Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
george_fusneica a scris:
[...] Au deja a treia iarna si nu se vede mare uzura cu ele. [...]


Pentru cauciucurile de iarna, se indica ca perioada de folosire, cel mult patru ierni. Dupa aceasta perioada, cauciucurile nu se mai admit (pentru ca de regula, devin inadmisibile calitativ si uzura). Cel putin pe la nemti. Ei spun, ca la acest tip de anvelopa, adancimea minima permisa este de 4 mm. Un truc simplu, pe care il dau tot ei pentru verificarea adancimii profilului, este folosirea monedei de 1 Euro. Inelul galben de pe marginea monedei, este indicatorul de limita. Daca marginea interioara a inelului devine vizibila la privire razanta, anvelopa trebuie schimbata. Verificarea, se face la mijlocul benzii de rulare.
Skip ads

  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Se prea poate sa ai dreptate.
Insa profilul are mai mult de 10 mm ramas, cauciucul nu este crapat prin imbatranire si nici nu a fost folosit la temperaturi mai mari de 10 grade.
Pentru iarna asta si cea viitoare sunt perfecte.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
george_fusneica a scris:
Insa profilul are mai mult de 10 mm ramas.

Cam prea mare adancimea profilului! Mai mare de 1 cm? Dupa doi ani.
Cred ca-i o greseala.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exista anvelope iarna cu adincime profil foarte mare de genul tractor, posibil sa aiba asa ceva.
Oricum ar fi atentie cind se merge la ITP, trebuie sa fie cele din talon dar unii cauta si indice de viteza care la Agila este T adica 190Km/h.
Adincime minima profil:
-vara 2-3mm la 1,6 le arunci
-iarna 4mm
In plus la ITP trebuie sa ai jantele ei sau dimensiunile respective si toate cauciucurile aceeasi marca exclus rezerva, sa aiba uzura uniforma.

Un cauciuc imbatrinit devine tare si nu asigura frinare eficienta, de multe ori de asta nu iese frina la revizia periodica.
Pe iarna va recomand cauciucuri adecvate si exclus all-seasons care nu fac doi bani dar si dimensiunea de 155/65.
Skip ads

  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pe langa Firestone ale mele, am mai vazut la Codrin la noi in IAsi sambata asta la intalnire Debica Frigo si aveau cel putin 25 mm adancimea profilului (fiind noi noute bineinteles).
In ceea ce priveste cauciucurile "all seasons", eu le-as denumi mai degraba "no season" Razz . Alea sunt bune pentru maxi taxi in oras, masini de distributie care nu ies din orase.... etc.
O sa va atasez foto luni dupa ce le pun pe masina (sunt in alt oras cauciucurile) cu profilul meu dupa 2 ani de utilizare (aprox 25 000 de km facuti cu ele)
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti, as vrea sa va intreb pe voi, ce presiune bagati in cauciucurile de 165/65/14, caci ale mele (Tigar Sigura) dau impresia de "dezumflat" cu 2,2 pe fata si 2,3 pe spate.

La voi cum e?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E numai impresia sau manometrul e decalibrat. Decalibrarea lor este "normala", a patit asta nevasta, face ala presiunea pe fata, mie mi se par cam umflate si gasesc 3,5 si 3,8 !
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca le pui pe jante pe care normal merg cauciucuri de 155, vor iesi putin in afara si pot avea un aspect de dezumflat. Verifica totusi la 2-3 vulcanizari sa nu ai surprize.
Mergi eventual la cea mai noua vulcanizare, unde aparatul nu e decalibrat deja. Ele, ca si orice aparat de masura, se duc la reglat la intervale precise. Asta in Germania, nu la noi..... Very Happy
Skip ads

  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Da, am fost deja la mai multe benzinarii/vulcanizari si e aceeasi presiune.
Probabil ca e de la jante.
  • csongi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu merg doar pe 155, dar am observat ca cele de iarna (Goodyear) par dezumflate la aceasi presiune (2,1-2,3) fata de cele de vara (Michelin).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect, par dezumflate 165 fata de 155 datorita balonului mai mare.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Apropo de anvelope, am si eu o problema. Am schimbat cauciucurile cu unele de iarna, noi, si imi trage stanga. Trebuie sa tin volanul spre dreapta cam 7-8 grade. Am fost la service si am facut reglajul, dar nu s-a prea imbunatatit situatia. Au lucrat aia prost sau e alta cauza?
Skip ads

  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu e bine deloc sa montati anvelopele de 165/65/14 Sad ! Asa am cumparat Agiluta mea acum doua saptamani, vanzatorul inca imi si lauda cat sunt de noi anvelopele....si toate au fost bune si frumoase pana cand am facut un drum cu patru persoane plus un catel de 40Kg in portbagaj: la fiecare denivelare mai pronuntata din drum rotile din spate freaca in aparatoarea de plastic din aripa! Asa ca probabil voi trece cat de repede pe cele originale, sau max.165/60/14.
  • cristi36rtc

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
185/60/14 Probleme la hopuri cu 4 pers si bagaj in masina freaca pe laterale la rotile din spate. Pe fata nu am probleme. Le am de aproape 1 an.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu o sa imi iau intr-o luna 4 caciocioace de vara 165/60 R14 si voiam sa va intreb ce parere aveti intre Vredestein si Firestone. Am cautat Uniroyal cum am avut (exceptionale) da nu aduce nimeni.
Firestone:
http://www.anvelopejantepro...talii.php?cod=856
Vredestein
http://www.anvelopejantepro...alii.php?cod=1445
Uniroyal, tatal cauciucurilor dupa parerea mea
http://www.anvelopeimport.r...80-16560-r14.html
Am condus 60 000 de km cu un set... exceptionale.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La tine scrie in certificat dimensiunea 165/60 R14 sau bagi la risc? La mine e doar cea standard trecuta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai fi citit topicul ai fi vazut ca pe Agila A exista doar 165/60/14 si 155/65/14, astea sunt trecute si in acte.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La mine sunt trecute doar cele de 155. pun de 165 pentru ca mi se par mai potrivite, marimea balonului fiind practic aceeasi ca la 155/65.
De Iarna am 155/65 si asa imi iau si in continuare, e bine sa fie ceva mai inguste.
Eu va intrebam ce parere aveti intre cele 3...
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
george_fusneica a scris:
Eu va intrebam ce parere aveti intre cele 3...

Vredestein-cauciuc cu compozitie mai dura, un pic mai zgomotos...dar depinde si de profil; ia destul de greu obiecte intepatoare
Fireston-cauciuc cu compozitia mai moale : zgomot mai mic si comfort in rulaj pe suprafete denivelate
Eu, avand in vedere caldurile de vara din ultimii ani care bantuie pe meleagurile nostre si prin Europa as prefera Vredestein. Am avut pe un Ford Taunus greu ca naiba dar pana au ajuns la limita de uzura nu am avut nici o pana! Fireston am avut pe VW...si am avut destule pene, dar nu prea se auzea rulajul.
Deci poti sa te hotarasti doar in functie de ce doresti... Ar mai fi un motiv pentru care as opta Vredestein: si asa Agilutele noastre sunt chiar periculos de supraviratorii....un cauciuc cu compozitia mai moale accentueaza bine de tot acest efect.
Varianta treia nu am avut niciodata, asa ca acolo nu ma pronunt.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Agila nu are caracter supravirator ci subvirator (motor fata, tractiune fata, in plus era sa o si patesc odata din
cauza tendintei subviratorii).

Si eu as merge pe Vredestein, nu am incercat celelalte marci, insa mi-am pus in iarna asta Vredestein 155/65r14
de iarna si sunt cu adevarat bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR