ul dacut de Thanatos pentru Vectra B. Acum pentru Astra nu pot sa fiu 100% sigur.
El spunea ca 3 pini se leaga la plus:
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor
Acum, la Astra aceeasi pini au aceleasi functii si mai mult, 17 si 18 se leaga la acelasi modul de Lamp Control ca si la Vectra. Asa ca eu as zice ca se pun la plus.
Dar dupa cum am spus, nu sunt 100% sigur de asta. Daca treaba merge cu unele fire lasate liber, cu atat mai bine.
O sa incerc sa ma mai interesez de chestia asta.
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am vazut ca unii pini se pun la + in howto-ul dacut de Thanatos pentru Vectra B. Acum pentru Astra nu pot sa fiu 100% sigur.
El spunea ca 3 pini se leaga la plus:
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor
Acum, la Astra aceeasi pini au aceleasi functii si mai mult, 17 si 18 se leaga la acelasi modul de Lamp Control ca si la Vectra. Asa ca eu as zice ca se pun la plus.
Dar dupa cum am spus, nu sunt 100% sigur de asta. Daca treaba merge cu unele fire lasate liber, cu atat mai bine.
O sa incerc sa ma mai interesez de chestia asta.[/quote]
Pin-ul 17 se leaga la masa, iar 18 se lasa liber (gasesti asta in mai multe tutoriale)
Brake lamp fuse se leaga la plus prin Siguranta 38 din tabloul de sigurante dar asta nu are treaba cu CC (adica cele de Lamp Control), asta verifica doar daca ai pedala de frana (pare acelasi lucru, dar nu are legatura cu CC-ul) sau stop pe lampa, dar are nevoie doar de un impuls, nu se leaga permanent la masa sau plus si aceste fire nu se pot lasa in aer, ca tot da eroare display-ul
El spunea ca 3 pini se leaga la plus:
16 Brake lamp fuse
17 Driving lamps/rear lamps sensor
18 Brake lamp sensor
Acum, la Astra aceeasi pini au aceleasi functii si mai mult, 17 si 18 se leaga la acelasi modul de Lamp Control ca si la Vectra. Asa ca eu as zice ca se pun la plus.
Dar dupa cum am spus, nu sunt 100% sigur de asta. Daca treaba merge cu unele fire lasate liber, cu atat mai bine.
O sa incerc sa ma mai interesez de chestia asta.[/quote]
Pin-ul 17 se leaga la masa, iar 18 se lasa liber (gasesti asta in mai multe tutoriale)
Brake lamp fuse se leaga la plus prin Siguranta 38 din tabloul de sigurante dar asta nu are treaba cu CC (adica cele de Lamp Control), asta verifica doar daca ai pedala de frana (pare acelasi lucru, dar nu are legatura cu CC-ul) sau stop pe lampa, dar are nevoie doar de un impuls, nu se leaga permanent la masa sau plus si aceste fire nu se pot lasa in aer, ca tot da eroare display-ul
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat