- marinelo_99
- *
- 10 mesaje
- din 03 Oct 2005
- Astra 2001 y20DTH
- Maramures
marinelo_99
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2005
- Mesaj Privat
ma interesa daca se pot face unele verificari preliminare gen sigurante ,conectori etc....
manifestarea defectului .mai concret apas pe butonul de AC se aprinde becul , porneste ventilatorul chiar daca e pe pozitia * se simte ca sufla ceva dar e aerul de afara nu raceste nimic. Pe turatia motorului nu se simte nimic cand pornesc clima .daca nu ar fi freon nu s-ar simti pe turatia motorului??????????
manifestarea defectului .mai concret apas pe butonul de AC se aprinde becul , porneste ventilatorul chiar daca e pe pozitia * se simte ca sufla ceva dar e aerul de afara nu raceste nimic. Pe turatia motorului nu se simte nimic cand pornesc clima .daca nu ar fi freon nu s-ar simti pe turatia motorului??????????
- JURISTU '
- **
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Trebuie sa dai o cautare pe forum !!!!!!!!!!!!!!
Desi s-a mai discutat mult pe tema asta,ca sa vezi ca nu suntem rai,asculta aici:
Nu mai ai freon in instalatie in mod sigur.Variante : presotupa compresor dusa,fisura radiator clima,fisura conducte etc,etc.
Sunt mai multe variante,dar oricum ,indiferent de situatie,trebuie sa rezolvi problema la specializati.
Noi suntem tari in sfaturi,dar nu reparam clime ....
Desi s-a mai discutat mult pe tema asta,ca sa vezi ca nu suntem rai,asculta aici:
Nu mai ai freon in instalatie in mod sigur.Variante : presotupa compresor dusa,fisura radiator clima,fisura conducte etc,etc.
Sunt mai multe variante,dar oricum ,indiferent de situatie,trebuie sa rezolvi problema la specializati.
Noi suntem tari in sfaturi,dar nu reparam clime ....
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- marinelo_99
- *
- 10 mesaje
- din 03 Oct 2005
- Astra 2001 y20DTH
- Maramures
marinelo_99
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
ala de pe radiatorul de racire. si se fisureaza sup ventilator.
am la firma o gramada de opeluri. la care nu merge AC-ul, au fisuri in radiator.al meu la fel. unii la service mi-au zis acelasi lucru. se pare ca e o mare problema la opel...sau e facut sa tina 3-4 ani, schimibi radiator, mai merge 3-4 ani, si tot asa...
am la firma o gramada de opeluri. la care nu merge AC-ul, au fisuri in radiator.al meu la fel. unii la service mi-au zis acelasi lucru. se pare ca e o mare problema la opel...sau e facut sa tina 3-4 ani, schimibi radiator, mai merge 3-4 ani, si tot asa...
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Si eu am o probleme cu compresorul AC...cateodata ambreiajul atinge de corpul compresorului si face o galagie infernala.
Se poate pune o curea de motor fara AC As face si eu chestia asta daca merge, dar ma gandesc cum ramane cu intinzatorul si pompa de servo?...nu prea vad cum sa ocolesc compresorul AC si sa le cuprind pe celelalte.
Se poate pune o curea de motor fara AC As face si eu chestia asta daca merge, dar ma gandesc cum ramane cu intinzatorul si pompa de servo?...nu prea vad cum sa ocolesc compresorul AC si sa le cuprind pe celelalte.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
a desfacut cineva vreun compresor ? am si eu o problema cu el in sensul ca dupa ce primeste comanda incepe sa iasa fum din rola. cred ca este gripat.pina acum citva timp se auzea un zgomot ciudat pe acolo.axul compresorului este pe lagare sau pe rulmenti?acolo nu s-a umblat niciodata si trebuie musai sa-l desfac zilele astea .o sa incerc sa pun o curea mai mica de la dezmenbrari ca una noua pt varianta fara A/C este 600-800 de mii.cam cit costa o reparatie si umplere?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
normal ca merge.
ai demontat tu compresorul sau ai fost la service?
daca da cum ai slabit piulita din cap de la ambreiaj aia de 13.
datorita faptului ca este pe ax nu am cum sa tin de el sa nu se mai invirta (doar sa tin cu un MOX de placa de presiune)asta fara sa demontez compresorul de pe masina.
vreau sa mai slabesc un pic placa de presiune si cred ca din acea piulita se face.nu are alt reglaj si la fel ca ambreiajul masinii trebuie sa aiba o plaja de reglaj.am renuntat momentan la treaba cu cureaua pt ca una noua este 600.000 .iar la desmenbrari nu am gasit
Ultima modificare facuta de iulius la Vin 23 Dec, 2005 2:53 pm
ai demontat tu compresorul sau ai fost la service?
daca da cum ai slabit piulita din cap de la ambreiaj aia de 13.
datorita faptului ca este pe ax nu am cum sa tin de el sa nu se mai invirta (doar sa tin cu un MOX de placa de presiune)asta fara sa demontez compresorul de pe masina.
vreau sa mai slabesc un pic placa de presiune si cred ca din acea piulita se face.nu are alt reglaj si la fel ca ambreiajul masinii trebuie sa aiba o plaja de reglaj.am renuntat momentan la treaba cu cureaua pt ca una noua este 600.000 .iar la desmenbrari nu am gasit
Ultima modificare facuta de iulius la Vin 23 Dec, 2005 2:53 pm
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Eu am desfacut piulita cu o tubulara tinand contra cu o surubelnita sanatoasa intre ambreiaj si corpul compresorului. A mers mai greu, dar degeaba.Ambreiajul nu iese afara,cel putin nu am reusit eu.Cred ca e fixat pe un rulment sau ceva conic in compresor, si (nestiind ce e acolo)mi-a fost teama sa trag mai tare. Am preferat sa mai astept si sa dau compresorul cu totul jos.
Nu am observat nici o schimbare cu sau fara piulita,asta referitor de reglajul la care te refereai.
Nu am observat nici o schimbare cu sau fara piulita,asta referitor de reglajul la care te refereai.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
nasol daca nu se regleaza. adica nu s-a departat placa de rola ?eu asa speram.problema mea este ca ambreiajul este prea strins si chiar fara comanda rola se freaca de placa de antrenare si se incinge miroase urit iese fum si consuma in draci daca merge infrinata. deabea azi dimineata dupa ce ieri i-am pus niste solutie degripanta pe acolo si am ciocanit-o usor s-a departat roata de placa cu 1mm(a revenit la pozitia normala ). sper sa nu mai am probleme macar citeva zile pina trec sarbatorile.
am schema de la compresor intradevar dupa ce desfaci piulita si iese placa metalica are o siguranta mica pe ax si apoi se scoate rola prin depresare cu o presa.
trebuie sa gasesc o solutie de rezolvare.am vorbit la LIZEANU cu tipul de acolo si a zis ca referitor la zgomotul care se aude cind merge AC-ul este de la rulmenti .am vazut si de care sunt (erau in vitrina) .problema este doar de desfacut, inlocuit rulmentii ,etc.
din pacate partea cu incarcatul instalatiei este foarte scumpa intre 2,4-4 mil lei functie de capacitate.
curata jecmaneala
SARBATORI FERICITE!!!
.
am schema de la compresor intradevar dupa ce desfaci piulita si iese placa metalica are o siguranta mica pe ax si apoi se scoate rola prin depresare cu o presa.
trebuie sa gasesc o solutie de rezolvare.am vorbit la LIZEANU cu tipul de acolo si a zis ca referitor la zgomotul care se aude cind merge AC-ul este de la rulmenti .am vazut si de care sunt (erau in vitrina) .problema este doar de desfacut, inlocuit rulmentii ,etc.
din pacate partea cu incarcatul instalatiei este foarte scumpa intre 2,4-4 mil lei functie de capacitate.
curata jecmaneala
SARBATORI FERICITE!!!
.
NyckySoft
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
Am si eu ceva probleme cu aerul conditionat la o Astra G Caravan.
Am bagat freon de vreo 3 ori. De fiecare data mergea cam 3-4 zile dupa care imi baga un abur in habitaclu si puteam sa pun cruce aerului conditionat. Am fost la service si acolo mi-au bagat substanta fluorescenta in instalatie si s-au uitat cu lampa cu ultraviolete si nimic.
Constatare: problema nu este din instalatia de la motor.
Concluzie: e posibil sa fie din cauza radiatorului (vaporizatorului) din habitaclu.
Problema mea: Pe unde naiba gasesc asa ceva mai ieftin (ca original e vreo 16 milioane si n-as prea avea chef sa dau atatia bani daca "iezista" o solutie mai ieftina).
Imi poate recomanda cineva o solutie, un magazin de piese auto (daca se poate pe langa Pitesti sau in Timisoara sau in Constanta)
PS: multumesc celor care au dat solutii la problema InSP. Am scapat si eu de un stress.
PPS: pentru cei ce nu au posibilitatea sa se captuseasca cu manuale in limba romana si le au in germana, olandeza, etc. le recomand cu caldura ceea ce am folosit si eu :
http://www.worldlingo.com/e...o_translator.html
este vorba de un translator online ce face traducere f. buna de texte din diverse limbi necunoscute in limbi mai cunoscute. necazul e ca eu am avut manualul "on paper" si a trebuit sa stau o groaza sa scriu in olandeza tot textul pt a fi tradus in engleza.
Ultima modificare facuta de NyckySoft la Joi 29 Dec, 2005 10:16 pm
Am bagat freon de vreo 3 ori. De fiecare data mergea cam 3-4 zile dupa care imi baga un abur in habitaclu si puteam sa pun cruce aerului conditionat. Am fost la service si acolo mi-au bagat substanta fluorescenta in instalatie si s-au uitat cu lampa cu ultraviolete si nimic.
Constatare: problema nu este din instalatia de la motor.
Concluzie: e posibil sa fie din cauza radiatorului (vaporizatorului) din habitaclu.
Problema mea: Pe unde naiba gasesc asa ceva mai ieftin (ca original e vreo 16 milioane si n-as prea avea chef sa dau atatia bani daca "iezista" o solutie mai ieftina).
Imi poate recomanda cineva o solutie, un magazin de piese auto (daca se poate pe langa Pitesti sau in Timisoara sau in Constanta)
PS: multumesc celor care au dat solutii la problema InSP. Am scapat si eu de un stress.
PPS: pentru cei ce nu au posibilitatea sa se captuseasca cu manuale in limba romana si le au in germana, olandeza, etc. le recomand cu caldura ceea ce am folosit si eu :
http://www.worldlingo.com/e...o_translator.html
este vorba de un translator online ce face traducere f. buna de texte din diverse limbi necunoscute in limbi mai cunoscute. necazul e ca eu am avut manualul "on paper" si a trebuit sa stau o groaza sa scriu in olandeza tot textul pt a fi tradus in engleza.
Ultima modificare facuta de NyckySoft la Joi 29 Dec, 2005 10:16 pm
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
NyckySoft
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat