Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vezi ca ai de scos o siguranta mare, mare cit toata pompa, o agati si dupa asta scoti ansamblul.


dupa ce am demontat-o de pe rezervor?



preturi: OE - 1033 Shocked - e tot ansamblul
producator: 320
producator 1 (cica ungureasca): 260
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se desfileteaza prin batere in sens ace ceas in mai multe puncte si razant, putin WD40 nu strica.
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
filtrul de la baza pompei cum se scoate?

are un fel de saiba de fixare si nu vrea deloc sa iasa prin tragere...
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ai fi de ajutor daca ai pune niste poze si sa indici pe ele ce nu reusesti sa desfaci.
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am reusit sa o schimb!
am avut ajutor un coleg.

pompa am gasit una made in italy "MEAT&DORIA" la 310 ron (mi-au adus-o in ~2ore)

greu a fost la scoaterea sigurantei (- am folosit si wd40 si niste lichid de frana + 1 dalta si un ciocan sanatos -
am batut in laterale pana s-a miscat)
si la scoaterea colierelor de pe furtun.
atentie la mizerie sa nu cada in rezervor (pot aparea alte surprize)

atasez o poza cu ansamblul pompei scos si saiba aia care tinea fix sorbul. pana la urma cu o surubelnita si un pic de parghie - incetisor - am reusit sa-l scot fara sa stric sorbul.



n-am avut o baterie buna ca sa o pornesc, asa ca nu a vrut de la inceput - pleca un pic si dupa 2-3 sec murea motorul. are si un cod de eroare dar n-am stat sa-l citesc.

noroc cu un alt coleg care mi-a dat niste curent si am reusit sa pornesc si am lasat-o un pic sa mearga. pe urma a mers si pe bateria ei.

sper sa nu apara alte probleme.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In completare la postul meu privind demontarea rezervorului si ansamblului pompa benzina, mai arat niste masurari pentru plutitor care se pot face daca ati scos ansamblul pompa. Cele trei situatii descrise sunt relativ precise, abateri mult prea mari dau indicatii false pe instrument. Neamtul nu discuta si recomanda schimbarea ansamblului. Eu nu as face acest lucru doar pentru plutitor. Se poate lua de pe un ansamblu cu alt defect dar care are placuta ceramica cu pista rezistiva valida. De scos nu e mare lucru, se vede clar.

Daca se intampla sa nu indice carburant la bord, pana sa banuim acest plutitor, se verifica intai cuplele si instrumentul de bord. Totusi, accesul la cupla de pe buza rezervorului fiind totusi posibil, o valoare de rezistenta masurata la pinii 1-2, coroborat cu valorile teoretice intre maxim si minim , ne poate da o idee daca plutitorul este defect sau nu. Dupa cum am aratat, demontarea rezervorului nu e chiar o bagatela. Verificarea instrumentului din bord si a cablajelor reprezinta o alta problema care este mai greu de tratat aici.
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nimeni nu a spus la cati km a fost nevoit sa schimbe pompa... un detaliu important zic eu. Ne puteti spune?
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
suleacosti a scris:Nimeni nu a spus la cati km a fost nevoit sa schimbe pompa... un detaliu important zic eu. Ne puteti spune?

150 000
nevoit esti cand se strica... nu la nr de km
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De acord, insa ne putem face o idee asupra unei potentiale probleme si nu ne mai incumetam la o calatorie lunga pana nu o schimbam. Multumesc
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Asa, la treaba cu incumetatul, ar trebui sa avem la noi asa:
1. senzor cranckshaft
2. senzor ulei
3. pompa benzina
Eu le am pe primele 2 in portiera.... plus cheile aferente.
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1 si 2 tocmai le-am schimbat, insa 3 imi sta pe creier si nu am nici un punct de reper care sa ma convinga ca trebuie schimbata. Am 138.000 km, care insa nu stiu dc sunt reali (am luat masina la 111.000 km). Multumesc mult pentru informatii.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
e 20o de lei pompa si manopera 0 , te costa 2 ore din viata. eu zic sa o schimbi daca iti sta pe suflet.
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am mers ceva timp cu rezervorul gol dupa care m-a lasat pompa de benzina brusc in drum. Am schimbat-o cu una noua. Problema e ca la punere contact martorii EPS si baterie nu se sting ca altadata, ci doar dupa ce pornesc motorul . La testul pedale nu apare nici o eroare.E ok sau sunt probleme?Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Martorii EPS si baterie se sting dupa pornire motor cand tensiunea creste de la 12V la 14V
  • cont-sters-44362

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Adaug o completare folositoare sau nu. Nu am patit-o la Agila, la alta masina pe care am avut-o. S-a dus pompa de benzina, au schimbat-o la service, cand am facut plinul curgea benzina siroaie pe undeva. Nu musca bine pompa pe garnitura. Daca aveti cum, dupa ce remontati pompa, faceti cumva un test inclinand rezervorul putin?

In alta ordine de idei, mi-a spus un mecanic ca nu e voie sa lasi prea putin benzina in rezervor (sub 10 litri aprox.) pentru ca pompa nu mai sta in lichid si se incalzeste, acest lucru scurtand viata (pompei evident).
  • marcel 1

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2011

  • Mesaj Privat
puteti sa-mi spuneti cam cat de tare se aude pompa de benzina atunci \cand functioneaza. eu am cumparat un agila 1.2benzina si am un zgomot destul de deranjant care vine din zona rezervorului si se aude inauntru tot timpul
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se aude destul de discret, in momentul cand pui contactul si se opreste dupa 1-2 secunde.
  • marcel 1

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2011

  • Mesaj Privat
exact sunetul care se aude cand pun contactul si se opreste dupa cateva secunde continua si nu se mai opreste dupa ce pornesc motorul ,si zgomotul nu este chiar discret .oare ce ar putea fi?
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut ca ai mai deschis o discutie pe aceiasi tema. Ai rabdare, fii pe faza ca sa poti raspunde la eventuale intrebari, ca sunt convins ca o sa primesti un raspuns competent.
  • Cimpeanu Daniel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
catre marcel 1, am un opel agila 1.2 zxe 144000 km si acum 2 zile cand am pornit masina dimineata zgomotul pompei de benzina a continuat, accentuanduse ceva de genul whoooooooooo , am oprit motorul am pornit din nou si se auzea tot la fel mi-am dat seama ca este pompa am plecat mai departe reusind sa ajung la destinatie. Cind am vrut sa plec din nou pompa nu s-a mai auzit, erea clar a picat, am urmat instructiunile de verificare descrise in acest forum si ma-m convins clar ca e pompa,am demontat ansamblul, am desfacut si pompa si intradevar carbunii ereu destul de mari dar rotorul sa tocit pana sa dus cuprul si nu mai facea contact, nu ai ce sai mai faci trebuie una nouo. Concluzia este ca aceasta piesa se uzeaza si cam la acesti km o sa cada, daca auzi acest zgomot asteaptate din clipa in clipa sa nu mai mearga. PS : nu se schimba greu daca te pricepi un pic si urmezi instructiunile de mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR