Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mare atentie.semeringurile nu e acelasi lucru cu oringurile de la injectoare.oringurile nu au nici o treaba cu dezamorsarea.mare parte din mecanici confunda una cu alta.chiar si la magazin cind cumperi vinzatorii habar nu au si a trebuit sa le fac un desen ca sa poata localiza semeringurile.un semering costa 300-400.000lei,un oring30-40000lei.oringurile se schimba in 10minute,semeringurile in5 ore si se umbla si la distributie -e o lucrare destul de laborioasa si treb sa ai un mec bun ca sa nu-ti deregleze distributia .
Skip ads

  • ollytm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o rugaminte. Imi poate recomanda cineva un mecanic bun pentru Opel Vectra B 2.0 dti (motor: Y20DTH)in Timisoara?
Nu-mi porneste masina dupa ce sta cateva ore oprita.
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ollytm vezi pe privat ca ti-am trimis un mesaj
  • ollytm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
multumesc anonescu mihai
am notat adresa de mess
Skip ads

  • enache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema,adica se dezamorseaza dupa un timp asa ca am hotarat sa-mi schimb singur furtunasele de la retur dar nu stiu ce diametru au (3.2mm sau 3.5).Daca nu asta este cauza probabil ca trebuie sa schimb semeringurile si oringurile de la injectoare dar nu stiu unde .Daca puteti sa ma ajutati cu vreun sfat,i-l astep.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutare
am avut si eu aceeasi problema ,daca statea mai mult de 12 ore nu mai pornea(pornea la prima cheie dar dupa 10secunde se oprea),se dezamorsa pompa.
am rezolvat problema astfel:am cumparat de la magazin de piese auto cu 19ron o supapa de sens care are si o pompita manuala ,si am montat-o pe conducta de tur care intra in filtru de motorina (inaintea filtrului) si de atunci nu am mai avut probleme.
chiar daca ar mai prinde aer pe undeva instalatia ,supapa nu mai permite motorinei sa se duca in rezervor de pe conducta care intra in filtru (tur) si astfel nu mai trage nici aer,aerul fiind tras de motorina care coboara in rezervor creeand asa zisul ''vid''.
o sa revin si cu niste poze
  • enache

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Revin, sa va spun cum am rezolvat.Am verificat bujiile . Una era rupta si una arsa.Asa ca m-am pus pe net si am facut comanda de 2 buc.BERU,cam scumpe fie vorba intre noi,le-am scos pe cele vechi (cu mare atentie cum am invatat de pe forum ),le-am montat pe celelalte si acum masina porneste mai bine ca inainte.(cred ca cea rupta era mai de mult)
  • rcostache

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la vectra c y20dth. Dimineata imi proneste greu , mai ales cand e frig afara, acum 1 an i-am schimbat bujiile(3 arse si una buna), am sa incerc si varianta cu furtunasele de la injectoare , spre sa fie alea . Am fost la service la Augsburg si mi-au facut o diagnoza , nu a durat mai mult de 5 min si electricianul respectiv a venit cu verdictul cel mai simplu : " pompa de injectie e dusa , trebuie schimbata". El cred ca nu era intreg la cap (o pompa de injectie = 16000 ron). Masina o am de noua si am mers ceva cu ea (200 mii), inteleg ca trebuie sa mai cedeze unele chestii pe la ea , dar chiar pompa de injectie.

O sa incerc furtunasele sa vad in ce stare sunt

daca ar mai fi ceva de verificat la ea va rog sa imi spuneti
Skip ads

  • coapsi_silviu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
rcostache,16.000 ron o pompa de injectie?sau 1600?oricum ai incercat sa-ti faci la un service compresia,sa o masoare?
  • valentfbbzzoadventures

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut, y20dth 2002 , am si eu aceiasi prob. cu pornitul greu dupa o pauza mai lunga de cateva ore, am schimbat filtru mot, furtune retur , desfacut galerii de la valva egr curatat,nu vreti sa stiti ce era inauntru, nu pot desface valva egr sa o curat ca imi crapa , dar imi scuima mult ulei pe acea gaurica. eu suspectez dezamorsare pompa ceva aer trage pe undeva , baterie noua bujii 3 functionale una rupta. Intrebare ptr cine stie . Cum pot verifica daca pompa de injectie amorseaza sau am inteles ca are un motoras care face presiune , cand pornesc greu de obicei dimineata motorul trebideaza usor la relantiu.
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ti se dezamorseaza pe la semeringurile injectoarelor.verifica pe mesaj privat.ti-am trimis ceva
  • sandu romeo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,aceeasi problema cu pornigrea grea am avut-o si eu si in sfarsit s-a rezolvat! Am avut un mecanic f.bun care stia ca aceste motoare(Y20DTH-an 2002) au o problema la semeringul din capul pompei de injectie,adica in timp cauciucul imbatraneste si pe acolo pompa se dezamorseaza.Mi-a scos pompa de pe masina si am dus-o la o firma (Duplecs)ce repara pompe de injectie si am specificat sa schimbe semeringul din cap.Pompa mea este model VP, cu o singura mufa(dupa cum am inteles de la el).Semeringul m-a costat 17 Lei iar manopera de schimbare la firma respectiva 20Lei.Vreau sa spun ca acum este altceva-porneste la sfert si in sfarsit sunt linistit la fiecare pornire.Mecanicul pt.demontat-montat pompa acerut 300Lei-e un pic cam dificil.
Skip ads

  • valentfbbzzoadventures

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
va multumesc ptr atentia acordata, cred ca aveti dreptate cu o mica exceptie , am citit pe forum si aceasta problema cu pornirea poate avea mai multe cauze. am masurat tensiunea pe baterie cu mot oprit 12,7v iar cu mot pornit 13v la relanti la 4000t/m 13,1V, am dedus ca am probleme si poate fi o cauza a pornirii grele la rece, acum o noua intrebare unde este releul de incarcare , mentionez ca la borna de + a bateriei am un cablu gros litat fixat de papuc cu presa si se incinge, nu pot sa tin mana pe el, banuiesc contact inperfect.
va multumesc
  • sandu romeo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
rcostache-am inteles ca pompele astea de injectie ,injectoarele si inclusiv motorul la Y20DTH sunt foarte bune-reusite,numai ca mai apar probleme minore gen oringuri din capul injectoarelor,semeringul din pompa de injectie si debitmetrul de aer.Astea sunt probleme care apar o singura data a nu se interpreta ca astea sunt probleme curente ale masinilor noastre.Dupa remediere bagam jar si pornim herghelia la drum.Nu va ganditi ca alte modele de masini nu fac probleme-De ex.am avut vre-un an de zile o Octavia din 2002-1.9TDI,si am avut probleme la volanta de la motor(are o membrana de cauciuc care se deterioreaza cu timpul),injectoarele aveau diuzele terminate,adica probleme sunt si la mot.de VW s.a.m.d. Este fier, in fond,si fierul cedeaza,uneori,chiar daca gasim sau nu motive pt.respectiva defectiune.Cert este ca trebuie sa avem in vedere sa bagam o motorina buna(de la Peco)sa lasam vapoarele si chilipirurile de pe marginea drumului.Filtrul de aer ,mot.schimbate mai des si nu au voie sa se defecteze masinutele.Multa bafta in viitor.Apropos pompa de injectie electronica modelul cu o mufa in momentul cand cedeaza se poate repara,este cam scumpa reparatia(45mil.)dar iese ca si noua.Alea cu 2 mufe(paremi-se fabricatie dupa 2004) nu se mai pot repara.Dar cum mi s-a spus din service-ul de rep. pompe de inj.sunt foarte rare pompele noastre pe la ei-sunt super bune. Very Happy
  • valentfbbzzoadventures

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am cumpart un redresor , ca sa elimin problemele pe rand , incarc bateria sa vad cum se comporta , apoi verific simeringurile de la injectare prin metona lui Mihai am sa infund furtunl de retur intre popa si injectoare, am sa va tin la curent sap. viitoare. nu pot sa pun o pompa de unisens ca nu sunt in tara si nu gasesc aici.
  • sandu romeo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca si cu acumulatorul trebuie sa ai grija sa fie de putere buna de 74Ah,nu mai mic ,ca nu are puterea de a invarti cu forta demarorul.Daca acumulatorul are curent slab si e de putere mai mica iti poate busi calculatorul de pe pompa de injectie si nu numai...Daca vezi ca nu tine curentul cum trebuie (mai ales cand e frig)si invarte cam greu si nu cu vlaga,chiar daca la masuratoarea cu densimetrul a electrolitului iti indica ca nu ai un element mort pe ea, schimb-o fara sa stai pe ganduri.E foarte periculos ,mai ales momentul cand ai un element in scurt,la masinile de generatie noua, deoarece se deregleaza componentele electronice ale masinii(ECU,calc.ppa.injectie...).Si nu uita cand iei un acum.nou in primul rand masori suportul de pe masina al acum.,apoi alegi acum.cu curentul de cel putin 74Ah si sa aiba un curente de pornire cata mai mare(700 Ah-750Ah la pornire).De ex.la mine in GL.am gasit acumul.BOSCH Silver S5 74 AH si curent de pornire 750 Ah ideal pt motoarele noastre dolofane.Costa cam 3mil.
  • valentfbbzzoadventures

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am luat masina in august pe calculator a iesit baterie slaba era originala opel dupa o luna a murit am luat una noua marka branford 74Ah, iar acum cand am inceput sa investighez problema cu pornitul greu la rece dupa pauza mai mare de 8 ore am observ. tensiunea mica pe baterie in timp ce merge mot, n sare de 13,1v chiar daca turez la 4000t/m in carte scrie 15,6 maxim minim 14,7 la 4000T/m, luni incarc bateria si observ marti dimineata cum porneste daca nu mere ok am sa caut pe dezamorsare pompa, posibilitati reduse ca sunt in danemarka nu au astia nimik aici.
  • rcostache

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
as vrea sa stiu si eu ce tip de furtun sa cer la magazin , ce diametru au. As vrea sa le schimb pe loc fara sa stau fara furtune cat timp le caut cu unul vechi in mana. Daca poate cineva sa mah ajute cat mai rapid ar fi OK
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel diametrul furtunaselor de retur este de 4 mm.
  • valentfbbzzoadventures

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ptr furtunasele de retur ceri la magazin furtun de retur motorina panzat, de 5mim, un metru iti ajunge cam 8ron de restul furtunelor nu stiu coduri sau cam asa dar la magazin dai seria de la masina si are omu pe calculator ce iti trebuie, pe retur sa stii ca ai si teurile din plastic care trebuiesc verificate, iar cel mai bun sfat daca nu ai probleme si nu arata rau furtunasele nu le schimba, posibil sa ai probleme dupa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR