Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
La terminarea reparatiei au pus laptopul si nu am alte probleme, asa au zis cei de la service!acest senzor de presiune daca era defect nu aparea pe laptop?DPF obosit? am inteles ca este o gramada de bani !oare sa stricat acum ca am mers 70-80km decand am vazut ca s-a spart furtunul?
Cand ti s-a spart furtunul ai avut mesaj in bord "Service Vehicle Soon"?
La service, inainte sa iti faca regenerare fortata, aveai vreo eroare? Ce grad de incarcare avea filtrul, de cand nu isi mai facuse regenerare, de ce ti-au schimbat electrovalva?
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Da a aparut Service Vehicle Soon ! am intrebat un prieten si el mi.a spus sa verific furtunul,zicand ca este una din problemele de la Insignia,filtrul avea 193 la suta grad de incarcare(nu.mi pot explica cum se poate peste 100 la 100 dar...) iar pentru electrovalva au constatat ei ca nu lucreza la parametrii (vibra cand deschideai capota)
Gradul de incarcare il poti verifica cu OpCom-ul."Din analiza cu OP-COM nu vei putea afla decat gradul de incarcare cu cenusa al DPF-ului,daca regenerarile au fost finalizate si eventual poti efectua o regenerare fortata. " Nu stiu daca din meniul computerului de bord poti vede informatiile astea. Totusi treaba aia cu grad incarcare 193 la suta e ciudata-practic prin ala nu ar trebui sa treaca nimic-ar trebui ca motorul sa se manifeste altfel, sa nu mearga in paramatrii daca DPF-ul e atat de incarcat.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Mi s-a fisurat si mie celebrul furtun. Din pacate s-a intamplat la 800 km de tara, din fericirie am ajuns acasa fara probleme. La 15 km de casa s-a aprins si martorul cu motorul, probabil e filtrul prea plin si trebuie facuta o regenerare fortata.
Sa vedem ce rezulta la diagnoza, daca e vreo problema cu senzorul sau pur si simplu a fost o regenerare oprita (tinand cont ca a mai condus si altcineva masina in saptamana trecuta), furtunul fiind un pic 'obosit', poate.
Oare cu un opcom simplu se poate face regenerarea fortata?
Corect, vad ce iasa la tester si daca dupa ce schimb furtunul isi face singur regenerarea ca sa o evit pe cea fortata. Clar e ca s-a supra-incarcat pentru ca a fost fisurat furtunul.
Si eu ma gandesc la aceasta varianta pentru ca, asa cum spuneam si mai sus, a mai condus masina si altcineva in afara de mine, unde nu ratez nici o regenerare.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.