Patratel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am facut azi I.T.P. ul si mi-a fost verificata biata masina de doua ori. Am avut ghinionul de a fi blocata de catre R.A.R. si a trebuit sa trec de doua verificari ale naibi de drastice. Am avut noroc ca masina este destul de intretinuta si in afara de un burduf crapat de la pivotul stanga fata nu au avut ce sa comenteze. Noxe brici, frane beton, bucse stare perfecta. Acuma ca m-am laudat destul, pun intrebarea celor mai experimentati, pot schimba burduful de cuciuc sau trebuie schimbat pivotul cu totul?
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Si eu am facut ITP la RAR au frecat masina cum au vrut, totul ok dar pe fata stanga si mai putin dreapta troncane la piatra cubica sau gropi. De la George am inteles ca la fel a fost si la el, bratul (pivot) perfect de tragi cu ranga si pare bun, nu scapi de troncaneala pana nu schimbi bratele.
Furdui daca troncane schimba, daca este ok vezi care a schimbat brat si iti doneaza burduf.
Patratel sa ma uit in TIS daca apare ceva scris.
Furdui daca troncane schimba, daca este ok vezi care a schimbat brat si iti doneaza burduf.
Patratel sa ma uit in TIS daca apare ceva scris.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Furdui daca vrei un burduf iti trimit eu.
Eu am schimbat brat pe dreapta ca batea enervant, adica batea de se auzea pina in volan. La mine nu mai exista colier pe burduf sus si daca il storci iese ceva vaselina-rugina-apa din el.
Bataie mai am pe stanga dar deja este alta treaba fata de ce era inainte, comand inca un brat si sambata il execut.
Joc in pivot nu este doar ca il misti usor cu un deget dar pe drum denivelat sau piatra cubica iti rupe capul ce troncane.
Eu am schimbat brat pe dreapta ca batea enervant, adica batea de se auzea pina in volan. La mine nu mai exista colier pe burduf sus si daca il storci iese ceva vaselina-rugina-apa din el.
Bataie mai am pe stanga dar deja este alta treaba fata de ce era inainte, comand inca un brat si sambata il execut.
Joc in pivot nu este doar ca il misti usor cu un deget dar pe drum denivelat sau piatra cubica iti rupe capul ce troncane.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa ce am schimbat si pe stanga, ei bine aici daca trageam de pivot puteam sa-l extrag cam 1mm. Acum e o liniste in masina , am facut proba prin toate gropile poate am ratat una-doua dar e clar liniste. Troncaneala se transmite pina in volan de spui ca se rupe masina nu alta.
Pivotul bratului nu are siguranta sus, m-am uitat si la bielete directie si tot asa, lipsa din fabricatie. Ramane sa mai fac unghiurile ca am scos fuzetele si numai la semnele facute nu am reusit sa le pun.
Pentru patratel referitor la contragreutatile de pe planetare:
Right axle shaft
I = 347 - 353 mm
left axle shaft
I = 134 -140 mm
Distanta este de la intrarea planetarei in fuzeta pina la contragreutate
Pivotul bratului nu are siguranta sus, m-am uitat si la bielete directie si tot asa, lipsa din fabricatie. Ramane sa mai fac unghiurile ca am scos fuzetele si numai la semnele facute nu am reusit sa le pun.
Pentru patratel referitor la contragreutatile de pe planetare:
Right axle shaft
I = 347 - 353 mm
left axle shaft
I = 134 -140 mm
Distanta este de la intrarea planetarei in fuzeta pina la contragreutate
- lcsongor
- **
- 158 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Agila 2001 X12E
- Cluj
lcsongor
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 X12E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ce am patit astazi cu bratul, pivotul, capat bara, telescop si ce o mai fi nu voi uita curand. Domnilor Agilisti urmeaza sa vedeti cu poze ce a gandit nemtul la Agila. Ma sperie, acel pivot de la capatul bratului pur si simplu s-a smuls din locas, roata s-a pus curmezis smulgand din grup planetara, indoind cred si pe la telescop, bieleta directie, aripa si spoilerul. Am pus-o rau cu "bibeloul" asta caruia ii zice Agila. Noroc ca nu am avut viteza deloc (curba f. stransa in panta). Un pivot, un singur pivot, stabileste la Agila daca traiesti sau mori. O sa revin, deocamdata sunt extrem de agitat si nervos. Voi reconsidera aceasta masina si voi solicita evident si sprijin de la voi. In primul rand la Dan 2,5 L ulei de cutie. Asta asa usor sa nu va agit prea tare. Urmeaza piata second si evident brat si capat de bara noi si pe original. Sa vad telescopul in ce stare este, sa vedem apoi directie , sa vedem ...
LE Starea cea mai grava este ca nu am fost anuntat in pralabil. Totul a fost normal pana acum, fara batai sau alte zgomote. Voi reveni.
LE Starea cea mai grava este ca nu am fost anuntat in pralabil. Totul a fost normal pana acum, fara batai sau alte zgomote. Voi reveni.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Da PL500, s-a smuls din brat (nu s-a rupt) iar bratele sunt cele cu care am luat masina acum 4 ani. Toamna trecuta a facut standul la ITP, nimic anormal. Masina asta nu a vazut decat E85 deci nu are motive de a se plange. Cand voi demonta voi vedea daca sunt cele originale sau au mai fost schimbate.
De abia acum tremur, gandindu-ma ca puteam sa fiu amintire pe clubopel. De la cazul meu cred ca toti Agilistii avem treaba. Nu este posibil asa ceva, fara avertismente sau manifestari anormale. Poate ca trebuie pus levierul o data la trei luni si vazut cu masina pe capra daca se manifesta. Recunosc, nu am facut asa ceva de la ITP incoace.
De abia acum tremur, gandindu-ma ca puteam sa fiu amintire pe clubopel. De la cazul meu cred ca toti Agilistii avem treaba. Nu este posibil asa ceva, fara avertismente sau manifestari anormale. Poate ca trebuie pus levierul o data la trei luni si vazut cu masina pe capra daca se manifesta. Recunosc, nu am facut asa ceva de la ITP incoace.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Jocul in pivot este vertical si la ITP sau RAR nu se vede decat daca ai ochi de vultur si experienta cat nu trebuie la asa job. Jocul se vede numai la ranga cu masina ridicata sau sesizat de sofer ca bataie pe drum prost. Eu aveam ceva bataie si suspectam dreapta (fara sa o pun pe cric), schimbat si degeaba ca jocul la pivot era mic, mai mare era pe stanga si ala era dracu' care facea trancaneala.
Petre te ajut cu ce vrei ca am de unde (noi) numai sa spui repede ca unele repere vin mai greu. Daca ai aripa stanga belita am una chiar alba cu un defect minor, adica vopsitorul ar fi nesimtit daca ar cere bani pentru 1gr de chit, 2 ciocane si 10cmp de hartie abraziva. Posibil sa fie cu ceva zgaraieturi dar minore de la depozitare (aruncata pe o gramada de lemne). Nu mai am nr tau de tel ca a crapat saracia mea, caut ca stiu unde si te sun.
Petre te ajut cu ce vrei ca am de unde (noi) numai sa spui repede ca unele repere vin mai greu. Daca ai aripa stanga belita am una chiar alba cu un defect minor, adica vopsitorul ar fi nesimtit daca ar cere bani pentru 1gr de chit, 2 ciocane si 10cmp de hartie abraziva. Posibil sa fie cu ceva zgaraieturi dar minore de la depozitare (aruncata pe o gramada de lemne). Nu mai am nr tau de tel ca a crapat saracia mea, caut ca stiu unde si te sun.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Revin. Azi am reusit sa scot (in conditii total improprii) bratul de suspensie. Aveti poze ca sa vedeti cine poate provoca moartea (unul din multele motive). Totul depinde de un pivot
[img]
http//www.clubopel.com/8080/uploads/2010-12/5688_lmo2pohfa_th.jpg[/img]https://www.clubopel.com/8080/uploads/2010-12/5688_vrjnulyb_th.jpg[/img][/imglb]
Pozele care demonstreaza ce se poate intampla concret, le voi pune cand voi avea cu ce sa le descarc din telefon.
Acum sunt prea agitat cu demontatul asta asa ad-hoc. Voi de care spuneti ca este, lung sau scurt?
LE Revazand ce s-a postat in urma, inclin sa cred ca la mine sunt brate lungi. Lucian sa nu ma pui acum sa caut placa de contragreutate ca e de jale
[img]
http//www.clubopel.com/8080/uploads/2010-12/5688_lmo2pohfa_th.jpg[/img]https://www.clubopel.com/8080/uploads/2010-12/5688_vrjnulyb_th.jpg[/img][/imglb]
Pozele care demonstreaza ce se poate intampla concret, le voi pune cand voi avea cu ce sa le descarc din telefon.
Acum sunt prea agitat cu demontatul asta asa ad-hoc. Voi de care spuneti ca este, lung sau scurt?
LE Revazand ce s-a postat in urma, inclin sa cred ca la mine sunt brate lungi. Lucian sa nu ma pui acum sa caut placa de contragreutate ca e de jale
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Imi pare rau sa vad ca inca se mai intampla asa ceva. Demult am patit si eu la fel cu un pivot spaniol( asa scria pe cutie). Cei originali daca nu ma insel au o protectie tocmai ca sa nu se intample asa ceva. M as mira sa fie original si daca este, atunci avem o problema. Eu mi am comandat bratele cu totul( nu cunosc daca se pot schimba doar pivotii). Bafta!
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Din pacate acest pivot este parte integranta a bratului. Era bine sa fi putut schimba doar pivotul, ca bratul saracu n'are nika. Sistemul McPherson este destul de variat. Aici mi se pare usor pagubos si destul de periculos in acelasi timp. Masina de oras pentru cumparaturi. Asta e. Ca noi ii dam destinatii de limuzina, asta e alta gasca in alta traista.
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat