Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:1.9 ALH (ala de 90 CP) este recunoscut pentru fiabilitate fata de toti competitorii sai. Y17DT-ul (Isuzu 75 CP) este "o gluma" de motor in comparatie cu ALH-ul.Nici Y20DTH-ul nu pot sa zic ca este cu mult mai reusit , fiind foarte problematic pe partea de injectie (ECU), fiind o adevarata provocare sa depistezi un ECU defect deoarece iti da erori pe piese bune si TE TOACA de bani pana gasesti problema.
Cat despre bucsi si alte elemente de suspensie , depinde foarte mult de stilul de condus dar si de piesa aflata pe masina.Un amortizor pe producator nu o sa "te tina" cat te tine un amortizor ,Sachs sa zicem.
Romanu` cauta cat mai ieftin in general , iar pretul reflecta calitatea in domeniul pieselor auto.

@cimpianadryan Daca VW era o "panarama" de masina asa cum zici tu , nu-si mai tinea pretul mai sus fata de Opel ... Spre ex un Renault Megane 2005 are un pret "de ras" fata de un Vw sau Opel acelasi an , deoarece lumea si-a facut o parere fata de fiabilitate Renault.


Y17DT -gluma de motor?intr-adevar are cateva probleme specifice, care insa se rezolva mai putin costisitor decat s-ar rezolva problemele unui 1.9tdi....cel putin in zona unde locuiesc eu sunt mai multe astre diesel decat golfuri...si vezi ca nu te-a exprimat bine, problemele unui y17dt nu sunt la motor ci la subansamble...
@pirvu_daniel - egr-ul si admisia se curata foarte bine si merg perfect dupa, chiar ca noi...eu am curatat egr-ul pt ca imi aparea "check engine"....si ghici ce? imediat dupa a disparut si masina a inceput sa mearga normal....asta acum 2 ani....
Skip ads

  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:
si vezi ca nu te-a exprimat bine, problemele unui y17dt nu sunt la motor ci la subansamble...

Pai este vorba cum ca motoarele diesel ar fi mai fiabile decat cele pe benzina.
Asa si este un diesel ajunge la 500 000 km fara sa necesite segmentare DAR pana a ajunge la rulajul acesta trebuie :
-sa schimbi vreo 2 turbosuflante.
-3 EGR-uri Smile
-refacut de 2 ori instalatia de vacuum.
-inlocuite de vreo 2-3 ori electrovalvele de la turbo, egr
-un rand de injectoare( depinde de motor chiar 2 randuri Smile )
-un rand de senzori (debitmetru, crankshaft, boost , etc).
-posibil 1 pompa de injectie.
De obicei dupa 250 000 km nu reusesti sa faci 10 000 km fara sa schimbi macar un senzor Smile.
O segmentare la un motor pe benzina este de obicei mai ieftina decat o turbosuflanta, in conlcuzie calculeaza si tu rentabilitatea unui diesel cu 250-300 000 km in spate.
  • cimpianadryan

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Romanu plateste MARCA nu ceea ce ii ofera masina cum este de exemplu bmw 318 e46 un motor de 1.9 care nu-si are rostul 118 cp care nu sunt 118 consum mare pt 118 cai motor mare pt 118 cai performante slabe dar e bmw cine si l-a luat nu la luat ptr comfort pt ca isi lua mercedes ci pentru agilitate si performante si ptr ca e BMW multi se uita in curtea vecinului "vecine cum merge masina ? foarte bine nu am nici o problema cu ea!" o ddddaaa Smile sa luam de exemplu alfa romeo 146 si golf 4 sau opel astra pt ca sunt in aceeasi categorie: interior de 10 ori mai frumos exterior la fel o papusica de masina in clasa ei parformante mai bune! si atunci dc alegem golf 4 sau astra g ? ptr ca are vecinu si o zis ca gaseste piese la ea si ca consuma putin si alte cele. am opel astra, am avut golf 4 axr si am avut o alfa 146 1.6 benzina amandoua aduse sa fie vandute cred ca daca aveam un jtd de 150 de cai si in ziua de azi ma dadeam cu ea. va supun era peste golf sau opel din toate punctele de vedere.
  • cimpianadryan

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:
mad2max a scris:
si vezi ca nu te-a exprimat bine, problemele unui y17dt nu sunt la motor ci la subansamble...

Pai este vorba cum ca motoarele diesel ar fi mai fiabile decat cele pe benzina.
Asa si este un diesel ajunge la 500 000 km fara sa necesite segmentare DAR pana a ajunge la rulajul acesta trebuie :
-sa schimbi vreo 2 turbosuflante.
-3 EGR-uri Smile
-refacut de 2 ori instalatia de vacuum.
-inlocuite de vreo 2-3 ori electrovalvele de la turbo, egr
-un rand de injectoare( depinde de motor chiar 2 randuri Smile )
-un rand de senzori (debitmetru, crankshaft, boost , etc).
-posibil 1 pompa de injectie.
De obicei dupa 250 000 km nu reusesti sa faci 10 000 km fara sa schimbi macar un senzor Smile.
O segmentare la un motor pe benzina este de obicei mai ieftina decat o turbosuflanta, in conlcuzie calculeaza si tu rentabilitatea unui diesel cu 250-300 000 km in spate.


Nu ascultati de domnu petre y17 dt nu are probleme cu turbosuflanta cu egr si injectoarele nici atat. clar problemele cunoscute sunt la alternator si la racitorul de ulei cateodata calculatorul la pompa de injectie restul turbo si injectoare sunt cazuri izolate care se intampla si la marcile de renume cum ar fi mercedes , bmw, s.a.m.d. ati vorbit si de renault ca e varza am kangoo 1.5dci are 300.000 si nu am schimbat numai elemente de suspensie la el si un ambreaj masina are 6 soferi..... majoritatea cu talpa grea + ca mai trage si remorca cateodata.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
y17dt e mai ieftin de intretinut decat alh.

In schimb ALH-ul castiga la putere. Acum, diferenta e mica, daca tragi linie motoarele sunt cam la egalitate. In schimb y20dth e mai nefiabil decat alh si vine cam cu aceasi putere.

Eu prefer oricand un y17dt fata de un y20dth. In teorie. Nu mai caut masini echipate cu motoare dinastea. Laughing Pe J si Golf VI nu mai gasim antichitati dinastea.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Pe J si Golf VI nu mai gasim antichitati dinastea.

Gasim motaore ce necesita ca langa roata de rezerva sa avem un injector, o punte de diode, si alte dastea Laughing
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La km multi, da mai gasim si dinastea, nu mai des decat in cazul y17dt sau alh. In schimb vorbim de alta putere.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Sincer,toti cei cu masini mai vechi spun ca cele noi nu sunt la fel de bine facute etc.Sincer,diesel-urile de generatii noi imi plac foarte mult. 1.9 CDTI e mult mai bun decat ma asteptam.Masina are 118000 Km,si nu s-a schimbat un injector,o turbina,un ambreiaj,absolut nimic,si merge perfect.De raportul performante/consum nu are rost sa vorbim.Eu sunt perfect multumit,si cam toti posesorii aceeasi parere.E normal sa pice un ambreiaj,o turbina daca iti bati joc de ea.Daca stii sa mergi cu ea nu ai probleme.Puntea de diode pica odata la 2 ani,si costa 200 lei,adica nimic raportat la cati bani consuma o masina.Nu consider ca trebuie sa umbli cu piesele de rezerva dupa tine.Dar probabil peste 4-5 ani,cand vor fi la fel de vechi ca Y17DT,vor necesita o intretinere mai serioasa.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
b13jyz a scris:Masina are 118000 Km,si nu s-a schimbat un injector,o turbina,un ambreiaj,absolut nimic,si merge perfect.

Adevarul e ca are enorm de multi km. Cum sa nu fi multumit? Masina ta e una din acele minuni rare ale tehnologiei. Se zvoneste ca exista una care a facut si drumul Romania-Germania. Shocked
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ignorati sarcasm-ul lui Daniel Laughing
Are el ceva personal cu "minunea" asta.

Sa fim ontopic, minunea in 2005, zic eu ca era peste BMR-ul VAG-ist.

De secole n-a avut Opel un diesel peste VWvagan. Si nu conteaza ca e facut impreuna cu fratii macaronari. In ziua de azi daca nu globalizezi intr-o industrie high tech mori repede.

Continuarea e ce vedem pe Astra J. Zic eu, ca dieselurile noi de la Opel sunt peste Vwgan. Tocmai VW a facut ditamai campania la recall pentru 2.0 TDI (2009-2011), generatia aia imbunatatita care cica nu ar fi trebuit sa sufere de bolile copilariei (primele motoare 2005-2008) cu care mureai pe drum.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Adevarul e ca are enorm de multi km. Cum sa nu fi multumit? Masina ta e una din acele minuni rare ale tehnologiei. Se zvoneste ca exista una care a facut si drumul Romania-Germania. Shocked

Ma scuzi,nu stiam ca masina trebuie sa mearga 250000 fara probleme ca sa fie ok.A mea e rulata doar in ro,90% in oras.Stiu skoda octavia,cumparata de noua,cutie picata la 51000.118000 cu o masina fara probleme in Romania e chiar ok.Ca tu ai seria 5 si c klasse sau ce mai ai,felicitari,sa te tina 800000.Pt ca atat ar trebui sa mearga fara probleme ca sa iesi la aceiasi bani cu un amarat de opel.
In alta ordine de idei,interiorul la opel mi se pare un minus.VAG e superior din punctul asta de vedere.In rest nu vad cu ce sunt peste.Astra nu e cine stie ce,dar noul GTC e cam departe de restul din clasa lui,macar dpdv al designului.Nici motoarele nu mi se par deloc rele pe Astra.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
b13jyz, nu o lua personal. Voiam sa subliniez unde ne aflam cu adevarat ca si fiabilitate.
Daca vrei sa vorbim de bani, pot sa o fac. Prefer sa dau 12.000 pe un C Blue Eficiency cu 200.000 de km la bord decat 7.000 pe un CDTi cu 150.000 de km la bord. Eu s-ar putea sa fac 200.000 de km fara probleme mari ca am mai facut-o. La tine am indoieli. Daca mai adaug 2 litri diferenta de consum la suta in favoarea mea mai pierzi aproape 5000.
Facem calculele si de final ca sa calculam deprecierea. Eu o vand cu 8000-9000, tu o sa o dai cu 3000-4000.
S-ar putea ca cu amaratul ala de Opel sa pierzi multi bani doar de dragul de a avea "minunea" sub capota. Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca tractorasul concurent nu are zgomot, nu are vibratii, materialele si confortul sunt mult peste etc etc.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mar 24 Jan, 2012 12:53 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Diferenta mare nu e in motor. Gasim motoare diesel de Mercedes pe Ssanyongg. La fel cum 1.9 CDTI e si pe Alfa Romeo sau Saab.

Diferenta e in alte chestii mai subtile.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Diferenta e in alte chestii mai subtile.


Cum ar fi? Rolling Eyes
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Interior, materiale, design...
Tu crezi ca asa greu e sa copiezi un motor? Inovatiile tehnice vin greu in zilele noastre.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Interior, materiale, design...

Scuze. Am avut impresia ca plusurile astea le vezi la Opel. Wink
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:b13jyz, nu o lua personal. Voiam sa subliniez unde ne aflam cu adevarat ca si fiabilitate.
Daca vrei sa vorbim de bani, pot sa o fac. Prefer sa dau 12.000 pe un C Blue Eficiency cu 200.000 de km la bord decat 7.000 pe un CDTi cu 150.000 de km la bord. Eu s-ar putea sa fac 200.000 de km fara probleme mari ca am mai facut-o. La tine am indoieli. Daca mai adaug 2 litri diferenta de consum la suta in favoarea mea mai pierzi aproape 5000.
Facem calculele si de final ca sa calculam deprecierea. Eu o vand cu 8000-9000, tu o sa o dai cu 3000-4000.
S-ar putea ca cu amaratul ala de Opel sa pierzi multi bani doar de dragul de a avea "minunea" sub capota. Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca tractorasul concurent nu are zgomot, nu are vibratii, materialele si confortul sunt mult peste etc etc.


Orice comparatie intre Mercedes si Opel e fara sens, sunt marci care au ca target segmente de clienti total diferite.
Crezi ca toata lumea are 12.000 Euro doar sa mearga de ici pana colea pe ulitele patriei noastre?
Cand face un roman obisnuit 200.000 km in Romania ? in vreo 2 generatii poate...
Amaratul ala de Opel isi face treaba foarte bine pentru ce conditii de trai si pentru ce salarii sunt in Romania.
Nu stiu de ce ti-ar trebui Mercedes sa mergi la Carrefour , la tara , la servici si o data pe an la bulgari.
Ca daca-ti pica ceva important la Mertanul ala ai pus-o. Dai iama si in pensia parintilor, ca tu nu mai ai bani ca doar ai rate ptr Mert.
D-aia s-a cocalarizat Romania, ca toti isi cumpara Mert si n-au bani sa mai traiasca, deci nici bani de RCA si CASCO.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
tonytm a scris:Interior, materiale, design...

Scuze. Am avut impresia ca plusurile astea le vezi la Opel. Wink


Stii ca-mi plac Merc-urile Cool
Dar nu traiesc cu impresia ca au super motoare (in afara de V6 sau V8-uri)
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Slash a scris:
Orice comparatie intre Mercedes si Opel e fara sens, sunt marci care au ca target segmente de clienti total diferite.
Crezi ca toata lumea are 12.000 Euro doar sa mearga de ici pana colea pe ulitele patriei noastre?
Cand face un roman obisnuit 200.000 km in Romania ? in vreo 2 generatii poate...
Amaratul ala de Opel isi face treaba foarte bine pentru ce conditii de trai si pentru ce salarii sunt in Romania.
Nu stiu de ce ti-ar trebui Mercedes sa mergi la Carrefour , la tara , la servici si o data pe an la bulgari.
Ca daca-ti pica ceva important la Mertanul ala ai pus-o. Dai iama si in pensia parintilor, ca tu nu mai ai bani ca doar ai rate ptr Mert.
D-aia s-a cocalarizat Romania, ca toti isi cumpara Mert si n-au bani sa mai traiasca, deci nici bani de RCA si CASCO.

Aha, si de ce ma rog ti-ai luat Opel SH cand puteai sa-ti iei un Logan daca zici ca felul in care te duce mai exact confortul unei masini nu este important?
Tu ai impresia ca un Bmw 320 an 2003 , este mult mai scump la intretinere decat un Vectra C? Nu pot sa zic decat ca te inseli... max 10 % in plus pentru Bmw dar in multe cazuri sunt egale preturile.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pai si vectra c este peste 320 la multe capitole..
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR