Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma care este solutia? Eu ma gandeam sa iau ace de Vectra C iar pe cel de la turometru sa-l tai cumva
Skip ads

  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o intrebare care nu prea are legatura cu ce se discuta aici dar sper sa gasesc pe cineva sa ma lamureasca si pe mine.
Am o problema cu vectra mea, merge motorul cam 5-6minute dupa care se opreste si banuiesc ca ar fi ECU defect. Sa ma conving ar trebui sa am un ECU care sa mearga la mine. Am un prieten care are un astra cu motor Z16XE, iar al meu este un Z18XE. Credeti ca s-ar potrivi pt a testa daca e ECU defect la mine?
Daca nu merge ala si merge doar de vectra cu Z18XE e cineva disponibil in Targoviste sa ma ajute si pe mine?
Ofer recompensa! Laughing
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ai postat total aiurea.
Trebuia sa postezi in topicul de intalniri sau discutii libere in Judetul tau.
Asa cei care erau aproape de tine ca distanta vedeau mai usor mesajul.
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
merge doar ecu de pe motor identic cu al tau Z18xe , dar inainte de o astfel de manevra faci diagnoza si vezi ce probleme are masina si constati daca e ecu defect , poate fi ceva banal sau vreun senzor de shimbat de exemplu poate fi de schimbat potentiometru pedalei de acceleratie deci mai intai tester si revino cu codurile de erori

cangri si nu ne mai ajutam colegii ? si tu ai fost incepator si te uitai ca la documentare pe aici
Skip ads

  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu merge ecu de z16xe. Da-mi mai exact simptomele si iti spun daca e ecu sau nu.
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Kata

OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Vectra-B|Motor|Z 18 XE

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

systemSupplierSpecific: L  
Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF6817090850
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09158689
systemSupplierECUHardwareNumber: SIE 0116004300
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6586055132
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0500
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S01002
NumeSistemSauTipMotor: Z18XE
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF

Identificare: 1603

Data de fabricatie: O108401C
Numar aparat de calibrare: o2c8400a
Data initializare ECU: 6586055204
Specific marcii: 3200


Numãrul codurilor: 9

P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Nu este prezent

P0141 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 2) - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P0135 - Circuit de încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P1550 - Clapeta electronicã - control sarcinã (numai control aprindere)
(04) - Nu este prezent

P1122 - Senzor 2 pedala de acceleratie - semnal mic
(02) - Nu este prezent

P1612 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent

P1613 - Lipsã semnal sau semnal fals IMMO
(00) - Nu este prezent

P1526 - Poziþia clapetei - nu este adaptatã
(0Cool - Nu este prezent

P0650 - Circuit pentru martor de defecte (MI) - întrerupt
(04) - Nu este prezent

Acestea sunt codurile de erori de pe testerul meu (made in China).
Scuze fata de cei pe care ii deranjeaza ca am postat aici!
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
da e posibil ca totul sa fie de la ecu mai poti face curatare potentiometru pedala de acceleratie cealalta cu pozitia clapetei face singur dupa ce scoti borna baterie 5 minute pui contact si lasi asa 60 de secunde si isi face sincronizare clapeta de acceleratie , poti urmari asta uitandu te tu in corpul clapetei daca se misca cand pui contact ,; alelalte cu sonda lambda si debitmetru e posibil sa plece de aici dar poti curata mufele cu spray contact si cele de la ECU apoi stergere erori dar poti face asta tot daca ai lasat borna scoasa 5 minute si sa nu ai conectat diagnoza la ECU , si daca nu iasa nimic poti apela la cineva care repara ECU , cu semnal immo nu inteleg dar banuiesc ca e de la curent slab in baterie sau contact slab cu bornele masinii . succes

SI RUGAM UN MODERATOR SA MUTE LA PROBLEME VECTRA B
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Steffano a scris:Nu merge ecu de z16xe. Da-mi mai exact simptomele si iti spun daca e ecu sau nu.


Ce spui? E vorba de ECU sau e altceva? Ai mai sus codurile de eroare de pe tester.
Mersi
Skip ads

  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Tu vezi ce acolo? Inseamna sa schimbi toata masina. N-au cum sa fie defecte toate. E vorba de ECU, nu le citeste cum trebuie, nu au cum sa fie toate stricate si toate o data. Ziceam cum face masina, se opreste la cald, porneste greu, nu trage, se limiteaza la 4000
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Porneste din prima cheie, trage bine si merge turata maxim, dar numai 6-7 minute. Dupa asta se opreste si se aprinde intermitent "motorasul cu cheita". In timpul asta nu porneste, daca stau vreo 5 minute si ii dau cheie iar porneste si tot la fel face, merge 6-7 minute si iar se opreste.
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Masina porneste din prima, trage bine si merge turata in maxim, dar merge doar 6-7 minute si se opreste. Dupa oprire se aprinde intermitent "motorasul cu cheita" si nu mai porneste. Daca o las cam 5 minute sa stea pe urma iar porneste, iar merge bine 6-7 minute si iar se opreste....si tot asa.
  • sorin_cheloo

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2009

  • Mesaj Privat
buna, as fi curios daca turbina cu geometrie variabila de pe vectra b 2.2dti se potriveste pe 2.0dti, ma gandesc ca impreuna cu un powerbox ar trebui sa ii scada consumul si sa scap de smucitura de la 1800rpm cand demarez in forta
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste.Ca sa o poti monta va trebui sa faci multiple modificari.
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Stiu ca invers merge, isi face un prieten asta. Adica pe 2.0 isi pune 2.2 (chiuloasa, biele etc) si lasa aceeasi turbina ca merge, nu e nici o problema. Invers nu vad de ce nu ar merge
  • sorin_cheloo

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2009

  • Mesaj Privat
modificari oricum vor fi aduse...ce ar afecta turbocompresorul ar fi doar galeria de evacuare recalculata pt volum egal pana la unire....deci si pozitia va fi diferita, un pic mai jos, spre cutia de directie. Pe mine ma intereseaza daca ma pot utiliza de geometria variabila a turbinei si daca nu, cum sa o fac functionala.
  • sorin_cheloo

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Steffano a scris:Stiu ca invers merge, isi face un prieten asta. Adica pe 2.0 isi pune 2.2 (chiuloasa, biele etc) si lasa aceeasi turbina ca merge, nu e nici o problema. Invers nu vad de ce nu ar merge


schimbarea bielelor i'a marit vre-un pic capacitatea cilindrica, sunt mai scurte? sau a schimbat totul de la bloc in sus?
  • top_gearcs17fra

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
merg piesele de pe vectra b2 pe b1 ma efer la spoilere praguri
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Merg
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, am patru injectoare de pe un motor de 2.2 benzina si as vrea sa le montez pe motorul meu. Se vor potrivi ? Se va vedea vreo diferenta ?
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, am un disc si o placa de ambreiaj de pe un motor de 2.2 benzina. Aveti idee daca s-ar potrivi pe cutia mea si faca se va simti vreo diferenta ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR