Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,546
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai e bine...pe la margini se scurge apa de la spritiera sau din ploaie...dar fiind spre margine nu stropeste filtrul de polen (daca ai observat, suportul filtrului are marginile un pic inaltate...apa aia ar trebui sa spele praful din compartimentul filtrului si apoi sa se scurga ori pe margin (sunt acolo doua gauri care dau sub aripa) ori prin furtunul ala turtit aflat cam pe la mijloc si care da in compartimentul motor in zona casetei de directie...aste trei orificii treba verificate periodic si curatate, in caz contrar apa, nemaiavand pe unde sa se evacueze, se acumuleaza pana cand nivelul ei depaseste marginile suportului filtrului si o sa intre inauntru...am intele ca tot prin tavita aia a filtrului trece si cablul care actioneaza deschiderea capotei...si ala treba sa aiba un manson etans.....
Skip ads

  • mihalcea dan

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
O sa desfac maine compartimentul filtrului si o sa fac cateva poze ca sa le pun aici. Sa vad daca am inteles bine...dupa scoaterea deflectorului este compartimentul de metal unde la mijloc se gaseste suportul filtrului. In dr si st acestui suport la mine era plin de mizerie, se adunase ceva pamant,ca pot sa ii spun asa...aici se afla orificiile de care spuneai tu?, in lateralele compartimentului metalic unde este situat filtrul???
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,546
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cam asa ceva....sondeaza cu o surubelnita..ar trebui sa dai in cele din urma de doua orificii(unu in stanga si unul in dreapta masinii)....al treilea orificiu...cel care da in trompa aia de cauciuc care iese in comp motor, l-ai gasit?
  • mihalcea dan

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Le-am gasit era ceva mizerie dar nu in zona lor,mai multa mizerie era langa compartimentul filtrului,erau destul de desfundate,am mai racait si eu putin "just in case" daca tot eram in zona...dar legat de garnitura care vine dupa montarea deflectorului,aceasta are un capat mai prelungit,eu l-am pus pe acesta inspre deflector nu inspre motor am procedat bine???
Skip ads

  • gxg
  • *
  • 23 mesaje
  • din 09 Nov 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Bucuresti
  • gxg

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Corneliu Panait a scris:asa am patit si eu la Astra G din '98 - la mine a ramas blocat motosarul de la clapeta de recirculare aer - -mergea numai pe recirculare, nu mai baga aer proaspat de afara. Asta-i o problema clasica la astrag, asa mi-au spus baietii de la reprezentanta. Euam facut rost de motoras si nu mai am probleme. Pana una-alta, da jos torpedoul si verifica clapeta de recirculare, vezi daca e comandata bine din buton

poti te rog sa ma ajuti cu cateva detalii ca am patit-o si eu, mi-a ramas blocat pe recirculare si mi se aburesc toate geamurile...
de unde ai facut rost de motoras, cum/unde l-ai montat (singur?) vreo schema ceva, e suficient sa dau jos torpedoul?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1.SCHIMBA FILTRUL DE POLEN NU DE AER
2.VERIFICA DACA ESTE BLOCATA PE RECIRCULARE.
daca totul este O.K. nu are voie sa se abureasca.
daca ai pierderi pe la calorifer se simte in interior un miros specific.(nu cred ca este cazul)
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
dizy a scris:yo cum pot afla daca am parbriz incalzit?

Asa am eu la transit. Primul lucru vezi daca ai butonul pe care e desenat parbrizul cu sagetile alea in sus ondulate, doi te uiti prin parbriz la un perete alb, daca ai niste dungulite foarte fine ondulate de sus pana jos atunci ai daca nu, nu. Shocked
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Oare si la Vectra mea (din semnatura) e tot acolo filtru de polen? Daca stie cineva il rog sa-mi zica si mie..ca si la mine se cam face acvariu...multzam
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
In primul rand, ca sa va mai eliberati de atatea intrebari..luati-va un manual de service editat de nemti si care il gasiti si la noi..la www.manualeauto.ro ..nu le fac reclama..dar eu l-am luat online si de atunci mi-am raspuns singur la multe intrebari si chiar inveti vectra-ul A pe dinafara in cateva zile de stat pe langa ea cu manualul in brate.

Despre aburirea geamurilor - e o problema frecventa la mai toate vectrele A...e din cauze multiple : etanseitate, umiditate etc. dati mocheta la o parte (se scoate destul de usor daca aveti rabdare) si verificati buretele sa nu fie umed..s-ar putea sa aveti surprize (cum am avut si eu si inca un prieten) ca buretele sa fie imbibat de apa datorita infiltrarii pe la dopurile de cauciuc din podea (nu va speriati, toate masinile au dopurile respective..acum depinde cat de bine sunt fixate)..ca ar fi doar aburirea geamului nu ar fi grav..dar umezeala aia va rugineste podeaua la greu si dati in alte belele.

Scaderea lichidului e in principal, asa cum ati zis si voi de la caloriferul interior...cel mai simplu va dati seama , fara sa demontati nimic, comparand cu cat a scazut cand apa nu trece prin calorifer (caldura oprita) fatza de cat scade cand e deschisa caldura (cel putin la mine si la inca 3 proprietari de vectra s-a probat acest lucru ).

sfatul meu e sa verificati neaparat ce e sub mocheta...riscati sa va treziti cu probleme mari de tinichigerie.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la vectra b filtrul de polen se afla sub capota. Se deschide capota, se indeparteaza garnitura de cauciuc de la baza stergatoarelor, se deschide capacul de pe mijloc (acum e vizibil filtrul de polen), si se desfac 2 cleme de la capetele filtrului.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Intrebare: are cineva filtru polen la vectra A? mie mi s-a zis ca ar trebui sa am si n-am daca are cineva poa sa-mi zica si mie cum arata poate o poza ceva...
  • Kitty

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu radiatorul e de vina.pt ca daca radiatorul de incalzire e spart curge tot in masina am patit si eu si am inlocuit radiatorul.altceva este problema
Skip ads

  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nu trebuie activat butonul de recirculare a aerului. incercati si varianta asta. am observat intamplator acest aspect. stand la semafor, ier in drepta mea un autobuz RATB cu multe noxe si mult fum albastru care ma determinat sa folosesc functia de recirculare. in 5-10 minute toate geamurile s-au aburit.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
b28cxh a scris:comparand cu cat a scazut cand apa nu trece prin calorifer (caldura oprita) fatza de cat scade cand e deschisa caldura (cel putin la mine si la inca 3 proprietari de vectra s-a probat acest lucru ).


Tocmai am dat comanda de manual dar imi permit as te contrazic. In afara de treispanita (dacia 1300) nu cred ca mai exista vreo masina facuta dupa 90 care sa aiba robinet pe conductele care duc la calorifer.
La vectra ca si la celelalte este o clapeta care dirijeaza aerul catre calorifer sau nu. Si daca nu crezi explica cum de baga rece/cald instant atunci cand schimbi de pe cald pe rece sau invers? Hai sa incercam sa vorbim in cunostinta de cauza si sa nu zapacim omul...... Exclamation

AA si zi-mi ce ati constatat la verificarea pe care ati facut-o asa?
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@b28cxh io cam am apa sub covorash (dreapta) Rolling Eyes Rolling Eyes ce trebuie facut?
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Uite ce sa faci:
Ridici capota, o proptesti sa nu-ti cada in cap (lol). Te uiti deasupra casetei de directie, excat pe mijloc si o sa vezi un fel de tub plat din plastic/burete plastificat sau asa ceva. Pe acolo curge apa care este colectata de pe parbriz si intra sub un capac de plastic lung cat latimea masinii. Sub capacul ala este ventilatoru' pentru aerisirea interioara. Daca tubul de plastic este obturat de frunze si noroi, etc., apa nu mai curge prin el, ci se strange sub capac si da peste marginea carcasei ventilatorului si intra pe tubulatura de aerisire pana ajunge in masina.
Incearca sa cureti tubul si sa il pozitionezi in fata casetei de directie si nu in spatele ei.
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pare logic, ce spui... o sa arunc un ochi
sar'na
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Sa stiti ca astra G are robinet electric inaintea radiatorului de incalzire din interior.
  • Danut Ianc

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Deva
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
YoYo_man a scris:si eu am mari probleme cu aburitul geamurilor fatza si a parbrizului. de cate ori ploua ma chinui si ma enervez rau. am un astra din 92 cu 2 usi, eu nu am filtru de polen nu?, atunci de la ce sa fie?
numai bine

*
Ba probabil ca ai, in compartimentul motor, intre balamalele de la capota se gaseste o chestie din plastic negru destul de suplu, da-o jos (e f. usor, e tinuta de chederul din cauciuc) si... surpriza... filtrul ...


Salutare,

La un Corsa din 2000 pe unde o fi acel filtru de polen? Ca si la mine se cam aburesc geamurile. Si poate o fi murdar...
Ca si asa nu am ce face...

tnx
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu folositi spray-uri antiaburire? Sunt practice si ieftine. Sau puteti sterge interiorul cu glicerina. Bineinteles, nu in locul filtrului de polen sau al altor probleme legate de instalatiile de dezaburire.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR