Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am facut tesul cu frana si acceleratia, am gasit 3 erori :0141,0340,0136; am scos bornele la baterie etc. FANTASTIC mi-a disparut alarma de la bord . Sunteti TARI .Multe multumiri si tineti-o tot asa.
Skip ads

  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La multi ani!
E bine macar ca ai citit erorile. Daca ai reusit sa le faci sa-ti dispara de pe afisaj nu inseamna ca ai rezolvat problema. De regula se remediaza defectul care a dus la aparitia erori, dupa care se reseteaza.
Nu sunt eu cel mai in masura sa iti dau sfaturi dar asa cred ca trebuia procedat.
  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
dupa cum am mai spus ,am reusit sa citesc codurile si chiar sa le anulez ,dar dupa doua zile mi-a aparut iara ,puteti sa-mi spuneti ce sa fac , m-a dispera rau de tot .Multe multumiri.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da normal, tu ai sters erorile dar daca nu rezolvi cauza o sa-ti apara din nou!

Senzorul lamda 2
P0141 O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit Open (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)

Senzor pozitie axe cu came
P0340 Camshaft position sensor circuit malfunction
P0340 Camshaft position sensor circuit high input
P0340 Camshaft Position Sensor Signal Missing
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance
P0340 Camshaft position sensor circuit low input

Prima data ar fi bine sa mergi sa faci o citire de parametrii sa avem o imagine mai ampla.

-A fost umblat la distributie?
-Ai tzacanit de diesel cand se incalzeste motorul?

Senzorul de pozitie axe cu came nu prea pica insa posibil sa ai contact imperfect in mufa sau distributia decalata.
Skip ads

  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Distributia este pe lant si am schimbat-o acum 2 luni, un usor trancanit avea dar am observat ca i-am facut schimbul de ulei si trancanitul sa amplificat considerabil pe test am pus-o de doua ori si nu mi-a facut altceva decat sa-mi stearga eroriile,mi-a spus ca este de vina benzina este adevarat ca a tras de un sensor si la curatat cu un spray dar nu mi-a zis ca trebuie schimbat ,servisul este totuei unul cu renume la noi sa cred ca sunt incompetenti.Apropo alimentez cu CARERA 95, sa folosesc alceva sau sa folosesc ceva aditivi(care).CU RESPECT.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca a fost schimbat distributia atunci mai mult ca sigur este decalat acum si de aceea da eroare senzorul de axe, banuiesc ca eroarea a aparut dupa ce a-ti schimbat distributia inainte nu aveati.
Eroarea asta clar nu este de la benzina, a-si fi curios daca a auzit respectivul de Kit de schimbare distributie.

Ar trebui sa verifici cat mai repede posibil daca este pusa la punct distributia, sa nu se transforme povestea intr-una trista.
  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu vreau totusi sa plictisesc ,mi-a aparut prima oara pana sa fac toate cele spuse de mine tocmai de aceea la indrumarea lor am si schimbat distributia, o tin una si buna (combustibilul) daca merg asa este problema, consumul este mai mare?
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verificarea moarte nu are, de la benzina proasta nu o sa dea eroare de axe cu came, asta este sigur, poti sa pui si carrera 100 tot o sa ai eroarea.
Mergi sa-ti verifice cineva distributia asa cum trebuie cu kit de schimbare distributie, daca este la punct posibil sa ai probleme la senzor.(Daca ai avut deplasat distributia si baietii au schimbat fara kit de distributie au pus tot decalat inapoi, deci aceeasi poveste cu distributie noua!)


Ultima modificare facuta de szilid la Joi 08 Jan, 2009 11:44 am
Skip ads

  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
o sa tin cont de sfatul dumneavoastra, multumesc mult.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa mai tii cont ca mai ai si P0136, P0141. Important, adica ai probleme cu sonda lambda postcatalizator. Circuitul de incalzire al acestei sonde sau element picat. Motorul tau intra prea tarziu in bucla sau nu intra deloc ceea ce ECM nu tolereaza si seteaza cod. Chiar daca prima sonda este ok cea de a doua zice ca nu este bine. De aici probleme de noxe cu MIL aprins. ECM lupta din rasputeri sa regeleze amestecul conform unor informatii puternic inrautatite si inclin sa cred ca LTFT si STFT sar calul in afara domeniului. De aceea cred ca la tine diagnoza nu s-a efectuat cum trebuie. O sonda lambda trebuie sa sara in ochi imediat. Nu cred ca spray-ul trebuie luat ca un panaceu universal. Asta de multe ori reprezinta frectii la un picior de lemn. Adevarata meserie se arata atunci cand pui profesionist mana pe scule si instrumente de masura abordand problema cu simt de raspundere in conformitate cu o abordare logica a problemelor. In concluzie, la tine pot coexista doua probleme: una de sonda si care este foarte clara si una de senzor camshaft care consta in senzorul in sine sau circuitul sau, ori problema provocata in urma schimbarii distributiei. Un meserias din service inainte de a-ti lua banii pe distributie trebuia din diagnoza sa vada daca se impune acest lucru. Trebuia sa se convinga ca eroarea de camshaft se datoreaza acestui lucru. Dar ce treaba are nenea cu asta? El trebuie sa ia banu de la unu sau altul ca altfel moare de foame. Cand i se cere socoteala pune mana pe un spray sau invoca benzina proasta. Gata l-am pacalit si pe asta. De aia ma apuca de spate cand ma gandesc ca intr-o buna zi va trebui sa ajung pe la ei din posibile probleme imposibil de abordat DIY. Cu cat foamea creste, cu atat scade increderea in service la orice marca de masina. Omul disperat este impins sa ia singur taurul de coarne. Uneori reuseste dar de cele mai multe ori, nu. Si ei stiu asta foarte bine. Citesc pe aici, ne rad in nas si ne asteapta la cotitura.

PS Va rog sa scuzati partea off-topic a interventiei mele. Colegu ia si citeste TIS si daca ai curaj si pricepere fa singur. Lasa-l pe Nea Vasile ca e boscau si inca nu s-a trezit. Ai dat bani cu caruta ca sa ajungi aici. Fa cum crezi.
  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sunteti tari si imi face o deosebita placere sa fiu alaturi de voi,pot sa spun ca am vaga convingere de a ma prezenta la un service cu unele notiuni invatate de la voi in doar cateva zile,sper acum ca am invatat ce sa ii cer meseriasului nu doar vorbe in vant care mi-i se oferea efeciv pe banii mei.CU RESPECT.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea ar fi indicat sa verifici cat mai repede posibil distributia sa te convingi ca este pus la punct, dupa care se merge mai departe la problema cu sonda lamda 2.

Eu am tratat detaliat problema cu senzorul de axe, fiind mai grava decat sonda lamda 2, dar sa nu uitam ca si asta din urma trebuie rezolvat pentru functionarea corecta a motorului.

Normal ar fi trebuit sa aiba kit KM sa-ti schimbe distributia iar dupa operatie se verifica inca o data mecanic (inainte de pornirea motorului, pentru a se asigura ca este totul ok) + pe tester se verifica parametrii motorului!
Skip ads

  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Unul din simptomele unei distributii prost montate este eroare senzor camshaft.
Ai mare grija! Daca distributia nu este corect aliniata,cine stie ce altceva au/nu au mai facut pe acolo?
  • doraliu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare...am incercat metoda asta cu frana+acc. shi nimik. Imi explica shi mie cineva pe intelesul meu metoda va rog? Mai trebuie sa tin apasate pedalele cand pun contactul pe pozitia II?Mie imi ramane aprins ledul ala pana pornesc motorul...shi in plus mi se tot aprinde sonda lambda de vreo jumatate de an...m-am tot dus la tot felul de "meseriasi" care au testere degeaba se pare...in fine...daca ei nu sunt in stare ma apuc eu de ea ca altfel nu o mai vad odata sa mearga cu trebuie si in plus mi se pare ca imi consuma cam multicel pentru o mashina ca ea.Esentialul este ca am incercat metoda asta cu pedalele in toate modalitatile posibil si nu am de ce sa mint ca ma oftic de nu mai pot...cum merge la toata lumea shi la mine nu... oare sa fiu eu incompetent?Se poate si asta... Help please...cel putin sa vad eu codul la eroare... ms mult
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai chiar si un filmuletz aici!
https://www.clubopel.com/vie...ight=pseudoagrafa
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma bate gandu' sa iau un cablu pentru diagnoza si nu stiu care e cea mai potrivita alegere pentru masina mea si nu numai. Daca tot dau un ban pe el macar sa mearga pe cat mai multe modele de masini.
Astept parerile voastre. Va multumesc!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu doresc unul care sa functioneze la Agila 1.2l si la AstraH 2007 1.3 CDTI.
Am un laptop PIII Compaq Evo Notebook N600c insa nu stiu daca portul serial ce il are este nativ.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu mi-am batut suficient capul cu diagnoza si va pot spune o parere avizata:

1. Interfata KKL-COM (serial), este ieftina 80lei si maxim 100-120lei la diverse magazine de pe internet, se foloseste soft AB-COM sau OP-COM spart, ai vizualizare coduri eroare, stergere, parametri motor si alte calculatoare, merge la masini pina in 2005. Un avantaj mare la ea e ca poate fi folosita cu alte programe si la grupul Renault, Vag etc. Un dezavantaj ar fi ca doreste port serial nativ dar sunt destule laptop-uri care au COM. Se poate folosi un PCMCIA CF950, cu convertoare COM-USB nu merge. Foloseste doar 2 linii K dar suficient, pentru a intra pe toate 4 se poate monta un comutator cu 3 pozitii.
Mi se pare cea mai indicata solutie de diagnoza pentru un posesor de Opel care vrea sa isi rezolve singur diverse probleme aparute.
2. Interfata OpelScanner (AutoOpelScan) serial clona se gaseste de la 300lei. Exista mai multe clone deci grija sa nu cumparati varianta prastie. Este o bijuterie facuta de Arthur, poate face grafice (4 parametri odata), acceseaza 99% din computerele masinilor pina in 2005, face teste de componente (deschide/inchide EGR, injectoare, lumini, inchidere centralizata etc). Este foarte buna dar este dedicata Opel si nu merge pe M1.5.5 adica ECU de pe Z10XE, Z12XE. Avind in vedere ca nu stie motoarele noastre nu o recomand chiar daca pe restul merge super (intrumente, AC, audio, ABS, IMO etc.). Nu stie CAN si nu face resetari/programari.
Exista varianta originala care in ultima versiune e pe USB, merge pe M1.5.5, stie CAN (cele din 2005 cam au asa ceva), face si programari (chei, centralizate, imperecheri/resetari ECU+IMO+Body), activari AC, ABS....dar e 1600lei deci nu merita.
3. Interfata OP-COM clona pe USB, pret 500-600lei. La fel exista mai multe clone si se poate gresi usor cumparind o prastie. E interfata dedicata pentru Opel si spre deosebire de varianta 1. acceseaza 99% din calculatoarele masinii, face teste componete, reset si programari ECU+IMO+Body+chei, stie CAN si evident de M1.5.5 Este buna dar nu face grafice ca OpelScanner. Merita achizitionata doar de cei care repara masini sau dezmembreaza datorita pretului ei. Pare aiurea ca unul care dezmembreaza sa aiba nevoie de asa ceva dar daca vinzi o componenta trebuie sa fii sigur ca ea e in parametri normali ca sa nu iti sparga capul cumparatorul plus ca ECU/IMO trebuie resetate pe masina donatoare ca altfel nu pot fi reprogramate la pacientul bolnav.
Exista si varianta originala dar e vreo 3400lei deci uitam de ea.

Vor exista bineinteles unii care vor dori sa cumpere o interfata care stie sa faca mai multe in ideea ca mai scot un ban prin diagnoza etc. E o parere relativa, iti trebuie prea multe cunostinte+experienta+timp alocat ca sa poti face o diagnoza competenta. Cunosc destui care au cumparat interfete scumpe in idea ca dau lovitura si se uita la ecran ca vaca la poarta noua. In RO putini din service stiu sa interpreteze datele accesate, la fel si pe clubopel, ba mai mult nu va vor ajuta la analiza parametrilor pentru ca au muncit prea mult, totul se plateste. Daca cineva are timp poate vedea pe clubopel ca sunt citiva care stiu sa faca o diagnoza adevarata si stiu multe dar tac milc, nu trebuie condamnati, au muncit prea mult si totul se plateste in viata, mai scapa ei cite ceva dar pina la un punct dupa care totul ramine secret. Sunt multe date de analizat, daca de exemplu apare un cod de eroare sau parametri aiurea la o componenta nu inseamna ca ea e defecta, poate fi alta care perturba sistemul...aici intervine experienta si cunostintele dobindite in timp.

Preturile care le-am dat sunt cam vechi avind in vedere nivel leu-euro-dolar care a sarit in aer. Grija de unde cumparati ca e multa teapa pe internet, mai bine o persoana/firma de incredere recomandata si testata de altii inaintea ta.

Pina la un punct va ajut cu diverse sfaturi si va pot pune la dispozitie un sistem super de info. Ce am creat cindva este inca activ si e doar pentru posesori, exclus cei care fac din asta o afacere. Toate informatiile de acolo sunt confidentiale si nu pot fi accesate de oricare chiar daca sapa pe internet de inroseste firele.

Va recomand versiunea 1. de diagnoza, este ieftina si cu ea se poate depana linistit problemele de la Agila. Este dupa parerea mea indispensabila interfata+laptop+trusa chei la un drum in afara localitatii/tarii. Daca mai ai si ceva numere de tel. valoroase poti pleca la drum linistit...evident daca ai tinut masina din scurt.
  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
DE IERI AM OBSERVAT CA TERMOMETRU CARE IMI ARATA LA BORD GRADELE S-A MODIFICAT DIN CELSIUS IN GRADE ( F ) SI NU STIU CUM SA O DAU LA LOC ,SI M-AI AM O PROBLEMA MI-A APARUT O AVARIE COD ( 1616) ,PUTETI SA-MI DATI CATEVA DETALII?
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
P1616 Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module
Cum se interpreteaza, nu stiu
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR