Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Reducerea e buna fata de celelalte marci, dar depinde si ce asteptari ai de la masina. Nu zic ca e o alegere rea, dar este totusi o masina grea. Tine cont ca nimeni nu face reduceri mari decat daca taie din alta parte anumite lucruri mai mult sau mai putin vizibile: puntea Watt's, pasajele rotilor fata care acum cred ca nu mai au materialul acela fonoabsorbant si sunt din plastic chior, plus posibilitatea existentei unor zgomote de proiectare care nu sunt ferm convins sa le fi eliminat complet. Nu-mi place sa fac socotelile altor oameni, dar sunt de parere ca daca ai un anumit buget limitat, mai bine te orientezi catre o masina care de la inceput este mai ieftina si care s-ar putea sa te surprinda intr-un mod placut, decat una care si-a facut target-ul de vanzari si este la final de productie.
Skip ads

  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Eu am avut 14.ooo buget pentru o masina noua cu transmisie automata, ce variante as mai fi avut?
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Daca e la final de productie, eu spun ca operatorii din liniile de asamblare ofera calitate aproape de 1oo%, pentru ei acele referinte intrand in rutina si fiind automatisme; interventia Robotilor de asamblare fiind aceeasi ca la astra K, difera doar componentele si mentalitatea operatorilor si reactia polonezilor la ceva nou: sunt curios unde vor fi mai multe probleme-la J.ul din final de productie sau la K.ul de la inceput, am deja un amic cu astra k diesel biturbo, care la 2ookm a schimbat deja o electrovalva.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa intru in polemici, dar variante ar mai fi fost. Problema este ca vrem cu bani putini sa aiba de toate, eventual sa ne si faca cafeaua de dimineata. Ne intereseaza sa conducem rachete spatiale cat mai dotate, dar suntem mai putin interesati de calitatea si generatia platformei pe care este masina, de trenul de rulare, de antifonare, de fiabilitatea motorului, de greutate (lipsa unor materiale la fel de rezistente, dar mai usoare), etc. Pana la urma e ok 1.4-1.5 t pentru un sedan compact, cand Skoda Octavia 3 sau Mazda 3 au 1.2-1.3 t? Aici nu este vorba despre linia de asamblare, ci de linia de proiectare si calitatea materialelor utilizate. Este vorba de eventuale probleme ce pot sa apara, cu unele dintre ele ma confrunt si ramase nerezolvate de constructor.
Skip ads

  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Tocmai de aceea subliniez un + pe care il ai cand cumperi o tehnologie de PENultima generatie, unele dintre acste erori sunt corectate in urma reclamatiilor de la clienti, dupa cum foarte bine stim.. Eu alte variante as mai fi avut suzuki baleno in aceeasi clasa cu un 1.o turbo de 1oocai, dar calitatea ungureasca cu cea poloneza e tot pe acolo...ar mai fi fost fiat tipo.. Ai dreptate e un compromis, dar cand vrei sa iti cumperi o masina noua in acest pret sunt fiat, suzuki, opel si grupul renault. Deci concluziile le trageti dvs..
  • Andrei F

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
In legatura cu calitatea materialelor încep sa ii dau dreptate lui Antonio. Astazi am fost sa rezolv o eroare la roata dreapta spate. Au desfãcut roata, iar senzorul de presiune era explodat,, are un plastic protector peste placuta de baza cum ar veni si era crãpat tot.... Incredibil având in vedere ca nu am dat in nicio groapa, eroarea a apãrut pe autostrada cand mergem lin cu 110km/ora. Tin sa mai precizez ca masina are 6luni si 6750km...
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Asta e...daca acesti senzori sunt de calitate proasta nu rezulta automat si invariabil ca toata masina e asa...
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Aantonio a scris:. Pana la urma e ok 1.4-1.5 t pentru un sedan compact, cand Skoda Octavia 3 sau Mazda 3 au 1.2-1.3 t? Aici nu este vorba despre linia de asamblare, ci de linia de proiectare si calitatea materialelor utilizate.


Daca mergeti pe site la configurator, cea mai ieftina Octavia cu transmisie automata e 20.000 euro, iar la Mazda 3 cea mai ieftina varianta cu transmisie automata e 21.000 euro, pe cand la J Sedan pretul de lista la cea mai ieftina varianta varianta cu transmisie automata e 17.000(exceptand reducerea de 4000eur), sunt convins ca si la transmisiile manuale e la fel, insa eu mi-am dorit cu automata inainte de achizitie. Eu zic ca se vad diferente mari in primul rand in preturi nu doar in masa in kg si calitatea materialelor.. la modelele mentionate de dvs., deci privind bugetul nu prea le putem compara...
Skip ads

  • deleted-117742

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2017

  • Mesaj Privat
chelebet a scris:Asta e...daca acesti senzori sunt de calitate proasta nu rezulta automat si invariabil ca toata masina e asa...

Asa este, nu rezulta automat acest lucru, dar ca si observatie generala, cred ca toata lumea este de acord ca , cu cat masinile sunt mai complexe, cu atat sunt mai multe puncte potential slabe, unde oricand pot apare probleme ....
Ganditi-va ca la vechile Dacii, cand plecai in concediu, musai trebuia sa ai ceva scule la tine, o membrana de pompa de benzina, un capac de delco, o curea de ventilator si daca stiai un minim de mecanica, nu ramaneai cu masina in drum.
Apoi, la Loganuri, prin 2004 sau 2005 cand a fost lansat, a devenit de prisos sa ai vreo scula in portbagaj: pentru orice problema, te duceai in service. Este adevarat ca si fiabilitatea era mult ma buna.
Acum, cu masinile astea pline de electronica, uneori nici mecanicii scoliti la producator nu le dau de capat din prima si te mai si costa de te usuca ...
Deh, evolutia ...
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Da...referitor la electronica, am avut un passat B6 second... Numai probleme am avut cu imobilizatorul si tot felul, deci exista multe astfel de probleme care sunt destul de costisitoare la reparatie..
  • all4u

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Hmmmm....
Exact cum spuneam intr-un post mai vechi, aici este vorba de compromis. Compromis pret-calitate.

Fiecare amvem un buget clar si ne dorim, exact cum spunea colegul @Aantonio, sa cumparam multe pe bani putini.
Nu mai suntem interesati de fiabilitatea motorului, calitatea trenului de rulare, a antifonarii, de calitatea materialelor utilizate, la modul general, pentru ca speram ca acestea sa fie in regula.
Stim, toate masinile low-cost au mai multe probleme decat cele din gamele superioare, dar prin faptul ca nu luam un model nou, netestat, speram ca parte din aceste probleme sa fie rezolvate sau macar cunoscute.

Despre greutate ii dau dreptate colegului @Aantonio, puteau sa caute solutii de miscsorare a greutatii, pentru ca intr-adevar masina e mai grea cu 150-200kg, fata de competitori.
Eu unul de asta am si ales un motor un pic mai puternic, desi stiu ca asta va insemna un consum mai mare.
Iar 200kg nu este chiar asa mult. Am condus Focus cu motor de 1.0 in 3 cilindri cu 4 oameni seriosi in masina (cca.400 kg in plus) si facea fata traficului. Am mers cu J-ul in aceleasi conditii si parca se simtea mult mai putin diferenta de greutate.
Ce vreau sa spun este ca desi masina goala este cu 10-15% mai grea, in momentul in care o umpli cu aceeasi cantitate (oameni si bagaje), procentul se micsoreaza, iar masinile devin comparabile ca si greutate.
Normal ca preferam o masina cat mai usoara, daca se poate sub o tona, daca se poate ca un fulg, dar daca aceasta reducere rezulta doar din plasticele ieftine si subtiri de pe caroseriile masinilor low-cost, eu unul prefer tabla grea a Astrei J.
  • IBogdan999

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Avand in vedere preconizata publicare a programului rabla am primit raspuns de la AFM ca nu se vor modifica limitele prag stabilite prin propunere. Deci ramane 130 gr CO2! Nu va creste.
Skip ads

  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Poti da un copy paste la raspuns? Cand ai primit?
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Poimaine aflam mai exact ce si cum..
  • Mask001

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Asta era de așteptat sã rãmânã așa mai ales cã au zis cã la anul o sã fie 120g și tot așa. Cumva se știe data exacta când va începe programul? Unii spun la început de mai/10 mai etc
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Pe 24aprilie se anunta cum ramane iar programul incepe pe 1o mai
  • IBogdan999

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Raspunsul e pdf. Nu pot incarca documentul
  • IBogdan999

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
daca se vede mesajul in atasament...
  • IBogdan999

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
raspuns AFM
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Acelasi raspuns a fost primit de toata lumea pe 11aprilie.. stai calm, aflam poimaine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR