Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • uniktu82

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Si eu am o insignia 2,0l diesel cdti ecoflex din 2011si am un zgomot ciudat in partea dreapta motor dar numai cand accelerez in treapta a2a si a3a.sau cand accelerez usor ca si cum nar fi un mers constant al motorului cu toate ca turometru e tot timpul ok.aveti idee ce ar putea fi? Va multumesc
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mergi si verifica sa nu fie vreo rola de la distributie mai slaba
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La cati km se schimba rola de accesorii ? Eu am schimbat distributia dar nu mi-au schimbat si partea de accesorii. Ce se mai schimba odata cu rola de accesorii si cam cat ar costa in total ?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Rola de accesorii + curea accesorii
Pompa de apa ti-au schimbat?
Skip ads

  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Au schimbat pompa de apa.
Nu gasesc pe revizieopel cureaua de accesorii. Se mai numeste si curea transmisie ?


Ultima modificare facuta de JakeGD la Vin 10 Oct, 2014 12:10 pm
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu gasesc pe revizieopel cureaua de accesorii. Se mai numeste si curea transmisie ?
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
aia e ..
bafta.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
uniktu82 a scris:Si eu am o insignia 2,0l diesel cdti ecoflex din 2011si am un zgomot ciudat in partea dreapta motor dar numai cand accelerez in treapta a2a si a3a.sau cand accelerez usor ca si cum nar fi un mers constant al motorului cu toate ca turometru e tot timpul ok.aveti idee ce ar putea fi? Va multumesc

Și eu am problema asta de vreun an de zile și nu am gãsit sursa zgomotului..la mine se aude intre 2000 rpm și 2600 rpm dar nu se aude așa tare în accelerare, se aude mai tare dacã o țin turata în zona respectiva ~2500 rpm mi se pare ca se aude cel mai tare
Skip ads

  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
robert_luk a scris:Salutare la toata lumea, sunt noul posesor de Opel ASTRA J, echipata cu acest motor (A20DTH). Masina este SH din 2010, aproximativ 130000km. Am inteles ca este acelasi motor ca pe INSIGNIA. Am o problema, de ceva timp la pornirea motorului apare urmatorul mesaj timp de 5 secunde si apoi dispare: "OIL PRESSURE TOO LOW, SHUT OFF ENGINE" . Acest mesaj nu apare tot timpul cand pornesc masina, si nu apare nici in timpul mersului. A patit cineva asa ceva, daca da cum sa rezolvat.
Legat de aceasta problema am gasit o informatie destul de interesanta:

Astra-J 2010 -Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines

Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.

This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.

Note: Do not replace any parts

Precizez ca am fost la Reprezentanta Opel, si mecanicul de acolo ma ingrijorat destul de tare. A zis ca ar fi poma de ulei si trebuie schimbata, dar nu era nici el sigur pentru ca se manifesta destul de ciudat, apare doar putin timp la pornire si atat, nu si in timpul mersului sau sa stea martorul aprins tot timpul in bord. Costul operatiunii ar fi: manopera 1000RON (foarte mult), POMPA DE ULEI 1900 RON. Nu stiu ce sa fac, rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

NUMAI BINE

Ce ai mai fãcut cu mașina pânã la urmã? Care au fost cauzele presiunii scãzute?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
JakeGD a scris:La cati km se schimba rola de accesorii ? Eu am schimbat distributia dar nu mi-au schimbat si partea de accesorii. Ce se mai schimba odata cu rola de accesorii si cam cat ar costa in total ?


Eu am schimbat cureaua de accesorii(transmisie) și rola odatã cu distribuția, la 116.000 km. Aveam un fâșâit la rece vreo 3-4 minute.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Toate capãtã fasaitul ala la un moment dat, am auzit si la corsa si la astra pe strada.
Pana la urma de la ce este?..unii spun ca pompa de apa, alti cureaua de accesorii.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Este de la cureaua de accesorii, de fapt de la rola cred. Cand e rece la pornire, incarca alternatorul mai mult si trage mai greu. Eu si cu alte masini am avut problema cu fasaitul si tot de la curea a fost. Trebuie schimbate toate curelele si rolele uzate odata cu distributia. Mie asa mi-a recomandat un mecanic din provincie si a avut omul dreptate. E logic ca toate imbatranesc dupa 4-5 ani sau un nr.de km.
Am 1000 km de cand am schimbat distributia si cureaua la accesorii si nu mai am problema asta. S-o vedea cat dureaza. Oricum cureaua si rola de la accesorii nu sunt scumpe, sub 200 lei.
La mine sigur nu a fost pompa de apa la nicio masina. Mai ales ca la una nu am schimbat pompa de apa niciodata, am vandut-o cu pompa originala la 205.000 km, era pe benzina.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu am 60.000 cu masina si vreau sa mai stau vreo 20.000 pana fac distributia doar ca imi sta fasaitul pe cap, parca nu as seface acum doar pentru cureaua de accesorii si rola.
Oricum clar le schimb impreuna cu distributia
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca zgomotul e permanent si aia este cauza, eu zic sa schimbi cureaua de accesorii si rola daca prezinta uzura. E vreo 70 lei cureaua contitech si 80 rola. La mine era doar la rece 4-5 min.maxim.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Asa este si la mine, doar la rece cateva minute acum de cand au mai scazut temperaturile
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Exact, atunci cureaua e de vina. Du-te la orice service si iti verifica si rola. Daca rola are joc le schimbi amandoua. Rola e 70-80 lei si cureaua cam tot atat. Nu trebuie sa mai desfaca altceva, gen distributie... Cu distributia mergi pana 80-90.000 km fara probleme. Eu la toate masinile am schimbat-o la multiplu de 90 k km, cu recomandare de la Tiriac Auto desi in carte era 75.000 trecut (am avut Hyundai si mai am o Elantra 2006 si acum).
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
revin cu un amendament acum la rece cand afara au fost sub 11 grade face la fel relantiul este instabil.
ati avut vreunul dintre voi o problema asemanatoare? daca da, cum ati rezolvato?
Multumesc anticipat
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Intre ce turatii fluctueaza? La mine la rece e la 1100, si cu motorul cald sau asta vara era pe la 800. Explica te rog.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca masina merge bine, nu vad de ca ii cautati nod in papura. Daca relantiul nu e stabil, care e problema, cu ce te deranjeaza atata timp cat masina functioneaza in parametri? Bagati o gramada de bani pe piese care functioneaza.......lasati fratilor masinile in pace atata timp cat merg cum trebuie! Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR