- adinag
- **
- 137 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
Revin si eu cu ceva noutati si anume am reusit sa ii dau de cap la clapeta aia, eu prima data cand am dato jos de am curatato nu am scos si motorasul ala(in forma de rotor de poma de apa) acuma cu lantera in gura si cu masina sub un bec de iluminat stradal m-am pus pe treaba si am dato iarasi jos, am mers cu ia in casa si am demontato detot inclusiv motorasul, ce credeti ca am gasit acolo un praf de culoare neagra de zicei ca este de la carbuni de la rotor am invartit cu mana de rotita aia din capat si mergea cam greu la mana m-am apucat si am bagat spray de contacte la greu pana a sarit toata negreala aia iar am invartit pana mi sa parut mie ca sa schimbat treaba exact cum zicea Dn. Dan in tutorialul de la Agila. Am montato pe masina si spre fericirea mea sa stins cheiata din bord instantaneu maine o sa pun si niste poze cu clapeta demontata in timpul curatiri.
PS:Domnilor de pe accest forum care ne impartasiti si noua din experienta si cunostintele voastre fara nici un fel de asteptari sa ne traiti 1000 de ani!
PS:Domnilor de pe accest forum care ne impartasiti si noua din experienta si cunostintele voastre fara nici un fel de asteptari sa ne traiti 1000 de ani!
alecu26
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2012
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Dupa decapsulare asa ceva gasiti. Se curata motorasul cu spray fara ulei.
Idea este ca solutia tehnica adoptata de Bosch este o timpenie, parerea mea. Viata este scurta la ele datorita uzurii de la motoras. Arcul este destul de puternic si prapaditul ala de motoras e in sarcina mare. Astfel din experienta va spun ca apare joc in lagarele lui ca sa nu mai spun de carbuni. Ne-am bucurat ca nu avem motoras IAC si dam de altul. Potentiometri isi vor schimba si ei valoarea in timp, de asta ECU invata noile valori. Deci faci o timpenie mecanica si o rezolvi pe urma soft. De ce nu au folosit un motor pas cu pas si pinioane reductoare nu inteleg, probabil ratiuni de cost. La fel si cu potentiometri, puteau folosi film si optocuploare. Dar astea sunt solutii japoneze si nu e cazul, fiabilitatea trebuie sa ramina nipona si restul sa faca masini cu probleme.
Din partea mea alta bila neagra pentru Bosch.
Voi continua la Agila completarea postului, aici va las pe voi.
Idea este ca solutia tehnica adoptata de Bosch este o timpenie, parerea mea. Viata este scurta la ele datorita uzurii de la motoras. Arcul este destul de puternic si prapaditul ala de motoras e in sarcina mare. Astfel din experienta va spun ca apare joc in lagarele lui ca sa nu mai spun de carbuni. Ne-am bucurat ca nu avem motoras IAC si dam de altul. Potentiometri isi vor schimba si ei valoarea in timp, de asta ECU invata noile valori. Deci faci o timpenie mecanica si o rezolvi pe urma soft. De ce nu au folosit un motor pas cu pas si pinioane reductoare nu inteleg, probabil ratiuni de cost. La fel si cu potentiometri, puteau folosi film si optocuploare. Dar astea sunt solutii japoneze si nu e cazul, fiabilitatea trebuie sa ramina nipona si restul sa faca masini cu probleme.
Din partea mea alta bila neagra pentru Bosch.
Voi continua la Agila completarea postului, aici va las pe voi.
respect dan! am o intrebare,am un corsa din 2001 1.2 benzina.imi da in nas dupa ce pornesc dar putin timp si imi scade in relanti,dupa ce merg un pic parca isi revine.ai idee de la ce o fi?precizez ca am opelul de cca 1 luna.sunt super incepator si vreau sa invat cate ceva.
multumesc frumos.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- georgelhrd
- *
- 27 mesaje
- din 16 Oct 2011
- Corsa 2002
- Braila
georgelhrd
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- georgelhrd
- *
- 27 mesaje
- din 16 Oct 2011
- Corsa 2002
- Braila
georgelhrd
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2011
- Mesaj Privat
cotzo1987
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare Corsari,
dupa multe nopti petrecute pe acest forum, citind multe informatii folositoare intretinerii unei opel corsa c din 2001,
am intampinat o problema cand am vrut sa curat throttle,
Capurile suruburilor de de-a supra throttle sunt stricate, tind sa cred ca s-a mai incercat curatarea acestuia dar nereusind sa desfaca suruburile a renuntat(doar unul era stricat) iar pe al doilea l-am stricat eu incercand sa-l scot(dar in zadar).
Am adaugat si o imagine pentru a exprima si mai bine problema.
Vreau sa va rog sa ma ajutati cu sfaturi cum as putea desface acele suruburi,
daca pe fortez se strica ceva scump,
exista riscul sa se rupa? daca se rup ce se intampla...
exista posibilitatea de a baga un spray pe undeva sau ceva pentru a desface mai usor?
.. pentru ca din pacate nu mai pot amana prea mult aceasta operatiune, se resimte din ce in ce mai tare in functionarea masinii, iar la mecanici mi-e frica sa merg pentru ca imi pot face mai multe probleme decat am..
Va multumesc anticipat pentru ajutor.
Andrei
dupa multe nopti petrecute pe acest forum, citind multe informatii folositoare intretinerii unei opel corsa c din 2001,
am intampinat o problema cand am vrut sa curat throttle,
Capurile suruburilor de de-a supra throttle sunt stricate, tind sa cred ca s-a mai incercat curatarea acestuia dar nereusind sa desfaca suruburile a renuntat(doar unul era stricat) iar pe al doilea l-am stricat eu incercand sa-l scot(dar in zadar).
Am adaugat si o imagine pentru a exprima si mai bine problema.
Vreau sa va rog sa ma ajutati cu sfaturi cum as putea desface acele suruburi,
daca pe fortez se strica ceva scump,
exista riscul sa se rupa? daca se rup ce se intampla...
exista posibilitatea de a baga un spray pe undeva sau ceva pentru a desface mai usor?
.. pentru ca din pacate nu mai pot amana prea mult aceasta operatiune, se resimte din ce in ce mai tare in functionarea masinii, iar la mecanici mi-e frica sa merg pentru ca imi pot face mai multe probleme decat am..
Va multumesc anticipat pentru ajutor.
Andrei
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cotzo1987
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cu dalta fina si ascutita perfect pe etremitate bati ca si cum vrei sa desfaci, sens antiorar.
Decat sa strici mai bine ne intalnim si scoatem nemernicele, te costa ceva simbolic, dupa asta facem canal de surubelnita plata la flex sa poti scoate cand vei avea doua bune de la dezmembrari.
Nu trebuie batut mioritic ca ai admisia din plastic
Decat sa strici mai bine ne intalnim si scoatem nemernicele, te costa ceva simbolic, dupa asta facem canal de surubelnita plata la flex sa poti scoate cand vei avea doua bune de la dezmembrari.
Nu trebuie batut mioritic ca ai admisia din plastic
cotzo1987
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
veneam cu cea mai mare placere fara sa stau prea mult pe ganduri, dar din pacate chiar daca am la profil iasi trecut, acum m-am mutat in Bacau si aici nu cunosc pe nimeni de incredere sa se ocupe cum trebuie,
voi incerca cu dalta sa vad ce se intampla
Revin cu informatii despre ce am reusit
Va multumesc pentru raspuns.
voi incerca cu dalta sa vad ce se intampla
Revin cu informatii despre ce am reusit
Va multumesc pentru raspuns.
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pentru cei mult mai avizati decat mine-am cumparat de curand o corsa z12xe 2003.Masina merge bine,porneste ,trage insa intre 70km/h si 90 punct trepideaza destul de rau,imi lasa impresia ca o si cerne pe orizontala.Dupa ce trec de 90 e totul in regula ca pana in 70 km/h...initial am crezut ca ar fi din roti insa am pus rotile de iarna si problema a ramas.Am postat aici pentru ca nu am gasit nimic concludent si clapeta nu am ajuns sa o curat....sa fie de aici?
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
kstrawEtE
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2011
- Mesaj Privat
opel_corsa_c/2001/z10xe/benzina/973
- fluctuatii ale turometrului la relanti,
- consum crescut,
- acceleratia raspunde cu intarziere.
! dupa testul pt aflarea codurilor : 041 ; 0141 ; 1405 !
Cer : un sfat , o parere.....multam mult si berea o dau cand ne intalnim. (trotterul si debitmetrul le-am curatat in vara + debitmetrul schimbat in 2010...bosch nou din magazin)
bafta tuturor!
p.s. mii de scuze daca nu am postat unde trebuie .... este al 2-lea mesaj si habar nu am inca ce si cum pe aici (contul l-am deschis in 2011) , dar nu l-am utilizat..........
- fluctuatii ale turometrului la relanti,
- consum crescut,
- acceleratia raspunde cu intarziere.
! dupa testul pt aflarea codurilor : 041 ; 0141 ; 1405 !
Cer : un sfat , o parere.....multam mult si berea o dau cand ne intalnim. (trotterul si debitmetrul le-am curatat in vara + debitmetrul schimbat in 2010...bosch nou din magazin)
bafta tuturor!
p.s. mii de scuze daca nu am postat unde trebuie .... este al 2-lea mesaj si habar nu am inca ce si cum pe aici (contul l-am deschis in 2011) , dar nu l-am utilizat..........
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kstrawEtE
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2011
- Mesaj Privat
Omi Corsa
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2013
- Mesaj Privat
robykozak si raul25
Capacul negru de plastic de la throttle body cred ca are inauntru un soi de burete din plastic fin. Ala nu se curata? Doar pe acolo intra si aerul de la debitmetru si vaporii de ulei recuperat din capac carter. Excelenta ideea lui Dan pentru valva PCV care filtreaza vaporii de ulei.
Capacul negru de plastic de la throttle body cred ca are inauntru un soi de burete din plastic fin. Ala nu se curata? Doar pe acolo intra si aerul de la debitmetru si vaporii de ulei recuperat din capac carter. Excelenta ideea lui Dan pentru valva PCV care filtreaza vaporii de ulei.