uniktu82
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
uniktu82 a scris:Si eu am o insignia 2,0l diesel cdti ecoflex din 2011si am un zgomot ciudat in partea dreapta motor dar numai cand accelerez in treapta a2a si a3a.sau cand accelerez usor ca si cum nar fi un mers constant al motorului cu toate ca turometru e tot timpul ok.aveti idee ce ar putea fi? Va multumesc
Și eu am problema asta de vreun an de zile și nu am gãsit sursa zgomotului..la mine se aude intre 2000 rpm și 2600 rpm dar nu se aude așa tare în accelerare, se aude mai tare dacã o țin turata în zona respectiva ~2500 rpm mi se pare ca se aude cel mai tare
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
robert_luk a scris:Salutare la toata lumea, sunt noul posesor de Opel ASTRA J, echipata cu acest motor (A20DTH). Masina este SH din 2010, aproximativ 130000km. Am inteles ca este acelasi motor ca pe INSIGNIA. Am o problema, de ceva timp la pornirea motorului apare urmatorul mesaj timp de 5 secunde si apoi dispare: "OIL PRESSURE TOO LOW, SHUT OFF ENGINE" . Acest mesaj nu apare tot timpul cand pornesc masina, si nu apare nici in timpul mersului. A patit cineva asa ceva, daca da cum sa rezolvat.
Legat de aceasta problema am gasit o informatie destul de interesanta:
Astra-J 2010 -Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines
Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.
This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.
Note: Do not replace any parts
Precizez ca am fost la Reprezentanta Opel, si mecanicul de acolo ma ingrijorat destul de tare. A zis ca ar fi poma de ulei si trebuie schimbata, dar nu era nici el sigur pentru ca se manifesta destul de ciudat, apare doar putin timp la pornire si atat, nu si in timpul mersului sau sa stea martorul aprins tot timpul in bord. Costul operatiunii ar fi: manopera 1000RON (foarte mult), POMPA DE ULEI 1900 RON. Nu stiu ce sa fac, rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.
NUMAI BINE
Legat de aceasta problema am gasit o informatie destul de interesanta:
Astra-J 2010 -Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines
Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.
This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.
Note: Do not replace any parts
Precizez ca am fost la Reprezentanta Opel, si mecanicul de acolo ma ingrijorat destul de tare. A zis ca ar fi poma de ulei si trebuie schimbata, dar nu era nici el sigur pentru ca se manifesta destul de ciudat, apare doar putin timp la pornire si atat, nu si in timpul mersului sau sa stea martorul aprins tot timpul in bord. Costul operatiunii ar fi: manopera 1000RON (foarte mult), POMPA DE ULEI 1900 RON. Nu stiu ce sa fac, rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.
NUMAI BINE
Ce ai mai fãcut cu mașina pânã la urmã? Care au fost cauzele presiunii scãzute?
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
JakeGD a scris:La cati km se schimba rola de accesorii ? Eu am schimbat distributia dar nu mi-au schimbat si partea de accesorii. Ce se mai schimba odata cu rola de accesorii si cam cat ar costa in total ?
Eu am schimbat cureaua de accesorii(transmisie) și rola odatã cu distribuția, la 116.000 km. Aveam un fâșâit la rece vreo 3-4 minute.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Este de la cureaua de accesorii, de fapt de la rola cred. Cand e rece la pornire, incarca alternatorul mai mult si trage mai greu. Eu si cu alte masini am avut problema cu fasaitul si tot de la curea a fost. Trebuie schimbate toate curelele si rolele uzate odata cu distributia. Mie asa mi-a recomandat un mecanic din provincie si a avut omul dreptate. E logic ca toate imbatranesc dupa 4-5 ani sau un nr.de km.
Am 1000 km de cand am schimbat distributia si cureaua la accesorii si nu mai am problema asta. S-o vedea cat dureaza. Oricum cureaua si rola de la accesorii nu sunt scumpe, sub 200 lei.
La mine sigur nu a fost pompa de apa la nicio masina. Mai ales ca la una nu am schimbat pompa de apa niciodata, am vandut-o cu pompa originala la 205.000 km, era pe benzina.
Am 1000 km de cand am schimbat distributia si cureaua la accesorii si nu mai am problema asta. S-o vedea cat dureaza. Oricum cureaua si rola de la accesorii nu sunt scumpe, sub 200 lei.
La mine sigur nu a fost pompa de apa la nicio masina. Mai ales ca la una nu am schimbat pompa de apa niciodata, am vandut-o cu pompa originala la 205.000 km, era pe benzina.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Exact, atunci cureaua e de vina. Du-te la orice service si iti verifica si rola. Daca rola are joc le schimbi amandoua. Rola e 70-80 lei si cureaua cam tot atat. Nu trebuie sa mai desfaca altceva, gen distributie... Cu distributia mergi pana 80-90.000 km fara probleme. Eu la toate masinile am schimbat-o la multiplu de 90 k km, cu recomandare de la Tiriac Auto desi in carte era 75.000 trecut (am avut Hyundai si mai am o Elantra 2006 si acum).
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
revin cu un amendament acum la rece cand afara au fost sub 11 grade face la fel relantiul este instabil.
ati avut vreunul dintre voi o problema asemanatoare? daca da, cum ati rezolvato?
Multumesc anticipat
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
revin cu un amendament acum la rece cand afara au fost sub 11 grade face la fel relantiul este instabil.
ati avut vreunul dintre voi o problema asemanatoare? daca da, cum ati rezolvato?
Multumesc anticipat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Daca masina merge bine, nu vad de ca ii cautati nod in papura. Daca relantiul nu e stabil, care e problema, cu ce te deranjeaza atata timp cat masina functioneaza in parametri? Bagati o gramada de bani pe piese care functioneaza.......lasati fratilor masinile in pace atata timp cat merg cum trebuie! Bafta.