Ar fi foarte indicat sa inlocuiesti toate racordurile flexibile din motivele expuse mai sus , efectul ar putea fi miraculos.Garniturile din pompa centrala de frana nu stiu daca are rost sa le deranjezi,eu nu am gasit pana acum garnituri uzate in nici una din pompele de acest tip pe care le-am demontat,chiar si dupa 20-30 de ani sunt intacte.Bineinteles daca sunt introduse in sistem diferite substante care se vand in comert sub numele de lichid de frana (cu timbru RAR autentic) atunci lucrurile se schimba datorita efectului coroziv al acestora.
Racorduri pentru partea din fata gasesti la Meteor , Autonet si cu siguranta la multe alte magazine , cele de pe puntea spate insa nu le vei gasi decat originale.Atentie , exista doua modele de racord!Cand termini operatiunile aeriseste instalatia incepand cu traseul cel mai lung si terminand cu cel mai scurt.
Pentru etrier exista si varianta reconditionarii , daca te intereseaza subiectul discutam prin MP.
Regulatorul pentru puntea spate l-ai inlocuit
Acul vitezometrului "sare" de obicei atunci cand cablul de kilometraj incepe sa cedeze.Cablul de otel din interior incepe sa se uzeze se rup din fire si agatand pe pereti apare fenomenul semnalat.
E greu de spus asa de la distanta de ce nu porneste masina la prima cheie , e clar insa ca nu primeste benzina imediat.Faptul ca apesi acceleratia de cateva ori nu are nici un efect decat acela ca lasa sa treaca mai usor vaporii de benzina introdusi in cotul de dupa debitmetru.Oricum cel care a montat motorul a avut grija sa modifice pe ici pe colo astfel incat sa fie greu de depistat o eventuala problema...
Relantiul nu se regleaza cu cheia de 9 ci cu cea de 15 , e un surub cu contra.
Ultima modificare facuta de Senator la Lun 30 Jul, 2007 1:01 am, modificat de 2 ori in total