- cont-sters-77167
- OP
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
ins
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- OP
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Fratilor, voua cum va mai merge F40-ul pe vremea asta rece? Vad ca pana se incalzeste nitel nu vrea sa intre in tr. intai si marsarier decat daca ii fac o plimbare prin a doua putin. Ma bate gandul sa schimb uleiul...masina are aproape 49.000 km.
Rectificare - cateodata nu vrea sa intre in tr. intai si marsarier, cateodata merge, cam 50/50 sansele sa nu intre pana nu se incalzeste putin. Adica nu la fiecare incercare nu intra. Dar totusi e frustrant. Vara nu are nimic.
Rectificare - cateodata nu vrea sa intre in tr. intai si marsarier, cateodata merge, cam 50/50 sansele sa nu intre pana nu se incalzeste putin. Adica nu la fiecare incercare nu intra. Dar totusi e frustrant. Vara nu are nimic.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
calutu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut, @calutu, si bine ai venit pe forum. Daca agata doar la rece, este normal, e ceva clasic la cutia asta (daca iti intra din prima, dar mai greu). Daca agata permanent (si la cald, sau nu iti intra in viteza din prima), atunci du-te cu ea la service si tine-te tare pentru ca ei o sa o bage pe a lor, ca au inertie mare piesele din interior, ca asa functioneaza cutia asta, ca sa iti schimbe uleiul cu unul mai subtire (asa, si la vara ce faci? pai il schimbi inapoi - wtf - 2 schimburi de ulei de cutie pe an?). Cel putin asa m-au imbarligat pe mine.
calutu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
crissir
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 Z14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
@calutu: Poti incearca urmatoarea tehnica:
Inainte de a porni de pe loc masina, tureaz-o pana in 2500-3000 rpm in de 2-3 ori (cu schimbatorul pe neutral/liber), si dupa aia o sa fie mai bine...Cel putin asa e la a mea. E Astra dar tot aceesi metehana cu agatatul la rece...in principiu daca temperatura e mai mare de 12C nu agata deloc. Doar la rece mi se intampla....
Inainte de a porni de pe loc masina, tureaz-o pana in 2500-3000 rpm in de 2-3 ori (cu schimbatorul pe neutral/liber), si dupa aia o sa fie mai bine...Cel putin asa e la a mea. E Astra dar tot aceesi metehana cu agatatul la rece...in principiu daca temperatura e mai mare de 12C nu agata deloc. Doar la rece mi se intampla....
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
@crissir, din profilul tau vad ca ai alta motorizare cu alta cutie de viteze. Nu merge tehnica la F40 si nu cred ca are rost sa turezi motorul rece la 3000 rpm la un diesel. Ce merge in schimb la mine cand mai face figuri este debreierea dubla. Adica apesi ambreiajul, o scoti din viteza, lasi ambreiajul sus, accelerezi putin (~1500 rpm), apei ambreiajul si bagi in viteza. Cu exercitiul o sa mearga mai repede decat pare la prima vedere. Sau varianta mai scurta, cat esti cu pedala de ambreiaj apasata, accelerezi putin in aceleasi timp, cat bagi schimbatorul in viteza (din tr. intai in doi).
Iar ca sa o bagi in treapta intai cand pleci de pe loc si nu iti intra, incerci sa o ghidezi mai intai in jos, inspre a doua (dar nu selectezi a doua), apoi o duci in sus in tr. intai.
Colegul @klod a schimbat cutia in garantie, poate ne zice daca cea noua e mai breaza.
Iar ca sa o bagi in treapta intai cand pleci de pe loc si nu iti intra, incerci sa o ghidezi mai intai in jos, inspre a doua (dar nu selectezi a doua), apoi o duci in sus in tr. intai.
Colegul @klod a schimbat cutia in garantie, poate ne zice daca cea noua e mai breaza.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Sal, am f40 automata si mi au spus ca este de la soft si trebuie sa l astept pe papa de la roma pana vine cu ultimul soft. numai minciuni. Altfel spus am schimbat placa hidraulica sau cum ii spune si am platit 1800 e, acum este ok
Cred ca nu mai cumpar opel next time, acum fiind la cel de al trei-lea. Service-ul duce o politica ...mincinoasa fata de clienti , nu se atinge de cutiile de viteza ! Am vorbit cu cineva cu aceeasi problema cu masina in garantie...aceeasi placa, a mea nu mai este si aud acelasi discurs iresponsabil.
Cred ca nu mai cumpar opel next time, acum fiind la cel de al trei-lea. Service-ul duce o politica ...mincinoasa fata de clienti , nu se atinge de cutiile de viteza ! Am vorbit cu cineva cu aceeasi problema cu masina in garantie...aceeasi placa, a mea nu mai este si aud acelasi discurs iresponsabil.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
@hog33, F40 este manuala. AF40 este cea automata. Dar nu inteleg ce placa ai schimbat la ea....cutiile astea nu prea au componente pe langa (gen DSG-urile care au volanta, ambreiaje), daca pica, schimbi cutia cu totul. Sau poate ai schimbat blocul de valve, dar nu in garantie, nu se inhama astia la asa ceva.
Da, asta am constat-o de fiecare data cand am fost in service, nu vor sa se bage, cauta sa se eschiveze cum pot pana iti iese din garantie. Pe urma deodata isi dau seama ce are masina, ca trebuie sa schimbi volanta si ambreiajul (cea mai comuna problema la F40, cel putin pe Astra J) sau mai stiu eu ce.
Da, asta am constat-o de fiecare data cand am fost in service, nu vor sa se bage, cauta sa se eschiveze cum pot pana iti iese din garantie. Pe urma deodata isi dau seama ce are masina, ca trebuie sa schimbi volanta si ambreiajul (cea mai comuna problema la F40, cel putin pe Astra J) sau mai stiu eu ce.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
poseidon ai dreptate , am AF 40 automata si este vorba despre blocul de valve, da, 1800 euroi inlocuirea lui !
Este inadmisibil ca o marca ca Opel sa-si insele clientii vanzandu-le masini la care nu pot asigura service chiar daca cutia asta este japoneza. Auzi ...sa astept cu ea defecta pana vine softul nou....mama voastra de hotomani !
Este inadmisibil ca o marca ca Opel sa-si insele clientii vanzandu-le masini la care nu pot asigura service chiar daca cutia asta este japoneza. Auzi ...sa astept cu ea defecta pana vine softul nou....mama voastra de hotomani !
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
se da una bucata insignia tourer, automata, 160 cp,2011, 126.000 km, cumparata in vara sh de la dealerul opel Arad...toate bune si frumoase, pana a inceput sa "smuceasca" la cuplarea in "drive"...mai ales dupa ce se incalzea...cu motorul rece nu facea faze...ma duc la opel la service si mi se spune ca garantia ce am primit-o ptr un an la motor si cutie nu acopera decat partile mecanice si nimic electric-electronic...dar ma sfatuiesc sa ii las sa faca un update de soft la cutie ca au mai rezolvat asa "smuciturile". accept, dar ii intreb de ce nu s-a schimbat uleiul la cutie in 126.000 km, ca eu stiu ca se schimba la fiecare 30.000 km...tipul de la opel raspunde: uleiul la cutia automata se schimba la 180.000 km prima data....raman fara cuvinte si fac update-ul de soft. intr-adevar dupa update nu mai smucea, dar totusi decid sa schimb uleiul pe cheltuiala proprie...care cheltuiala a fost azi de 1800 de lei; in Timisoara la Samer - ptr cei care au nevoie...18 litri de ulei la un milion litrul....8 sau 9 litri ce au ramas in cutie si restul au fost folositi ptr curatarea cutiei de uleiul vechi. uleiul vechi era negru si era precum apa, nici vorba de vascozitate.
sfatul meu: nu va luati dupa opel si schimbati uleiul in cutie ca va costa doar vreo 3-400 lei la fiecare 30.000 km
plus ca va poate scuti de belele precum blocul de valve care costa in jur de 1500 euro...
sfatul meu: nu va luati dupa opel si schimbati uleiul in cutie ca va costa doar vreo 3-400 lei la fiecare 30.000 km
plus ca va poate scuti de belele precum blocul de valve care costa in jur de 1500 euro...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
La Samer trebuia sa cumperi tu ulei GM original 40 lei litrul si manopera era 400 lei.......mie atata mi-a cerut dar am hotarat sa o fac in regim propriu.......nu stiu de ce a folosit atata ulei, cand am vorbit eu cu el imi zicea ceva de max. 10 litri . Partea cu update-ul e interesanta........bine de stiut.
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca uleiul nu a fost schimbat niciodata e foarte bine ca a bagat ulei practic de 2 ori. Macar a curatat-o bine si acum ai ulei bun in toata instalatia. Daca faci un calcul pana acum suma investita in ulei, daca era schimbat la timp, depasea 1800 de lei. Din cate stiu smuciturile la cald pot fi date si de vascozitatea uleiului.
Ultima modificare facuta de alre la Vin 28 Nov, 2014 10:38 am
Ultima modificare facuta de alre la Vin 28 Nov, 2014 10:38 am
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat