Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • misu_imv75

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca mufa are numai 2 pini ar trebui sa vina la un senzor ( daca era pt un releu avea minim 4 pini ) ...la orice masina sunt mufe lasate libere pt eventualele imbunatatiri , daca zici ca e in zona radiatorului poate sa fie de la un eventual senzor de la climatronic sau temperatura apa sau mediu ambiant Question
Daca e o mufa mai maricica si cu contacte sanatoase trebuie sa fie de la un consumator ( in zona respectiva motor electric ) daca e mai mica si ci cuntacte mai finute e sigur de la un senzor ( presiune , temperatura , debit )
Daca aveam motorizarea ta , ma uitam l, dar eu am 1.6 16v si cred ca cablajul electric e diferit..... asteptam si pareri mai avizate ..... bafta


Ultima modificare facuta de misu_imv75 la Dum 03 Sep, 2006 10:46 pm
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sa vedem............ Zici ca se aprinde si becul cu cheita si ca nu mai trage la viteze mai mari?
Inrebarea mea e : Ventilatorul functioneaza???????
NU sunt foarte sigur dar se poate sa fie o legatura intre aceste lucruri. O sa ma uit maine la mine sa vad ce ar putea fi, dar eu nu cres ca mai e ceva instalatie nefolosita pe acolo. Am demontat bara cand mi-am montat proiectoare, am vazut o mufa, dar avea ceva in ea.Si ma mai gandesc la o chestie. Acest martor semnaleaza o problema electrica, iar problema ta cam asta pare. Inca o intrebare : indicatorul temperaturii lichidului de racire ce indica? Nu cumva o temperatura mai mare de 90 grade?
Tinem legatura!
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
s-a mai discutat:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8548
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca aici e vb de asa ceva
"s-a mai discutat:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8548"
Skip ads

  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
keen a scris:am si eu o problema la un astra 1,7 dti din 2001!la 125-30km/h se aprinde becul cu masina cu cheita si nu prea mai trage motorul+dimineata se aprinde odata la 2 zile acelasi bec galben!!!
Iar in fata la motor pe carcasa ventilatorului de la radiatorul de apa lipseste un releu sau ceva de genu in care intra o mufa gri cu 2 pini!!
la mine acesta lipseste ma poate lamuri si e mine cineva ce este acest releu???
multumesc!!!


1. titlul este unul iar problema este alta.
2. despre martorul cu cheita s-a mai vorbit iar daca ai alta problema te adresezi acolo, nu incepi alta discutie.
3. sunt multe mufe din al caror lacas lipseste ceva, asta pt. ca din configuratia masinii lipseste o dotare, etc.


Ultima modificare facuta de robertt_rct la Lun 04 Sep, 2006 1:34 pm
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
omul intreba daca o mufa are legatura cu comportamentul masinii. Eu zic ca asta este alta problema
  • keen

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
se aprinde becul galben din cauza unei bujii incandescente arse!
iar releul lipsa se pare ca este vorba despre termocupla/cel putin asa mi
s a spus!ramane de vazut...dar masina se pare ca trage f greu la deal/demaraj nu stiu ce sa i fac/nu scoate fum la drum drept trage bine masina/debitmetru inteleg ca daca ar fii defect s ar comporta ciudat masina tot timpul/aveti vreo idee?turbou l are vreo influenta sub 2000 turatii???
  • boboflo

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Problema mea este una foarte ciudata.Cand plec din Buc. pe autostrada pe la 120 km/h se aprinde chek engine, scade turatia si nu mai trec de 2500 de ture si 125 km/h (nu mai are demaraj).Daca opresc se stinge dar apoi in mers apare din nou.
Problema mai interesanta este ca de cate ori ma intorc in Buc nu mai am nici o problema.Vin cu 120-150km/h fara nici o problema.
Lucrul asta sa intamplat la 4 drumuri diferite in provincie.
Astept pareri.
ms
Skip ads

  • boboflo

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Azi am fost la GTT si am pus masina pe tester. Coduri P0070 si P0400.
Concluziile lor a fost:
P0070 - releul senzor temperatura exterioara (dar nu il aveau pe stoc)
P0400 - ERG clapeta agata uneori ramanand blocata si asta este motivul pt. catre peste 120, uneori se aprinde martorul check engine.
Au fost foarte 'draguti' si au zis ca-mi schimba EGR pret 2600 lei cu reducere 15% si m-am lipsit.
Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca se curata EGR si cu maxim 100 lei am scapat.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
poti sa il cureti si singur; cauta pe forum ca s-a discutat mult
  • mitluc

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si la mine, se aprindea cheita, nu mai tragea, opream un pic si pe urma mergea. Am fost la mecanic, a curatat o supapa cred de pe la retur injectoare, una mica si gata cu problemele. Smile
  • boboflo

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Saritori baietii astia din service. 2600 lei egr-ul si gata s-a reparat(cu reducere 15% cica). Daca nu esti pe faza o musti.
Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi
Skip ads

  • costynio

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut....sunt nou venit si am nevoie de ajutor.am un astra caravan de 1,7dti 2002.daca merg mai mult de 30-40 km cu 120-130km/ora,asta pe autostrada sau unde se poate, da un pic in ''nas'',se aprinde becul cu masinuta si nu mai pot depasi aceasta viteza,oricat as accelera.daca revin sub 100...se stinge si revine la normal....si tot asa.am fost la tester si mi s a spus ca ar putea fi de la calc. de injectie sau cam asa ceva.in rest nu am nici o problema in oras sau unde nu depasesc aceasta viteza.are cineva idee ce ar putea fi? multumesc anticipat!
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceeasi problema.mie nu-mi inchidea bine valva de la turbina. cei de la service au curatat-o si acum vad ca nu se mai aprinde becul. Asta dupa ce am schimbat egr-ul, un senzor de presiune de la turbina, curatat catalizatorul.... Apropo tie ce cod de eroare ti-a dat la tester? La mine tot aparea P1125. Cei de la service mi-au spus ca daca mai apare problema singura solutie ar fi demontarea turbinei, curatarea ei in cel mai bun caz, repararea daca se poate sau schimbarea ei. Mad
  • costynio

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
multumesc de sugestie....o sa merg sa vad si eu daca i aceesi problema,si apropo de cod...tocmai asta e , mi s a spus ca nu da nici o eroare Crying or Very sad ....
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
daca s-a aprins becul inseamna ca trebuie sa fie stocata o eroare. Depinde cu ce tester ti-a facut verificarea.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut
pentru costyno in mod special vezi ca ai probleme cu senzorul de volanta,dute fa un test si lamurestete sa stii exact eroarea,si dupa iei senzoru te duci la un service si til schimba sau til verifica pe ala vechi,senzoru costa 250 roni manopera te intelegi ,la fel se intimpla si la mine,pima data se intimpla la 160 dupa a scazut viteza si vara cind e cald la 90 mi se aprinde.Vezi ce faci si tinem legatura.
apropo vezi ca senzorul este linaga demaror si e naspa ca sal schimbi tu ,e dificil ,asa ca dute la un service care stie ce face


Sanatate
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
costynio toma are dreptate, si el a avut problema asta din cite imi aduc eu aminte.
Ca masura de siguranta citeste codul de eroare
  • costynio

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ok....multumesc pentru sfaturi...voi merge sapt. viitoare la un nou tester si sa vad ce mi spune. Wink
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
inca am poroblema dane,da nui bai ce vrei lipsa de bani momentan,da nui nimic va tin la curect cu ce se intimpla,poate fac un tutorial la sfarsit,oricum sa clarificat treaba 90%


vin cu o completare - cum motorul trage din greu cum se aprinde becu sau este masina incarcata
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR