de la 185 sau chiar 200cp la 150cp e diferenta....deci parerea mea ca e teapa
- Negreanu
- ***
- 946 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 946
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
IchLiebeEineHabe a scris:.Nu e chiar o mare teapa - practic puterea a crescut cu 25% si cuplul cu 32% fata de varianta originala (iar cuplul conteaza foarte mult). Din punctul meu de vedere se incadreaza in gama unui tuning reusit (in jur de 30% castig)
de la 185 sau chiar 200cp la 150cp e diferenta....deci parerea mea ca e teapa
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Parerea mea ca tzeapa mai mare e de la cei care spun 200cp...pune-i sa fac Dyno test in alta parte fata de unde a facut chiptuning ca manaresc Dyno dintr-un coeficient! O sa vada ca are mult mai putin de fapt...asa cred eu.
Oricum asteptam rezultate Dyno si de la alta lume care a facut la EDS spre exemplu!
Oricum asteptam rezultate Dyno si de la alta lume care a facut la EDS spre exemplu!
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
crybabyro a scris:Mda, daca masina se comporta normal ar merge asa ceva.
Deci initial, fara chip masina la roata avea 119 cp?
Despre consum pot spune ca de cand a dat caldura, desi am schimbat cauciucurile cu cele de vara, mai late am mediu 9% majoritatea(80%) in oras.
Deci initial, fara chip masina la roata avea 119 cp?
Despre consum pot spune ca de cand a dat caldura, desi am schimbat cauciucurile cu cele de vara, mai late am mediu 9% majoritatea(80%) in oras.
Exact. 119 CP stock!
Iti dai seama aia de 110CP ca are sub 100CP cred
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Uite niste informatii de pe messenger cu Lucifer_the:
masina nu avea 130CP si nici 300Nm avea 119CP si 280 Nm
mi-au spus ca din cauza ca incaperea lor era inchisa as mai putea adauga inca vreo 6CP
practic undeva pe la 157CP reali
oricum nu sunt 185CP
insa cuplul are un boost mare 90Nm fata de valorile stock zic eu
deci am castigat sa zicem rotunjit cam 35CP si 90Nm
oricum se cam minte pe site-urile de chiptuning legat de valori
senzatia de putere probabil am simtit-o de la cuplu care a avut un castig maricel
astept acum si eu sa faca si altii la EDS motorsport si sa spuna si ei ce Dyno au scos
dar trebuie sa faca Dyno in alta parte, nu la cei care fac si chipul ca manaresc rezultatele
mi-au spus chiar ei!
asta mi-a spus clar ca nu exista chiptuning soft care sa aiba castig mai mare de 30%
mi-a spus ca a facut un dyno si la un 160CP CDTI
zicea ca a iesit la primul test 149CP si 319 Nm si la al doilea 151CP si 325 Nm
apoi a facut media - deci undeva 150CP si 320 NM
sunt putin dezamagit de valori
dar castigul fata de stock e bun..nu am ce le reprosa daca e sa o luam asa
pacat ca mint pe site
masina nu avea 130CP si nici 300Nm avea 119CP si 280 Nm
mi-au spus ca din cauza ca incaperea lor era inchisa as mai putea adauga inca vreo 6CP
practic undeva pe la 157CP reali
oricum nu sunt 185CP
insa cuplul are un boost mare 90Nm fata de valorile stock zic eu
deci am castigat sa zicem rotunjit cam 35CP si 90Nm
oricum se cam minte pe site-urile de chiptuning legat de valori
senzatia de putere probabil am simtit-o de la cuplu care a avut un castig maricel
astept acum si eu sa faca si altii la EDS motorsport si sa spuna si ei ce Dyno au scos
dar trebuie sa faca Dyno in alta parte, nu la cei care fac si chipul ca manaresc rezultatele
mi-au spus chiar ei!
asta mi-a spus clar ca nu exista chiptuning soft care sa aiba castig mai mare de 30%
mi-a spus ca a facut un dyno si la un 160CP CDTI
zicea ca a iesit la primul test 149CP si 319 Nm si la al doilea 151CP si 325 Nm
apoi a facut media - deci undeva 150CP si 320 NM
sunt putin dezamagit de valori
dar castigul fata de stock e bun..nu am ce le reprosa daca e sa o luam asa
pacat ca mint pe site
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Eu pe 3 dyno-uri diferite cu soft EDS am primit 199.5 CP, 201 CP si chiar sambata 198 CP (asta al 3 lea a fost cu clima PORNITA, din greseala am uitat o asa). Asta dintr-o cifra promisa de 200 CP.
Daca la insignia EDS ul promite 205 cai, poti fi sigur ca macar 200 o sa aiba, asta spun dupa ce am discutat cu mai multi oameni remapati EDS. Niciunul nu s-a plans ca nu a primit puterea vehiculata la ei pe site.
Am scris toate astea pt ca am vazut ca IchLiebeEineHabe zicea sa spuna cineva cu soft EDS ce valori a obtinut pe dyno-uri independente si obiective. Ale mele toate 3 sunt obiective si toate sunt facute in orase diferite: Cluj, Iasi si Bucuresti.
Chiar daca masina scoate mai putin sau mai mult in varianta stock, diferenta de cai trebuie sa fie prezenta in totalitate dupa remap. De ex, lui Sebi de la CJ i-au iesit 140+ CP la o vectra 1.9 de 120 CP STOCK. Dupa remap a atins 184 CP in loc de 160 CP. Chiar daca 184 CP e mult pentru 1.9 CDTi 8V, nu mai conteaza, diferenta de 40 de cai pe care EDS ul a promis-o exista cu varf si indesat.
Si cuplul de care am uitat sa scriu a iesit in toate testele mele dyno: 425 Nm (la 25 grade in sala), 433 Nm (pe la 10 grade in sala) si 430 Nm sambata cu clima pornita tot pe la 10 grade in sala. Cuplul promis de EDS a fost - ati ghicit - 430 Nm.
Daca la insignia EDS ul promite 205 cai, poti fi sigur ca macar 200 o sa aiba, asta spun dupa ce am discutat cu mai multi oameni remapati EDS. Niciunul nu s-a plans ca nu a primit puterea vehiculata la ei pe site.
Am scris toate astea pt ca am vazut ca IchLiebeEineHabe zicea sa spuna cineva cu soft EDS ce valori a obtinut pe dyno-uri independente si obiective. Ale mele toate 3 sunt obiective si toate sunt facute in orase diferite: Cluj, Iasi si Bucuresti.
Chiar daca masina scoate mai putin sau mai mult in varianta stock, diferenta de cai trebuie sa fie prezenta in totalitate dupa remap. De ex, lui Sebi de la CJ i-au iesit 140+ CP la o vectra 1.9 de 120 CP STOCK. Dupa remap a atins 184 CP in loc de 160 CP. Chiar daca 184 CP e mult pentru 1.9 CDTi 8V, nu mai conteaza, diferenta de 40 de cai pe care EDS ul a promis-o exista cu varf si indesat.
Si cuplul de care am uitat sa scriu a iesit in toate testele mele dyno: 425 Nm (la 25 grade in sala), 433 Nm (pe la 10 grade in sala) si 430 Nm sambata cu clima pornita tot pe la 10 grade in sala. Cuplul promis de EDS a fost - ati ghicit - 430 Nm.
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Foarte interesant ce spui legat de EDS. Cum nu au solutie cand pe site-ul EDS din Germania scrie deja 205CP si 450Nm si costa 599 Euro? Cei din Romania nu inteleg de ce nu pot face remap?
Daca EDS imi face masina pe Dyno de 205CP de la 130CP doar din soft le dau 1599 de Euro nu 599 si vb. foarte serios.
Daca EDS imi face masina pe Dyno de 205CP de la 130CP doar din soft le dau 1599 de Euro nu 599 si vb. foarte serios.
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Deci, practic e acelasi motor in doua variante de putere. Injectoarele, din specificatiile de mai sus par sa fie aceleasi, Bosch EDC 17. Banuiesc ca totusi, A20DTJ-ul are turbina sau intercoolerul mai mici, diferenta nu este doar din soft. Daca era doar din soft, se puteau obtine la ambele variante aceeasi putere dupa remapare.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
La A20DTC (110 CP), A20DTJ (130 CP) si A20DTH (160 CP) sunt aceleasi injectoare, turbocharger, intercooler.
La A20DTR (190 CP) sunt alte injectoare, intercooler si bineinteles sistem turbocharger.
Incepand cu 2011 au introdus A20DTL (110 CP) si A20DT (130 CP). Alt turbocharger, alte injectoare, acelasi intercooler.
La cutie manuala, motoarele de 110 si 130 CP vin cu M32, cele de 160 si 190 cu F40.
La cutie automata, toate vin cu AF40.
La A20DTJ si A20DTH se obtin 205 CP dupa remapare. Despre A20DTC inca nu stiu.
La A20DTL si A20DT se vor obtine minim 165-170 CP.
Asa cum a zis si lucio85, A20-urile se trag din Z19. Se poate face analogie foarte usor, denumirile fiind practic aceleasi.
Sper ca v-au fost de folos aceste informatii.
La A20DTR (190 CP) sunt alte injectoare, intercooler si bineinteles sistem turbocharger.
Incepand cu 2011 au introdus A20DTL (110 CP) si A20DT (130 CP). Alt turbocharger, alte injectoare, acelasi intercooler.
La cutie manuala, motoarele de 110 si 130 CP vin cu M32, cele de 160 si 190 cu F40.
La cutie automata, toate vin cu AF40.
La A20DTJ si A20DTH se obtin 205 CP dupa remapare. Despre A20DTC inca nu stiu.
La A20DTL si A20DT se vor obtine minim 165-170 CP.
Asa cum a zis si lucio85, A20-urile se trag din Z19. Se poate face analogie foarte usor, denumirile fiind practic aceleasi.
Sper ca v-au fost de folos aceste informatii.
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Pentru ca in ultimul an ne-am focusat pe dotarea service-ului.
Asa inapoiati cum suntem, am ajuns la 4 elevatoare (in curand 5), dotare moderna, o sala de asteptare frumoasa, toalete curate separate pentru clienti si angajati, sala de mese, vestiar.
Insignia si Astra-J au nevoie de o noua unealta de diagnoza. Eu nu fac remapare unei masini inainte de o verificare amanuntita, atat cat sunt eu in stare.
Voi cumpara aceasta unealta de diagnoza cat de curand, insa al 5-lea elevator are prioritate mai mare.
Asa inapoiati cum suntem, am ajuns la 4 elevatoare (in curand 5), dotare moderna, o sala de asteptare frumoasa, toalete curate separate pentru clienti si angajati, sala de mese, vestiar.
Insignia si Astra-J au nevoie de o noua unealta de diagnoza. Eu nu fac remapare unei masini inainte de o verificare amanuntita, atat cat sunt eu in stare.
Voi cumpara aceasta unealta de diagnoza cat de curand, insa al 5-lea elevator are prioritate mai mare.