- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
rezare a scris:Nu vei ajunge la 250km/h daca usurezi masina. De faot, nu vei rezolva aproape nimic daca usurezi masina .
Esti tu sigur!? Da-mi niste argumnte!
Cum sa nu rezolvi nimic usurand masina? In felul asta ai mai multi cp/tona deci, automat putere mai mare.
Cum a reusit motorul ala de honda, de 300cp pus pe un schelet, sa aiba performante de enzo?
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- rezare
- **
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
love4cars a scris:Cum sa nu rezolvi nimic usurand masina? In felul asta ai mai multi cp/tona deci, automat putere mai mare.
Putere mai mare? De unde? Raportul CP/tona inseamna putere? Puterea (aka CPii) ramane constanta, deci si viteza maxima ramane constanta. Scade doar timpul in care ajungi la ea.
Cum a reusit motorul ala de honda, de 300cp pus pe un schelet, sa aiba performante de enzo?
Performante in ce sens? Pe circuit? Clar. Cu masa micsorata creste handling-ul si acceleratia/capacitatea de franare.
Daca tot nu esti convins, atunci iti spun ca viteza maxima a masinii este data de forta de rezistenta intampinata, si care este aproape toata data de forta de rezistenta a aerului, iar forta asta depinde doar de coeficientul aerodinamic si viteza, nu intra masa in ea.
mironbad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
pichu a scris:motorul de 1.7 dti ...hm..cineva spunea ca are la 150 km/h 3000 de ture...exagereaza un pic; mai precis are la 130 km/h 3000 de ture si acolo consuma undeva in jur de 5 la rum intins cu aero cinditionat pornit (nu prea mai e vreo diferenta)
sunt motoare f bune , imi place si mie , dar ..sa nu exageram cu 3000 rpm la 150km/h
1.7dti e un motor f bun , economik , care la viteze ce sar insa de 140-mers constant consuma undeva in jur de 5 juma;
la mers intins pe autostrada in strainatate, la 160 170 km/h am 4000 de ture;si consuma cam 6 juma 7 asa;
schimbul de trepte ....o sa invete fiecare cum sa isi conduca masina cat mai economic si mai bine pt a o pastra" ca noua" d.p.d.v. al motorului, in timp;succes;
sunt motoare f bune , imi place si mie , dar ..sa nu exageram cu 3000 rpm la 150km/h
1.7dti e un motor f bun , economik , care la viteze ce sar insa de 140-mers constant consuma undeva in jur de 5 juma;
la mers intins pe autostrada in strainatate, la 160 170 km/h am 4000 de ture;si consuma cam 6 juma 7 asa;
schimbul de trepte ....o sa invete fiecare cum sa isi conduca masina cat mai economic si mai bine pt a o pastra" ca noua" d.p.d.v. al motorului, in timp;succes;
Ba da pt ca este (ECO) alt tip de cutie fata de ceea ce ai tu.
Masina mea cea din semnatura:
2500 ture 110 km/h
3000 ture 130 km/h
cipi2ooo
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2006
- Mesaj Privat
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
cipi2ooo
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2006
- Mesaj Privat
As vrea sa stiu de ce dintrodata sunt un mare mincinos si care sunt celelalte posturi care te-au facut sa ajungi la aceasta concluzie desi eu aveam o oarecare simpatie pentru tine. Incep sa cred ca nu prea mai am ce sa caut pe acest forum. Am mentionat ca este posibil sa ma insel si mai presus de orice nu am jignit pe nimeni niciodata. Cu stima si respect.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
propunerea mea este sa nu ne mai grabim sa catalogam userii si sa incercam sa pastram un forum civilizat. si mie mi s-a parut un pic exagerata relatarea lui cipi2000, insa am inceput sa fac calcule si iata ce a iesit:
masina mea - 101 cp, Vmax catalog - 195km/h, Vmax ceas - 200 km/h, abatere pe GPS 2%. Toate bune si frumoase, realitatea NU bate filmul.
stim ca puterea este proportionala cu patratul vitezei, iar din regula de 3 simpla rezulta ca, pentru a atinge 220 km/h pe ceas, am nevoie de 122cp. intrucat la 200km/h am ~4300 rpm, la 220 ar fi ~4730 rpm, deci sub limita de 5000.
Astra G are un Cx un pic mai slab decat Vectra B, deci e nevoie de cativa CP in plus. Cum prin remapare din Y20DTH se obtin lejer 125 CP, concluzia mea e ca cipi2000 nu a mintit.
Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 28 Aug, 2006 4:33 pm
masina mea - 101 cp, Vmax catalog - 195km/h, Vmax ceas - 200 km/h, abatere pe GPS 2%. Toate bune si frumoase, realitatea NU bate filmul.
stim ca puterea este proportionala cu patratul vitezei, iar din regula de 3 simpla rezulta ca, pentru a atinge 220 km/h pe ceas, am nevoie de 122cp. intrucat la 200km/h am ~4300 rpm, la 220 ar fi ~4730 rpm, deci sub limita de 5000.
Astra G are un Cx un pic mai slab decat Vectra B, deci e nevoie de cativa CP in plus. Cum prin remapare din Y20DTH se obtin lejer 125 CP, concluzia mea e ca cipi2000 nu a mintit.
Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 28 Aug, 2006 4:33 pm
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
cipi2ooo
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2006
- Mesaj Privat
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
cipi2ooo a scris:As vrea sa stiu de ce dintrodata sunt un mare mincinos si care sunt celelalte posturi care te-au facut sa ajungi la aceasta concluzie desi eu aveam o oarecare simpatie pentru tine. Incep sa cred ca nu prea mai am ce sa caut pe acest forum. Am mentionat ca este posibil sa ma insel si mai presus de orice nu am jignit pe nimeni niciodata. Cu stima si respect.
im cer scuze pt afirmatia facuta...eram nervos, ma durea maseaua si incercam sa-mi vars nervii pe cineva .... sincer Scuze.... e posibil sa fi mers cu 220 dar nu cred ca ajunge turometrul aproape de rosu...am mers cu f multe masini cu viteza maxima posibila si la toate mai erau minim 500 ture pana la rosu.
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
cipi2ooo a scris:Multumesc "maiandrei" pentru interventie. Cand mergi cu 220 nu ai prea mult timp sa constientizezi exact ce se intampla cu turometrul si deaceea am lasat loc de eroare din partea mea. Inainte de remapare nu reuseam sa trec de 190 decat poate la vale.
Cu flash ti-a crescut viteza finala cu 30 km/h?
cipi2ooo
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Intr-un mesaj anterior, spuneam ca puterea este proportionala cu patratul vitezei (imi aminteam ca energia cinetica este ceva cu emvepatratsupradoi, iar puterea este energie supra timp). Ei bine, se pare ca in realitate nu e chiar asa...
Pentru a calcula puterea necesara atingerii unei anumite viteze, ecuatia este ceva de genul P = aV + bV2 + cV3 (cititi V2 si V3 "viteza la patrat" respectiv "viteza la cub"). Pentru mai multe detalii, cititi aici: http://auto.howstuffworks.com/question477.htm
Acum, poate are cineva suficienta rabdare sa calculeze puterea necesara pentru a propulsa masina cu 220 km/h
Pentru a calcula puterea necesara atingerii unei anumite viteze, ecuatia este ceva de genul P = aV + bV2 + cV3 (cititi V2 si V3 "viteza la patrat" respectiv "viteza la cub"). Pentru mai multe detalii, cititi aici: http://auto.howstuffworks.com/question477.htm
Acum, poate are cineva suficienta rabdare sa calculeze puterea necesara pentru a propulsa masina cu 220 km/h