- Ilies_Ioan
- *
- 4 mesaje
- din 01 Aug 2014
- Astra 2002 Z16XE
- Timis
Ilies_Ioan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
uzyflorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
Clapeta mea a12xer
Cum pot scoate capacul de plastic ca sa pot ajunge la motoras.
am scos clemele dar cand trag loveste de cursor.
Am curatat clapeta si masina merge prost.
Dupa montare si efectuare pornire cu cursa clapeta, martorul masinuta cu cheie ramane aprins si se tureaza pana la 2000-3000 turatii. In mers nu are putere si cand revine la relantii ramane turata.
Care sa fie problema?
Ajutati ma!
Cum pot scoate capacul de plastic ca sa pot ajunge la motoras.
am scos clemele dar cand trag loveste de cursor.
Am curatat clapeta si masina merge prost.
Dupa montare si efectuare pornire cu cursa clapeta, martorul masinuta cu cheie ramane aprins si se tureaza pana la 2000-3000 turatii. In mers nu are putere si cand revine la relantii ramane turata.
Care sa fie problema?
Ajutati ma!
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
uzyflorin a scris:
Am curatat clapeta si masina merge prost.
Dupa montare si efectuare pornire cu cursa clapeta, martorul masinuta cu cheie ramane aprins si se tureaza pana la 2000-3000 turatii. In mers nu are putere si cand revine la relantii ramane turata.
Care sa fie problema?
Ajutati ma!
Am curatat clapeta si masina merge prost.
Dupa montare si efectuare pornire cu cursa clapeta, martorul masinuta cu cheie ramane aprins si se tureaza pana la 2000-3000 turatii. In mers nu are putere si cand revine la relantii ramane turata.
Care sa fie problema?
Ajutati ma!
Si ce cod de eroare iti da? Revine la relanti, sau ramane turata?
Ultima modificare facuta de Lotg la Mar 02 Feb, 2016 9:38 am, modificat de 2 ori in total
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
opel astra g a scris:se poate curata clapeta de acceleratie montata pe motor? adica sa dau cu spray de frane, wd40 etc cand ea e montata pe motor?unde ajunge sprayul si mizeria?afecteaza cu ceva sau o demontez detot? cam scumpa garnitura de la clapeta de acceleratie
Daca incepi sa cureti cu spray cu clapeta montata pe motor o sa-ti intre toata mizeria in admisie. Iti recomand sa o demontezi de tot. Atentie la demontarea celor 2 furtune cu lichid de racire, pune o carpa sub ele sa nu iasa tot antigelu pe senzorul de pozitie clapeta. In rest ai doar de demontat suruburile (3x carcasa plastic; 4x pe corp clapeta; 2x pe cablul de acceleratie) si furtunele. Senzorii nu trebuie demontate neaparat, se poate curata si asa. Spor la treaba.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
uzyflorin
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
A fost o intreaga poveste.
Clapeta mea este putin diferita. Nu trece lichid de racire prin ea. Cursorul cu periile sunt in partea exterioara a capacului de plastic. Eu nu am stiut si dupa datu jos de pe masina am scos clemele de la capac si am incercat sa scot capacul, numai ca, cursorul cu periile tinea in placuta cu partea rezistiva. si asa am fortat o perie cea dinspre azul clapetei care presupun ca indica pozitia clapetei. dupa curatare am monta clapeta inapoi (cu peria indoita) si dupa pornire imi aparea masinuta cu cheie si motorul ramanea turat la apasarea acceleratiei. am mers asa cam 50 km in bucuresti. am dat o jos si am observat peria stramba care nu mai facea contact cu partea rezistiva.
Atunci am demonta to complet dar axul clapetei a iesit cu capac cu tot pentru ca, cursorul este fixat pe ax fara a putea desansambla dupa acesta.
am sa pun poze cu toata ingineria mea..
ca sa pot desface axul de capacul din plastic a trebuit sa tai din capac un orificiu ca sa pot scoate axul cu tot cu cursor. am indreptat peria montat la loc pus pe masina martorul masina cu cheie nu sa mai aprins dar dupa ce se incalzea ramanea turata cand apasam acceleratia sau se tura singura cand debraiam in mers. aparea cod p0106 ceva cu presiunea aerului in admisie.
am facut programare la di bas am fost la ei si numai din calculator am rezolvat o. Mi a instalat un soft nou si mia resetat toti parametrii la zero.de atunci am parcurs aprox 350km si nu am mai avut probleme. cu noul sodt imi sta temperatura apei la 85 - 90 grade cu cel vechi imi crestea pama la 109 grade.
parerea mea este ca calculatorul a memorat gresit pozitia clapetei neavind contact pe peria care nu facea contact iar cu dispozitivul meu elm 327 nu puteam sterge eroarea.
A fost o intreaga poveste.
Clapeta mea este putin diferita. Nu trece lichid de racire prin ea. Cursorul cu periile sunt in partea exterioara a capacului de plastic. Eu nu am stiut si dupa datu jos de pe masina am scos clemele de la capac si am incercat sa scot capacul, numai ca, cursorul cu periile tinea in placuta cu partea rezistiva. si asa am fortat o perie cea dinspre azul clapetei care presupun ca indica pozitia clapetei. dupa curatare am monta clapeta inapoi (cu peria indoita) si dupa pornire imi aparea masinuta cu cheie si motorul ramanea turat la apasarea acceleratiei. am mers asa cam 50 km in bucuresti. am dat o jos si am observat peria stramba care nu mai facea contact cu partea rezistiva.
Atunci am demonta to complet dar axul clapetei a iesit cu capac cu tot pentru ca, cursorul este fixat pe ax fara a putea desansambla dupa acesta.
am sa pun poze cu toata ingineria mea..
ca sa pot desface axul de capacul din plastic a trebuit sa tai din capac un orificiu ca sa pot scoate axul cu tot cu cursor. am indreptat peria montat la loc pus pe masina martorul masina cu cheie nu sa mai aprins dar dupa ce se incalzea ramanea turata cand apasam acceleratia sau se tura singura cand debraiam in mers. aparea cod p0106 ceva cu presiunea aerului in admisie.
am facut programare la di bas am fost la ei si numai din calculator am rezolvat o. Mi a instalat un soft nou si mia resetat toti parametrii la zero.de atunci am parcurs aprox 350km si nu am mai avut probleme. cu noul sodt imi sta temperatura apei la 85 - 90 grade cu cel vechi imi crestea pama la 109 grade.
parerea mea este ca calculatorul a memorat gresit pozitia clapetei neavind contact pe peria care nu facea contact iar cu dispozitivul meu elm 327 nu puteam sterge eroarea.
- Murderer27
- **
- 139 mesaje
- din 23 Mai 2011
- Astra 2002
- Alba
Murderer27
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
salutare colegii, astazi am dat din nou clapeta jos si am curatat-o. Dupa ce am montat-o si am intrat in casa, am inceput sa ma uit aici pe forum si pe youtube si am observat ca acel banut al clapetei se misca pana in pozitia verticala. La mine si inainte si dupa curatare se misca dar doar pana la max35-40 de grade fata de pozitia ei initiala, am curatat tot luna si bec dar nu s-a miscat mai mult. Asa este si la voi sau am eu o problema cu ea?
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare. Am fost si eu saptamana trecuta mai exact pe 8 martie de am schimbat bujiile, si am intrebat meacnicii de la service daca imi trebuie garnitura pentru ami desface clapeta de acceleratie pentru curatare. La care mi-au spus ca, clapeta de acceleratie nu se curata decat daca imi face probleme, in cazul in care ei umbla pentru curatare, clapeta de acceleratie nu va mai functiona mult dupa acest procedeu,si se va strica. Asa ca dupa spusele lor ar trebui: fie o curat acum cand nu-mi face probleme si la scurt timp dupa se va strica, fie o las pana face probleme dupa care o curat si oricum la scurt timp va ceda. Masina este un opel astra h z14xep 2005. 134.000Km. Am desfacut acum vreo jumatate de an tubulatura de deasupra clapetei si nu era murdara, dar cand am rotit de moneda aia din clapeta, pe interior era un strat maroniu inchis uscat. Ce ar trebui sa fac s-o curat sau nu? E posibil sa am probleme dupa curatare? Multumesc!
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
david007
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
Va salut Domnilor,o problema asemanatoare am si eu la Opelu corsa 1.2,2002 ,de o luna l-am adus din Germania personal,si acum de cand sa lasat frigu dimineata a inceput sa (smanceasca,sa scuture) dupa se opreste. Mai nou o tin accelerata cateva minute sa nu se opreasca dupa isi revine ,am schimbat toate filtrele posibile,e posibil sa fie clapeta de acceleratie murdara? daca ma poate sfatui cineva si pe mine.Multumesc
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
david007
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
va salut domnilor,am curatat clapeta acceleratie ,intradevar erau depuneri colosale pe ea 1 ora mia trebuit sa o curat,Am curatat,am pus totul la loc corect,dar problema tot nu sa remediat,Porneste urca 1500 2000 turati sta cateva sta 20-30 secunde scade sub 1000 scutura ca naiba si se opreste. DACA o tin accelerata peste 1000 cateva minute dupa isi revine ,ce ar mai putea fi,,,, Cu stima !
Solidu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2006 Z 10 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2016
- Mesaj Privat
- Mihai_Florin
- *
- 1 mesaje
- din 09 Jun 2017
- Corsa 1995
- Suceava
Mihai_Florin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat