fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un Astra-H, 1.7 CDTI, Z17DTH, la decelerare peste 3000 de ture se aprinde masinuta cu cheie, nu simt ca nu ar mai trage masina, numai ca imi limiteaza turatia la 3100 rpm. Am scos pe liber si am apasat acceleratia la blana, nu s-a turat mai mult de 3100.
Daca opresc motorul si il respornesc, martorul dispare, urmand sa se aprinda iar daca merg cu masina mai turata.
La tester mi-a dat eroare P 2279 - 11 - Intake Air System Leak Detected.
In interiorul masinii se aude un fasait, tot timpul cand accelerez, nu numai cand e martorul aprins.
Mecanicul mi-a zis ca trage aer fals, dar nu a descoperit furtunase gaurite sau probleme de genul asta.
Oricine imi poate da informatii ii voi fi recunoscator.
Multumesc
Daca opresc motorul si il respornesc, martorul dispare, urmand sa se aprinda iar daca merg cu masina mai turata.
La tester mi-a dat eroare P 2279 - 11 - Intake Air System Leak Detected.
In interiorul masinii se aude un fasait, tot timpul cand accelerez, nu numai cand e martorul aprins.
Mecanicul mi-a zis ca trage aer fals, dar nu a descoperit furtunase gaurite sau probleme de genul asta.
Oricine imi poate da informatii ii voi fi recunoscator.
Multumesc
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,561 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,561
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
cine imi poate recomanda un mecanic sau un service bun in constanta? Am un opel astra h, 2005, 1.7 cdi, 101 CP, imi da codul de eroare P 2279, dar nimeni nu reuseste sa ii gaseasca problema. Am fost si la reprezentanta la OPEL, dar degeaba. Mi-au facut proba la debitmetru, senzor de presiune, clapeta de la intrarea in motor, curatat EGR, fara niciun rezultat. Cand urc si nu prea am demaraj mi se aprinde martorul masinuta cu cheie si atunci nu mai functioneaza turbina. la drum intins, dupa ce prind putina viteza dispare martorul. De asemenea se aprinde cand o las in frana de motor, daca am in jur de 3000 rpm si cobor o panta sau pe drum drept, daca nu accelerez, calc frana sau ambreiaj se aprinde iar acel martor. Daca opresc motorul, dupa repornire acel martor se stinge. Nu stiu ce sa mai fac pt ca nu ii da nimeni de cap. Orice sugestie e bine-venita. multumesc anticipat
- Edwin
- *******
- 6,004 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,004
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
mersi pt informatie, simptomele sunt aceleasi ca in discutiile de acolo, mecanicul la care am fost mi-a zis ca a verificat tot, furtune, intercooler, a curatat EGR, si degeaba. Mi-a zis ca maine imi face o proba la supapa de vacuum, asta e ultima varianta posibila, daca nici supapa nu e, nu mai stie ce sa ii faca.
Tot maine imi resofteaza si calculatorul. Sunt distrus psihic, de 2 luni ma chinuie problema asta. Si la mine se aude un suierat cand accelerez. Sincer nu stiu ce sa mai fac.
Tot maine imi resofteaza si calculatorul. Sunt distrus psihic, de 2 luni ma chinuie problema asta. Si la mine se aude un suierat cand accelerez. Sincer nu stiu ce sa mai fac.
- Edwin
- *******
- 6,004 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,004
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salutari
Masina a fost si pe la mine in urma cu cateva zile.
Primul lucru remarcat - cei de la reprezentanta din Constanta instalasera debitmetrul invers
Am curatat si verificat:
- EGR;
- Clapeta de aer;
- Admisia cu tot cu swirl;
- Senzorul de presiune de pe admisie;
Am mai verificat:
- Electrovalva turbo si presiunea ceruta/obtinuta;
- Electrovalva swirl si capsula vacuumatica;
- Debitmetrul;
- Etanseitatea admisiei;
- Are ultima versiune de software;
Daca are timp sa faca frana de motor la mai mult de 2500 rpm pentru mai mult de 5 secunde se aprinde martorul masinuta cu cheita.
Eroarea este P2279-11, Intake air system leak detected.
Ce zice nea TIS:
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
Intake system
The following test steps must be performed in the given order. If a fault is found in one test step, the subsequent test steps can be skipped.
Function Checks
Verify mechanical system functions/components
Intake system
Check intake system/charge air hoses for leaks (secondary air, porosity and blockages)
Check the hose clamps at the intake-air system / charge-air system for correct fitting.
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Check air filter for fouling and correct mounting.
Check air mass meter for fouling.
Exhaust-gas turbo charger
Exhaust system
Refer to Table B-023 Check: Vacuum Supply System
Read and (if applicable) apply Field Remedy 1779 - e vorba de o posibila problema la mufa senzorului MAP
Actuator Tests
Select the following Functional System:
Electronic Diesel Injection System EDC 16C9, Z 17 DTL, Z 17 DTH
Perform the following Actuator Tests:
Refer to Table B-014 ACTUATOR TEST T001 EGR Solenoid Test
After successful test/fault repair proceed to the next test step - adicatelea End of Diagnostic.
Deocamdata m-am declarat depasit de situatie.
Masina a fost si pe la mine in urma cu cateva zile.
Primul lucru remarcat - cei de la reprezentanta din Constanta instalasera debitmetrul invers
Am curatat si verificat:
- EGR;
- Clapeta de aer;
- Admisia cu tot cu swirl;
- Senzorul de presiune de pe admisie;
Am mai verificat:
- Electrovalva turbo si presiunea ceruta/obtinuta;
- Electrovalva swirl si capsula vacuumatica;
- Debitmetrul;
- Etanseitatea admisiei;
- Are ultima versiune de software;
Daca are timp sa faca frana de motor la mai mult de 2500 rpm pentru mai mult de 5 secunde se aprinde martorul masinuta cu cheita.
Eroarea este P2279-11, Intake air system leak detected.
Ce zice nea TIS:
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
Intake system
The following test steps must be performed in the given order. If a fault is found in one test step, the subsequent test steps can be skipped.
Function Checks
Verify mechanical system functions/components
Intake system
Check intake system/charge air hoses for leaks (secondary air, porosity and blockages)
Check the hose clamps at the intake-air system / charge-air system for correct fitting.
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Check air filter for fouling and correct mounting.
Check air mass meter for fouling.
Exhaust-gas turbo charger
Exhaust system
Refer to Table B-023 Check: Vacuum Supply System
Read and (if applicable) apply Field Remedy 1779 - e vorba de o posibila problema la mufa senzorului MAP
Actuator Tests
Select the following Functional System:
Electronic Diesel Injection System EDC 16C9, Z 17 DTL, Z 17 DTH
Perform the following Actuator Tests:
Refer to Table B-014 ACTUATOR TEST T001 EGR Solenoid Test
After successful test/fault repair proceed to the next test step - adicatelea End of Diagnostic.
Deocamdata m-am declarat depasit de situatie.
- Zaheyu
- **
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 345 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
si eu am avut eroarea asta si a disparut ca prin minune fara sa fac nimic. mai exact am evitat sa o mai las in frana de motor o perioada de vre-o 2 luni si am observat ca a disparut. tot in aceasta perioada am schimbat debitmetrul, regulatorul de presiune si am reparat 2 injectoare, nu stiu daca au vre-o legatura cu eroarea asta.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am incarcat partea relevanta din snapshot pe Google Docs
Nu am avut alt debitmetru cu care sa fac test dar pare in regula, dupa parametri.
Electrovalva turbo genereaza de obicei alte probleme si eroare uzuala P0234 pentru acest motor.
Masina trage foarte bine. Admisia este etansa.
Dupa vizualizarea snapshot-ului, rectific:
Daca are timp sa faca frana de motor la mai mult de 2500 rpm pentru mai mult de5 3 secunde se aprinde martorul masinuta cu cheita.
Daca nu are timp, nu apare eroarea. Am testat in 2 moduri: pus pe liber (revenit rapid la ralanti) si franare brutala.
Am intalnit aceeasi eroare in urma cu ceva timp, cauza - swirl blocat.
Nu am avut alt debitmetru cu care sa fac test dar pare in regula, dupa parametri.
Electrovalva turbo genereaza de obicei alte probleme si eroare uzuala P0234 pentru acest motor.
Masina trage foarte bine. Admisia este etansa.
Dupa vizualizarea snapshot-ului, rectific:
Daca are timp sa faca frana de motor la mai mult de 2500 rpm pentru mai mult de
Daca nu are timp, nu apare eroarea. Am testat in 2 moduri: pus pe liber (revenit rapid la ralanti) si franare brutala.
Am intalnit aceeasi eroare in urma cu ceva timp, cauza - swirl blocat.
- Zaheyu
- **
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Mie se pare mica diferenta la debitmetru intre blana la 130 si frana de motor. La mine e de 4-5 ori si e stock.
EGR position comanded 100 inseamna deschis la max? La mine pe opcom EGR feedback 100 inseamna deschisa. Iar nu mi se pare in regula? Ce cauta sa EGR-eze la turatia aia si full load?
Swirl se poate verifica pe loc din opcom/tech2.
Alt debitmetru incercat?
EGR position comanded 100 inseamna deschis la max? La mine pe opcom EGR feedback 100 inseamna deschisa. Iar nu mi se pare in regula? Ce cauta sa EGR-eze la turatia aia si full load?
Swirl se poate verifica pe loc din opcom/tech2.
Alt debitmetru incercat?
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Ati pus garnitura noua la admisie?
Cu testerul te poti uita zile intregi si sa nu gasesti nimic ciudat pentru eroarea asta blestemata. Cum trage masina?
Cu testerul te poti uita zile intregi si sa nu gasesti nimic ciudat pentru eroarea asta blestemata. Cum trage masina?
s-a dat jos galeria de admisie, s-a curatat si etansat galeria cu silicon. masina trage f bine pana se aprinde nenorocitul ala de martor.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat