Ai 2 variante
1. Mergi in continuare asa, din ce ai spus tu, ai cureaua de distributie slaba, asta inseamna ca poate ceda in orice moment ( lucrez intr-un service si stiu ce spun, nu ma dau mare si nu incerc sa par impertinent ), si odata rupta pe masina va scrie REMAT pentru ca in service nu iti vei permite sa o schimbi. Motorul este 16 valve deci din start o sa se duca supapele, foarte posibil pistoanele si la fel de posibil axele cu came. Nu vreau sa te speriu dar incerc sa te fac sa constientizezi la ce se poate ajunge daca mai astepti mult. Din punctul meu de vedere, dupa spusele tale, masina nu este utilizabila.
2. Faci un mic efort financiar si schimbi kit-ul de distributie si cel accesorii, si daca e cazul si pompa de apa. Zgomotele ar trebui sa dispara, si din cate stiu eu, cel putin asa e la Vectra mea ( 1.6 ), distributia se schimba la 60.000 km, sau 5 ani? ( de varsta nu sunt foarte sigur). Cureaua aceea este din cauciuc si ca orice cauciuc imbatraneste in timp=>crapa=>se rupe. Poti verifica asta in carnetul masinii si vei gasi acolo toate recomandarile constructorului
![Wink](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.
Varianta 3 desi am spus initial ca sunt doar 2, daca nu iti permiti inseamna ca ti-ai luat o masina prea scumpa si data viitoare ar trebui sa te gandesti daca iti permiti masina pe care vrei sa o cumperi si cand o vei avea in curte.
Cu scuzele de rigoare daca am fost prea impertinent, Zmeutzu.