In sfarsit mi-a venit masina. De aprox. 15 zile conduc un Corsa D, diesel, 96 cp, 6 trepte, model 11 ani.
Este euro 5 si un motor nou, A13DTR, cu filtru de particule montat.
Dupa 4500 de Km am avut prima problema cu filtrul de particule, care s-a rezolvat printr-o resoftare a masinii.
Cei care aveti A13DTR e bine sa mergeti la dealer-ul OPEL pentru resoftarea masinii.
Mi s-a spus sa merg mai turat cu masina (sa schimb vitezele in jur de 3000-3500 ture)
As dori diferite opinii de la cei care au cunostinte despre acest tip de motor, cum se intretine filtrul de particule, desi se presupune ca acesta se autoregenereaza, si cum se conduce un 1.3 CDTI, pentru a obtine o fiabilitate cat mai buna, un EGR functionabil cat mai mult timp, si o turbina fara probleme.
In rest, masina e superba, are putere mai mult decat m-am asteptat, consumul e beton (4.6 mixt, masina forjata) tempomatul e o bijuterie
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Mentionez ca e prima data cand posed un diesel, iar de pe forum nu mi-a fost foarte clar cum se conduce un diesel la mod ideal.
Multumesc pentru opinii.