- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
lucian-st a scris:Spune mi te rog cati km reali are masina sunt trecuti de 150 k.-180k? e important!
194.400km zic eu reali...
lucian-st a scris:Dimineata da semne vreo 2 minute ca ar suna ceva peste sunetul motorului pana se incalzeste putin...daca da atunci incep probl...
Am observat ca oscileaza relantiul imediat dupa pornire daca afara sunt peste 20grd si cateodata doar, dupa ce masina sta 9-10 ore.
Daca sunt sa zicem sub 15grd, relantiul e stabil imediat dupa pornire.
Ultima modificare facuta de BV-31STE la Joi 02 Oct, 2014 8:15 pm
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Maine dimineata imi face mecanicul verificarea presiunii la ulei , in caz a aflu care e presiunea normala am sa o comunic aici, legat de presiune ,poate ca ai un afișaj eronat , la presiunea de 0,04 schimbau de mult motorul...sau ma înșel cine stie, sper spre binele tau sa fie o Afișare eronata a OPCOMului tau iar legat de relanti , am si eu aceeasi problema... oscileazã la pornire dar pentru putin timp , habar nu am cauza..
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
faza cu oscilatul am vazut-o si la mine , insa nu am luat-o de rea deocamdata...
oscileaza ..pentru cateva secunde si dupa aceea se stabilizeaza...cateodata spre 1 minut..
bine la mine are perioade cand nu se misca si cate 2 saptamani de pe loc masina..deci...nah..nu prea m-am speriat ....insa acuma ..parca incepe...
oscileaza ..pentru cateva secunde si dupa aceea se stabilizeaza...cateodata spre 1 minut..
bine la mine are perioade cand nu se misca si cate 2 saptamani de pe loc masina..deci...nah..nu prea m-am speriat ....insa acuma ..parca incepe...
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
@lucian-st
Eu credeam ca te ocupi cu dezmembrari si ca vinzi motoare de Insignia.
Am inteles corect?
...dar in topicul de mai jos vad ca esti un simplu posesor de Insignia ghinionist si mai si zici ca forumul e varza
Zgomot parca bataie de avans la accelerare
Eu cred ca exagerezi cand zici ca:
Eu credeam ca te ocupi cu dezmembrari si ca vinzi motoare de Insignia.
Am inteles corect?
lucian-st a scris:Eu vand piese de ani de zile si am pe stoc cam de toate...deci stiu ce vorbesc.ca nu ai avut poate tangenta cu intamplari de genul e altceva..
I ti dau nr.ultimului meu client din Salonta sa ti confirme cum a patit o?sau Zalau? Sau Cluj? Toti intr o luna! De la care vrei numarul sa te linistesc...
I ti dau nr.ultimului meu client din Salonta sa ti confirme cum a patit o?sau Zalau? Sau Cluj? Toti intr o luna! De la care vrei numarul sa te linistesc...
lucian-st a scris:apropo azi aduc un motor din Anglia ca sa l schimb intr o Insignia din 2010.05 cu 180k Originali la bord! atentie Borsy verificati la opel SM! Si revizii numai la opel.cuzinet 2-3 palier praf!si ei ridica din umeri si se uita in alta parte cand ceri explicatii logice la acest aspect.si o bombita mica,cu greu au recunoscut dar au avut probl.cu un motor la 70k noroc ca era in garantie.
lucian-st a scris:Corect.bine punctat! Doar atat poti face cu un motor second.dar inainte poti verifica istoricul masinii la opel.in general preturile sunt mai bune pe anglia ca acolo o masina accidentata nu are valoarea uneia de pe germania din cauza volanului....motor 1500 euro fara anexe.garantie dupa montaj 3 luni.viata merge inainte!
...dar in topicul de mai jos vad ca esti un simplu posesor de Insignia ghinionist si mai si zici ca forumul e varza
Zgomot parca bataie de avans la accelerare
Eu cred ca exagerezi cand zici ca:
lucian-st a scris:E plina Romania de insignia cu motoare stricate!
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
Si una si alta...nu e nimic de ras sau haZliu!?!ma ocup de piese second de ani de zile si am devenit proprietar de insignia.ce e de ras?de tot felul de piese si toate marcile.a forumul a dezbatut o problema fara sa reusim sa o rezolvam...iar cand un membru a scris ca poate e de la alternator problema am zis sa o las balta.....
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Deja am deviat. In locul tau, aa mai studia partea cu vascozitatile.
VW e o companie mare si il foloseste. Si mai sunt.
Intra si pe alte forumuri, vezi ce foloseste lumea si ce problemw au avut.
Gata, ma retrag din polemica.
M-as bucura sa vad ceva scris de cineva din bransa: explicatii logice, nu povesti/presupuneri.
L- rugat pe Mariusnapcori sa ne explice: nu a vrut. Poate Maiandrei, poate altcineva...
VW e o companie mare si il foloseste. Si mai sunt.
Intra si pe alte forumuri, vezi ce foloseste lumea si ce problemw au avut.
Gata, ma retrag din polemica.
M-as bucura sa vad ceva scris de cineva din bransa: explicatii logice, nu povesti/presupuneri.
L- rugat pe Mariusnapcori sa ne explice: nu a vrut. Poate Maiandrei, poate altcineva...
Cu ce am deviat colegu'!? Stai linistit ca am studiat suficient ca sa stiu ce vorbesc. Daca o companie foloseste un ulei, asta il califica ca fiind foarte bun? Dupa tine inseamna ca si GM-ul e un ulei excelent, ca doar il foloseste Opel. Si de ce nu ar fi o explicatie logica, ca motorul se gripeaza din cauza uleiului?
BV-31STE a scris:Vedeti mai jos o comparatie intre 5W-30 si 5W-40 pt marcile Valvoline, Castrol si Mobil (variantele discutate mai devreme).
Ce am observat, ca variantele de 5W-30 de la Mobil si Castrol au cam acelasi valori pt vascozitate ca si Valvoline 5W-30.
@borsy
Tot nu inteleg de ce Valvoline e asa de bun in comparatie cu celelalte doua? Ce alte valori din tabel iti atrag atentia?
LE: si inca ceva, producatorul nu recomanda doar 5W-30, sa fie clar
Ce am observat, ca variantele de 5W-30 de la Mobil si Castrol au cam acelasi valori pt vascozitate ca si Valvoline 5W-30.
@borsy
Tot nu inteleg de ce Valvoline e asa de bun in comparatie cu celelalte doua? Ce alte valori din tabel iti atrag atentia?
LE: si inca ceva, producatorul nu recomanda doar 5W-30, sa fie clar
Daca te uiti bine in fisa, Magnacucu 5w30 are o vascozitate la 100 de 12.8 iar 5w40 13,2. As vrea sa vad un specialist de al colegului @Daniel, sa ne zica cum unge mai bine motorul uleiul cu norma 5w40, care are o vascozitate la rece mult mai mare, iar la cald fiind nesemnificativa, fata de 5w30.
Valvoline SynPower Xtreme C3 e full sintetic, iar Magnacucu e mare parte mineral, asta spune tot. Mobil Super 3000 X1 5w40 nu il poti folosi la DPF, plus de vascozitatile monstruoase, are ash 1.1, enorm. Cine isi permite, poate folosi un RedLine, care are baza compusa din esteri. In ziua de azi, majoritatea producatorilor, la motoarele euro 5, recomanda norma 5w30. Oare de ce?
Asa cum am spus si mai sus, fiecare e liber sa foloseasca ce vrea in masina lui. Eu mi-am spus punctul de vedere. Oricum sunt povesti ca Romania e plina de Insignii cu motoare cazute.
Ultima modificare facuta de borsy la Joi 02 Oct, 2014 9:29 pm
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
borsy a scris:Magnacucu e mare parte mineral, asta spune tot.
Arata-mi te rog unde ai gasit ca Magnacucu 5w-30/40 e mineral. Vreau doar sa inteleg cum au astia tupeul sa zica ca e Full Synthetic.
borsy a scris: Mobil Super 3000 X1 5w40 nu il poti folosi la DPF, plus de vascozitatile monstruoase, are ash 1.1, enorm.
Eu il folosesc la DPF, dupa cum iti ziceam vreau sa-l schimb cu Magnacucu C3 5w-40. Ce-i drept e prima data si am 12.500km cu el
Dar spune-mi care-i diferenta dintre un ash de 0.6 si unul de 1.1? Ce unitate de masura e asta? Cum se exprima in timp?
lucian-st a scris:S a rezolvat problema la opel in germania.era calculatorul de vina...s a inlocuit cu unul nou si gata.oricum astept savedem presiunea la bv 31.... maine
Adica...? Tot 0,04 o sa fie
Ultima modificare facuta de BV-31STE la Joi 02 Oct, 2014 9:40 pm
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
Culmea, de doua zile a apãrut și la mine dimineața un sunet ciudat parcã de tacheti și ralanti oscilant. Ãsta dupã ce acum doua zile dupã ce am tras puțin de ea s-a auzit un poc ușor sub capota.... deci de unde sa încep verificãrile? Erori lipsã, sunet la cald normal și gãlãgios. ...
Ps. Dupã 10000 km uleiul e la 30% și mã gândesc sa îl schimb deja...
Ps. Dupã 10000 km uleiul e la 30% și mã gândesc sa îl schimb deja...
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Vezi daca il poti activa la un coleg...din zona care detine aparatura necesara.
Iti afiseaza doar liniute?
Daca da scoate bornele de la baterie pentru 10-15 min,apoi efectueaza operatiunile care iti apar in bord.
Sigur trebuie sa efectuezi un update de soft,mai mult ca sigur ca ai km modificati(si acest lucru se poate verifica).
Iti afiseaza doar liniute?
Daca da scoate bornele de la baterie pentru 10-15 min,apoi efectueaza operatiunile care iti apar in bord.
Sigur trebuie sa efectuezi un update de soft,mai mult ca sigur ca ai km modificati(si acest lucru se poate verifica).
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat