BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
am un opel astra f gsi cu motor c20ne; motorul nu este original masina avand inainte c20xe
am facut testul cu agrafa si pe display apar aceste 3 erori:d12;122;168;173; d12 nu mai apare dupa ce
semnaleaza toate erorile
va rog sa ma ajutati sa le descifrez
debitmetrul este nou;am 2 calculatoare si da aceleasi erori pe amandoua
acum scoate fum negru-cenusiu , este f. debitata si galopeaza la relanti
am facut testul cu agrafa si pe display apar aceste 3 erori:d12;122;168;173; d12 nu mai apare dupa ce
semnaleaza toate erorile
va rog sa ma ajutati sa le descifrez
debitmetrul este nou;am 2 calculatoare si da aceleasi erori pe amandoua
acum scoate fum negru-cenusiu , este f. debitata si galopeaza la relanti
bibanu47
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 1,6i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
am verificat distributia si am descoperit ceva ciudat:
atunci cand pinionul de la axa cu came este semn pe semn, arborele cotit era un dinte mai inainte
am verificat pistonul si am descoperit ca cine il pusese montase axa cu came pe semn si arborele cand era
in PMS , dar eu am considerat necesar sa-l montez dupa semne si l-am pus pe semnele respective cu toate ca arborele nu este acum in PMS ci putin avansat cred..
semnele sunt 2 linii la axa cu came si linie-bara la arbore
este bine sau trebuia sa-l las asa cum era?
atunci cand pinionul de la axa cu came este semn pe semn, arborele cotit era un dinte mai inainte
am verificat pistonul si am descoperit ca cine il pusese montase axa cu came pe semn si arborele cand era
in PMS , dar eu am considerat necesar sa-l montez dupa semne si l-am pus pe semnele respective cu toate ca arborele nu este acum in PMS ci putin avansat cred..
semnele sunt 2 linii la axa cu came si linie-bara la arbore
este bine sau trebuia sa-l las asa cum era?
bibanu47
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 1,6i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
multumesc frumos
am descoperit ca nu exista intre pinii 1 si 2 rezistenta variabila la senzorul de acceleratie, doar o valoare fixa, kilo-ohmi.
exista rezistenta doar intre pinii 2 si 3 in felul urmator: la relanti 0 si cand accelerez creste, iar apoi scade progresiv
pinii 2 si 3 au valori in volti intre 4,5 si 4,9 sau asa ceva
este normal sa am curent pe 2 pini? 2 si 3?
am facut vacuum pe senzorul de relanti si am conectat cei doi pini la aparatul de masura pe kilo-ohmi si nu exista nici o
modificare de valoare atunci cand fac vacuum
este normal?
am citit in carte ca trebuie sa aiba valoare intre 0,5v si 4,5v iar cu aparatul am masurat pe iesire 8-9volti
este stricat ?
am descoperit ca nu exista intre pinii 1 si 2 rezistenta variabila la senzorul de acceleratie, doar o valoare fixa, kilo-ohmi.
exista rezistenta doar intre pinii 2 si 3 in felul urmator: la relanti 0 si cand accelerez creste, iar apoi scade progresiv
pinii 2 si 3 au valori in volti intre 4,5 si 4,9 sau asa ceva
este normal sa am curent pe 2 pini? 2 si 3?
am facut vacuum pe senzorul de relanti si am conectat cei doi pini la aparatul de masura pe kilo-ohmi si nu exista nici o
modificare de valoare atunci cand fac vacuum
este normal?
am citit in carte ca trebuie sa aiba valoare intre 0,5v si 4,5v iar cu aparatul am masurat pe iesire 8-9volti
este stricat ?
bibanu47
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 1,6i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
31 e normal pentru ca motorul era oprit
senzorul de temperatura l-am verificat si nu prea era in parametrii
asta e 50 ron
dar problema este ca debitmetrul nu functioneaza; daca ii bag mufa se opreste motorul
este cel electronic cu 4 fire
parerea me este ca debitmetrul asta nu se potriveste cu restul
imi trebuie unul cu vana, firul lipsa posibil sa fie taiat pe undeva
altfel de ce in cartea de service eroarea ma trimes la tpn1 vane air flow meter ?
senzorul de temperatura l-am verificat si nu prea era in parametrii
asta e 50 ron
dar problema este ca debitmetrul nu functioneaza; daca ii bag mufa se opreste motorul
este cel electronic cu 4 fire
parerea me este ca debitmetrul asta nu se potriveste cu restul
imi trebuie unul cu vana, firul lipsa posibil sa fie taiat pe undeva
altfel de ce in cartea de service eroarea ma trimes la tpn1 vane air flow meter ?
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
se pot schimba cele 2 lamele din debitmetrul electronic?
mie asa mi-a zis cineva
sincer la cat costa unul nu prea m-as arunca fara sa stiu
am unul nou care nu merge, se opreste motorul cand il montez si cel vechi care are lamelele rupte..
e posibil ca din lipsa debitmetrului sa stea motorul la 1800-2000rpm?
mie asa mi-a zis cineva
sincer la cat costa unul nu prea m-as arunca fara sa stiu
am unul nou care nu merge, se opreste motorul cand il montez si cel vechi care are lamelele rupte..
e posibil ca din lipsa debitmetrului sa stea motorul la 1800-2000rpm?
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
cind scoti mufa de la debitmetru ecu functioneaza pe un
program de avarie nu te-as sfatuii sa umbli tu in el ca il
faci praf si de reglat se regleaza de cineva specializat si cu
aparat de noxe la fel ca la statiile itp orice reglare a debitmetrului
fara a masura noxele se face dupa ureche,asta pot sa fac si eu
dar o sa ma injuri cind o sa ajungi la itp.
program de avarie nu te-as sfatuii sa umbli tu in el ca il
faci praf si de reglat se regleaza de cineva specializat si cu
aparat de noxe la fel ca la statiile itp orice reglare a debitmetrului
fara a masura noxele se face dupa ureche,asta pot sa fac si eu
dar o sa ma injuri cind o sa ajungi la itp.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
iti dau ceva sa vezi ce este in debitmetrul de unde am invatat
eu sa-mi repar masina nu este valabil si pt tine ca tu ai
injectie motronic dar debitmetrul lucreaza la fel .
http://www.club205gti.fr/fo...topic.php?t=13213
cred ca il gasesti ca saitul este mai lung de vazut de cei
cu injectie jetronic.
eu sa-mi repar masina nu este valabil si pt tine ca tu ai
injectie motronic dar debitmetrul lucreaza la fel .
http://www.club205gti.fr/fo...topic.php?t=13213
cred ca il gasesti ca saitul este mai lung de vazut de cei
cu injectie jetronic.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
pe c20ne , in functie de an sunt 2 injectii.motronic ml4.1 si motronic m1.5
debitmetrele e foarte posibil sa fie diferite.
sigur instalatiile sunt diferite.la motronic m1.5 din debitmetru pleaca 5 fire la ml4.1 numai 4.
senzorul clapeta de aceleratie la ml4.1 e on-off fara variatie de tensiune in functie de pozitie.
bine ar fi sa fii sigur de care injectie ai si sa vezi ce piese nu sunt potrivite.o verificare nu strica.
motronic m1.5 are ecu cu 55 de pini , ml 4.1 are cu 35 de pini.asa verifici cel mai simplu.
debitmetrele e foarte posibil sa fie diferite.
sigur instalatiile sunt diferite.la motronic m1.5 din debitmetru pleaca 5 fire la ml4.1 numai 4.
senzorul clapeta de aceleratie la ml4.1 e on-off fara variatie de tensiune in functie de pozitie.
bine ar fi sa fii sigur de care injectie ai si sa vezi ce piese nu sunt potrivite.o verificare nu strica.
motronic m1.5 are ecu cu 55 de pini , ml 4.1 are cu 35 de pini.asa verifici cel mai simplu.
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
din ce am citit el are injectie motronic 1.5 debitmetrul lucreaza
la fel si la jetronic si motronic saitul l-am pus sa vada omul ce
gaseste in interiorul debitmetrului ca spune ca in momentul cind
baga mufa la debitrmetru se opreste motorul si vrea sa il desfaca
ca ceva nu se pupa,acum eu inteleg de ce nu se pupa daca este asa
cum zice el (zice ca debitmetrul are 4 pini) iar din ce zici tu trebuie sa
fie 5 pini.
la fel si la jetronic si motronic saitul l-am pus sa vada omul ce
gaseste in interiorul debitmetrului ca spune ca in momentul cind
baga mufa la debitrmetru se opreste motorul si vrea sa il desfaca
ca ceva nu se pupa,acum eu inteleg de ce nu se pupa daca este asa
cum zice el (zice ca debitmetrul are 4 pini) iar din ce zici tu trebuie sa
fie 5 pini.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
din cate am citit eu am observat ca amandoua dau aceleasi valori exprimate in volti,relanti,3000rpm,accelerari
deci mecanic sau electronic trebuia sa mearga; mai ales ca e nou; am observat ca de obicei astra are debitmetru electronic deci nu e nimic eronat aici;
daca nu merge inseamna ca problema este din instalatie
si la debitmetru si la senzorul de temperatura
o s-o duc la un electrician bun
daca nu ii da la astea de cap iau o instalatie si o insir pe motor si trebuie sa mearga
deci mecanic sau electronic trebuia sa mearga; mai ales ca e nou; am observat ca de obicei astra are debitmetru electronic deci nu e nimic eronat aici;
daca nu merge inseamna ca problema este din instalatie
si la debitmetru si la senzorul de temperatura
o s-o duc la un electrician bun
daca nu ii da la astea de cap iau o instalatie si o insir pe motor si trebuie sa mearga
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat