Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
busa noua intra prin infiletare (are un pas foarte marunt) in sensul acelor de ceasornic
am infiletat-o si mai avem 5-6mm si a inceput sa mearga foarte greu (am masurat daca am bagat-o perpendicular ,eroarea era de 4 sutimi) si am dat 3 ciocane in ea (cu ajutorul bucsei facute la strung
rezultatul
sa spart lua-uar dracu
asa ca mergi la servis
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
busa noua intra prin infiletare (are un pas foarte marunt) in sensul acelor de ceasornic
am infiletat-o si mai avem 5-6mm si a inceput sa mearga foarte greu (am masurat daca am bagat-o perpendicular ,eroarea era de 4 sutimi) si am dat 3 ciocane in ea (cu ajutorul bucsei facute la strung
rezultatul
sa spart lua-uar dracu
asa ca mergi la servis
deci preturi
1-bucsa mare brat stabilizator 45ron-optimal>2buc
2-bucsa bara stabilizatare 5ron >2buc
3-bucsa oscilanta la capatul barei stabilizatoare(cea cu doua bucsi)-120ron>2buc
4-bucsa oscilanta (cele de pe bratul ce sustine roata)-33 ron buc>4buc
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
@AlyAly-eu zic sa nu-ti faci griji ca asa trebuie sa stea.controleaza cauciucurile daca au uzura uniforma.si la mine imi pare ca stau lafel dar uzura este ok.
andras212 a scris:@AlyAly-eu zic sa nu-ti faci griji ca asa trebuie sa stea.controleaza cauciucurile daca au uzura uniforma.si la mine imi pare ca stau lafel dar uzura este ok.
nu au uzura uniforma
sunt tocite inspre interior foarte mult chiar
in cazul asta controleaza daca ai joc pe axele verticale(cu roata suspendata tragi de cauciuc de sus si de jos),posibil sa ai probleme cu bucsile oscilante si dupa ce le rezolvi trebuie sa reglezi unghiurile.Daca s-au consumat foarte mult pe interior probabil trebuie sa schimbi si cauciucurile.Din cate stiu cauciucurile se schimba inainte de reglarea geometriei altfel au tendinta sa se "aseze"pe pamant dupa uzura pe care o au.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
daca bratul nu este pe aceeasi linie cu linia masini apare uzura la roti
-inclinata spre interiorul masini>uzura interiorul rotii
-inclinata spre exteriorul masini >uzura exteriorul roti
daca nu am dreptate sa ma contrazica cineva
vezi
costy-costy vad ca te pricepi ,ma poti lamuri si pe mine : mia zis mecanicu ca am joc pe spate la bucsile de tendon (brat) anterioare unde se prinde de caroserie ,imi poti pune o poza cu ele ?
vreau sa le comand si nu stiu care sint
la magazin de piese le apare 2 modele si ma pune sa aleg eu intre :
astept lamurii .
cele doua de jos le regasesti in poza
iar cea de sus e de la antiruliu si nu le-am gasit decat pereche (doua montate pe tija) si originale 123ron
am un amic care lucreaza la un magazin de vanzare piese din vl (sc evelin) super de gasca si am vizualizat toate pozele iar ceva cunostiinte de mecanica am si eu (nu-s meserias, dar cu vointa...) ; sper sa nu ma insel mai pune o poza
sper sa fie asta(asta e cea antiruliu)
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.