Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
IchLiebeEineHabe a scris:.Nu e chiar o mare teapa - practic puterea a crescut cu 25% si cuplul cu 32% fata de varianta originala (iar cuplul conteaza foarte mult). Din punctul meu de vedere se incadreaza in gama unui tuning reusit (in jur de 30% castig)

de la 185 sau chiar 200cp la 150cp e diferenta....deci parerea mea ca e teapa
Skip ads

  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Parerea mea ca tzeapa mai mare e de la cei care spun 200cp...pune-i sa fac Dyno test in alta parte fata de unde a facut chiptuning ca manaresc Dyno dintr-un coeficient! O sa vada ca are mult mai putin de fapt...asa cred eu.
Oricum asteptam rezultate Dyno si de la alta lume care a facut la EDS spre exemplu!
  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:Mda, daca masina se comporta normal ar merge asa ceva.
Deci initial, fara chip masina la roata avea 119 cp?

Despre consum pot spune ca de cand a dat caldura, desi am schimbat cauciucurile cu cele de vara, mai late am mediu 9% majoritatea(80%) in oras.


Exact. 119 CP stock!
Iti dai seama aia de 110CP ca are sub 100CP cred Smile))
  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Uite niste informatii de pe messenger cu Lucifer_the:

masina nu avea 130CP si nici 300Nm avea 119CP si 280 Nm
mi-au spus ca din cauza ca incaperea lor era inchisa as mai putea adauga inca vreo 6CP
practic undeva pe la 157CP reali
oricum nu sunt 185CP
insa cuplul are un boost mare 90Nm fata de valorile stock zic eu
deci am castigat sa zicem rotunjit cam 35CP si 90Nm
oricum se cam minte pe site-urile de chiptuning legat de valori
senzatia de putere probabil am simtit-o de la cuplu care a avut un castig maricel
astept acum si eu sa faca si altii la EDS motorsport si sa spuna si ei ce Dyno au scos
dar trebuie sa faca Dyno in alta parte, nu la cei care fac si chipul ca manaresc rezultatele
mi-au spus chiar ei!
asta mi-a spus clar ca nu exista chiptuning soft care sa aiba castig mai mare de 30%
mi-a spus ca a facut un dyno si la un 160CP CDTI
zicea ca a iesit la primul test 149CP si 319 Nm si la al doilea 151CP si 325 Nm
apoi a facut media - deci undeva 150CP si 320 NM
sunt putin dezamagit de valori
dar castigul fata de stock e bun..nu am ce le reprosa daca e sa o luam asa
pacat ca mint pe site

Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca a lui nu avea 130 cp ci 119, inseamna ca si rezultatele scoase de producator sunt trase de par. De fapt, valoarea puterii generate de motor se masoara unde : la roata, la iesirea din cutie sau vine teoretic din constructia angrenajului motor+cutie?
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu pe 3 dyno-uri diferite cu soft EDS am primit 199.5 CP, 201 CP si chiar sambata 198 CP (asta al 3 lea a fost cu clima PORNITA, din greseala am uitat o asa). Asta dintr-o cifra promisa de 200 CP.
Daca la insignia EDS ul promite 205 cai, poti fi sigur ca macar 200 o sa aiba, asta spun dupa ce am discutat cu mai multi oameni remapati EDS. Niciunul nu s-a plans ca nu a primit puterea vehiculata la ei pe site.
Am scris toate astea pt ca am vazut ca IchLiebeEineHabe zicea sa spuna cineva cu soft EDS ce valori a obtinut pe dyno-uri independente si obiective. Ale mele toate 3 sunt obiective si toate sunt facute in orase diferite: Cluj, Iasi si Bucuresti.
Chiar daca masina scoate mai putin sau mai mult in varianta stock, diferenta de cai trebuie sa fie prezenta in totalitate dupa remap. De ex, lui Sebi de la CJ i-au iesit 140+ CP la o vectra 1.9 de 120 CP STOCK. Dupa remap a atins 184 CP in loc de 160 CP. Chiar daca 184 CP e mult pentru 1.9 CDTi 8V, nu mai conteaza, diferenta de 40 de cai pe care EDS ul a promis-o exista cu varf si indesat.

Si cuplul de care am uitat sa scriu a iesit in toate testele mele dyno: 425 Nm (la 25 grade in sala), 433 Nm (pe la 10 grade in sala) si 430 Nm sambata cu clima pornita tot pe la 10 grade in sala. Cuplul promis de EDS a fost - ati ghicit - 430 Nm.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu EDS inca nu au solutie pentru motorul de 160CP?
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
La ei pe site scrie ca fac:

http://www.eds-motorsport.d...Phase1-Chiptuning
Skip ads

  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Foarte interesant ce spui legat de EDS. Cum nu au solutie cand pe site-ul EDS din Germania scrie deja 205CP si 450Nm si costa 599 Euro? Cei din Romania nu inteleg de ce nu pot face remap?
Daca EDS imi face masina pe Dyno de 205CP de la 130CP doar din soft le dau 1599 de Euro nu 599 si vb. foarte serios.
  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da de ce ai facut de 3 ori testul?
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Citeste intreaga poveste la mine in semnatura, mi e greu sa o reiau acum de la zero...
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cel de pe Insignia 130 cp are 8v sau 16v?
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca 16. Habar nu am de astfel de tetalii.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Motoarele sunt aceleasi, DOHC, 4valve pe cilindru. E posibil ca turbinele si intercoolerele sa fie diferite. Chiar as fi curios, daca cineva are acces la un catalog cu piesele originale sa verifice daca turbinele, injectoarele si intercoolerele de pe ambele modele au acelasi part number.
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eram curios daca cel de 130 se trage din vechiul Z19DT de 120 si respectiv cel de 160 CP din Z19DTH de 150.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ambele motoare si cel de 130 si cel de 160 se pare ca se trag din Z19DTH
poate se pot trage ceva concluzii din poza asta
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Deci, practic e acelasi motor in doua variante de putere. Injectoarele, din specificatiile de mai sus par sa fie aceleasi, Bosch EDC 17. Banuiesc ca totusi, A20DTJ-ul are turbina sau intercoolerul mai mici, diferenta nu este doar din soft. Daca era doar din soft, se puteau obtine la ambele variante aceeasi putere dupa remapare.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La A20DTC (110 CP), A20DTJ (130 CP) si A20DTH (160 CP) sunt aceleasi injectoare, turbocharger, intercooler.
La A20DTR (190 CP) sunt alte injectoare, intercooler si bineinteles sistem turbocharger.
Incepand cu 2011 au introdus A20DTL (110 CP) si A20DT (130 CP). Alt turbocharger, alte injectoare, acelasi intercooler.

La cutie manuala, motoarele de 110 si 130 CP vin cu M32, cele de 160 si 190 cu F40.
La cutie automata, toate vin cu AF40.

La A20DTJ si A20DTH se obtin 205 CP dupa remapare. Despre A20DTC inca nu stiu.
La A20DTL si A20DT se vor obtine minim 165-170 CP.

Asa cum a zis si lucio85, A20-urile se trag din Z19. Se poate face analogie foarte usor, denumirile fiind practic aceleasi.
Sper ca v-au fost de folos aceste informatii.
  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Super utile informatiile dar de ce nu puteti face inca aceasta remapare?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pentru ca in ultimul an ne-am focusat pe dotarea service-ului.
Asa inapoiati cum suntem, am ajuns la 4 elevatoare (in curand 5), dotare moderna, o sala de asteptare frumoasa, toalete curate separate pentru clienti si angajati, sala de mese, vestiar.

Insignia si Astra-J au nevoie de o noua unealta de diagnoza. Eu nu fac remapare unei masini inainte de o verificare amanuntita, atat cat sunt eu in stare.
Voi cumpara aceasta unealta de diagnoza cat de curand, insa al 5-lea elevator are prioritate mai mare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR