mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am crezut initial ca senzorul este ok dar se pare ca arata cu 5 grade celsius mai mult. M-am intalnit cu un prieten care are corsa D, senzorul lui arata -4, iar mie +1 grad celsius. M-am gandit ca poate este influentat de ceva, dar in dimineata asta cand am pornit masina afara erau -10 iar senzorul arata -5. Asta da bafta mai ales ca senzorul este nou.
Sper sa nu fie o problema cu TID-ul.
Sper sa nu fie o problema cu TID-ul.
- DB77AAA
- *******
- 6,689 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,689
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cecenia
- **
- 189 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am un prieten cu un Astra H 1.4 , si am observat urmatorul lucru :
Pe ecranul din bord ( bid , cid ce o fi ala ) ii arata temperatura , cand pun op-comul si ma uit la temperatura scrie urmatorul lucru : " Outside Temperature 0 grade " , e vreo problema ?
Ideea e ca nici climatronicul nu ii functioneaza corect , porneste , se opreste compresorul
Pe ecranul din bord ( bid , cid ce o fi ala ) ii arata temperatura , cand pun op-comul si ma uit la temperatura scrie urmatorul lucru : " Outside Temperature 0 grade " , e vreo problema ?
Ideea e ca nici climatronicul nu ii functioneaza corect , porneste , se opreste compresorul
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- cecenia
- **
- 189 mesaje
- din 20 Aug 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
cecenia
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2009
- Mesaj Privat
Perian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1998 X17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
davtrez17
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Covasna
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2013
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,670 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,670
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Va salut . Vin si eu aici cu o problema legata de senzorul de temperatuta exterioara. Anul acesta in luna iunie am schimbat senzorul pt ca mi a oprit ac din mers si nu stiam de ce Pe mid temperatura exterioara mi a aratat-o 30 gr iar cand am pus testerul mi a aratat -2 gr.pina am luat altul l am suflat pe cel vechi si mi a mers.Specific ca in mufa de pe instalatie este absolut curat . L am schimbat cu altul sh , a fc perfect pina acum vreo saptamina cand masina a stat nepornita 4 zile , si am fost sa-i dau cheie mi a aratat temperatura pe mid de -21 gr, am scos mufa senzorului , l am suflat si apoi mi a aratat corect 9 gr. Astazi la o diagnoza cu testerul , temperatura exterioara era de 12 gr , midul imi arata 11 gr iar pe tester 4 gr. De problema aceasta ma confrunut de anul trecut , de atunci cred ca am schimbat vreo 4 senzori de temperatura exterioara. Am inteles ca senzorul de temperat exterioara are leg cu midul(poate avea vreo problema?), sau daca cineva sa mai intalnit cu aceasta problema si este in masura sa mi dea un raspuns.multumesc!
.
.
- DB77AAA
- *******
- 6,689 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,689
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:Va salut . Vin si eu aici cu o problema legata de senzorul de temperatuta exterioara. Anul acesta in luna iunie am schimbat senzorul pt ca mi a oprit ac din mers si nu stiam de ce Pe mid temperatura exterioara mi a aratat-o 30 gr iar cand am pus testerul mi a aratat -2 gr.pina am luat altul l am suflat pe cel vechi si mi a mers.Specific ca in mufa de pe instalatie este absolut curat . L am schimbat cu altul sh , a fc perfect pina acum vreo saptamina cand masina a stat nepornita 4 zile , si am fost sa-i dau cheie mi a aratat temperatura pe mid de -21 gr, am scos mufa senzorului , l am suflat si apoi mi a aratat corect 9 gr. Astazi la o diagnoza cu testerul , temperatura exterioara era de 12 gr , midul imi arata 11 gr iar pe tester 4 gr. De problema aceasta ma confrunut de anul trecut , de atunci cred ca am schimbat vreo 4 senzori de temperatura exterioara. Am inteles ca senzorul de temperat exterioara are leg cu midul(poate avea vreo problema?), sau daca cineva sa mai intalnit cu aceasta problema si este in masura sa mi dea un raspuns.multumesc!
.
.
Salut, vezi ca este o calibrare a temperaturii care se face cu tech2(nu stiu daca merge cu opcom)
Calibrarea se face in cazul masinilor cu climatronic( patch temperature parca ii zice) S-ar putea la calibrare sa nu-i placa MID-ul pus de tine.
- gabiopel
- *******
- 5,670 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,670
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
De la senzor firele se duc direct in display. Calculatorul de racire foloseste informatia de la sonda de temperatura de pe motor. Pe display nu este afisata temperatura citita in timp real ci se tine cont de semnalul de viteza iar in functie de acesta se face refresh-ul mai rar sau mai des , dar repet ce am scris mai sus : cand ai climatronic trebuie sa faci patch la semnalul de temperatura.
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,670 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,670
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Multumesc Catalin - midul de vectra a fost calibrat cu tech2 .Am intrat cu testerul si pe calc de ac si nu am nici o eroare .
I am mai facut un test astazi la pranz , si temperatura exterioara era 17 gr, pe mid imi arata 15 gr iar pe tester 16 gr .Il mai testez, daca nu , voi pune alt mid ca mai am unul sa vedem cum se comporta si cu acela , poate midul influenteaza cu ceva .
I am mai facut un test astazi la pranz , si temperatura exterioara era 17 gr, pe mid imi arata 15 gr iar pe tester 16 gr .Il mai testez, daca nu , voi pune alt mid ca mai am unul sa vedem cum se comporta si cu acela , poate midul influenteaza cu ceva .
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
2 grade este deranjant? apropo mai intai se duc firele in calculatorul din bara fata stanga apoi in ecu si apoi in mid! cum functioneaza? pai tot circuitul asta este bazat pe o rezitenta de circuit (ohm pe fire) daca undeva este unul oxidat sau lipit cu 1kg fludor va fii o mica diferenta! sigur nu are treaba cu mid-ul
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare stimați colegi.Sper cã mai zãbovește cineva pe aici....
Am cãutat (în limita timpului liber disponibil) sã aflu rãspunsul la mica mea problemã.
Mașina Vectra B, X16XEL, TID.
Îmi aratã cu 1-1,5 grade Celsius mai mult decât este în realitate. Bãnuiesc cã se încadreazã în toleranțã dar așa sunt eu și aș vrea sã arate la fix .
Cum pot face asta? varianta cea mai simplã?
Mã gândeam la o rezistențã montatã pe firul senzorului dar de cât anume și dacã e ok sã fie în exterior...
Am cãutat (în limita timpului liber disponibil) sã aflu rãspunsul la mica mea problemã.
Mașina Vectra B, X16XEL, TID.
Îmi aratã cu 1-1,5 grade Celsius mai mult decât este în realitate. Bãnuiesc cã se încadreazã în toleranțã dar așa sunt eu și aș vrea sã arate la fix .
Cum pot face asta? varianta cea mai simplã?
Mã gândeam la o rezistențã montatã pe firul senzorului dar de cât anume și dacã e ok sã fie în exterior...
ulise1987
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2011
- Mesaj Privat
Va salut stimati colegi.
Imi poate spune cineva daca lipsa senzorului de temperatura exterioara nu permite functionarea sistemului de preincalzire a motorinei(bujii incandescente) acum iarna la temperaturi cu minus?
Din ce am citit intr-un manual opel, bujiile incandescente intra in functiune la temperaturi mai mici de +5 grade celsius la pornire. Sistemul de preincalzire de unde stie ca sunt grade minus afara?
de la ecu (cred) care la randul lui stie de la senzorul respectiv nu?
Daca ma poate lamuri cineva astept cu nerabdare un raspuns.
Pana atunci caut la dezmembrari un senzor cu tot cu mufa pt ca al meu lipseste cu desavarsire.
Poate asa va porni mai usor.
Mentionez: Bujii noi NGK montate iarna trecuta.
P.S.
senzorul fost ciordit de un "mecanic" cat am fost plecat din tara .
L-a taiat cu tot cu mufa.
Astra G (2000) 1.7dti, Y17 DT .
Imi poate spune cineva daca lipsa senzorului de temperatura exterioara nu permite functionarea sistemului de preincalzire a motorinei(bujii incandescente) acum iarna la temperaturi cu minus?
Din ce am citit intr-un manual opel, bujiile incandescente intra in functiune la temperaturi mai mici de +5 grade celsius la pornire. Sistemul de preincalzire de unde stie ca sunt grade minus afara?
de la ecu (cred) care la randul lui stie de la senzorul respectiv nu?
Daca ma poate lamuri cineva astept cu nerabdare un raspuns.
Pana atunci caut la dezmembrari un senzor cu tot cu mufa pt ca al meu lipseste cu desavarsire.
Poate asa va porni mai usor.
Mentionez: Bujii noi NGK montate iarna trecuta.
P.S.
senzorul fost ciordit de un "mecanic" cat am fost plecat din tara .
L-a taiat cu tot cu mufa.
Astra G (2000) 1.7dti, Y17 DT .
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,689 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,689
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat