Dupa 9 zile, monitorul si-a dat duhul. Am cautat actele de garantie in cutie si am avut parte de o surpriza. Monitorul nu era nou asa cum comandasem, ci fusese vandut initial prin Real Craiova si ajunsese in service cu "panel defect". Dupa cum se stie panelul nu se repara, ci poate fi doar inlocuit, insa trebuie sa fii tampit sa inlocuiesti panelul care reprezinta 60% dintr-un monitor. Probabil clientul a primit un alt monitor nou, acesta fiind carpacit si vandut mie. In felul asta cadoul pe care l-am facut a fost extrem de neplacut. Am trimis email vanzatorului si am primit un reply cu abureli ca monitorul era lichidare de stoc.
A doua zi am sunat la telefon si mi-a raspuns chiar patronul Alex Marculescu. Mi-a bagat fix aceleasi clisee ca pe email. L-am atentionat ca inregistrez convorbirea si i-am zis ca eu prin "lichidare de stoc" nu inteleg "lichidarea stocului din service". Intrucat am comandat un monitor nou si am primit unul carpacit cu o pseudogarantie de 12 luni si nu de 36 luni (cum are un produs nou) i-am zis ca am fost inselat si ca inselatoria este sanctionata cu inchisoare de la 3 la 15 ani conform Codului Penal art. 215. Tipul a incercat sa ma abureasca in continuare, dar i-am spus ca vreau sa trimita o masina care sa recupereze monitorul si sa imi returneze banii, iar ca si compensare sa imi aduca un alt monitor Samsung mai mare facturat de la alt vanzator (de data asta unul serios), adica de la Emag. In cazul in care nu e de acord cu acest lucru, eu ajung atat la ANPC, cat si la Politie. In final a acceptat conditiile mele, dar fara livrare acasa, ci sa-l ridic eu din showroom pentru a-i cunoaste si sa ma conving ca nu sunt tepari.
Ieri dupa amiaza am ajuns la showroomul lor din Cotroceni. Acesta era intr-o camaruta inghesuita la demisolul unei cladiri. Din ce am observat nici baiatul care le-a livrat pizza nu a coborat acolo, ci s-a lasat pe vine si le-a bagat-o pe geamul aflat la inaltimea la care se usureaza cainii de obicei. L-am cunoscut pe Alex Marculescu, tipul de la telefon. A inceput iar cu textele incercand sa ma convinga ca a gresit o biata fata care va plati aceasta diferenta pe care o solicit eu si sa ma intrebe ca eu chiar nu vreau sa las de la mine? I-am zis ca fie, las de la mine nemaicerand banii platiti prin ramburs la curier si ca ma multumesc doar cu schimbarea monitorului cu cel cerut de mine la telefon. Intr-un final a adus monitorul si mi l-a facturat. Am mers pe incredere si nu am mai verificat monitorul acolo, ci acasa. Am gresit crezand ca omul nu ma va mai intepa inca o data. Unii insa sunt escroci de profesie. Eu cerusem un Samsung P2470HD si am primit Samsung P2470H. Monitorul primit era cu vreo 250 lei mai ieftin decat cel cerut si nu era facturat de Emag, ci de catre Marculescu. Mi-a fost sila sa ma mai intorc si m-am rezumat la a-i trimite un email individului in care i-am spus ca a fost ultima oara cand m-a intepat. Am primit rapid un reply in care tipul a devent foarte ofensiv si foarte hotarat imi scria ca nu imi mai permite sa arunc cu noroi in firma lui.
![Laughing](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Atentie ce comandati si la cine! Unii cumpara de la importatori produse care au fost schimbate la garantie platindu-le la pret de nimic, le carpacesc si ulterior ni le vand ca lichidari de stoc. Va asigur ca in acea camaruta de la demisol nu aveau loc atatea lichidari de stoc cate erau pe siteurile www.dwyn.ro si www.vreautv.ro
Later edit: Mai sunt si alti tepuiti de acelasi tepar: http://forum.softpedia.com/...?showtopic=593631
http://www.evz.ro/detalii/s...antie-855252.html