Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Stefan Covaci

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am un Opel Antara ,model 2007, 2,0 capacitate, 150CP, motorina, de cateva zile am depistat cateva probleme. Mi s-au aprins cativa martori la bord, cel de coborare in panta, cei de ESP, cel al nivelului de ulei si cel al limitatorului de viteza. A pus meseriasul testerul pe ea si a constatat urmatoarele.
1.Senzor de pozitie pedala de acceleratie ( No present)
2.Defectiuni ale sistemului de admisie(Present)
3.Intrare ridicata a circuitului senzorului de nivel combustibil drept.(No present)
4.Calitate scazuta a uleiului.(No present)
5.Filtru de particule diesel supraincarcat(Present
Am schimbat uleiul , filtrul de ulei si sunt perioade in mers cand se aprind iar martorii, cu exceptia martorului de nivel de ulei.Limitatorul de viteza nu imi permite sa am mai mult de 110 km/h.
Credeti ca dupa ce voi rezolva in service cu senzorul de pozitie pedala de acceleratie va disparea si martorul de limitare viteza si va prinde si o viteza mai mare sau dupa ce filtrul de particule diesel nu va mai fi supraincarcat?
Ca sa nu mai fie supraincarcat acest filtru de particule diesel am incercat sa merg cu viteza mare si sa fie mai turata, schimband vitezele cand acul indica 300-350 rotatii. Oare se poate curata asa?
Multuymesc pentru colegii care pot da un sfat folositor.





MODEL: Antara 2007
MOTOR: 2.0 150CP 4*4
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR