Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • JupanXXX

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@bavarezu ...sa iti dau cateva preturi... simiring pompa ulei...44 lei ... garnitura distributie 127 lei...kit distributie (Lant distributie original, intinzator lant original, 2 patine ghidaj originale) 550 lei ...garnitura pompa apa...32 lei....(sau pompa...320 lei....garnitura o gazesti destul de greu) pinion mare ditributie 170 lei....pinion mic 120 lei .... astea au fost preturile cele mai mici la care am gasit eu piesele....toate sunt pe original
@corsablue ... nu am nimic personal cu tine... sau cu masina ta... doar un singur lucru am avut de spus... si cu distributia sarita de la punct am mers si eu... in jur de 10000 ... 8000 km eu personal... si am umblat pe la mai multi mecanici si s-au uitat la masina...daca citesti problema mea... ai sa intelegi... de unde pana unde am ajuns la concluzia ca distributia mea nu era la punct... deci puteam sa mergi si 25000 nu cred ca murea motorul daca mai mergea inca 15000 ...cat despre ideile "strungaresti " despre care spui tu....daca se numeste reprezentanta opel...consider ca totushi... trebuia sa afle problema prin alte metode .... nu sa desfaci 3 sferturi de motor...ca sa vezi ce are... (tineam sa subliniez faptul ca nu numai nea ion de la garaju din cotz nu stie...mai sunt si altii ... reprezentantele) ...chiar tu ai zis "ca in final sa fie de parere ca pana nu desfac capacul distributiei sa vada ce e acolo si chiulasa sa vada axul cu came si supapele nu mai au ce face" ...stii cine mi'a mai zis mie kestia aia.... un nea ion si un nea mircea...tot de pe la garajele de dupa coltz... deci.... nu mai bagati mana in foc ca reprezentantele is minune... si ca lucreaza cu manusi chirurgicale... ca nu e chiar asha...si app am si eu prieteni care lucreaza in reprezentante(nu la opel...dar oricum nu o fi opel no.1) si imi spunea odata... despre cum se fac banii in reprezentantza... respectiv... devize eronate...cu piese schimbare aiurea... daca e prea uzata o schimba...dak e numai putin...nu o mai schimba dar tie iti spune ca a schimbat... daca devizu pare cam mic... iti mai schimba cate ceva care nu are rost...care se vede...(cum ar fi suport motor...) ex...din devizul ala... sunt lucruri care nu se vad totushi ... si multi nici nu le stiu Smile Embarassed


cat despre rar... mare lucru nu am ce rez cu copii dupa carti... pana acum asta era singura sperantza...dar am reusit sa vb cu cei de la gm romania si astept un raspuns de la ei... referitor la norma de poluare cu care a plecat masina din fabrica ....aaaaa app corsablue... ca sa nu ma repet...citeste la sub cu problema rar despre ce rasp am primit de la repr din iasi...la problema cu masina asta.... eu unul m'am lamurit cu reprezentanta din iasi Very Happy....
Skip ads

  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@jupanxxx cred ca iti place sa te contrazici , din ce ai spus tu la un simplu calcul piesel costa 1043 ron si manopera estetimez undeva la 600 -700 ron , adica 1800 rezulta aproximativ 420 e , oricum de vreo 4 ori mai purin decat daca as cumpara al motor
  • JupanXXX

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cu 400-500 euro gasesti alt motor... simplu....Wink si mai ai si al tau de rezerva ...mai iei un egr...una alta ...un injector ceva Wink) ...da mai bine schimba distributia:-j
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
offff , eu am gasit motor de 1,3 cdti la 1800 e , la 300 -400 se gasesc motoarele mai vechi de anul 2000 .
Skip ads

  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sunt curios la cati insi cu z13dt au avut pb cu distributia aici de pe forum....corsablue sare din schema pt ca la el fost alta treaba?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La benzinarele astea intinzatorul pica mult mai repede fapt recunoscut si de GM:
In isolated cases a rattling noise after higher mileage (40.000-50.000 km) can be noticed when engine is warm. Additionally a noise can be detected when warm engine is shut off.
Limited working stroke of timing chain tensioner if timing chain elongation is exceeded.
An improved timing chain tensioner (extended working stroke) was introduced as of MY 04.


Cele post 2004 au intinzator mai bun, inteleg. Cum iti dai seama? Vibreaza nasol? Si la ce zgomot se refera cand opresti motorul?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, la tine este intinzator nou 457 si nu ai treaba https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
La mine a inceput sa ma enerveze la 100,000km si am inlocuit toata distributia. La tine nu cred sa iti faca figuri lejer 120,000km, pina atunci ai treaba doar la admisie (clapete), throtle si egr
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ca tot discutam de z13dt. Eu am o peroblema super enervanta. Masina trage super merge ok dar ocazional scade relantiul mai jos decat de obiecei cam cu 100 rpm si se simte o mica vibratie in habitaclu. Vibratia nu e foarte mare dar pe mine ma deranjeaza. Daca pornesc clima relantiul urca la 800 si totul este super. Nu am niciun fel de eroare. Am banuit debitmetrul daca il scot cand relantiul e normal (aprox 800 rpm) relantiul scade la valoarea aia enervanta de aprox 700 (la care se simt vibratile). Daca il scot cand relantioul e mai jos decat valoarea normala atunci nu mai scade deloc. Practic nu se sesizeaza nicio schimbare. Relantiul meu scade aleator si habar nu am de ce. Poate ma ajuta cineva si pe mine. Din pacate nu am cum sa fac rost de un debitemtru ca sa testez.
Skip ads

  • opelms

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
silviusm a scris:Daca nu se rupe, ce se intampla? Very Happy
SAL...Sare un dinte si nu mai porneste,i-ti spune unul patit,deci schimbati la timp//..
  • opelms

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
[quote="kalu"]sunt curios la cati insi cu z13dt au avut pb cu distributia aici de pe forum....corsablue sare din schema pt ca la el fost alta treaba?Sal....Am z13 dt si am avut probleme cu distributia...Am schimbat lant chit distributie(600 ron)si merge,miracol...
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa detaliezi?
Ce problema ai avut, cati km are masina, in ce conditii si cum ai rezolvat?
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
chiar asa detaliaza si kilometrajul,simptome etc
Skip ads

  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca Z13DT echipeaza si noul ford KA dar in versiunea de 75CP. Poate spune si asta ceva despre fiabilitate. Ford Ka e acceasi platforma cu Fiat 500?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fiabiltatea lui Z13DT, DTL, DTH nu e chiar stralucita, te freaca injectoarele si senzor presiune motorina, regulator presiune motorina, pica fulia de la alternator, e greu de curatat EGR si daca nu o faci la timp cumperi altul, daca nu ai ureche sa asculti motorul ca sa te prinzi ca distributia e varza sare un dinte....
Nu vad fiabiliate la el, doar ca e ieftin. Nu ieftin la intretinere si reparatii ci ca pret de productie.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Z13DTJ e versiunea cu 75 de cai, echipeaza Fiat Doblo, GPunto, unele Corsa, Fiat 500 si Ford Ka.
Eu cred ca e un motor eficient ca si costuri, tineti cont si de intervalele de service propuse de producatori - 30000 mile/50000km.
http://www.gmpartsworld.com...d=13&tab=spec
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Probelema la noi este ca majoritatea sunt second hand si prost intretinute. Am un vecin cu un Doblo nou cu motorizarea asta. Si e super multumit avand in vedere ca mai are un Passat 1.9 TDI de aprox 130 cai putere. Sincer cam toate diesel-urile mici is destul de sensibile. Totusi ca si rafinament cred ca conduc in top D-4D de la Toyota si 1.4 HDI. 1.4Hdi suna incredibil de bine si dupa ani buni de utilizare.
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Totusi z13dt este dupa mine mult peste arhicunoscutul 1.2 ca si senzatie si placere la condus mai ales in afara orasului la drum intins, cel putin pe corsa C.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Si suieratul acela la 5-6000RPM? Very Happy
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu prea ajung in plaja aia de turatii Very Happy. Defapt de aia am preferat diesel sa nu sar de 3500 rpm.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai, alte detalii despre nonfiabilitate la 1.3cdti? eu sunt foarte multumit.... am 36000 km facuti de mine. masina are 75000 si nu am probleme, bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR