Sam 06 Mai, 2006 6:22 am
Sunt extrem de dezamagita de Di-bas! Ei bine, desteptul invata din greselile altora iar prostul din ale lui, prin urmare evitati pe cat puteti sa mergeti la ei.
Prima impresie a fost una buna, am observat ca au o camera de diagnoza iar eu le-am explicat de 3 ori ca vreau o verificare completa la masina, mecanica, electrica si hidraulica; se uitau la mine ca la un extraterestru, bulbucasera ochii, dar s-au tinut tari: sigur ca da, se poate, intra in pretul reviziei; le-am spus ca probabil nu m-am facut inteleasa-sunt dispusa sa platesc pentru verificarea masinii: motor, transmisie, frane, directie, convergenta faruri, beculete bord, display, samd. Mi-au facut programare peste 7 zile (de parca asteptam un petrolier din China) si m-am prezentat cu masina spalata si curata (a urmat aceeasi discutie, aceeasi ochi, aceleasi explicatii tampite cu pretul reviziei); m-au invitat la o masa langa niste tipi bronzati, cu multe inele groase pe degete in timp ce un pustan care puteam sa jur ca-mi spalase masina in urma cu doua saptamani pe undeva prin Pantelimon tragea masina in service. M-am ridicat numaidecat si am intrat in incinta unde se “reparau” motoarele; ma asteptam sa vad ingineri incruntati cu instrumente ciudate in maini, rampele date jos, seturi noi de supape…
Prieteni! E service de schimbat filtrele si uleiul! Stiam mult mai multa mecanica decat multi flacai de acolo, multi cu mult sub varsta majoratului. Voi scurta cat de mult voi putea-mi-am dat imediat seama despre escrocheria la care eram supusa si le-am dat o hartie cu ce au de facut. Revizia, adica filtrele de ulei, polen, benzina si aer + ulei, tineti-va bine, 6 milioane. Un bec faza scurta 600000, reglat frana de mana (strans un surub), 500000. Asteptam plina de nerabdare diagnoza, “ce diagnoza” m-a intrebat pustiul care-mi spalase masina in urma cu 2 sapt, si care acum avea un ucenic, cred ca avea 10 ani. “noi nu facem asa ceva”, “da masina e buna”, “placutele mai merg”, “bieleta antiruliu mai merge”; nici vorba de testare frane (s-a uitat cu o lanterna prin gaurile de janta la placute-“mai merg”) si…cam atat. I-a zis altuia, “vezi si tu p-acolo, beculete, chestii” si a veni cu un joc nintendo (dupa o ora) si mi-a zis ca e totul ok. Testerul, caci despre el e vorba, era unul pentru semidocti, il cuplai si erau doua variante, neconectat sau ok; nici vorba de parametri, grafice, testarea motorului la turatii mari…va zic ca am fost la CNCD cu supernova, tester Siemens, 30 de minute a durat testarea, parca era naveta spatiala.
Una peste alta, nu s-au uitat la bujii (cred ca nici nu stiau unde sunt), la fise, franele le-au verificat din mers (“sunt bune”), la fel si directia; la convergenta farurilor m-au intrebat “pai ce, nu vedeti noaptea?”, a, nu m-a intrebat asa, m-a intrebat “a, pai ce nu VEZI noaptea?” Absolut halucinant!
Le-am spus sa-mi fixezele si mie barele: “nu ca nu avem suruburi”, “nu noi, la tinichigerie”, “nu, nu, nu, nu si iarasi nu”.
Acum ma interesez de un scut de protectie, ca la ei era 5 mil (dar ma asteptam sa fie lejer 50 de milioane la ce preturi au.
Avand in vedere ce mi s-a intamplat, va rog din suflet prieteni, frati intru suferinta, pasionati de masini, dati-mi va rog si mie un manual de intretinere si reparatii; in engleza sau romana; un pdf ceva; va rog mult, pe email sau mess; v-as ramane recunoscatoare; Va multumesc frumos si scuzati ca v-am rapit din timp, dar daca prin chestia asta reusesc sa intorc din drumul lui catre di-bas macar 1 (unul) client, obiectivul a fost atins!
Apropos, era sa uit! Cred ca e ambreiajul (cam miroase a ferodou) iar cu intreruperile... cred ca mi s-a parut mie! oricum, motorul tremura putin, la 80 de mii au si supapele o uzura! voi pune la fiecare plin solutie de curatat injectoare si supape, sper in 10-15 de km sa-si revina.