Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am deschis acest topic deoarece nu am gasit nicaieri CLAR cere sunt diferentele intre ,avantaje si dezavantaje..
Sa incepem cu ce stiu eu..
-2.5 TDS-STIAM ca e acelasi motor ca pe Omega B,cel de BMW in 6 pistoane.Am ridicat recent o capota de frontera si HOPA-4 pistoane..!Unde-s 2..Asa-s toate,sau o fi asta mai special?S-a pus si acela,si acesta,sau cum..?Cati cai are..?Volanta cu masa dubla,simpla..?Daca ar fi fost ala de BMW era super,dar sincer sunt un pic dezamagit.
-2.3 TD-nu stiu mai nimic..Doar ca e acelasi ca pe Omega A,dar cu turbo.Cuplu,cai ceva..? Ce va nemultumeste la acesta,am inteles ca e pe doar pe Frontera A.Intretinere,avantaje sau nu fata de 2.5?
Orice informatii sunt binevenite.Multumex.


Ultima modificare făcută de SUPERDRAGOS la Sam 30 Apr, 2011 9:50 pm, modificat de 3 ori în total
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
tot eu sa te ajut.
VM41B
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 92,0
Hub (mm): 94,0
Volumen (cm³): 2499
Leistung (kW bei min-1): 85 / 3600
Drehmoment (Nm bei min-1): 260 / 1800
Verdichtung: 20,95 : 1
Motormanagement: Bosch EDC MSA 15.5
Steuerung: Zahnrad
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Turbolader IHI RHB5
Verwendung: Frontera A (MUA 5C-T)
asta e ala de 2.5tds care vad ca nu are nici o ,legatura cu cel de bmw si 136cai.asta are undeva la 110cai.

23DTR
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile:
Bohrung (mm): 92,0
Hub (mm): 85,0
Volumen (cm³): 2260
Leistung (kW bei min-1): 74 / 4200
Drehmoment (Nm bei min-1): 215 / 2200, 218 / 2000 - 2200 (Omega A)
Verdichtung: 23,0 : 1
Motormanagement: Bosch VE
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, kein Katalysator, ab MJ94 Katalysator
Besonderheiten: Turbolader KKK K14
Verwendung: Frontera A (MUA 5C-T), Omega A (R25, AW 03-71L)
asta e ala de 2.3td si 100cai...sincer pt o masina de 2tone mi se pare putin mai ales ca o vei folosi preponderent on-road.off road se comporta bine din ce am auzit.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mai este si acesta:



Dar nu stiu nimic despre ele, doar ca VM-ul este facut de italieni si echipeaza si Jeep, Rover etc., iar din caracteristici, VM-ul are cel mai mare cuplu la doar 1800 rpm.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ne-am documentat si de asta..problema meste ca el va folosi mult masina on-road si in bcuresti..iar sa ai 100 cai pe 2t in traficul din bucuresti mi se pare f putin.,.mers la croaziera nu cred ca e problema....se mai stie si faptul ca o masina de 100 cai cu tractiune fata are o anumita pierdere in tansmisie...stau si ma gandesc cate pierderi are un cu 4*4 si pe cardan...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Mai este si acesta:
... VM-ul este facut de italieni
Si ca sa respecte o buna traditie italiana,probabil ca se strica f.repede..Eu aveam impresia ca e de ISUZU..Nu are nimeni motor din acesta..?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Celelante sunt de ISUZU!
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:ne-am documentat si de asta..problema meste ca el va folosi mult masina on-road si in bcuresti..iar sa ai 100 cai pe 2t in traficul din bucuresti mi se pare f putin.,.mers la croaziera nu cred ca e problema....se mai stie si faptul ca o masina de 100 cai cu tractiune fata are o anumita pierdere in tansmisie...stau si ma gandesc cate pierderi are un cu 4*4 si pe cardan...

depinde unde sunt aia 100cai la roata sau la volanta,si atunci vezi de pierdere,si zic ca nu prea conteaza cai conteaza cum is distribuiti adica cutia,sa nu uitam ca patrolu gr ala vechi are mot de 3000 si 100cai sau sub si face ravagii,deci nu conteaza atata cai,la mine e motor de 2200 la frontera b si 116cai si te poti descurca in oras ,acuma depinde ce vrei,slalom faci mai greu ,da poti
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
1.nu exista productor care sa dea puterea la roata.masuratorile sunt facut mereu la volanta.
2.o masina diesel are mai multe pierderi decat una pe bvenzina la ceeasi putere.
3.o masina 4*4 are mai multe pierderi ca orice masina cu tractiune 4*2
.4.patrolul de care zici tu se descxurca ff bine off-road cum cred ca se desscurca si frontera cu motorul asta.
la 100 cai si 2 tone masina in demaraje se comporta mai slab ca un astra f diesel clasic de 1.7 si 58cai...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
De aia raman la parerea ca singurul motor capabil pt. Frontera este V6 de 3,2 litri. Dar... strugurii ... sunt scumpi Laughing
Si bineinteles ca pierderile de putere sunt mai mari la un 4x4 si in special la Frontera care mai are in plus si cutie de transfer fata de unele SUV-uri care nu au asa ceva.
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am zis depinde ce pretentii ai de la masina,ce vrei sa faci cu ea,zici bine cu 58 de cai eu ma descurc cu o masina din ani 90 cu 60cai mai bine decat cu frontera dar inca o data depinde ce faci,vizavi de v6 mi se pare risipa de putere si bani,si in off road la fel,te plimbi pe munte cu cisterna dupa tine?nu am simtit niciodata nevoia de putere mai mare pe munte,skimbi vitezele mai des ca la una cu cai multi dar asta e
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Laughing nu cu cistera, doar cu cateva canistre Laughing
Mai spunea cineva: Cand ajungi, trebuie sa te intorci sa alimentezi Laughing
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Celelante sunt de ISUZU!
Celelalte...Care?Ma gandeam totusi sa ma limitez la un 2.3,se pare ca e un motor mai usor de intretinut decat 2.5.Plus ca 2.5 s-a pus pe modele mai noi,care implicit sunt mai scumpe.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ala din poza de mai sus, 2,8 TDI!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Mai este si acesta:



Dar nu stiu nimic despre ele, doar ca VM-ul este facut de italieni si echipeaza si Jeep, Rover etc.,

Ce e ala VM.. Oare? Am crezut ca te referi la motor,ceva gen `NEH`sau `DTH`..
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
2,3 si 2,8 sunt de ISUZU
2,5 este italian fabricat de VM Motori spa
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cica VM motori sunt ff buni ,am auzit doar nu am mers cu unu are distributie pe pinioane nu lant sau curele,parca s-au pus si pe ultimele aro 10
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca e cel mai fiabil diesel de pe Frontera A. 2,5VM are Bogdan Ratan din Codlea, care face cu el Belgia, Olanda cu platforma si e foarte multumit.
  • executorul20072

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Frontera 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Frontera A 2.5 VM am eu si sunt f.multumit de ea,consum 10%-12% urban.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mersi de pareri..Si eu aveam aceiasi impresie,insa momentan nu am gasit ceva mai sus de 2.3.Si totodata parca imi pare rau ca 2.5-ul de Frontera nu e 2.5-ul de Omega,in 6 pistoane... Crying or Very sad
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca motorul de 2,5 tds este de fabricatie italiana si are distributia pe pinioane?
si pana la urma e in 4 sau in 6 cilindri?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Chestionar

Tu de care ai ? Dez/Avantaje?
2.3 TD 14%
2.5 TDS 23%
2.8 TDI 4%
2.2 DTI 17%
2.0 i 14%
2.2 i 8%
2.4 i 2%
3.2 V6 14%
69 voturi

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR