Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
PL500 merci pentru link, sunt convins ca are si varianta mea un modul receptor, alfel nu-si are rostul.

Furdui:
Mestere, nu ma deranjeaza alarma, dar sunt bani in plus, si macar psihologic, daca nu si in realitate, am impresia ca se monteaza mai greu o alarma, desi am citit tot postul asta. Multam pentru raspunsuri
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se poate scoate cip-ul din cheia obisnuita (cea cu maner din plastic turnat si fara butoane inchidere) ?
Eventual cam pe unde este localizat si cat de mare este riscul de a-l strica ?
  • constantin tabacaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pentru THEREALOVY77,am rugamintea sa-mi oferi posibilitatea de a lua contact cu tine telefonic.Am in posesie o alarma PILOT cumparata de PLUS impreuna cu inchidere centralizata pe care am dat 110RON.amandoua,la alarma nu am nici o schema de montaj,sau electica pentru semnificatia firelor.In momentul de fata mi-am montat o inchidere centralizata numai pe usi fara haion.Am montat cei 4 actuatori fara sa decupez ceva.Aceeasi rugaminte o am si catre ANDREI ARIAN fiind tot din neamt.
  • BClaudiu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema la usa de laportbagaj, cand am umparat masina avea ghedeul de cauciuc putin rupt (si cam copt) in zona incuietorii, asa ca am cumparat unul nou pe care l-am montat. Acum problema e ca usa mi se inchide foarte greu......daca o las sa se inchida singura mi se agata in incuietoare dar nu e inchisa de tot (luminile plafonierei sunt aprinse, si nici nu pot sa actionez inchiderea centralizata), astfel ma apuc sa imping usa sa intre in a doua agatatoare (face un cick si imi dau seama ca sa inchis, si plafonierele sunt stinse). Intrebarea mea e daca exista vreun reglaj ca sa pot sa inchid usa aceea, mai ca oamenii nu impingand la ea sa se inchida? Cand aveam ghederul vechi, si in acea situaie trebuia trantita un pic usa ca sa se inchida de tot.... deci si inainte era problema cu ea(ghederul fiind rupt se inchidea mai "usor" doar c usa mai trantita, fata deacum cand nici trantita nu se inchide). Multumesc si astept raspuns .
Skip ads

  • Sorin Deac

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Reglajul se poate face prin slabirea suruburilor de prindere a agatatorii (in forma de U) de jos, linga lampa de iluminat numar inmatriculare.
Slabesti usor cele doua suruburi, cu un ciocan deplasezi usor spre spate agatatoarea , stringi inapoi cele 2 suruburi si verifici modul de inchidere a haionului. Daca este nevoie revii pina la inchiderea sigura si etansa a haionului...
  • BClaudiu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, am sa vad ce pot face.
  • cciureanu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
lcsongor a scris:am patit si eu chestia asta, si nu stiu ce sa fac. Maine planuiesc sa demontez tot sistemul din spate si sa vad ce dracul are. Am incercat faza cu sprayul degripant si n-a mers din pacate...

La mine s-a intamplat cam la fel. E o tija care s-a rupt. A trebuit sa schimb tot cu 115 euro. ( in Italia) sigur m-au jecmanit ca aia sunt niste hoti.
  • byker_boy11

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu la alte marci...dar la opel au ceva incuietorile:))...la mn se apasa butonul in gol si nu se deschidea...la altul,,,i-a ramas la fel cheia in usa...si etc ...

asta e
Razz
Skip ads

  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am prin debara o inchidere centralizata cu 4 actuatoare si sistemul de comanda, fara sistemul de alarma (alarma a fost montata pe alta masina si a ramas inchiderea intacta). Deocamdata vreau sa-l motez pe asta asa cum este. Pe viitor probabil ca voi cumpara o alarma pentru a actiona si inchiderea din telecomanda.

Acuma, intrebare. Cum as putea proceda la hayon? Se cumpara actuator separat? Suporta cutiuta respectiva inca un actuator sau trebuie din start sistem cu 5 actuatoare?
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca n-am primit raspuns, dar mai revin cu o problema. Am cumparat si o alarma Pilot. Din specificatii si din schema sistemului reiese ca are si pornire din telecomanda (desi am luat-o destul de ieftin). Totusi, daca masina nu porneste fara sa vada chip-ul din cheie, cum poate porni din telecomanda?

Si mai are si deschidere separata a hayonului. Problema e ca am doar 4 actuatoare.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut ai.ciprian. Vad ca latri degeaba aici.
Iti zic eu cum sta treaba.
Fa rost de in ca un alt actuator. Legi paralel cu una intre usile din spate.
Uita de chestia cu pornitul din telecomanda. Poate merge cu o Dacie veche, un Ticozaur sau altceva ce nu are chip.
Nu este recomandat sa folosesti asa ceva la o masina cu cutie manuala, mai ales daca nu are ceva protectie care sa-l faca "idiot-proof". Am vazut pe Youtube niste filmulete, unde tipul, care si-a montat asa ceva, trebuia sa traga de vreo 4 ori de frana de mana, in timp ce deschidea usa si-si tinea fatza intr-o anumita pozitie (ultimul scriu de misto, sa constientizez cat ii de complicat sistemul de idiotproofizare la un sistem de pornire de la telecomanda).

Aaaa...si inca ceva....vezi sa poti scoate capabilitatea de a inchide si deschide usile la pornire oprire motor...este o chestie foarte foarte enervanta (cum am eu) cand nu poti scoate acest lucru....
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@ai.ciprian cu toate ca nu sunt adeptul inchiderilor si alarmelor de tot felul (daca masina avea asta era), ceva vag as putea sa-ti spun avand in vedere experienta altora. Daca vrei sa-ti montezi inchidere si alarma, cineva pe aici a facut un tutorial. Citeste-l si ia legatura cu omul. Pot sa-ti spun ca din fabrica, din cate am citit, Agila nu este trecuta cu hayonul pe automata. Acuma nu stiu, ca si Dan a dat scheme din TIS unde apare contrariul. In ceea ce priveste pornirea motorului din telecomanda, in mod sigur se va programa un cip de cheie care se alipeste cu banda pe bobina imobilizatorului. Eu nu recomand asemenea tampenii. Si asa treburile sunt destul de sofisticate, de ce sa le mai complicam. Ce-ti trebuie bre, pornire de la distanta? Astia care produc au tot interesul sa vanda.
Skip ads

  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Intr-adevar nu am nevoie de pornire de la distanta. Am intrebat doar de curiozitate, pentru ca am vazut ca sistemul cica ar putea. Cat despre protectie, are si asta chipurile ceva care se pune pe frana de mana si o detecteaza daca-i trasa etc. Pe mine ce m-a interesat in mod deosebit a fost inchiderea/deschiderea din telecomanda, sa nu mai bag cheia in yala sau sa ma intind sa deschid si alte usi, mai ales ca de multe ori nu plec singur in masina. Cat despre inchiderea la hayon, cred ca asta-i varianta cea mai simpla, cu legarea in paralel a unui alt actuator. Multumesc pentru informatii.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
uite, mi-a venit o idee foarte buna...
cum arata telecomanda pe care o ai?
are 4 butoane, una inchidere, una deschidere, una cu o stea si una cu semnul de la portbagaj?
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Are 4 butoane: 1 inchis, 2 deschis, 3 difuzor mut, 4 clopotel. Pentru portbagaj se tine 2 secunde pe 2. 3 e pentru armare muta, 4 e pentru cautare in parcare. pentru pornire motor si alte prostii se fac combinatii.

Sa fiu sincer, nici alarma nu imi este necesara. Daca va fi enervanta probabil o voi dezactiva.

LE: Si inca o chestie. Nu am burduf la portierele spate. Sunt niste capace. Se gasesc de cumparat?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ai.ciprian a scris:.... Totusi, daca masina nu porneste fara sa vada chip-ul din cheie, cum poate porni din telecomanda?

Practic se lasa o cheie (sau doar un chip de la cheie) montata intr-un dispozitiv numit transponder ce este fixat
undeva pe sub bordul masinii (cu rolul de a trimite codul chip-ului la imobilizator) - in felul asta se poate porni
motorul de la distanta.
Din cate am aflat la Agila ii este daunator mersul la ralanti in vederea incalzirii motorului, deci ar trebui uitata
pornirea de la distanta.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare si cam ciudat ca, dupa ce ai pornit motorul din telecomanda, sa mai bagi si cheia s-o invarti dupa aceea. Pana la urma pornitul din cheie are si o componenta acustica si pornesti si dupa auz.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ai.ciprian...masinile astea noi stiu din calculator cand merge motorul si cand "a luat-o"...de exemplu renault cu pornire din buton...start stop...
...eu am vazut o masina din asta si trebuia sa faci la fel - intrai in masina si invarteai cheia dupa ce mergea masina....
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Circuitul pentru pornire prin telecomanda implica mai multe conditii. Prima, este pacalirea imobilizatorului, cum am spus. A doua, este pozitionarea manetei schimbator pe neutru si frana de mana trasa. Pentru asta trebuie anumite switch-uri care intra in logica de cablare. Cheia se pune pe contact cand ai intrat in masina pentru a nu pierde contactul (dublat) la introducerea in viteza si eliberarea manetei de frana. Deci ne legam la cap fara sa ne doara doar pentru un moft. Am intrebat un coleg de ce a trebuit sa hacuiasca fire prin instalatie ca sa puna panarama asta. Raspunsul a fost sec: pana ajung sa plec, sa o gasesc incalzita.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La mine masina incepe sa bage caldura dupa primele 3-4 minute de la pornire. In maxim 10 minute deja e cald. Si apoi, daca nu mai si tremuram din cand in cand ne scade imunitatea:).

Actuatorul pentru hayon e la fel ca celelalte sau trebuie alt model?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR