Mie 27 Nov, 2013 11:53 pm
Depinde si ce vreti de la masina.Intr-adevar, o evacuare din inox va rezista mai mult decat masina in sine daca e s-o luam asa, dar nu mi se pare o afacere buna sa investesti > 2000 RON, ca apoi sa te trezesti ca vrei sa schimbi masina.
La Focus am de gand sa fac o evacuare din inox Cat-Back cu un tips dublu dispus pe centrul barii spate. (gen Astra OPC sau noul Focus ST).
Modificarea evacuarii la diesel e frectie la picior de lemn din punctul meu de vedere, se merita sa o schimbi doar pentru aspect si atat.La benzinare se schimba macazul, trebuie sa aveti in vedere ca o evacuare facuta in spatele blocului se poate lasa cu pierderi de cuplu la turatii joase, mai ales daca finala nu e potrivita pentru cilindreea si puterea pe care o dezvolta motorul respectiv.
Wall, din cate stiu, orice toba sport, chiar si no-name, respecta un standard minim de fabricatie si are inclusa o sita inauntrul ei.