Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu eu imi fac mari probleme din cauza asta, ci murzick Laughing Chestia e ca la alte masini am vazut ca nici in cel mai mare trafic si pe cea mai mare caldura nu depaseste apa 90 de grade. Ma rog, atata timp cat nu fierbe motorul...
Skip ads

  • coktavi

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am un vectra b y20dth, si aceeasi problema, nu pornea dupa 2 ore. Am dat la automat de ma durea sufletul. Pe tester nimic, totul ok. Dar dupa ce o lasam 2 ore, sufletul. Suparat, nevoie mare, am schimbat toate furtunele retur si alimentare de la rezervor pana la motor cu furtuna transparente si am pus si o pompa de amorsare manuala pe traseu cu supapa , si surpriza, peste 2000 rpm bule de aer la greu pe furtun. Singura chestie neschimbata era preincalzitorul de motorina. L-am anulat si de atunci nu vede bine cheia ca si pleaca. Wink , de un an de zile. Sper sa nu apara si alte alea. Am curatat EGR, si galerie admisie, e ok acum. Intentionez sa curat si turbina sa fie tacam complet. Sper sa ajut pe cineva in viitor. Masina are 125 000 km.
spor la treaba tuturor.
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu in seama in topic cu aceeasi problema, pornire greoaie la rece. Intrebarea mea este daca trebuie sa schimb direct oringurile de la injectoare si sa nu ma mai amagesc cu celelalte treburi. Mentionez ca pana acum am schimbat urmatoarele: baterie noua varta(74 Ah), bujii incandescente Beru, furtunase retur(d'alea scumpe, 150 ron metrul), filtru de motorina...si mai urma o supapa unisens, care nu stiu de unde sa o procur, si t-urile de la furtunasele de retur, pt k nu le-am gasit atunci.
Pana acum nu s-a schimbat nimic. Masina porneste foarte greu, poate la a2a,sau a3a cheie uneori, insa porneste. Cu norisorul de fum binenteles.
Va multumesc anticipat.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
shoppy a scris:Ma bag si eu in seama in topic cu aceeasi problema, pornire greoaie la rece. Intrebarea mea este daca trebuie sa schimb direct oringurile de la injectoare si sa nu ma mai amagesc cu celelalte treburi. Mentionez ca pana acum am schimbat urmatoarele: baterie noua varta(74 Ah), bujii incandescente Beru, furtunase retur(d'alea scumpe, 150 ron metrul), filtru de motorina...si mai urma o supapa unisens, care nu stiu de unde sa o procur, si t-urile de la furtunasele de retur, pt k nu le-am gasit atunci.
Pana acum nu s-a schimbat nimic. Masina porneste foarte greu, poate la a2a,sau a3a cheie uneori, insa porneste. Cu norisorul de fum binenteles.
Va multumesc anticipat.

supapa unisens am luat de la un magazin cu piese de dacie cica s-a pune pe dacia 1307 [papuc diesel ]
teurile le gasesti la opel ,nu mai stiu exact cat a costat dar daca vrei sa stii da-mi un mesaj pe privat si-ti raspund [am luat azi si am factura in masina]
Skip ads

  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu am mntat pana acum pe masina :
teurile de pe retur
furtunele retur
azi am cumparat ptr masina un furtun de tur pe care am pus supapa unisens, pompita de amorsat pompa siacum ma duc la masina sa vad daca porneste .
masina nu a fost pornita de aprox 2 ore
pana acum ,inainte de a monta supapa unisens nu mai pornea
acum vreau sa vad daca am rezolvat azi ceva
problema mea tine de 2 saptamani
sper ca azi sa fie ultima zi sa -mi mai dea batai de cap
va tin la curent .ma duc la garaj sa vad daca porneste
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
masina porneste greu daca sta nepornita mai mult de 3 ore.dupa 3 ore filtrul de motorina e goleste cam jumatate. furtunul de tur dintre filtrul de motorina si pompa de injectie l-am pus intr-o sticla cu motorina si dupa 2,5 ore disparusera cam 300grame de motorina,dar masina a pornit bine.unde se duce motorina aia si de ce?
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
scuze de intirziere
masina a pornit si de atunci a tot pornit .merge ok
am facut comanda de carcasa de la filtru de motorina si de conducta de tur ce intra in filtru .
eu prima data am anulat filtrul de motorina si tot nu pornea
problema ar fi :
1 trage aer pe la garniturile din filtru de motorina (acolo unde intra conducta de tur )
2 trage aer pe la imbinarea dintre mufa ce intra in filtru de motorina si conducta de tur (aia de plastic )
incercati si voi si vedeti daca rezolvati problema .la mine a mers
  • paiu771

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am o vectra din 2001 mot 2,2 si nu mai porneste deloc,mecanicul zice ca 99%e pompa. am pornito prima data cu sprei,si a doua oare nu a mai pornit
am pus motorina in pompa si nu porneste,filtru si carcasa filtrului schimbat. ce poate fi ajutatima ca trebue sa dau 1000 euro numai sa o repare nu mai zic de una noua.catalin
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@ paiu771-daca ai probleme cu pompa ia legatura cu userul cristi_bv sau cu mihai de pe ecu.ro.sunt specialisti in repararea pompelor de injectie si nu te costa 1000 e
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
paiu771 trebuie o diagnoza dupa care se poate spune ceva concret. Daca o fi picat calculatorul pompei te pot ajuta dar sa ai un garaj ceva...am mai facut asa ceva si mai stiu greselile clasice...in cazuri imbecile am oameni seriosi cu care colaborez
Cum ai pus motorina in pompa ?
  • paiu771

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
prin tur si am dat la auromat si returul scos
problema ca eu nu sunt in romania si de asta ma doare tare(italia)
  • paiu771

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si azi trebue sa vina unul cu un compiuter si nu stiu ce sa zic
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorina se toana in pompa si ca sa faci asta trebuie scos calculatorul de pe ea, ca sa scoti calculatorul scoti admisia, ca sa scoti admisia scoti tur injectoare...
Noteaza codurile de eroare sub forma Pxxxx, nu baliverne de macaronar.
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cineva in bucuresti care se pricepe la pompe y20dth ? problema este dezamorsarea ?Smile
  • osc1or

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am mai scris si pe alt topic ieri despre problema mea dar mai scriu si aici.
Din capul locul spun ca sunt un ignorant in ale masinilor. Abia stiu sa ridic capota sa pun lichid de parbriz. Deci nu ma bag eu sa schimb/fac nimic la masina. Am nevoie de cineva care stie meserie pe care bine inteles sa il platesc.
Am o vectra y22dtr
De la 2-3 grade cu plus in sus, masina o ia la sfert, are demaraj, se infige, nu se aprinde nici un bec in ea, pe tester nu are nici o eroare. Merge PERFECT
Cand se raceste afara porneste foarte greu. Cu cat o las mai mult cu atat porneste mai greu. Acum doua zile am lasat-o 3 zile nepornita si nu a mai pornit. M-a ajutat un amic cu cabluri si cu sprei si a luat-o imediat.
Am schimbat bujii, furtune retur, am verificat releul. In dimineata cand nu am reusit sa o pornesc am dat la automat 5 min (de aici cred ca bateria este inca strong, o varta 74A)
Dupa ce pornesc masina, pur si simplu zburda. Se infige, nu tremura, merge motorul perfect, nu haraie nu scartaie, nu scoate fum nimic nimic nimic. Doar dupa ce porneste scoate un mare fum dar in rest nimic.

Eu, probabil ca orice om, folosesc masina de 2 ori pe zi. Dimineata la 7 ma urc in ea sa ma duc la munca si seara la 6 cand plec de la munca spre casa. Seara pleaca in 15-20 sec de automat. Dimineata pleaca cam la 60-70-80sec de dat la automat.

Ce credeti ca este? Am un prieten care este mecanic si din cate i-am povestit zice ca este pompa de injectie si ca este o lucrare costisitoare.

Unde as putea sa fac un diagnostic. Sa stiu clar e sau nu pompa de injectie.

Ce ma sfatuiti sa fac?
Fac cinste grasa Razz deja ajung ca boogeyman... maniaco-depresiv...
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
,,osc1or" Intra pe forum la sectiunea PUBLICITATE si gasesti ,,Service dedicat OPEL Bucuresti" si in mod sigur Maiandrei te va rezolava. Sunt oameni seriosi si profesionisti.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
osc1or--nu te lega de pompa de injectie,
parerea mea este ca la tine este dezamorsare dar nu din cauza pompei ca ar avea ceva , ca ea ar fi cauza.
pasii de verificat pina a da pompa jos sunt urmatorii
1 capacul filtrului de motorina cu cele 4 oringuri mici din capac 2 tur si 2 retur(parca asa am vazut ca am eu)
2 .sa luam in calcul si cele 2 oringuri de la capacul sorbului de motorina
3. oringuri , semeringuri de la injectoare, T-uri si furtunase de retur de la injectoare
4 .exact ce a spus colegul iulian1971--citez"Inlocuieste surubul de prindere a conductei de retur pe pompa de injectie. Acesta are 2 bilute cu un arc care ajuta la mentinerea presiunii in pompa. Daca acestea se blocheaza, motorina pleaca spre rezervor si se dezamorseaza pompa. "

5 oringurile de la pompa de injectieDupa ce ai remediat problema fa o curatare a rezervprului de combustibil , foloseste filtru de motorina numai GM si motorina cea mai buna .
  • osc1or

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
motorina cea mai buna este o utopie... care naiba motorina cea mai buna sa folosesc cand toata motorina din tara se stie ca este foarte proasta... eu bag motorina numai la OMV, nu stiu daca e buna saau nu dar este benzinaria in fata blocului si asa m-am obisnuit...


Chiar, mi-am amintit o chestie apropos de motorina. Anul trecuit am facut mai multe plinuri pe la benzinarii din mai multe orase din Austra si toata aceasta perioada cat am stat acolo (am facut vreo 6000km) mereu am avut impresia ca motorina lor este mult mai proasta ca a noastra. Nu tragea deloc masina...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
osc1or mergi la maiandrei daca nu stii ce sa faci la masina, gabiopel a scris in mare ce poate fi, evident mai sunt si altele dar nu-ti bate tu capusorul cu ele.
Faza cu motorina sau benzina proasta e can-can de service La Nepriceputeanu, atata timp cat motorina nu este gel sau benzina sa aiba apa motorul porneste.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Auziti faza..imi apare eroarea p1220 masina intrerupea la 3000 in rest nimica...Intr-o zi urcam o panta cand de o data se opreste motorul...nimik aprins in bord..Ce era adevarat ma erau decat 10 l in ea..Chem un prieten imi aduce ceva motorina..porneste masina rapid, plec..Ba zic eu e vb de dezamorsare stai sa montez o supapa unisens..O pun pornesc..si se umfla furtunul si curge motorina din filtru. Mi-am dat seama ca ceva nu e in regula..supapa era bine pusa..am scos furtunul ce iasa din filtru si merge in pompa...si motorina venea din pompa spre filtru..REZULTATUL>>>INVERSARE FURTUNE TUR CU RETUR>>>acum merge ca jarul..

Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos

19.03.2011 16:54:12
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR