Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • schmitz

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
As fi de acord cu o astfel de masura, poate chiar si mai dura. Fac naveta saptamanal de la aprox 300km de casa, am 10 ani de permis si in fiecare an fac mai mult de 35k de km asa ca, consider ca stiu ce vorbesc. Permanent vad tineri teribilisti in super masini cu lamaia-n geam dandu-mi flashuri chiar si atunci cand n-am unde sa ma feresc din calea lor si avand si eu 140-150km/h, iar in timp ce ma depasesc (la viteza aia) au totusi "timpul si indemanarea" necesara sa intoarca capul si sa ma injure. Sa nu-mi spuna nimeni de pe-aici ca aia sunt super-soferi. Au doar noroc care, din pacate pentru ei nu va mai tine mult. O limitare a puterii sau a vitezei e spre binele lor pentru ca daca ne luam dupa statistici vom vedea ca nu soferii experimentati mor ci aproape numai tinerii teribilisti in masini de peste 200 cai.
Skip ads

  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
despre asta vorbeam si eu
bv
ai cea mai mare dreptate

schmitz a scris:As fi de acord cu o astfel de masura, poate chiar si mai dura. Fac naveta saptamanal de la aprox 300km de casa, am 10 ani de permis si in fiecare an fac mai mult de 35k de km asa ca, consider ca stiu ce vorbesc. Permanent vad tineri teribilisti in super masini cu lamaia-n geam dandu-mi flashuri chiar si atunci cand n-am unde sa ma feresc din calea lor si avand si eu 140-150km/h, iar in timp ce ma depasesc (la viteza aia) au totusi "timpul si indemanarea" necesara sa intoarca capul si sa ma injure. Sa nu-mi spuna nimeni de pe-aici ca aia sunt super-soferi. Au doar noroc care, din pacate pentru ei nu va mai tine mult. O limitare a puterii sau a vitezei e spre binele lor pentru ca daca ne luam dupa statistici vom vedea ca nu soferii experimentati mor ci aproape numai tinerii teribilisti in masini de peste 200 cai.

  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
1. poate ar trebui sa nu se mai ia permisele pe SPAGA! asta e unul din motivele unor pseudo-soferi pe drumurile patriei, si cu parere de rau cunosc multe persoane care dau "dreptu" la polistit si au dat de n ori de permis..
2. peste 100+ de cai cred ca e mai e un pas pana la teribilism, dar de fapt depinde de caracterul omului nu neaparat de o masina puternica,deci nu este o regula !
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ai perfecta dreptate
si eu cunosc ft multi
si asta e printre care si prietenul meu care a facut poc cu masina
speram sa se ajunga la ceva

thrill a scris:1. poate ar trebui sa nu se mai ia permisele pe SPAGA! asta e unul din motivele unor pseudo-soferi pe drumurile patriei, si cu parere de rau cunosc multe persoane care dau "dreptu" la polistit si au dat de n ori de permis..
2. peste 100+ de cai cred ca e mai e un pas pana la teribilism, dar de fapt depinde de caracterul omului nu neaparat de o masina puternica,deci nu este o regula !

Skip ads

  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca incercati sa luati matza de coada si nimeriti in balarii.

Traficul, ca de altfel nimic pe lumea asta nu e perfect. Sunt de acord sa existe niste reguli si ca acestea trebuie sa se optimizeze permanent.

S-a uitat cineva de curiozitate care sunt cauzele principale ale accidentelor cu victime? Din cate imi aduc aminte, parca viteza excesiva era undeva pe ultimul loc intr-un top 5. Pe primul loc erau pietonii, urmand inca 3 alte cauze pana a ajunge la viteza excesiva, asociata aici cu o putere mare a masinii.

Si cum poti vorbi de o limitare a puterii unei masini ca o masura preventiva pentru o persoana care macar a facut o scoala de soferi, chiar de mantuiala acolo, dar a invatat macar de la cineva autorizat, cum se foloseste o masina, a dat un examen in care se presupune ca a dovedit ca stie macar cateva din semnele si regulile de circulatie si chiar are o responsabilitate legala atunci cand e la volan, cand pe acelasi carosabil mai gasesti si pietoni, scuteristi, atv-uri, carute si mai nou chiar masini de capacitati mai mici, pentru care nu au facut nici macar dramul ala de pregatire.

Am observat ca se vorbeste despre experienta, incadrata intr-un mod foarte general in anii de la obtinerea carnetului. Sunt de acord cu Je, cand zice ca instructorii si scolile de soferi nu isi fac treaba, ca nu te invata sa conduci, ci doar sa iti iei carnetul, sa "fentezi" politistul la examen, dar sunt convins ca 99% din persoanele care fac o scoala de soferi, o fac pt a obtine carnetul, nu pt a invata sa conduca.
Si niciunul din noi nu s-a nascut conducator auto. Toti am invatat si capatat experienta abia dupa ce am luat carnetul si ne-am trezit singuri pe strazi. Fiecare cum a putut si cat a putut.
Inasprirea conditiilor de obtinere a carnetului (disparitia spagii, obligativitatea poligonului, probe de zi/noapte, oras/DN/autostrada) ar fi benefica doar daca ar duce la imbunatatirea calitatii scolilor de soferi, dar parerea mea e ca nu s-ar intampla asta, instructorii vor continua sa te invete cum sa faci sa iei carnetul, nu sa conduci o masina.
Bine sau rau, cam asta e singurul sistem care functioneaza, adica iei carnetul cu un minim de cunostinte, dupa care hop pe strazi si acolo te descurci cum poti.
Si nu sunt de acord nici cu ce zicea iso la un moment dat, ca daca nu esti in stare, atunci sa folosesti transportul public si sa lasi volanul deoparte. Daca nu esti instare, mai incearca, pana iti iese, e parerea mea. Toti am trecut prin asta si daca am depasit aceasta faza nu inseamna ca avem dreptul sa zicem gata, acum nu mai e voie, noi am capatat experienta, am trecut de varsta teribilismului, trebuie sa se faca ceva ca toti cei fara experienta imi pun viata mie in pericol pe drumurile publice. La fel de bine teorema se poate aplica si invers, daca nu te simti in siguranta la volan din cauza celor fara experienta si incepatori, puteti folosi voi transportul public (un tren, un avion, tramvai, etc) si scapati de o grija...

Pe mine unul ma puteti considera unul din teribilistii care merg cu 100 prin localitati. Situatia asta nu se va schimba pana cand nu vom avea o infrastructura dezvoltata. Daca pe rutele pe care trebuie sa merg as avea si autostrazi pe care sa pot rula cu 130-140 pana la destinatie, atunci nu as avea de ce sa abuzez de viteza, pentru a ajunge la destinatie intr-un timp rezonabil. Aici nu vorbesc de o distanta de 100-150 km, unde diferenta daca respecti restrictiile de viteza sau mergi mai tare este de 10-15 minute, ci de drumuri de peste 300 km, unde diferenta poate sari de 1 ora, care pt mine conteaza f mult.
Mai spunea cineva de restrictii pentru cei incepatori de genul 30 km/h oras si 80 km/h afara. Mi se pare la fel de aiurea ca si restrictiile pt camioane diferite de cele pt turisme. Ce poate face un conducator auto cu vechime de cativa ani sa zicem, in spatele unui incepator, care ruleaza cu 30 km/h printr-o localitate lunga de 11 km, pe toata lungimea acesteia depasirea fiind interzisa, drumul avand bineinteles o banda pe sens?

Nu aveam de gand sa dau si eu exemple, insa am unul destul de interesant. Am un var cu carnet de vreo 7 ani si o carca de km in spate, insa facuti majoritatea pe o masina de aprox 130cp. Din anumite motive, conducea intr-o zi loganul parintilor, un 1.5 dci, parca undeva pe la 65 cp are. Pe centura ploiestului a intrat in depasirea unui tir, crezand ca are destul timp. Uite ca lipsa de putere combinata cu obisnuinta pe o masina mai puternica au facut sa nu fie asa, norocul a facut ca intr-un final si soferul de pe contrasens sa realizeze chestia asta, au franat amandoi puternic si incidentul nu s-a lasat decat cu 2 spoilere zgariate...

In concluzie, am votat NU, cu optiunea de a vota DA doar in momentul in care se vor rezolva toate probleme mai importante decat asta si puterea excesiva va fi cea mai importanta cauza a accidentelor.
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
il citez pe pony_burn cu :(disparitia spagii, obligativitatea poligonului, probe de zi/noapte, oras/DN/autostrada)
ar fi o idee
din cite stiu acum 2 ani cred ca se zvonea ca o sa se introduca asa ceva
si ati vazut ce inbulzeala a fost
sa nu uitam ca romanu-l nostru e al dracu de destept si inventiv.
gaseste solutie la aproape orice.
nu mai stiu ce sa spun
mai asteptam pareri
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
avem o caruta de copii teribilisti care ar trebui sa le ia parintii o buda cu care la viteza max sa-i depaseasca si tramvaiul dar adevaratii criminali sunt toti guvernantii de dupa 89 care spre rusinea lor au inaugurat de vreo 3 ori 50km de autostrada si cateva milioane de masini se inghesuie pe 3 m pe sens adica pe DN-urile pline de prapastii ,localitati,bolovani cu 40km/h in afara localitatii , si alte aratari care mai de care.Am circulat prin germania pe drunurile laturalnice cu 100km/h si nu a fost nevoie sa depasesc pe nimeni ca toti circulau la fel. La noi e o jungla iar un copil tembel cu carnet de 3 zile poate sa nu apuce primii 10 km in afara orasului. Totul tine de educatie si de respectul fata de ceilalti participanti la trafic nu ca unii meseriasi "da-l in masa ca se trage el" si daca-i tinar sofer pana sa -i citeasca gandurile mor amandoi.
In concluzie nu limitarea puterii ci o educatie din partea noastra a tuturor si respectul fata de ceilalti asta ar fi prima lectie care domnii instructori ar trebiui sa o predea.
  • Gatica

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dar de unii instructori ce spuneti? Stau intinsi la 180 grade pe scaun, ochelarii de soare pe varful nasului, se uita dupa femei si nu prea le pasa daca amaratul ala de elev invata sa conduca. Credeti-ma, am vazut multe situatii tragi-comice cu acesti asa-zisi instructori. Si inca o chestie tare: azi, pe la benzinaria Agip de la Timpuri Noi, ce vad ochii mei: un Matiz de scoala cu o fata la volan si in dreapta o instructoare. Cred ca lupul ala s-a tacanit rau de tot. Laughing
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, sunt de acord. Si daca ma intrebati pe mine, masurile ar fi mult mai dure dar nu neaparat in sensul asta.
NU e normal ca cineva lipsit de experienta sa se apuce sa-mi dea mie sau altora ca mine lectii pe sosea si sa faca cine mai stie ce figur de stil si de prost gust cand el are permisul poate chiar si de o saptamana.
Nu e normal ca masina de scoala sa-ti taie fata in plin trafic fara semnal.
Nu e deloc normal ce dracu se intampla pe soselele astea, asa cum sunt ele.
Nu e normal ca unii care au dat de carnet de 10 ori sa ajunga la randul lor instructori auto.
Nu e normal sa se ia permisul pe spaga si nu e normal ca politia sa nu-si faca treaba. Dar asta e, traim in tare spagii si in tara tuturor posibilitatilor. Parerea mea e ca ne consumam cuvintele degeaba.
In urma unor statistici, facuta in RO, incepatorii sunt principalii cauzatori de accidente. E normal?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,548
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Terminati cu prostiile...masura asta nu e decat o noua sursa de spaga pt politia ro...110% ca nu s-ar respecta de nimeni.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Propunerea asta imi aduce aminte de bancul ala cu politaiul care cauta noaptea un buletin pierdut intr-o zona luminata, chiar daca pagubitul pierduse buletinul in cu totul alt loc, neluminat.

Bun, sa zicem ca se da o lege de acest fel. In prima faza se va reduce numarul de accidente. Apoi, din cauza maririi numarului de masini, a mentinerii infrastructurii curente si a mentinerii practicilor defectuase ale politiei rutiere, numarul de accidente va creste din nou. Ce facem? Dam din nou o lege prin care mai micscoram viteza maxima si micsoram din nou puterea maxima permisa pana la 10 ani de experienta. Si continuam tot asa pana interzicem circulatia pe drumurile publice cu viteza mai mare de 10km/h si interzicem circulatia autovehiculelor care nu au ESP cu radar, 20 airbaguri si cauciucuri de 2000RON bucata.

Adevarul din spatele acestei propuneri este mai grav decat faptul ca mor oameni pe strada din cauza vitezei: nu avem nici un mijloc REAL de a fortza lucrurile in directia corecta. Daca l-am fi avut, i-am fi fortat politicieniii nostri de rahat sa imbunatateasca infrastructura si sa reduca coruptia in randul politistilor rutieri. Asa, stiind ca nu putem face nimic pentru a imbunatati siguranta la volan, venim cu restrictii care nu fac decat sa trateze efectul si nu cauza.

Eu spun ca romanul ar trebui sa-si dezvolte latura civica si sa renunte la superficialitatea caracteristic balcanica. E timpul sa vedem "the big picture" si sa luam masurile corecte. Nu ne convine ceva? Mergem la radacini si rezolvam. Daca asta inseamna sa aruncam peste bord toti Cocosii, Caiacii, Vanghelii si Becalii din tzara asta, atunci sa o facem.

Cateva filmulete de pe youtube, care arata cat de "inofensive" sunt masinile de ~80CP in mana unori incepatori:






P.S. Am carnet de trei ani si jumatate, timp in care am parcurs 120000km, am schimbat doua masini si am avut doua accidente cu paguba de 5000, respectiv 9000RON. Am masina de ~200CP si merg, de regula, cu 120km/h pe europeana si 80km/h in satele de pe drumul european. Posed detector de radar.
  • nSa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am votat nu . si eu am fost si sunt incepator , ma refer la experienta desi am permisul de 2 ani , sincer as prefera o masina de 110-130 de cai ... care pot circula normal si in depasiri sa stiu ca nu fac balet pe sensul opus. aici nu depinde masini , doar de piesa intre volan si scaun . partea nasoala ca sunt multe piese proaste in romania.

eu cred ca dupa 10-20 de ani se va schimba in bine si pe aici , daca nu e trist . Masinile exotice de exemplu sa fie conduse de la 21. aia ar fi o posibilitate . ptr. ca toti se dau in mare figuri , si acuma sa fim seriosi am depasit un ferrari pe un drum cu transee , ala asa incet mergea de mie imi era mila de el. ptr ce? sa vada lumea ca are ferrari ? sa vada ca tata are bani ? o fii un mustrat care nu stie sa zica " ceau " la fete , si acuma se asteapta sa sara direct . nush nu`i inteleg.
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vad ca toata lumea se plinge de drumurile proaste si aglomerate de'ti vine citeodata sa zbori peste toti cei din fata ta ... dar nu cumva tocmai restriciile astea "naturale" ar trebui sa constientizeze asupra pericolului iminent ?

Sa facem un exercitiu de imaginatie : masinile noastre au 4-5 stele la EuroNCAP si sint oarecum sigure la o viteza de impact de 60Km/h .
Ce se intimpla in cazul unui impact frontal intre doua masini ce ruleaza cu 100 - 120Km/h fiecare, deci impact la 200 - 240Km/h ? Pai nu se mai alege nimic , te stringe descarcerarea de pe sosea cu farasul ...
In cazul unui impact cu un copac la 100-120Km/h , chiar daca masina nu se rupe in bucati , decelerarea brusca duce la ruperea organelor interne iremediabil si decesul soferului este inevitabil .

Revin si zic : tocmai conditiile de trafic si masurile de siguranta pasive ce nu sint instalate pe drumuri gen parapeti de delimitare a sensului de mers , semnalizarea corespunzatoare a drumului in special a zonelor periculoase impun autorestrictii la nivelul fiecarui individ conducator de auto . Daca mai luam in calcul si starea drumurilor in majoritate valurite de traficul greu pe care nu poti sa circuli cu mai mult de 80km/h pentru ca iti distrugi amortizoarele si sari de pe sosea in primul copac , atunci drumul public este pericol public !

Mai nou am vazut pe drumurile minunatei noastre tari restrictii de 30 - 40 km/h pe drumul national/european care este valurit si unde stabilitatea automobilelor este pusa la grea incercare . In mod clar drumarul nu poate fi tras la raspundere in cazul unui accident , deci adio despagubiri , baietii s'au spalat pe cap ...

In concluzie imaginarea unor astfel de masuri nu au pretentia de a rezolva problemele aparute in trafic ci numai ar constientiza sau ar limita avintul acelor soferi incepatori , sau nu , carora jocurile de pe computer le'au atrofiat instinctul de conservare in dauna lor si a celorlalti participanti la trafic .
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
iso a scris:Vad ca toata lumea se plinge de drumurile proaste si aglomerate de'ti vine citeodata sa zbori peste toti cei din fata ta ... dar nu cumva tocmai restriciile astea "naturale" ar trebui sa constientizeze asupra pericolului iminent ?


Pai nu caci inconstienta e pe primul loc. Pe al doilea sunt frustrarile. Pe 3 sunt "soferii" si lista poate continua.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Maverick a scris:
iso a scris:Vad ca toata lumea se plinge de drumurile proaste si aglomerate de'ti vine citeodata sa zbori peste toti cei din fata ta ... dar nu cumva tocmai restriciile astea "naturale" ar trebui sa constientizeze asupra pericolului iminent ?


Pai nu caci inconstienta e pe primul loc. Pe al doilea sunt frustrarile. Pe 3 sunt "soferii" si lista poate continua.



Apropo de drumurile "noastre toate" ce parere va fac acele sensuri giratorii amplasate in mijlocul drumurilor europene"expres" pe care nu se poate merge cu mai mult de 60km/h ,ca baietii amplaseaza radare, al caror semnal este intrerupt periodic pt a face inutil detectorul,si ca sa fie totul si cu "tichie de margaritar"fac pasarele de trecere(suspendate)pe care nu trece nimeni dar care au dus la tragedii.
Referitor la "talentul "la volan,este adevarat ca incepatorii (cei cu permis proaspat)au ,uneori, mai multa imaginatie cum sa faca,ce sa faca,insa se poate spune raspicat ca sunt mai rau ca incepatorii si unii care au permis de ani buni dar sunt antitalent,iar de nr. de km parcursi ce sa mai spunem?
Personal cred ca nu puterea motorului este problema ,ci conceptia de a interactiona cu oamenii in general.
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Experienta se rezuma exclusiv la nr de km parcursi si nu la nr de ani de permis.
Absolut adevarat, sunt unii cu zeci de ani de permis, dar degeaba, niste adevarate bombe.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Maverick a scris:Experienta se rezuma exclusiv la nr de km parcursi si nu la nr de ani de permis.
Absolut adevarat, sunt unii cu zeci de ani de permis, dar degeaba, niste adevarate bombe.


Da sunt de acord ca nr de km parcursi defineste un sofer,dar sa nu uitam ca cei mai trecuti prin viata ,parca nu au atat de multe fite in cap.
Eu cred ca tocmai aceste fite sunt periculoase ,pentru ca un individ "cu capul pe umeri"chiar daca are o masina de 200 cai si este constient ca nu poate sa-i struneasca,nu apasa acceleratia prea tare,ca sa nu spun ca uneori chiar ai nevoie de acceleratie sa iesi din situatii critice.
Nu o singura data am fost pus in situatia de a iesii de pe partea carosabila,pentru ca in oglinda mea retrovizoare se "marea o masina"care mergea sanie,pentru ca soferul apasa pe frana la maxim si nu mai putea stapanii directia.
Individul,practic l-a atins usor cu bara pe cel care era oprit in fata mea ,iar eu am luat injuraturile de rigoare ca am iesit de pe sosea sa-l las pe "ala"sa il loveasca pe dumnealui;eu am avut noroc ca ma uitam in retrovizor .
  • hotbird

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu ar fi mai bine sa se dea permisele pe bune, iar testul practic sa nu mai fie doar o simpla formalitate ?
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
O ba da. Dar nu se va intampla! De ce? Pai pentru ca nu intereseaza pe nimeni. Banu sa iasa si restu nu conteaza.
Si ar mai fi bine sa fie si traseu de noapte unde poate elevii ar invata ca noaptea e bine totusi sa mergi cu luminile aprinse. Si testul psihologic ar trebui sa fie tot pe bune. A, sa nu uit, chiar si scoala de soferi ar trebui sa fie pe bune!
  • eugen4andrei

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Dar daca este femeie < de 10 ani sunteti de acord ? Laughing Laughing Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Chestionar

Carnet < 5ani = max 80CP ?
De acord ! 41%
Nu sint de acord ! 58%
231 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR