Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
saru'mana Dane, astept ca nu stiu ce sa iau, si chiar asta ma intereseaza(calitatea), si sunt convins ca nu numai pe mine. Si daca tot suntem p-aici, imi permiti sa-ti reamintesc de cele 2 burdufe de pe planetare si pozitiile lor, astfel incat la viteze mari sa nu genereze vibratii. Multam
Skip ads

  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am facut azi I.T.P. ul si mi-a fost verificata biata masina de doua ori. Am avut ghinionul de a fi blocata de catre R.A.R. si a trebuit sa trec de doua verificari ale naibi de drastice. Am avut noroc ca masina este destul de intretinuta si in afara de un burduf crapat de la pivotul stanga fata nu au avut ce sa comenteze. Noxe brici, frane beton, bucse stare perfecta. Acuma ca m-am laudat destul, pun intrebarea celor mai experimentati, pot schimba burduful de cuciuc sau trebuie schimbat pivotul cu totul?
  • csongi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Patratel a scris:ce-mi recomandati sa iau, brat fata MOOG, sau SIDEM? Se invart in aceeasi arie de pret, deci numai indrumarea unui forumist avizat ma poate ajuta.


Eu am montat Sidem lung la toamna. Deocamdata e OK.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am facut ITP la RAR au frecat masina cum au vrut, totul ok dar pe fata stanga si mai putin dreapta troncane la piatra cubica sau gropi. De la George am inteles ca la fel a fost si la el, bratul (pivot) perfect de tragi cu ranga si pare bun, nu scapi de troncaneala pana nu schimbi bratele.
Furdui daca troncane schimba, daca este ok vezi care a schimbat brat si iti doneaza burduf.
Patratel sa ma uit in TIS daca apare ceva scris.
Skip ads

  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu-mi bate. Am o fisura cam de 5-8 mm. Cum nu o pot vulcaniza Embarassed , ii dau vaselina pe ea cât cuprinde. Daca nu se gãsește in comerț doar burduf (Dacia,....etc) si o fi sa troncãne, il schimb cu totul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Furdui daca vrei un burduf iti trimit eu.
Eu am schimbat brat pe dreapta ca batea enervant, adica batea de se auzea pina in volan. La mine nu mai exista colier pe burduf sus si daca il storci iese ceva vaselina-rugina-apa din el.

Bataie mai am pe stanga dar deja este alta treaba fata de ce era inainte, comand inca un brat si sambata il execut.
Joc in pivot nu este doar ca il misti usor cu un deget dar pe drum denivelat sau piatra cubica iti rupe capul ce troncane.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da. Vreau. Mulțumesc!
Nu sunt stresat sa o înlocuiesc urgent, asa ca nu-i nici o graba nici cu trimisu'. Te contactez pe privat sa discutam despre cum o sa ajunga la mine. Sunt cred peste 500 km.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa ce am schimbat si pe stanga, ei bine aici daca trageam de pivot puteam sa-l extrag cam 1mm. Acum e o liniste in masina Laughing , am facut proba prin toate gropile poate am ratat una-doua dar e clar liniste. Troncaneala se transmite pina in volan de spui ca se rupe masina nu alta.
Pivotul bratului nu are siguranta sus, m-am uitat si la bielete directie si tot asa, lipsa din fabricatie. Ramane sa mai fac unghiurile ca am scos fuzetele si numai la semnele facute nu am reusit sa le pun.

Pentru patratel referitor la contragreutatile de pe planetare:
Right axle shaft
I = 347 - 353 mm

left axle shaft
I = 134 -140 mm

Distanta este de la intrarea planetarei in fuzeta pina la contragreutate

Skip ads

  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am cumparat de la domnu cocosai fuzeta, mi-a trimis ambalat, frumos, arata bine, un pic ruginit.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
O curatare cu peria de sarma si apoi un spray contra ruginii special, in 3-4 straturi. Nu mai are moarte. Se formeaza un strat de protectie foarte bine consolidat si rugina nu mai are sanse. (Pelicula este rezultatul reactiei cu rugina actionanad in toti porii ascunsi sau de suprafata).
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ce am patit astazi cu bratul, pivotul, capat bara, telescop si ce o mai fi nu voi uita curand. Domnilor Agilisti urmeaza sa vedeti cu poze ce a gandit nemtul la Agila. Ma sperie, acel pivot de la capatul bratului pur si simplu s-a smuls din locas, roata s-a pus curmezis smulgand din grup planetara, indoind cred si pe la telescop, bieleta directie, aripa si spoilerul. Am pus-o rau cu "bibeloul" asta caruia ii zice Agila. Noroc ca nu am avut viteza deloc (curba f. stransa in panta). Un pivot, un singur pivot, stabileste la Agila daca traiesti sau mori. O sa revin, deocamdata sunt extrem de agitat si nervos. Voi reconsidera aceasta masina si voi solicita evident si sprijin de la voi. In primul rand la Dan 2,5 L ulei de cutie. Asta asa usor sa nu va agit prea tare. Urmeaza piata second si evident brat si capat de bara noi si pe original. Sa vad telescopul in ce stare este, sa vedem apoi directie , sa vedem ...


LE Starea cea mai grava este ca nu am fost anuntat in pralabil. Totul a fost normal pana acum, fara batai sau alte zgomote. Voi reveni.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cateva precizari te rugam: Ce marca era bratul ? Era original ? Ce vechime avea ?
Ce s-a smuls pivotul din brat, sau pivotul din fuzeta ?
Imi pare rau de necazul tau insa cred ca totusi ai avut noroc, cu ceva viteza mai mare treaba se
putea termina cu mult mai urat !
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da PL500, s-a smuls din brat (nu s-a rupt) iar bratele sunt cele cu care am luat masina acum 4 ani. Toamna trecuta a facut standul la ITP, nimic anormal. Masina asta nu a vazut decat E85 deci nu are motive de a se plange. Cand voi demonta voi vedea daca sunt cele originale sau au mai fost schimbate.

De abia acum tremur, gandindu-ma ca puteam sa fiu amintire pe clubopel. De la cazul meu cred ca toti Agilistii avem treaba. Nu este posibil asa ceva, fara avertismente sau manifestari anormale. Poate ca trebuie pus levierul o data la trei luni si vazut cu masina pe capra daca se manifesta. Recunosc, nu am facut asa ceva de la ITP incoace.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Jocul in pivot este vertical si la ITP sau RAR nu se vede decat daca ai ochi de vultur si experienta cat nu trebuie la asa job. Jocul se vede numai la ranga cu masina ridicata sau sesizat de sofer ca bataie pe drum prost. Eu aveam ceva bataie si suspectam dreapta (fara sa o pun pe cric), schimbat si degeaba ca jocul la pivot era mic, mai mare era pe stanga si ala era dracu' care facea trancaneala.
Petre te ajut cu ce vrei ca am de unde (noi) numai sa spui repede ca unele repere vin mai greu. Daca ai aripa stanga belita am una chiar alba cu un defect minor, adica vopsitorul ar fi nesimtit daca ar cere bani pentru 1gr de chit, 2 ciocane si 10cmp de hartie abraziva. Posibil sa fie cu ceva zgaraieturi dar minore de la depozitare (aruncata pe o gramada de lemne). Nu mai am nr tau de tel ca a crapat saracia mea, caut ca stiu unde Wink si te sun.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Revin. Azi am reusit sa scot (in conditii total improprii) bratul de suspensie. Aveti poze ca sa vedeti cine poate provoca moartea (unul din multele motive). Totul depinde de un pivot Shocked
[img]
http//www.clubopel.com/8080/uploads/2010-12/5688_lmo2pohfa_th.jpg[/img]
https://www.clubopel.com/8080/uploads/2010-12/5688_vrjnulyb_th.jpg[/img][/imglb]

Pozele care demonstreaza ce se poate intampla concret, le voi pune cand voi avea cu ce sa le descarc din telefon.
Acum sunt prea agitat cu demontatul asta asa ad-hoc. Voi de care spuneti ca este, lung sau scurt?

LE Revazand ce s-a postat in urma, inclin sa cred ca la mine sunt brate lungi. Lucian sa nu ma pui acum sa caut placa de contragreutate ca e de jale Laughing
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Brat lung.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
confirm , e lung. imi pare rau sa aud ca ai necazuri cu jucaria. e posibil sa fie bratele originale si ceva 'metal fatigue' la mijloc? eu cam asa ceva cred sa fie.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa vad ca inca se mai intampla asa ceva. Demult am patit si eu la fel cu un pivot spaniol( asa scria pe cutie). Cei originali daca nu ma insel au o protectie tocmai ca sa nu se intample asa ceva. M as mira sa fie original si daca este, atunci avem o problema. Eu mi am comandat bratele cu totul( nu cunosc daca se pot schimba doar pivotii). Bafta!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Din pacate acest pivot este parte integranta a bratului. Era bine sa fi putut schimba doar pivotul, ca bratul saracu n'are nika. Sistemul McPherson este destul de variat. Aici mi se pare usor pagubos si destul de periculos in acelasi timp. Masina de oras pentru cumparaturi. Asta e. Ca noi ii dam destinatii de limuzina, asta e alta gasca in alta traista.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Acest sistem McPherson este folosit la 90 0/0 din autoturisme. Este simplu si eficient. Nu cunosc cazuri de accidente datorate smulgerii unui pivot, mai bine zis cazurile ca al tau sunt extrem de rare. Curios ca nu ai avut semnalmente. Un por din fabricatie? Bratul este din cel Lung
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR