- soldy
- **
- 215 mesaje
- din 19 Jun 2015
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
soldy
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
GTC200
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
TEST în premierã cu noul Opel Astra K. Insuportabila uºurãtate a maºinii de familie
http://www.promotor.ro/test...-familie-14772414
http://www.promotor.ro/test...-familie-14772414
- deleted-35873
- **
- 91 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 91
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Nu am înteles sensul pentru care florin71 a mai bãgat înca odata link-ul pe care gtc200 il postase deja, dar as vrea sa imi retrag o afirmatie de-a mea de mai înainte in care am zis ca nu parcheazã - iata ca si stie sa parcheze . Dl. Neumann ne demostreazã acest lucru pe finalul filmuletului de mai jos:
http://youtube.com/watch?v=qWelFaC0cYQ
Astra K incepe usurel sa ma surprindã plãcut !
Deasemeni Active Line Assistant este si el acolo împreuna cu Car Radar care face Break Assist.
O grãmada de Technologie de ultima generatie.
Enjoy!
Nu am înteles sensul pentru care florin71 a mai bãgat înca odata link-ul pe care gtc200 il postase deja, dar as vrea sa imi retrag o afirmatie de-a mea de mai înainte in care am zis ca nu parcheazã - iata ca si stie sa parcheze . Dl. Neumann ne demostreazã acest lucru pe finalul filmuletului de mai jos:
http://youtube.com/watch?v=qWelFaC0cYQ
Astra K incepe usurel sa ma surprindã plãcut !
Deasemeni Active Line Assistant este si el acolo împreuna cu Car Radar care face Break Assist.
O grãmada de Technologie de ultima generatie.
Enjoy!
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Are protectie... se vede. Rezervorul vad ca e pus pe verticala acum!
Iar suportul care e prins pe caroserie si pe care vine articulatia bratelor watts e mai mic/scurt ca la J.
Depinde si ce motorizare e masina din poza, cred ca e benzina. La diesel nu cred ca o sa mai vedem tobe, tot zgomotul e amortizat in DPF ca la Insignia FL. Nu trebuie sa fie mai usoara?
Iar suportul care e prins pe caroserie si pe care vine articulatia bratelor watts e mai mic/scurt ca la J.
Depinde si ce motorizare e masina din poza, cred ca e benzina. La diesel nu cred ca o sa mai vedem tobe, tot zgomotul e amortizat in DPF ca la Insignia FL. Nu trebuie sa fie mai usoara?
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Intr.adevar are protectie termica, care se termina exact unde incepe rezervorul, dar nu ma refeream la ea. Ma refeream exact la sectiunea de toba care traverseaza rezervorul, acolo el nefiind protejat. Este oarecum intuitiv ca nu poti prinde protectie termica de rezervor, si de obicei acesta este ocolit de esapament. Nu stiu daca la diesel zgomotul si vibratiile sunt atenuate in totalitate de dpf, dar ca inginer (nu auto) din ce am vazut proiectarea imi pare un pic neglijenta sau au mers pe o solutie mai de buget.
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
am gasit asta... are si motor de 200 c.p.
" Când o companie are în spate o istorie de peste 100 de ani în fabricarea de maºini, iar modelul sãu emblematic ajunge la a unsprezecea generaþie aceasta fie ajunge sã nu mai prezinte nici un secret pentru consumatorii sãi, fie aproape cã reuºeºte sã se reinventeze cu fiecare variantã care iese din linia de producþie.
Întâi prezent la salonul auto de la Frankfurt, de la jumãtatea lunii septembrie, cel mai nou model Opel Astra reuºeºte, cel puþin teoretic, sã se distanþeze aproape complet de predecesorul sãu ºi sã se poziþioneze la punctul de cotiturã al clasei compacte din portofoliul producãtorului german.
A unsprezecea generaþie a celui mai vândut model al Opel – Astra (inclusiv Kadett) – care a fost cumpãrat în peste 24 de milioane de exemplare pânã în prezent, urmeazã trendul global din industria auto, însã vine ºi cu câteva noutãþi la nivel de clasã C.
Asemeni tot mai multor producãtori care au scos din linia de fabricare noi modele, Opel a ales sã construiascã un K, a cincea generaþie de Astra, vizibil mai uºor decât varianta anterioarã. În funcþie de echipare, Opel Astra K, disponibil pe piaþa localã din luna noiembrie, are cu 120 pânã la 200 de kg mai puþin. Numai din caroserie s-a tãiat peste 20% din greutate, sistemul de evacuare a presupus o scãdere de 25%, iar reconfigurarea ºasiului a dus la scãderea masei cu încã 50 kg. Cu alte cuvinte, modelul este mai eficient din punctul de vedere al stabilitãþii ºi al cursivitãþii, dar ºi mai compact, dimensiunile sale fiind reduse cu 50 mm în lungime, 5 milimetri în lãþime ºi cu 25 mm în înãlþime.
Noile dimensiuni ºi conceptul dupã care Opel ºi-a ghidat construcþia – agilitate îmbunãtãþitã ºi confort crescut – s-a resimþit din plin pe ºosea.
Într-un periplu pe drumurile care duc de la Viena (Austria) la Bratislava (Slovacia), un traseu care nu dureazã decât vreo orã, dar ºi pe ºoselele care trec prin ºi înconjoarã metropola slovacã, cursa cu noul Opel Astra te duce cu gândul la un zbor cu avionul.
Primul model testat a fost motorul turbo ECOTEC de 1,6 litri pe benzinã, care dezvoltã 200 CP ºi un cuplu de 300 Nm (prin activarea funcþiei de amplificare). Pentru o compactã, varianta depaºeºte aºteptãrile, acceleraþia este cât se poate de promptã ºi de cursã lungã, maºina este lipsitã de zgomote nelalocul lor atât în momentul accelerãrii, cât ºi în cazul în care este supra sau subturatã. Practic, vorbim despre o variantã care rãspunde instantaneu la comenzi, poate prea repede în unele cazuri, mai ales pentru cãrora le place ca direcþia sã le opunã puþinã rezistenþã. Motorul de 1.6 litri este cel mai puternic din gama pe benzinã a Opel Astra K accelereazã, în medie, de la 80 la 120 km/h, în treapta a cincea, în 7,5 secunde, iar viteza maximã a acestuia este de 235 km/h (date preliminare). Astfel, varianta de 200 de cp are un „feeling” cu adevãrat sportiv ºi este cel mai puternic motor al K.
Opel Astra vine în cinci variante pe benzinã ºi trei diesel.
Nivelul de bazã al motorizãrii pe benzinã este dat de versiunea de 1.0 litri, care dezvoltã 105 CP, variantã ce este completatã apoi de un motor de 1.4 litri, cu 125 cp ºi 150 de cp. În plaja diesel, Opel Astra K are aceleaºi cilindree - între 1.0 litri ºi 1.6 litri, care dezvoltã puteri de 95, 110 ºi 136 de cai-putere.
La o primã testare, varianta pe benzinã de 1.4 litri, care are 150 de cai, este raportul ideal între puterea din gama superioarã a Astra K (diferenþa de 50 de cp între acest motor ºi cel de 1.6 l/200 cp fiind aproape insesizabilã) ºi agilitatea pe care o are un model mai uºor. Face faþã atât curselor lungi, pe drumuri sinuoase sau de anduranþã, cât ºi deplasãrii în oraº. Consumul mixt al Opel Astra K variazã între 3,4 litri pe suta de kilometri ºi 5,9 litri/100 km (pentru varianta 1.6 CDTI - 110 CP - cu sistem Start/Stop ºi 1.6 ECOTEC Turbo cu injecþie directã -200 CP- cu sistem Start/Stop).
Având în vedere structura drumurilor dintre Viena ºi Bratislava, dar ºi a celor din ºi de lângã capitala slovacã, suspensiile Astra K nu au arãtat tot ce pot, însã puþinele zone greu practicabile nu au pus probleme – ºoferul ºi pasagerii resimt la un nivel minim disconfort în cazul unor denivelãri, spre exemplu.
Pe lângã design-ul mult mai fluid, mai atractiv al noii generaþii de Opel Astra ºi fãcând excepþie de cursivitatea pe care modelul o are, de spaþiul crescut în habitaclu de care dispune (cu 35 de milimetri în plus la picioare ºi cu 25 în zona superioarã a ºoferului) ºi de interconectivitatea puternicã (sistem compatibil cu iOS ºi Android, care are propriul “asistent” uman la capãtul firului ºi care poate localiza ºi controla de la distanþã maºina) cea mai mare surprizã a venit din zona sistemului de iluminare.
Opel Astra K este prima compactã care transpune iluminarea inteligentã (varianta selectivã) din zona superioarã în cea a maºinilor de volum.
Într-un test pe timp de noapte, sistemul cu matrice cu LED-uri IntelliLux LED oferã un adevãrat spectacol de lumini. Noua generaþie de sisteme de iluminare permite conducerea cu fazã lungã, fãrã orbire în afara localitãþilor.
Sistemul este compus din segmente de 16 LED-uri – opt pe fiecare parte a autovehiculului – ºi adapteazã automat ºi în mod continuu lungimea ºi distribuþia fasciculului luminos la fiecare situaþie din trafic. Adicã, atunci când camera întâlneºte alte surse de luminã de la autovehiculele care se deplaseazã din sens opus sau din faþã, lumina le „ocoleºte”, astfel încât ceilalþi participanþi la trafic sã nu fie deranjaþi. Lumina se mutã în mare parte în direcþia în care merge autovehiculul ºi fie lumineazã preponderent porþiunea de drum liberã din lateral, fie pe cea din faþã. Raza de bãtaie a sistemului de iluminare permite o vizibilitate foarte bunã pe sensul de mers, dar ºi în pãrþile laterale, care în general reprezintã o sursã de pericol în cazul în care unele drumuri (cum sunt multe din România) sunt intens circulate ºi de alt tip de vehicule.
Pe lângã sistemul de iluminare, care este o noutate pentru clasa compactã, Opel Astra care mai dispune ºi de asistent pentru recunoaºterea indicatoarelor rutiere, de un sistem de avertizare privind pãrãsirea benzii de circulaþie care este completat de menþinerea benzii de circulaþie cu corectare automatã a manevrelor, în cazul în care ºoferul pãrãseºte accidental banda de circulaþie, dar ºi de asistent pentru monitorizarea unghiului mort lateral (pe o razã de 3 metri, de fiecare parte a autovehiculului, maºinile care ajung în unghiul mort sunt avertizate printr-o pictogramã portocalie amplasatã pe oglinzile laterale). Toate aceste mãsuri de siguranþã pe care Opel a pariat cu noul sãu Astra sunt discrete, nu sperie ºoferul, ci îl ghideazã fluid, fãrã miºcãri bruºte cãtre zona de siguranþã.
Opel Astra K „se bate” astfel cu modele precum VW Golf, Ford Focus, Skoda Octavia, Peugeot 308, Seat Leon, Renault Megane, Toyota Auris, Hyundai i30, Kia Cee‘d, Citroën C4, Mazda 3, Honda Civic, Audi A3, BMW seria 1 ºi Mercedes Clasa A. "
" Când o companie are în spate o istorie de peste 100 de ani în fabricarea de maºini, iar modelul sãu emblematic ajunge la a unsprezecea generaþie aceasta fie ajunge sã nu mai prezinte nici un secret pentru consumatorii sãi, fie aproape cã reuºeºte sã se reinventeze cu fiecare variantã care iese din linia de producþie.
Întâi prezent la salonul auto de la Frankfurt, de la jumãtatea lunii septembrie, cel mai nou model Opel Astra reuºeºte, cel puþin teoretic, sã se distanþeze aproape complet de predecesorul sãu ºi sã se poziþioneze la punctul de cotiturã al clasei compacte din portofoliul producãtorului german.
A unsprezecea generaþie a celui mai vândut model al Opel – Astra (inclusiv Kadett) – care a fost cumpãrat în peste 24 de milioane de exemplare pânã în prezent, urmeazã trendul global din industria auto, însã vine ºi cu câteva noutãþi la nivel de clasã C.
Asemeni tot mai multor producãtori care au scos din linia de fabricare noi modele, Opel a ales sã construiascã un K, a cincea generaþie de Astra, vizibil mai uºor decât varianta anterioarã. În funcþie de echipare, Opel Astra K, disponibil pe piaþa localã din luna noiembrie, are cu 120 pânã la 200 de kg mai puþin. Numai din caroserie s-a tãiat peste 20% din greutate, sistemul de evacuare a presupus o scãdere de 25%, iar reconfigurarea ºasiului a dus la scãderea masei cu încã 50 kg. Cu alte cuvinte, modelul este mai eficient din punctul de vedere al stabilitãþii ºi al cursivitãþii, dar ºi mai compact, dimensiunile sale fiind reduse cu 50 mm în lungime, 5 milimetri în lãþime ºi cu 25 mm în înãlþime.
Noile dimensiuni ºi conceptul dupã care Opel ºi-a ghidat construcþia – agilitate îmbunãtãþitã ºi confort crescut – s-a resimþit din plin pe ºosea.
Într-un periplu pe drumurile care duc de la Viena (Austria) la Bratislava (Slovacia), un traseu care nu dureazã decât vreo orã, dar ºi pe ºoselele care trec prin ºi înconjoarã metropola slovacã, cursa cu noul Opel Astra te duce cu gândul la un zbor cu avionul.
Primul model testat a fost motorul turbo ECOTEC de 1,6 litri pe benzinã, care dezvoltã 200 CP ºi un cuplu de 300 Nm (prin activarea funcþiei de amplificare). Pentru o compactã, varianta depaºeºte aºteptãrile, acceleraþia este cât se poate de promptã ºi de cursã lungã, maºina este lipsitã de zgomote nelalocul lor atât în momentul accelerãrii, cât ºi în cazul în care este supra sau subturatã. Practic, vorbim despre o variantã care rãspunde instantaneu la comenzi, poate prea repede în unele cazuri, mai ales pentru cãrora le place ca direcþia sã le opunã puþinã rezistenþã. Motorul de 1.6 litri este cel mai puternic din gama pe benzinã a Opel Astra K accelereazã, în medie, de la 80 la 120 km/h, în treapta a cincea, în 7,5 secunde, iar viteza maximã a acestuia este de 235 km/h (date preliminare). Astfel, varianta de 200 de cp are un „feeling” cu adevãrat sportiv ºi este cel mai puternic motor al K.
Opel Astra vine în cinci variante pe benzinã ºi trei diesel.
Nivelul de bazã al motorizãrii pe benzinã este dat de versiunea de 1.0 litri, care dezvoltã 105 CP, variantã ce este completatã apoi de un motor de 1.4 litri, cu 125 cp ºi 150 de cp. În plaja diesel, Opel Astra K are aceleaºi cilindree - între 1.0 litri ºi 1.6 litri, care dezvoltã puteri de 95, 110 ºi 136 de cai-putere.
La o primã testare, varianta pe benzinã de 1.4 litri, care are 150 de cai, este raportul ideal între puterea din gama superioarã a Astra K (diferenþa de 50 de cp între acest motor ºi cel de 1.6 l/200 cp fiind aproape insesizabilã) ºi agilitatea pe care o are un model mai uºor. Face faþã atât curselor lungi, pe drumuri sinuoase sau de anduranþã, cât ºi deplasãrii în oraº. Consumul mixt al Opel Astra K variazã între 3,4 litri pe suta de kilometri ºi 5,9 litri/100 km (pentru varianta 1.6 CDTI - 110 CP - cu sistem Start/Stop ºi 1.6 ECOTEC Turbo cu injecþie directã -200 CP- cu sistem Start/Stop).
Având în vedere structura drumurilor dintre Viena ºi Bratislava, dar ºi a celor din ºi de lângã capitala slovacã, suspensiile Astra K nu au arãtat tot ce pot, însã puþinele zone greu practicabile nu au pus probleme – ºoferul ºi pasagerii resimt la un nivel minim disconfort în cazul unor denivelãri, spre exemplu.
Pe lângã design-ul mult mai fluid, mai atractiv al noii generaþii de Opel Astra ºi fãcând excepþie de cursivitatea pe care modelul o are, de spaþiul crescut în habitaclu de care dispune (cu 35 de milimetri în plus la picioare ºi cu 25 în zona superioarã a ºoferului) ºi de interconectivitatea puternicã (sistem compatibil cu iOS ºi Android, care are propriul “asistent” uman la capãtul firului ºi care poate localiza ºi controla de la distanþã maºina) cea mai mare surprizã a venit din zona sistemului de iluminare.
Opel Astra K este prima compactã care transpune iluminarea inteligentã (varianta selectivã) din zona superioarã în cea a maºinilor de volum.
Într-un test pe timp de noapte, sistemul cu matrice cu LED-uri IntelliLux LED oferã un adevãrat spectacol de lumini. Noua generaþie de sisteme de iluminare permite conducerea cu fazã lungã, fãrã orbire în afara localitãþilor.
Sistemul este compus din segmente de 16 LED-uri – opt pe fiecare parte a autovehiculului – ºi adapteazã automat ºi în mod continuu lungimea ºi distribuþia fasciculului luminos la fiecare situaþie din trafic. Adicã, atunci când camera întâlneºte alte surse de luminã de la autovehiculele care se deplaseazã din sens opus sau din faþã, lumina le „ocoleºte”, astfel încât ceilalþi participanþi la trafic sã nu fie deranjaþi. Lumina se mutã în mare parte în direcþia în care merge autovehiculul ºi fie lumineazã preponderent porþiunea de drum liberã din lateral, fie pe cea din faþã. Raza de bãtaie a sistemului de iluminare permite o vizibilitate foarte bunã pe sensul de mers, dar ºi în pãrþile laterale, care în general reprezintã o sursã de pericol în cazul în care unele drumuri (cum sunt multe din România) sunt intens circulate ºi de alt tip de vehicule.
Pe lângã sistemul de iluminare, care este o noutate pentru clasa compactã, Opel Astra care mai dispune ºi de asistent pentru recunoaºterea indicatoarelor rutiere, de un sistem de avertizare privind pãrãsirea benzii de circulaþie care este completat de menþinerea benzii de circulaþie cu corectare automatã a manevrelor, în cazul în care ºoferul pãrãseºte accidental banda de circulaþie, dar ºi de asistent pentru monitorizarea unghiului mort lateral (pe o razã de 3 metri, de fiecare parte a autovehiculului, maºinile care ajung în unghiul mort sunt avertizate printr-o pictogramã portocalie amplasatã pe oglinzile laterale). Toate aceste mãsuri de siguranþã pe care Opel a pariat cu noul sãu Astra sunt discrete, nu sperie ºoferul, ci îl ghideazã fluid, fãrã miºcãri bruºte cãtre zona de siguranþã.
Opel Astra K „se bate” astfel cu modele precum VW Golf, Ford Focus, Skoda Octavia, Peugeot 308, Seat Leon, Renault Megane, Toyota Auris, Hyundai i30, Kia Cee‘d, Citroën C4, Mazda 3, Honda Civic, Audi A3, BMW seria 1 ºi Mercedes Clasa A. "
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pai motorul asta 1.6 SIDI, cod A(B)16SHT benzina exista pe Astra J si Insignia dar in varianta de 170CP, iar pe Cascada si Zafira Tourer e si in varianta de 200CP de vreo 2 ani aproape. Era normal sa apara si pe Astra K. Asa cum am mai scris (pg3 ultima postare) sa vedem daca va aparea si 2.0CDTI/170CP.
- deleted-35873
- **
- 91 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 91
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Frumos articolul de mai sus.
Masinuta are un "defect de fabricatie". Dacã ploua afara sau ai apa pe masina si deschizi portiera din spate se scurge apa înãuntru pe prag sau bancheta din spate.
E destul de curbata portiera din spate ca sa iasã la design dar partea de sus a deschiderii portierei e inspre interiorul habitaclului si neavând nici un cheder , la deschiderea portierei apa se scurge înãuntru. Am vãzut asta pe Youtube la review-ul facut de cei de la Autobahn.de.
Masinuta are un "defect de fabricatie". Dacã ploua afara sau ai apa pe masina si deschizi portiera din spate se scurge apa înãuntru pe prag sau bancheta din spate.
E destul de curbata portiera din spate ca sa iasã la design dar partea de sus a deschiderii portierei e inspre interiorul habitaclului si neavând nici un cheder , la deschiderea portierei apa se scurge înãuntru. Am vãzut asta pe Youtube la review-ul facut de cei de la Autobahn.de.
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Pe configuratorul Vauxhall din UK apar atat motorul 1.6T SIDI cat si 1.6 CDTI BiTurbo: http://www.vauxhall.co.uk/v...rator.html#engine . Ce ma surprinde la varianta diesel este ca cei 350 NM sunt disponibili pe o plaja mai ingusta decat la A20DTH-ul de pe Astra J (unde erau intre 1500 si 2500 rpm parca).
Curios si ca tocmai in Germania nu se pot configura inca variantele astea.
Curios si ca tocmai in Germania nu se pot configura inca variantele astea.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Ah, am gresit eu intervalul la 2.0DTH. 1.6 CDTI, totusi, e biturbo, ma asteptam la o plaja de minim 1000 rpm, gen 1500-2500 sau 1750-3000 rpm. Mi s-a parut ca motorul cu o singura turbina, cel de 136 de cai, e f anemic peste 2800-3000 rpm si speram sa rezolve problema asta cu a doua turbina. Chiar o sa urmaresc sa fac un test drive, sa vad cum se simt aceleasi resurse pe care le am si eu, dintr-un motor mai mic, cu doua turbine.
Poate in loc de motorul 2.0DTR de pe Astra J (Biturbo de 195 de cai), or sa scoata 1.6 TriTurbo, din care o turbina sa fie electrica
Poate in loc de motorul 2.0DTR de pe Astra J (Biturbo de 195 de cai), or sa scoata 1.6 TriTurbo, din care o turbina sa fie electrica
GTC200
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
Specificatiile tehnice prezente pe site-ul vauxhall par mult mai aproape de adevar decat ce vehiculeaza oamenii astia din teste.
In cazul SHT-ului 7.8s 0-100kmh e cifra pentru actuala generatie Astra. Greu de crezut ca noua astra face tot 7.8s, mai degraba undeva la 7.2-7.5s tinand cont de diferenta de greutate care e mare. Nu prea m-a lamurit austriacul, mult review, ceva glume, continut activ mai putin.
Despre review-ul romanesc, e fara cuvinte, un talmes-balmes, te straduiesti sa intelegi ce vrea autorul, nu cred ca stie nici el prea-bine ce a condus.
In cazul SHT-ului 7.8s 0-100kmh e cifra pentru actuala generatie Astra. Greu de crezut ca noua astra face tot 7.8s, mai degraba undeva la 7.2-7.5s tinand cont de diferenta de greutate care e mare. Nu prea m-a lamurit austriacul, mult review, ceva glume, continut activ mai putin.
Despre review-ul romanesc, e fara cuvinte, un talmes-balmes, te straduiesti sa intelegi ce vrea autorul, nu cred ca stie nici el prea-bine ce a condus.