Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
apesi pe butonul de resetare a kilometrajului.bagi cheia in contact.tii apasat butonul.pui contactul, mai tii vreo 3 secunde si dispare Insp.pana la urmatoarea revizie, drum bun! Smile
Skip ads

  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
bogdanene a scris:apesi pe butonul de resetare a kilometrajului.bagi cheia in contact.tii apasat butonul.pui contactul, mai tii vreo 3 secunde si dispare Insp.pana la urmatoarea revizie, drum bun! Smile

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

care este legatura cu martorul de ABS al omului???? si cu cel de check engine.

ceea ce ai spus este valabil pt modul de resetare al mesajului "insp"

acum sa revenim, probabil ca un senzor abs nu-ti mai functioneaza cum trebuie.
deci, sau sunt contacte imperfecte (praf, oxidare), sau, ce e mai rau, chiar s-a stricat senzorul.
solutia corecta o afli mergand la un tester.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
A incurcat un pic posturile ... Wink .. se mai intampla ... Very Happy
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
sorry ... era pt altcineva mea culpa
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
asa ceva am avut eu si presupun ca ori ai o problema cu switch-ul de la pedala de frana (nu se mai activeaza cand franezi, deci nu ti se mai aprind franele uneori), ori ai o problema la becurile de frana, ceea ce nu cred
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Masina cu cheita anunta ca are un defect la motor. Pt a afla cauzele defectelor (motor+ABS) recomand o testare!
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vectra16, hop-top ai aparut si tu. Daca n-ai citit atent, afla ca omului i se aprinde martorul de ABS, nu de check engine!!!

Daca aveti vre-o sugestie, postati. Altfel daca postati doar ca sa fiti in treaba........
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
voltron a scris:Salut,
Mi se aprinde in timpul mersului din cand in cand becul pe care scrie ABS,iar pe computerul de bord imi apare "break light".O alta problema este ca in mers mi se mai aprinde becul care simbolizeaza masina cu cheita.

Shocked Din propozitiile de mai sus inteleg ca i se aprind 2 martori:
1. ABS
2. check engine = masina cu cheita
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
my bad, ai dreptate.

In acest caz, subscriu la ce zice vectra16, fa o diagnostricare, e cam varza sistemul electric al tau (lucru obisnuit la Opel, mai ales la primii 2 ani de Vectra B)
  • alincr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
eu am o calibra 2.0i 8v si nu stiu de ce imi intra abs-ul destul de ciudat .. cateodata si la viteze mici .. la franari line ... se aude cum clampane cand imi bate in pedala ..
oricum .. nu lasa rotile sa se blocheze .. dar zgomotul e deranjant. care e distanta optima la care trebuiesc montati senzorii? cred ca i-am pus prea aproape.
alta intrebare .. eu am condus numai masini noi cu abs .. si acolo intra alftel .. adica bate de mai multe ori in pedala .. iar mie la calibra imi "bate" mai rar .. e normal sa fie asa?
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salutare,

Azi, dupa ce am parcurs vreo 100 de metri, mi s-a aprins martorul luminos de pe bord pe care scrie ABS; am mai observat ca daca nu merg cu viteza > ~25km/h nu se aprinde...
Mentionez ca nu am schimbat nimic ce cred ca ar putea afecta - doar am deconectat bateria cu o zi in urma.

Cautand pe forum am gasit o lista (a lui Tox) cu coduri de eroare la ABS si care pot fi citite pe becul ABS facand scurt pe mufa ALDL (scurt intre pinii A si K)

Intrebarile mele sunt:
1. La aceasta masina se pot citi aceste coduri? ca sa nu merg la test si sa faca acelasi lucru...

2. Unde e mufa ALDL la Vectra '93 C16NZ ca inca nu am gasit-o.. ?! Smile E sub frana de mana?

3. Care e pinul A si care e K? E corecta reprezentarea in figura urmatoare?


4. Ce suspectati a fi?

ps: chiar ieri ziceam ca am terminat de pus la punct tot la ea si vad ca a aparut asta...
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
update:

- ieri s-a tot aprins martorul ABS, dupa max 100m de la pornire se aprindea
- azi nu s-a mai aprins... merge!

Revin: chiar nu stiti daca se pot citi codurile de eroare ABS pe becul din bord? La fel ca celelalte coduri de eroare de la ECU motor.
Am gasit in TIS ca la modele de ABS 2E/2EH se poate citi cu mufa de diagnoza pusa in modul "K"...

Mi-e sa nu fac vreun scurt si sa ard ceva pe acolo daca pun "agrafa" intre A si K...
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mie mi se aprindea becul de la ABS la viteze de peste 90Km/h cand aveam pe spate un cauciuc vraiste (se dusese insertia) si unul bun.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Intrebare: daca opresti motorul si apoi il pornesti din nou, fara sa pleci cu masina, becul se mai aprinde?
Daca nu, calculatorul vede asa problema:
Viteza citita pe cele 4 roti nu este egala. Are o abatere mai mare decat cea existenta in mod real. Problema ar putea proveni de la o roata desumflata, pneurile nu sunt identice, forma de unda data de senzori nu este cea corespunzatoare ( senzor murdar, reglare senzor incorecta).
Daca becul ramane aprins dupa pornirea motorului atunci exista un defect electric in instalatie care poate proveni din multe locuri.
Despre diagnoza nu am idee daca se poate ceea ce vrei tu.
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
becul nu se mai aprinde dupa ce pornesc motorul din nou.
adica se aprinde pt `4sec., cat face verificarea, ceea ce e normal.

daca stau pe loc cu motorul pornit nu se aprinde.
cand pornesc si iau un pic de viteza se aprindea - azi nu s-a mai aprins.

si eu suspectez ceva la senzorii de la roti: murdarie, contact imperfect, ceva fir rupt/desprins.
- rotile sunt tot alea cu care a mers 1-2 ani fara sa faca nazuri ABS-ul.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare se aprinde in mers becul la ABS.Am curatat pe rotile fata senzorii dar tot se aprindea martorul in bord.Am schimbat telescoapele spate si de atunci s-a mai aprins doar o singura data .Trebuie sa schimb si cauciucurile spate pentru ca banuiesc ca am insertia vraiste pentru ca la viteze mari scoate un vuit.La inceput am crezut ca este din cauza marimii 205/50/15 dar dupa ce am mai studiat am ajuns la alta concluzie.
La sfatul unor colegi am luat si spray de contacte sa dau la mufele de la senzorii ABS dar a venit frigul si nu am mai apucat sa dau.
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
peter a scris:Trebuie sa schimb si cauciucurile spate pentru ca banuiesc ca am insertia vraiste pentru ca la viteze mari scoate un vuit.

Off topic: Vuitul poate fi si din cauza profilului (desenului) anvelopei.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Este posibil si asta dar cauciucurile sunt uzate intr-un mod neregulat si anume un dinte e mai uzar decat cel de langa el (dinti ferastrau).Scuze pentru off topic.
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
peter a scris:cauciucurile sunt uzate intr-un mod neregulat si anume un dinte e mai uzat decat cel de langa el (dinti ferastrau)

Asta este cauza vuitului Exclamation
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Se intampla ceva rau daca merg cu ele asa macar pana in primavara ca acum nu am posibilitatea sa le schimb.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR