- Bogeyman
- OP
- 235 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
coktavi
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am un vectra b y20dth, si aceeasi problema, nu pornea dupa 2 ore. Am dat la automat de ma durea sufletul. Pe tester nimic, totul ok. Dar dupa ce o lasam 2 ore, sufletul. Suparat, nevoie mare, am schimbat toate furtunele retur si alimentare de la rezervor pana la motor cu furtuna transparente si am pus si o pompa de amorsare manuala pe traseu cu supapa , si surpriza, peste 2000 rpm bule de aer la greu pe furtun. Singura chestie neschimbata era preincalzitorul de motorina. L-am anulat si de atunci nu vede bine cheia ca si pleaca. , de un an de zile. Sper sa nu apara si alte alea. Am curatat EGR, si galerie admisie, e ok acum. Intentionez sa curat si turbina sa fie tacam complet. Sper sa ajut pe cineva in viitor. Masina are 125 000 km.
spor la treaba tuturor.
Am un vectra b y20dth, si aceeasi problema, nu pornea dupa 2 ore. Am dat la automat de ma durea sufletul. Pe tester nimic, totul ok. Dar dupa ce o lasam 2 ore, sufletul. Suparat, nevoie mare, am schimbat toate furtunele retur si alimentare de la rezervor pana la motor cu furtuna transparente si am pus si o pompa de amorsare manuala pe traseu cu supapa , si surpriza, peste 2000 rpm bule de aer la greu pe furtun. Singura chestie neschimbata era preincalzitorul de motorina. L-am anulat si de atunci nu vede bine cheia ca si pleaca. , de un an de zile. Sper sa nu apara si alte alea. Am curatat EGR, si galerie admisie, e ok acum. Intentionez sa curat si turbina sa fie tacam complet. Sper sa ajut pe cineva in viitor. Masina are 125 000 km.
spor la treaba tuturor.
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in seama in topic cu aceeasi problema, pornire greoaie la rece. Intrebarea mea este daca trebuie sa schimb direct oringurile de la injectoare si sa nu ma mai amagesc cu celelalte treburi. Mentionez ca pana acum am schimbat urmatoarele: baterie noua varta(74 Ah), bujii incandescente Beru, furtunase retur(d'alea scumpe, 150 ron metrul), filtru de motorina...si mai urma o supapa unisens, care nu stiu de unde sa o procur, si t-urile de la furtunasele de retur, pt k nu le-am gasit atunci.
Pana acum nu s-a schimbat nimic. Masina porneste foarte greu, poate la a2a,sau a3a cheie uneori, insa porneste. Cu norisorul de fum binenteles.
Va multumesc anticipat.
Pana acum nu s-a schimbat nimic. Masina porneste foarte greu, poate la a2a,sau a3a cheie uneori, insa porneste. Cu norisorul de fum binenteles.
Va multumesc anticipat.
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
shoppy a scris:Ma bag si eu in seama in topic cu aceeasi problema, pornire greoaie la rece. Intrebarea mea este daca trebuie sa schimb direct oringurile de la injectoare si sa nu ma mai amagesc cu celelalte treburi. Mentionez ca pana acum am schimbat urmatoarele: baterie noua varta(74 Ah), bujii incandescente Beru, furtunase retur(d'alea scumpe, 150 ron metrul), filtru de motorina...si mai urma o supapa unisens, care nu stiu de unde sa o procur, si t-urile de la furtunasele de retur, pt k nu le-am gasit atunci.
Pana acum nu s-a schimbat nimic. Masina porneste foarte greu, poate la a2a,sau a3a cheie uneori, insa porneste. Cu norisorul de fum binenteles.
Va multumesc anticipat.
Pana acum nu s-a schimbat nimic. Masina porneste foarte greu, poate la a2a,sau a3a cheie uneori, insa porneste. Cu norisorul de fum binenteles.
Va multumesc anticipat.
supapa unisens am luat de la un magazin cu piese de dacie cica s-a pune pe dacia 1307 [papuc diesel ]
teurile le gasesti la opel ,nu mai stiu exact cat a costat dar daca vrei sa stii da-mi un mesaj pe privat si-ti raspund [am luat azi si am factura in masina]
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
eu am mntat pana acum pe masina :
teurile de pe retur
furtunele retur
azi am cumparat ptr masina un furtun de tur pe care am pus supapa unisens, pompita de amorsat pompa siacum ma duc la masina sa vad daca porneste .
masina nu a fost pornita de aprox 2 ore
pana acum ,inainte de a monta supapa unisens nu mai pornea
acum vreau sa vad daca am rezolvat azi ceva
problema mea tine de 2 saptamani
sper ca azi sa fie ultima zi sa -mi mai dea batai de cap
va tin la curent .ma duc la garaj sa vad daca porneste
teurile de pe retur
furtunele retur
azi am cumparat ptr masina un furtun de tur pe care am pus supapa unisens, pompita de amorsat pompa siacum ma duc la masina sa vad daca porneste .
masina nu a fost pornita de aprox 2 ore
pana acum ,inainte de a monta supapa unisens nu mai pornea
acum vreau sa vad daca am rezolvat azi ceva
problema mea tine de 2 saptamani
sper ca azi sa fie ultima zi sa -mi mai dea batai de cap
va tin la curent .ma duc la garaj sa vad daca porneste
- AAndy22
- **
- 355 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Astra 2011 A20DTH
- Buzau
AAndy22
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
masina porneste greu daca sta nepornita mai mult de 3 ore.dupa 3 ore filtrul de motorina e goleste cam jumatate. furtunul de tur dintre filtrul de motorina si pompa de injectie l-am pus intr-o sticla cu motorina si dupa 2,5 ore disparusera cam 300grame de motorina,dar masina a pornit bine.unde se duce motorina aia si de ce?
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
scuze de intirziere
masina a pornit si de atunci a tot pornit .merge ok
am facut comanda de carcasa de la filtru de motorina si de conducta de tur ce intra in filtru .
eu prima data am anulat filtrul de motorina si tot nu pornea
problema ar fi :
1 trage aer pe la garniturile din filtru de motorina (acolo unde intra conducta de tur )
2 trage aer pe la imbinarea dintre mufa ce intra in filtru de motorina si conducta de tur (aia de plastic )
incercati si voi si vedeti daca rezolvati problema .la mine a mers
masina a pornit si de atunci a tot pornit .merge ok
am facut comanda de carcasa de la filtru de motorina si de conducta de tur ce intra in filtru .
eu prima data am anulat filtrul de motorina si tot nu pornea
problema ar fi :
1 trage aer pe la garniturile din filtru de motorina (acolo unde intra conducta de tur )
2 trage aer pe la imbinarea dintre mufa ce intra in filtru de motorina si conducta de tur (aia de plastic )
incercati si voi si vedeti daca rezolvati problema .la mine a mers
paiu771
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
am o vectra din 2001 mot 2,2 si nu mai porneste deloc,mecanicul zice ca 99%e pompa. am pornito prima data cu sprei,si a doua oare nu a mai pornit
am pus motorina in pompa si nu porneste,filtru si carcasa filtrului schimbat. ce poate fi ajutatima ca trebue sa dau 1000 euro numai sa o repare nu mai zic de una noua.catalin
am pus motorina in pompa si nu porneste,filtru si carcasa filtrului schimbat. ce poate fi ajutatima ca trebue sa dau 1000 euro numai sa o repare nu mai zic de una noua.catalin
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
paiu771
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
paiu771
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
osc1or
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am mai scris si pe alt topic ieri despre problema mea dar mai scriu si aici.
Din capul locul spun ca sunt un ignorant in ale masinilor. Abia stiu sa ridic capota sa pun lichid de parbriz. Deci nu ma bag eu sa schimb/fac nimic la masina. Am nevoie de cineva care stie meserie pe care bine inteles sa il platesc.
Am o vectra y22dtr
De la 2-3 grade cu plus in sus, masina o ia la sfert, are demaraj, se infige, nu se aprinde nici un bec in ea, pe tester nu are nici o eroare. Merge PERFECT
Cand se raceste afara porneste foarte greu. Cu cat o las mai mult cu atat porneste mai greu. Acum doua zile am lasat-o 3 zile nepornita si nu a mai pornit. M-a ajutat un amic cu cabluri si cu sprei si a luat-o imediat.
Am schimbat bujii, furtune retur, am verificat releul. In dimineata cand nu am reusit sa o pornesc am dat la automat 5 min (de aici cred ca bateria este inca strong, o varta 74A)
Dupa ce pornesc masina, pur si simplu zburda. Se infige, nu tremura, merge motorul perfect, nu haraie nu scartaie, nu scoate fum nimic nimic nimic. Doar dupa ce porneste scoate un mare fum dar in rest nimic.
Eu, probabil ca orice om, folosesc masina de 2 ori pe zi. Dimineata la 7 ma urc in ea sa ma duc la munca si seara la 6 cand plec de la munca spre casa. Seara pleaca in 15-20 sec de automat. Dimineata pleaca cam la 60-70-80sec de dat la automat.
Ce credeti ca este? Am un prieten care este mecanic si din cate i-am povestit zice ca este pompa de injectie si ca este o lucrare costisitoare.
Unde as putea sa fac un diagnostic. Sa stiu clar e sau nu pompa de injectie.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Fac cinste grasa deja ajung ca boogeyman... maniaco-depresiv...
Din capul locul spun ca sunt un ignorant in ale masinilor. Abia stiu sa ridic capota sa pun lichid de parbriz. Deci nu ma bag eu sa schimb/fac nimic la masina. Am nevoie de cineva care stie meserie pe care bine inteles sa il platesc.
Am o vectra y22dtr
De la 2-3 grade cu plus in sus, masina o ia la sfert, are demaraj, se infige, nu se aprinde nici un bec in ea, pe tester nu are nici o eroare. Merge PERFECT
Cand se raceste afara porneste foarte greu. Cu cat o las mai mult cu atat porneste mai greu. Acum doua zile am lasat-o 3 zile nepornita si nu a mai pornit. M-a ajutat un amic cu cabluri si cu sprei si a luat-o imediat.
Am schimbat bujii, furtune retur, am verificat releul. In dimineata cand nu am reusit sa o pornesc am dat la automat 5 min (de aici cred ca bateria este inca strong, o varta 74A)
Dupa ce pornesc masina, pur si simplu zburda. Se infige, nu tremura, merge motorul perfect, nu haraie nu scartaie, nu scoate fum nimic nimic nimic. Doar dupa ce porneste scoate un mare fum dar in rest nimic.
Eu, probabil ca orice om, folosesc masina de 2 ori pe zi. Dimineata la 7 ma urc in ea sa ma duc la munca si seara la 6 cand plec de la munca spre casa. Seara pleaca in 15-20 sec de automat. Dimineata pleaca cam la 60-70-80sec de dat la automat.
Ce credeti ca este? Am un prieten care este mecanic si din cate i-am povestit zice ca este pompa de injectie si ca este o lucrare costisitoare.
Unde as putea sa fac un diagnostic. Sa stiu clar e sau nu pompa de injectie.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Fac cinste grasa deja ajung ca boogeyman... maniaco-depresiv...
- deleted-21456
- **
- 106 mesaje
- din 09 Aug 2008
deleted-21456
- Mesaje scrise: 106
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
osc1or--nu te lega de pompa de injectie,
parerea mea este ca la tine este dezamorsare dar nu din cauza pompei ca ar avea ceva , ca ea ar fi cauza.
pasii de verificat pina a da pompa jos sunt urmatorii
1 capacul filtrului de motorina cu cele 4 oringuri mici din capac 2 tur si 2 retur(parca asa am vazut ca am eu)
2 .sa luam in calcul si cele 2 oringuri de la capacul sorbului de motorina
3. oringuri , semeringuri de la injectoare, T-uri si furtunase de retur de la injectoare
4 .exact ce a spus colegul iulian1971--citez"Inlocuieste surubul de prindere a conductei de retur pe pompa de injectie. Acesta are 2 bilute cu un arc care ajuta la mentinerea presiunii in pompa. Daca acestea se blocheaza, motorina pleaca spre rezervor si se dezamorseaza pompa. "
5 oringurile de la pompa de injectieDupa ce ai remediat problema fa o curatare a rezervprului de combustibil , foloseste filtru de motorina numai GM si motorina cea mai buna .
parerea mea este ca la tine este dezamorsare dar nu din cauza pompei ca ar avea ceva , ca ea ar fi cauza.
pasii de verificat pina a da pompa jos sunt urmatorii
1 capacul filtrului de motorina cu cele 4 oringuri mici din capac 2 tur si 2 retur(parca asa am vazut ca am eu)
2 .sa luam in calcul si cele 2 oringuri de la capacul sorbului de motorina
3. oringuri , semeringuri de la injectoare, T-uri si furtunase de retur de la injectoare
4 .exact ce a spus colegul iulian1971--citez"Inlocuieste surubul de prindere a conductei de retur pe pompa de injectie. Acesta are 2 bilute cu un arc care ajuta la mentinerea presiunii in pompa. Daca acestea se blocheaza, motorina pleaca spre rezervor si se dezamorseaza pompa. "
5 oringurile de la pompa de injectieDupa ce ai remediat problema fa o curatare a rezervprului de combustibil , foloseste filtru de motorina numai GM si motorina cea mai buna .
osc1or
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
motorina cea mai buna este o utopie... care naiba motorina cea mai buna sa folosesc cand toata motorina din tara se stie ca este foarte proasta... eu bag motorina numai la OMV, nu stiu daca e buna saau nu dar este benzinaria in fata blocului si asa m-am obisnuit...
Chiar, mi-am amintit o chestie apropos de motorina. Anul trecuit am facut mai multe plinuri pe la benzinarii din mai multe orase din Austra si toata aceasta perioada cat am stat acolo (am facut vreo 6000km) mereu am avut impresia ca motorina lor este mult mai proasta ca a noastra. Nu tragea deloc masina...
Chiar, mi-am amintit o chestie apropos de motorina. Anul trecuit am facut mai multe plinuri pe la benzinarii din mai multe orase din Austra si toata aceasta perioada cat am stat acolo (am facut vreo 6000km) mereu am avut impresia ca motorina lor este mult mai proasta ca a noastra. Nu tragea deloc masina...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
osc1or mergi la maiandrei daca nu stii ce sa faci la masina, gabiopel a scris in mare ce poate fi, evident mai sunt si altele dar nu-ti bate tu capusorul cu ele.
Faza cu motorina sau benzina proasta e can-can de service La Nepriceputeanu, atata timp cat motorina nu este gel sau benzina sa aiba apa motorul porneste.
Faza cu motorina sau benzina proasta e can-can de service La Nepriceputeanu, atata timp cat motorina nu este gel sau benzina sa aiba apa motorul porneste.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Auziti faza..imi apare eroarea p1220 masina intrerupea la 3000 in rest nimica...Intr-o zi urcam o panta cand de o data se opreste motorul...nimik aprins in bord..Ce era adevarat ma erau decat 10 l in ea..Chem un prieten imi aduce ceva motorina..porneste masina rapid, plec..Ba zic eu e vb de dezamorsare stai sa montez o supapa unisens..O pun pornesc..si se umfla furtunul si curge motorina din filtru. Mi-am dat seama ca ceva nu e in regula..supapa era bine pusa..am scos furtunul ce iasa din filtru si merge in pompa...si motorina venea din pompa spre filtru..REZULTATUL>>>INVERSARE FURTUNE TUR CU RETUR>>>acum merge ca jarul..
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos
19.03.2011 16:54:12
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos
19.03.2011 16:54:12