anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Am o problema, stiu ca acest subiect cu motorul care se opreste in mers a mai fost dezbatut, dar problema e ca desi se opreste in mers, in timp ce ruleaza se ineaca, iar dupa ce se opreste, nu vrea sa mai porneasca neam. O las 10 min sa se raceasca si porneste la prina cheie.
Problema s-a intamplat ptr prima data ieri, iar astazi un drum de 100 km, l-am facut in 2,5 ore. Mi se oprea intruna.
Imi cer scuze ptr scris, dar scriu de langa masina in timp ce astept sa se raceasca. Va multumesc anticipat!
Problema s-a intamplat ptr prima data ieri, iar astazi un drum de 100 km, l-am facut in 2,5 ore. Mi se oprea intruna.
Imi cer scuze ptr scris, dar scriu de langa masina in timp ce astept sa se raceasca. Va multumesc anticipat!
- OpelVectra98
- *
- 32 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Vectra 1998 X20DTH-
- Bihor
OpelVectra98
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 X20DTH-
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- OpelVectra98
- *
- 32 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Vectra 1998 X20DTH-
- Bihor
OpelVectra98
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 X20DTH-
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta, dupa ce se incalzea nu mai imi face presiune in injectoare, necazul vine de la pompa de injectie, doar ca la mine dura cam 10 minute pana reuseam sa o pornesc. Am un prieten cu un Mercedes e220 , dar la el era pompa de inalta , nu mai baga presiune in rampa comuna, pornea doar dupa ce o racea cu apa.
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- OpelVectra98
- *
- 32 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Vectra 1998 X20DTH-
- Bihor
OpelVectra98
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 X20DTH-
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Eu n-am auzit de pompa de inalta defecta pe Astra H in speta Z17DTH... Faptul ca ai mentionat ca se ineaca inainte de oprire ma duce cu gandul la regulatorul de presiune de pe pompa. Acelasi simptom mai poate fi dat de senzorul de turatie, asta se masoara doar la cald pentru a vedea daca-i bun sau nu.
90% defectul este unul din cele 2.
90% defectul este unul din cele 2.
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,056 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,056
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
anduAKM a scris:Aveti idee la cine m-as putea duce sa verifice aceasta problema in Bucuresti? Adica cineva de incredere si care sa nu vada pe tine un papagal pe care sa il faca de bani.
Ptr. Buc cauta firme care sunt specializate pe reparatia de sisteme BOSCH. Eu personal ti-as recomanda sa te duci la reprezentanta BOSCH. Au banc de verificare ptr toate componentele sistemului de injectie. Ca o paranteza,motorizarile diesel puse pe astra h sunt de tip common rail motiv pentru care indifferent de capacitatea cilindrica, motorul NU ARE POMPA DE INJECTIE! ARE POMPA DE INALTA PRESIUNE ceea ce este total diferit.
P. S Nu ai nici un cod de defect? Astfel ai avea o baza de plecare si multe dintre supozitii ar fi eliminate.
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 697 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Am fost la mecanic, a pus testerul pe ea di nu i-a aparut nicio eroare. Dupa ce s-a repetat problema cu opritul in mers, mi-a venit ideea sa scot mufa de la senzorul de la axa cu came si sa il pun la loc. Masina a pornit imediat, dar problema s-a repetat. Am tras concluzia ca trebuie schimbat acest senzor si sa vedem atunci daca problema persista. Voi reveni cu detalii dupa ce il schimb
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
anduAKM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
ionutzuuu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2014
- Mesaj Privat