Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • Zamfir Cristi

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
nu mai putem vedea fisierul si as dori sa aflu ce siguranta este atribuita instalatiei de AC (alimentarii compresorului)?

Multumesc,

Opel corsa b motor x10xe /1999
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine releu K60 si siuranta F24
  • Zamfir Cristi

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc domnule Dan.
cobor la masina sa verifc starea sigurantei si a releului.

Revin cu detalii.
  • Zamfir Cristi

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Nu am avut noroc d-nu Dan .
Intradevar compresorul era defect. am reajuns la service si dupa o reumplere a instalatiei cu freon, fulia compresorului nu se mai invartea cu mana.
Am concluzionat ca va trebui sa inlocuiesc compresorul.....costuri, costuri, costuri....
Masina veche(pret mic achizitie...costuri multe remedieri defecte ascunse....
data viitoare ...voi sti
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am o parte mecanica de compresor, bobina era dusa si arantez ca e ok, era pe masina mea. Mere de la Z12XE la Z10XE identic si la fel, codul l-am verificat 18 54 100. Pui bobina ta si ai terminat.
  • eddyekyd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2013

  • Mesaj Privat
va salut! am o problema (sper sa fie mica): am o corsa b, 33 kw din '94; de ceva timp imi face figuri alimentarea. am zis ca e pompa de benzina, drept urmare am schimbat-o! dupa cateva luni s-a mai oprit de cateva ori in mers. intr-o seara am ajuns acasa si a doua zi nu a mai pornit. am ascultat deasupra capacului pompei si nu se aude bazaitul specific. m-am enervat crezand ca e din nou pompa (dupa doar 3 luni). am verificat mai intai ce tensiune imi vine la mufa de la alimentare de pe capac si am constatat ca e de app. 7 V (cam putin, nu?). am pus pompa pe direct si am constatat ca merge. deci nu e pompa. am inteles ca exista un releu, dar eu nu il gasesc. daca am reusit sa gasesc "buba" as dori o confirmare si putin ajutor in gasirea releului. multumesc!
  • dany69

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o problema .. deci . am un opel corsa b din 98 motor de 1000 si ventilatoru,, termocupla merge tot timpu .. .! am fost si la servis habar nu au .pe tester nu apare nika . ce are ce trebuie sa schimb
  • Zamfir Cristi

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru gest domnule Dan,
Am rezolvat pana la urma problema mea cu AC-ul.
Dar sa va spun prin ce patanii si cum s-au derulat evenimentele:
1. Deci pe 1 Mai (cand tot romanul merge la mici si gratare) , am aranjat o umplere de instalatie (si premergator acestei operatii, schimbarea compresorului-second hand si a uscatorului de condens).
Bun, la prima ora , la data mentionata ajung la service (unde luasem un voucher pt umplere si curatare inst AC-69 ron).
Am uitat sa mentionez ca initial pe 1 Mai serviceul era inchis , dar la insistentele mele si in urma promisiunii ca terminam in 2 ore, seful de service a venit sa ma ajute (om bun de altfel).
Bunnnn, deci, am demontat compresorul care era in scurt, si in timp ce demontam, am gasit un senzor de pe o teava a instalatiei de AC decuplat si fara o garnitura. Acum aveam deja compresorul demomntat, dar eu, neavand ce face, intreb mecanicul, daca nu cumva era posibila nefunctionarea instalatiei din cauza senzorului? Dansul zice: este posibil. Atat mi-a trebuit, il rog sa repunem compresorul vechi si sa incercam pornirea instalatiei, poate nu aveam compresorul defect (totusi, puteam salva cei 500 ron dati pe compresorul second).
Dupa ceva timp, am remontat compresorul vechi, am umplut instalatia de AC si surprizaaaaa : Nu functioneaza !
Mecanicul, nervos deja, era ofticat ca s-a luat dupa mine si nu a pus compresorul nou achizitionat deja.
Deci alti nervi, alta munca, dar de data asta , am pus eu mana pe chei si deja stiam operatiunile de demontare si montare.
Deci, pus iar aparatul de AC , recuperat freonul,demontat compresorul, repus celalalt compresor, umplut iar cu freon instalatia.....si ................. SURPRIZA.........NU A FUNCTIONAT NICI CEL NOU ACHIZITIONAT.
Va dati seama ca deja era ora 14, mecanicul era foarte nervos......cred ca in gand ...mi-a tot spus ce a vrut el....
Acum, eu fortez mana si il rog sa ma lase inca 30 de minute, sa demontez iar compresorul care a fost schimbat, deoarece ca sa il pot schimba la dezmembrari de unde il achizitionasem, aveam nevoie de el demontat.
Oftand, ca cine l-a pus sa accepte sa vina sa ma serveasca in ziua lui libera de 1 Mai, oricum avea ziua compromisa, m-a lasat, am recuperat freonul, demontat compresorul, defect si asta, remontat compresorul initial .
Intr-un final, am plecat spre casa in jurul orelor 16, julit pe maini de la folositul cheilor si lovitul de unele piese fixe , cu masina tot fara AC functionabil.....
2. A doau zi , la prima ora ma aflam in poarta la firma de dezmembrari, imi schimbau compresorul (acum l-am probat cu o baterie, daca cupleaza ambreiajul ...si cupla la acesta) , ajung iar, la acelasi service, de unde plecasem cu o seara inainte, spre al monta pe cel nou achizitionat si probat.
L-am inlocuit, (tot eu), deoarece , mecanicul , avea deja alte masini si nu mai vroia sa ma vada la ochi.....
Am demontat compfesorul vechi, am remontat compresorul probat , am umplut instalatia cu freon.....SI..............de data asta .....A FUNCTIONAT !
Total costuri:500 ron compresorul second, 100 ron dati in prima zi pentru deranj si inca 110 a doua zi (manopera+o diferenta la voucherul meu , deoarece , aceasta "bucuruza" de opel corsa b are nevoie de 900 gr freon in instalatie, fata de 750 gr cat are nevoie un ML 500...Smile))))
Si astfel, in urma , unor deosebite intamplari, am ajuns sa am iar functionabila instalatia de AC, care mi-a fost de un real ajutor la drumul facut in perioada sarbatorilor de Paste pe drumul facut (Bucuresti-Ploiesti-Tulcea-Bucuresti). Km efectuati : 645 (facuti din momentul alimentarii) cu 42 litrui benzina alimentati la Ploiesti (becul rosu fiind aprins la momentul alimentarii) si cu AC-ul pornit si cu foarte multe bagaje,eu sotia si copilul.
Consumul a fost in jur de 5 la suta la o viteza de croaziera de 120 km/h.

Multumit de masinuta, era primul ei drum mai lung, ca am achizitionat-o in Ianuarie anul acesta si am facut vreo 2000 de km mai prin Bucuresti si prin zonele adiacente Bucurestiului.


Multi km fara evenimen te tuturor Opelistilor !
Skip ads

  • giurgeaadrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salutare lume am o corsa b din 2000 1,2 16v imi tot arde siguranta de la semnalizare da numa cu siguranta pornita e siguranta nr 21. mai e ceva lagat pe siguranta aia? dak stie cineva astept raspunsuri. stima si respect
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Pe siguranta 21 ai stopuri frana, lampi avarie si ceasuri bord.
Noroc.
  • giurgeaadrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ms iulian, ce ar trebuii sa verific prima data? am avut probleme cand semnalizam se ardea siguranta, cand pornesc motorul se arde siguranta fara sa semnalizez
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Incepe cu soclul becurilor de semnalizare si al stopurilor de frana.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
giurgeaadrian a scris: imi tot arde siguranta de la semnalizare da numa cu siguranta pornita

Daca ne traduci,poate intelegem si noi ce ai vrut sa spui...
  • frijolito85

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut am o corsa B din 96 ... si am o problema. Mi`am luat un casetofon jvc KD-G311 si mi l-am pus in locul celui original , pana ce sal schimb nu am avut probleme cu bateria .. exact dupa ce lam pus si am dat a plec am vazut ca nu vrea sa o ia la prima cheie am mers vreo 4..5 km am ajuns in fata blocului am oprito si iam dat cheie tot asa face nu vroia sa o ia din prima am parcato si seara dupa ce ma`m intors acasa iam dar inca o cheie si nu a mai vrut sa o ia deloc mi se aprindeau becurile in bord si atat .... Mentionez ca fata casetofonului io luasem ....Am luat bateria si am fost cu ia sa vad daca ma ie buna sii respectivu mi`a spus ca de pe un element i sa scurs pasta ! E posibil sa fie din cauza casetofonului ! Va multumesc ! bateria era din 2010 !
  • HarryAndrei

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
In urma cu aproximativ un an, cand eram in drum spre Focsani, kilometrajul meu a cedat. Imediat s-a aprins beculetul "check engine" si am observat ca in momentul in care tineam mai mult apasat pe ambreiaj se oprea in mers. Am mers la service iar mecanicul a zis ca nu are nimic de-a face ruperea cablului de kilometraj cu aprinderea "check engine". In fine, am inlocuit cablul de kilometraj iar dupa 50 de km s-a rupt si asta. Asta iarna am fost la alt mecanic. Surpriza! Asta mi-a spus ca e din cauza faptului ca imi porneste EGR-ul. Bun, am inlocuit cu unul cumparat de le dezmembrari si am vazut ca mie nu imi mergea EGR-ul inca de cand am cumparat masina. Insa, stupoare, "check engine" tot se aprindea. Si mecanicul asta mi-a zis din nou ca nu are nimic de-a face cablul de kilometraj cu aprinderea "check engine". Mi-a recomandat sa verific computerul de bord. Aici alta nebunie. Domnul care a verificat mi-a spus ca am computerul de bord schimbat si care nu corespunde cu motorul meu de X14XE si automat nu poate citi nici un cod. Resemnat am plecat. Acum 3 zile eram in fata blocului sa mai repar chestii usoare si a trecut un vecin caruia i-am cerut sa imi spuna de un service bun in Iasi unde pot sa schimb si eu cablul de kilometraj. Din vorba in vorba am ajuns sa il schimbam noi si dupa 2 ore aveam in final kilometraj iar "check engine" nu s-a mai aprins. Astfel am ajuns la concluzia ca mai bine o repar in fata blocului decat in service-uri.
  • valentin88

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, postez si eu problema mea poate cineva a mai intalnit.
La corsa B pe care o am problema electrica e urmatoarea: TID se aprinde doar cand aprind farurile.. sting farurile , se stinge si el si pierde si ora/data setata. Nu exista o posibilitate sa ramana conectat la baterie continu sa ramana ora si data setata?Multumesc anticipat.
Casetofonul de asemenea daca se poate sa mearg afara contact.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da,am avut mai multi probleme cu TID.Cu timpul,se dezlipesc contactele de pe cablaj de la conector.Trebuie desfacut si refacute lipiturile...recomandabil de catre un electronist.Foloseste functia "cautare" si vei gasi postari,cu scheme si poze (am pus si eu poze).Din pacate,ca sa ajungi sa demontezi TIDul,trebuie sa demontezi partial masca din fata (aripioarele de dirijare a aerului de la ventilatie).Asta nu e foarte simplu,dar nici imposibil.Succes!
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 1994 nu stiu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut , am o corsa b ,94 , motorx12sz , am avut probleme la directie si am schimbat caseta de directie cu totul , inainte mergea ceas , toate becurile functionale, toate butoanele, ca din fabrica , dupa ce am schimbat caseta sta becul de la airbag tot timpul aprins , claxonul nu mai merge , pozitia dreapta spate nu merge , lumina pe nr nu merge, cind pun contactul airbagul se aprinde dupa care se stinge si iar se aprinde , ramine asa ,ala de la service mia spus ca ia atins nu stiu ce spirala , nu ma pricep , eu unu cred ca mia furat ceva , vreun releu nu stiu , poate este cineva care sa mi dea un sfat , multumesc anticipat
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu ti sa furat nimic,ai rupt spirala de sub volan,care vine la airbag si la claxon,=alta noua,SH poate fi la fel rupta
cu becurile vezi ca ai o siguranta arsa
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 1994 nu stiu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns , te rog mult sa mi spui cum arata , daca nu te superi , iar alta noua cam cit ar costa , si daca se gasesc , fiind incepator e cam greu
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR