Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am opcom nu da erori...acel senzor de turatie unde il gasesc...turatie la ce?
Skip ads

  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
update
azi iam curatat senzor de admisie ,a iesit mult ulei de acolo cred ca si galeria ii inbacsita...tre so dau jos sa o curat si pe aia ...ca dupa cum am vz eu parca trage un pic mai bine, dar este totusi posibil sa mi se pare ca trage .
Ce nu stiu este ceva garnitura care tre dupaia schimbata daca dau galeria de admisie jos?
Stie careva strangerile de la suruburile de la galerie?
Nu as vrea sa rup ceva suruburi in chiuloasa ca cei drept nu prea am simt la strangere (in trecut am mai forfecat suruburi)
Ce ma supara de ce nu imi da mesaje de eroare daca nu trage bine?
inseamna ca cineva minte ecu...daca lui i se pare ca totul functioneaza in parametri ceruti.
poate o mai fi avut cineva o problema asemanatoare si ia gasit rezolvare...il rog sa posteze cine imi minte ecu.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutari,la un astra 1.7 diesel(2003)
,am o pb dupa ce merg cam 100 km la 3500-3700 de turatii ,dintr-o data parca se frineza ceva si nu mai trage ,in acelas timp scoate un fum alb-albastru pe tava de esapament si mi se aprinde becul cu check engine.
o opresc si dupa aceea se stinge becul si merge bine,dar pb e de ce face "figurile"astea?
Nu se pune pb la matorina ca e de calitate buna
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai in prima faza ar trebui citirea defectelor din calc motorului si vazut ce nu ia placut cand a aprins check engine...iar o data identificata problema va trebui cautata cauza.
Skip ads

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
din pacate nu is mecanic,sau sa am un test de diagnoza ....am intrebat aici ca sa vad daca a mai patit cineva asa...
Ca sa il duk la service asta era de stiut,dar decit sa mai bag banii in ea,mai bine o vind asa si imi iau alta o sa ii zic cumparatorului pb si asta e.E mai bine sa imi cumpar alta la un pret ceva mai mare decit sa mai dau la sevice 300-400 de lire
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
din ce oras esti...daca ai drum prin Timisoara seara poate te ajut eu cu o citire a defectelor ...nu te costa nimic bem un citro...
Din ce spui tu acolo nu cred ca ai problema care sa te coste atata de enorm ca sa fi nevoit sa inlocuiesti masina.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
sorry,nu locuiesc in tara,de loc sint din arad ,dar nu mai locuiesc acolo.multumesc mult oricum ptr ajutor
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
va salut cu respect pe toti si vreau sa spun ca am si eu o problema cu zafira mea . am motor de 20.dth 16 v si problema este ca in momentul cand vreau sa plec adica sa demarez dintro data masina mea este foarte puturoasa adica nu demareaza .mentionez ca i-am schimbat debitmetru de aier si in bord nu da nici o eroare nu se aprinde nici un martor .Vas ruga pe cei care au intampinat aceasta problema sa ma lamureasca si pe mine poate reusesc sa rezolv problema aici cu voi si sa nu mai trebuiasca sa o duc la doctor.
Skip ads

  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
aceasi problema o am si io...incearca senzor de presiune admisie si egr...pt egr da searci si urmareste posturile
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
referitor la acel senzor de turatie imi poate da detalii si mie cineva?
  • Popa Ion Georgel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Am un Opel Astra G 1,7 DTI model 2003 cu motor Y17DT.
Aveam probleme cu motorina la mufe si am gasit o valva (spill valve parca se numeste) la dezmembrari si m-am gandit sa o schimb sa vad de se remediaza problema. M-am apucat de treaba si am uitat contactul pus si bateria conectata. Am schimbat valva si am pornit masina. A pornit putin mai greu, a mers normal circa 3 min dupa care a inceput sa intrerupa pana aproape sa se opreasca motorul, a inceput sa scoata fum alb si nu se mai accelera decat pana in max 3000 ture dupa care se aprindea becul service.
Am facut testul cu pedala de frana si acceleratie si mi-a rezultat codul P0500. Acest cod indica ceva de VSS dar e ciudat in cazul asta. Am pus la loc valva veche si simptomele au ramas aceleasi si eroarea la fel.
Am fost cu ea la un mecanic si mi-a schimbat bobina (electrovalva) de pe pompa de injectie. Acum se tureaza peste 3000 ture dar putin sugrumat, nu mai scoate fum, merge mai frumos dar din cand in cand pare ca are o intrerupere iar in sarcina nu pot sa depasesc 2500 ture. Mi-a dat apoi cu un spray pe debitmetru si astfel acum se accelereaza in sarcina pana in 2700 ture, dar nu mai mult.
Una din probleme este ca mecanicul mi-a spus sa aduc o bobina buna ca a lui e doar de proba. Nu stiu de unde as putea gasi una. Ma poate ajuta cineva?
Iar problema de fond ramane si nu stiu de ce nu mai pot tura motorul mai tare in sarcina.
Ma poate ajuta cineva cu sfaturi si o bobina buna (electrovalva)?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai umblat pe sub masina la valva de sub pompa, atunci mai mult ca sigur ai umblat la valva timing control si nu la spill care este deasupra pompei accesul la ea fiind pe deasupra motorului. P0500 cred ca s-a generat dintr-o eroare de operare pe dedesubtul masinii. Din greseala poate ai taiat/sectionat sau ai smuls mufa de la senzorul de turatie a motorului care se afla undeva in zona demarorului. Firele pt senzorul asta, daca imi amintesc bine, vin pe acelasi manunchi ca si pentru valva timing control.
Skip ads

  • Popa Ion Georgel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut djtaotao,
Da am umblat la valva de sub pompa, cea care cauzeaza scurgerea de motorina pe la mufe (timing control o fi daca spui tu). Am schimbat-o.
Ce e ciudat e faptul ca la mecanic a schimbat valva "spil" de deasupra pompei (cea la care eu nu am umblat) si a disparut si eroarea ce se mentinea continuu (P0500 - VSS chiar si dupa deconectarea bateriei). ! Shocked
Dupa schimbarea acestei valve, nu tragea masina mai mult de 2500 ture. Am fost de am cautat si am schimbat si debitmetrul. Acum in gol masina se tureaza bine si peste 3000 ture. Dar parca e cam sugrumata. Mi-a spus ca e posibil sa fie ceva de la catalizator acum.
Maine verific si catalizatorul cu mecanicul si sa vad de isi revine complet.
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
TM32PIF a scris:aceasi problema o am si io...incearca senzor de presiune admisie si egr...pt egr da searci si urmareste posturile
poate ma lamuresti si pe mine care este supapa de presiune in afara de EGR care ar fi aceea mersi
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sorinsorin a scris:
TM32PIF a scris:aceasi problema o am si io...incearca senzor de presiune admisie si egr...pt egr da searci si urmareste posturile
poate ma lamuresti si pe mine care este supapa de presiune in afara de EGR care ar fi aceea mersi


nu inteleg ce vrei sa zici prin supapa de presiune singura pe care o stiu eu care are legatura cu admisia ar fi supapa de limp a turbinei care actioneaza clapeta de la wg doar cand este o presiune mai mare decat cea ceruta ac\ea supapa lucra cu vid ca si comanda a capsulei si este comandata de ecu printrun semnal pwm
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Popa Ion Georgel a scris:Salut djtaotao,
Da am umblat la valva de sub pompa, cea care cauzeaza scurgerea de motorina pe la mufe (timing control o fi daca spui tu). Am schimbat-o.
Ce e ciudat e faptul ca la mecanic a schimbat valva "spil" de deasupra pompei (cea la care eu nu am umblat) si a disparut si eroarea ce se mentinea continuu (P0500 - VSS chiar si dupa deconectarea bateriei). ! Shocked
Dupa schimbarea acestei valve, nu tragea masina mai mult de 2500 ture. Am fost de am cautat si am schimbat si debitmetrul. Acum in gol masina se tureaza bine si peste 3000 ture. Dar parca e cam sugrumata. Mi-a spus ca e posibil sa fie ceva de la catalizator acum.
Maine verific si catalizatorul cu mecanicul si sa vad de isi revine complet.


vorbind de spil valve ai vizualizat lipiturile de la calculatorul de pe pompa de injectie nu cumva sunt lipituri reci la condensator..acel calc ar trebui sa se comporte ca si un releu de comanda comandat de catre ecu motor
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
TM32PIF a scris:
sorinsorin a scris:
TM32PIF a scris:aceasi problema o am si io...incearca senzor de presiune admisie si egr...pt egr da searci si urmareste posturile
poate ma lamuresti si pe mine care este supapa de presiune in afara de EGR care ar fi aceea mersi


nu inteleg ce vrei sa zici prin supapa de presiune singura pe care o stiu eu care are legatura cu admisia ar fi supapa de limp a turbinei care actioneaza clapeta de la wg doar cand este o presiune mai mare decat cea ceruta ac\ea supapa lucra cu vid ca si comanda a capsulei si este comandata de ecu printrun semnal pwm
vroiam sa zic ca nu stiu unde e montata aceasta supapasi nu stiam daca vorbeam amandoi de acelasi lucru cred ca de aceea din spatele turbinei??
  • stefanc12345

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut
fara senzorul turatie motor masina nu mai porneste. eroarea 0500 vine de la VSS (Vehicule Speed Sensor).
bafta
  • artagnan

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna tuturor,

Sunt un membru nou pe forum si un proaspat proprietar al unui Opel Astra 1.6 Njoy (din Martie 2010) pe benzina.

In general, sunt foarte multumit de masina, merge foarte bine, are forta, are viteza, se simte ca are putere.

Insa, la pornire, mai ales la iesire dintr-o intersectie, nu imi place cum accelereaza de pe loc; parca nu este destul de agila, nu "sare" destul de rapid. Trebuie sa turez un pic mai tare motorul ca sa pornesc rapid cum imi doresc.

Un prieten de al meau mi-a sugerat sa ma duc pe la service si sa cer un update la softul pentru pedala de acceleratie. Exista asa ceva?

Problema mea este intr-adevar o problema sau este ceva absolut normal?

Mersi in advans.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
stefanc12345 a scris:salut
fara senzorul turatie motor masina nu mai porneste. eroarea 0500 vine de la VSS (Vehicule Speed Sensor).
bafta

Cu asa ceva puteti monta un interupator care taie senzorul de turatie iar hotii nu mai fura masinile Very Happy cu toate echipamentele lor eletronice fiindca nu o sa stea sa caute acul in carul cu fan. Vedeti masinile din bulgaria furate daca aveau asa ceva bulgari ramaneau prosti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR