![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am curatat si eu asta!
Clapeta sus nu era prea murdara, dar cand am scos-o de pe admisie, sub
clapeta era varza, ceva mai putin ca la Dancuciureanu in poze. Am incercat cu WD40 (10 RON - 200ml) dar nu prea a luat mai nimic din depuneri. In schimb, cand am folosit SEGA - Carb & Choke Cleaner din ala (18 RON - 283g), a fost ca o magie, se luau depunerile de la jetul lui vazand cu ochii (pana a ajuns ca noua la interior +
clapeta) mai ceva ca atunci cand torni apa pe zapada, si erau cam de aproape 0,5mm grosime depunerile, atat pe
clapeta, cat si pe peretii de sub ea, apoi am clatit la urma CU WD40 ala, ca parea mai uleios un pic. Imi pare rau ca nu am facut decat o poza dupa curatare (o postez maine). Recunosc, nu am demontat si motorasul, dar
clapeta se misca f. bine fara rotita intermediara (intr-adevar arcul ala e tare rau, si fanta nu prea e ca nu curgea WD40 ala cu ea inchisa, pe normal), iar cu motoras cu tot nu am avut curaj sa misc de
clapeta. Apropo, rotitele alea trei din interior se ung cu ceva (ca erau uscate, fara urma de vaselina sau altele - ulei) ? M-am uitat si la admisie, parea oarecum curata, dar si la teava aia de sub
clapeta, din admisie si parea neinfundata, fara depuneri vizibile pe marginile si in gaura de recirculat gaze, oricum am sters-o si pe ea cu o carpa cu SEGA din ala, pana era ca noua pe exterior. Dupa remontarea Throttle Body, i-am luat borna de la baterie pt 5 minute, i-am pus-o la loc, am pus contact si am asteptat 1 minut, apoi am pornit motorul si l-am lasat la relanti pana s-a incalzit apa la normal (vreo 10 minute). Totusi, la mine nu se cunoaste mare diferenta in comportamentul masinii dupa curatarea Throttle Body, cum ma asteptam, la accelerare sau in mers, in schimb parca relantiul e un pic mai rotund, mai stabil, cu ceva mai putin tremurat, nici nu se simte din habitaclu.
Mi se pare mie, dar parca e o mica intarziere de accelerare (zecimi de secunda) sau revenire la relanti dupa accelerare, cam o secunda, dar chiar si 2-3 secunde uneori) si nu stiu daca e normala treaba asta. Parca totusi inca nu are aceeasi putere si accelerare ca atunci cand am luat-o (august 2007), poate m-am obisnuit eu cu ea intre timp. Recunosc, merg numai prin oras (Braila), mai mult noaptea (serviciul meu e la max 500m de casa) si nu e aglomeratie atunci. Ma gandesc sa curat si valva EGR (am postat ceva si acolo), si mai vad cum se comporta. Altceva, ce mai ma sfatuiti sa mai incerc pe la ea (bujii, Fuel Evaporation System, ...etc) ?
Si parca consuma cam mult (Braila-Bucuresti si retur cam 8-9l/100km la total la vreo -5, -8 grade afara si 110km/h medie cu varfuri de 130-140 pe autostrada insorita).
Multumesc anticipat, dar si in mod special lui Dancuciureanu.
Apropo, am vazut ca am antigel albastru in bidonas, asta asa e de cand am cumparat-o (august 2007), pt ca eu nu am mai umblat la el.
![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Iata si poza dupa curatare (regret, dar nu am facut nici o poza inainte de curatare). Calitatea e cam slaba, dar se vede ca e curata brici, ca noua.
Inca ceva, parca pedala de frana e ceva mai tare acum dupa operatiunea asta, apas parca un pic mai greu pe ea, in schimb franeaza ok, merge si ABS.