JupanXXX
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
@bavarezu ...sa iti dau cateva preturi... simiring pompa ulei...44 lei ... garnitura distributie 127 lei...kit distributie (Lant distributie original, intinzator lant original, 2 patine ghidaj originale) 550 lei ...garnitura pompa apa...32 lei....(sau pompa...320 lei....garnitura o gazesti destul de greu) pinion mare ditributie 170 lei....pinion mic 120 lei .... astea au fost preturile cele mai mici la care am gasit eu piesele....toate sunt pe original
@corsablue ... nu am nimic personal cu tine... sau cu masina ta... doar un singur lucru am avut de spus... si cu distributia sarita de la punct am mers si eu... in jur de 10000 ... 8000 km eu personal... si am umblat pe la mai multi mecanici si s-au uitat la masina...daca citesti problema mea... ai sa intelegi... de unde pana unde am ajuns la concluzia ca distributia mea nu era la punct... deci puteam sa mergi si 25000 nu cred ca murea motorul daca mai mergea inca 15000 ...cat despre ideile "strungaresti " despre care spui tu....daca se numeste reprezentanta opel...consider ca totushi... trebuia sa afle problema prin alte metode .... nu sa desfaci 3 sferturi de motor...ca sa vezi ce are... (tineam sa subliniez faptul ca nu numai nea ion de la garaju din cotz nu stie...mai sunt si altii ... reprezentantele) ...chiar tu ai zis "ca in final sa fie de parere ca pana nu desfac capacul distributiei sa vada ce e acolo si chiulasa sa vada axul cu came si supapele nu mai au ce face" ...stii cine mi'a mai zis mie kestia aia.... un nea ion si un nea mircea...tot de pe la garajele de dupa coltz... deci.... nu mai bagati mana in foc ca reprezentantele is minune... si ca lucreaza cu manusi chirurgicale... ca nu e chiar asha...si app am si eu prieteni care lucreaza in reprezentante(nu la opel...dar oricum nu o fi opel no.1) si imi spunea odata... despre cum se fac banii in reprezentantza... respectiv... devize eronate...cu piese schimbare aiurea... daca e prea uzata o schimba...dak e numai putin...nu o mai schimba dar tie iti spune ca a schimbat... daca devizu pare cam mic... iti mai schimba cate ceva care nu are rost...care se vede...(cum ar fi suport motor...) ex...din devizul ala... sunt lucruri care nu se vad totushi ... si multi nici nu le stiu
cat despre rar... mare lucru nu am ce rez cu copii dupa carti... pana acum asta era singura sperantza...dar am reusit sa vb cu cei de la gm romania si astept un raspuns de la ei... referitor la norma de poluare cu care a plecat masina din fabrica ....aaaaa app corsablue... ca sa nu ma repet...citeste la sub cu problema rar despre ce rasp am primit de la repr din iasi...la problema cu masina asta.... eu unul m'am lamurit cu reprezentanta din iasi ....
@corsablue ... nu am nimic personal cu tine... sau cu masina ta... doar un singur lucru am avut de spus... si cu distributia sarita de la punct am mers si eu... in jur de 10000 ... 8000 km eu personal... si am umblat pe la mai multi mecanici si s-au uitat la masina...daca citesti problema mea... ai sa intelegi... de unde pana unde am ajuns la concluzia ca distributia mea nu era la punct... deci puteam sa mergi si 25000 nu cred ca murea motorul daca mai mergea inca 15000 ...cat despre ideile "strungaresti " despre care spui tu....daca se numeste reprezentanta opel...consider ca totushi... trebuia sa afle problema prin alte metode .... nu sa desfaci 3 sferturi de motor...ca sa vezi ce are... (tineam sa subliniez faptul ca nu numai nea ion de la garaju din cotz nu stie...mai sunt si altii ... reprezentantele) ...chiar tu ai zis "ca in final sa fie de parere ca pana nu desfac capacul distributiei sa vada ce e acolo si chiulasa sa vada axul cu came si supapele nu mai au ce face" ...stii cine mi'a mai zis mie kestia aia.... un nea ion si un nea mircea...tot de pe la garajele de dupa coltz... deci.... nu mai bagati mana in foc ca reprezentantele is minune... si ca lucreaza cu manusi chirurgicale... ca nu e chiar asha...si app am si eu prieteni care lucreaza in reprezentante(nu la opel...dar oricum nu o fi opel no.1) si imi spunea odata... despre cum se fac banii in reprezentantza... respectiv... devize eronate...cu piese schimbare aiurea... daca e prea uzata o schimba...dak e numai putin...nu o mai schimba dar tie iti spune ca a schimbat... daca devizu pare cam mic... iti mai schimba cate ceva care nu are rost...care se vede...(cum ar fi suport motor...) ex...din devizul ala... sunt lucruri care nu se vad totushi ... si multi nici nu le stiu
cat despre rar... mare lucru nu am ce rez cu copii dupa carti... pana acum asta era singura sperantza...dar am reusit sa vb cu cei de la gm romania si astept un raspuns de la ei... referitor la norma de poluare cu care a plecat masina din fabrica ....aaaaa app corsablue... ca sa nu ma repet...citeste la sub cu problema rar despre ce rasp am primit de la repr din iasi...la problema cu masina asta.... eu unul m'am lamurit cu reprezentanta din iasi ....
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
JupanXXX
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- kalu
- OP
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La benzinarele astea intinzatorul pica mult mai repede fapt recunoscut si de GM:
In isolated cases a rattling noise after higher mileage (40.000-50.000 km) can be noticed when engine is warm. Additionally a noise can be detected when warm engine is shut off.
Limited working stroke of timing chain tensioner if timing chain elongation is exceeded.
An improved timing chain tensioner (extended working stroke) was introduced as of MY 04.
In isolated cases a rattling noise after higher mileage (40.000-50.000 km) can be noticed when engine is warm. Additionally a noise can be detected when warm engine is shut off.
Limited working stroke of timing chain tensioner if timing chain elongation is exceeded.
An improved timing chain tensioner (extended working stroke) was introduced as of MY 04.
Cele post 2004 au intinzator mai bun, inteleg. Cum iti dai seama? Vibreaza nasol? Si la ce zgomot se refera cand opresti motorul?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Da, la tine este intinzator nou 457 si nu ai treaba https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
La mine a inceput sa ma enerveze la 100,000km si am inlocuit toata distributia. La tine nu cred sa iti faca figuri lejer 120,000km, pina atunci ai treaba doar la admisie (clapete), throtle si egr
La mine a inceput sa ma enerveze la 100,000km si am inlocuit toata distributia. La tine nu cred sa iti faca figuri lejer 120,000km, pina atunci ai treaba doar la admisie (clapete), throtle si egr
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Ca tot discutam de z13dt. Eu am o peroblema super enervanta. Masina trage super merge ok dar ocazional scade relantiul mai jos decat de obiecei cam cu 100 rpm si se simte o mica vibratie in habitaclu. Vibratia nu e foarte mare dar pe mine ma deranjeaza. Daca pornesc clima relantiul urca la 800 si totul este super. Nu am niciun fel de eroare. Am banuit debitmetrul daca il scot cand relantiul e normal (aprox 800 rpm) relantiul scade la valoarea aia enervanta de aprox 700 (la care se simt vibratile). Daca il scot cand relantioul e mai jos decat valoarea normala atunci nu mai scade deloc. Practic nu se sesizeaza nicio schimbare. Relantiul meu scade aleator si habar nu am de ce. Poate ma ajuta cineva si pe mine. Din pacate nu am cum sa fac rost de un debitemtru ca sa testez.
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- kalu
- OP
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Fiabiltatea lui Z13DT, DTL, DTH nu e chiar stralucita, te freaca injectoarele si senzor presiune motorina, regulator presiune motorina, pica fulia de la alternator, e greu de curatat EGR si daca nu o faci la timp cumperi altul, daca nu ai ureche sa asculti motorul ca sa te prinzi ca distributia e varza sare un dinte....
Nu vad fiabiliate la el, doar ca e ieftin. Nu ieftin la intretinere si reparatii ci ca pret de productie.
Nu vad fiabiliate la el, doar ca e ieftin. Nu ieftin la intretinere si reparatii ci ca pret de productie.
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Z13DTJ e versiunea cu 75 de cai, echipeaza Fiat Doblo, GPunto, unele Corsa, Fiat 500 si Ford Ka.
Eu cred ca e un motor eficient ca si costuri, tineti cont si de intervalele de service propuse de producatori - 30000 mile/50000km.
http://www.gmpartsworld.com...d=13&tab=spec
Eu cred ca e un motor eficient ca si costuri, tineti cont si de intervalele de service propuse de producatori - 30000 mile/50000km.
http://www.gmpartsworld.com...d=13&tab=spec
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Probelema la noi este ca majoritatea sunt second hand si prost intretinute. Am un vecin cu un Doblo nou cu motorizarea asta. Si e super multumit avand in vedere ca mai are un Passat 1.9 TDI de aprox 130 cai putere. Sincer cam toate diesel-urile mici is destul de sensibile. Totusi ca si rafinament cred ca conduc in top D-4D de la Toyota si 1.4 HDI. 1.4Hdi suna incredibil de bine si dupa ani buni de utilizare.
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat